eitaa logo
کمک مربی
17.8هزار دنبال‌کننده
2هزار عکس
802 ویدیو
822 فایل
آیدی مدیرکانال حجه الاسلام علی نقی @Yamahde61 👈ارائه شیوه های دعوت دانش آموزان به نماز ♻️در قالب (متن؛ پاور پوینت؛ صوت؛ کلیپ؛ تجربیات؛شبهات؛ مشاوره نماز و...) ✅ویژه معلمان و مربیان مدارس
مشاهده در ایتا
دانلود
پرسمان؛ استاد محمود زارعی مدیریت اقامه نماز در مدارس.mp3
4.26M
باسلام وعرض ادب 📌بهترین منبع برای مطالعه و پاسخگویی به دانش آموزان دختر متوسطه دوم در خصوص نماز چی هست 📌بچه هایی که بدون وضو وترس از کم شدن نمره انضباط میان نماز و حتی نماز صبح ونماز مغرب وعشا هم نمیخونن فقط به خاطر اینکه نمره نماز را بگیرند بدون وضو بین بقیه نمازگزارها قرار می‌گیرند. 📌افرادی که دربین صفوف نمازگزارها نماز شون را فرادا میخونند اقتدا نمی‌کنند یا حتی قبل تمام شدن نماز از صف خارج میشن باید با این گروه چطوری برخورد کرد؟ https://eitaa.com/joinchat/3123642801C56a45a6421
🍃🌺آسیب شناسی نماز مدارس 👈آسیب های ناظر به عملکرد مدیران مدارس ✍پایدار ترین ودرعین حال خوشایندترین یادگیری ها، یادگیری غیر مستقیم یا مشاهده ای است.در این نوع یادگیری که از طریق دیدن رفتارها واعمال دیگران صورت می گیرد، یادگیرنده مطابق رغبت ها وانگیزه های خود، آگاهانه وبدون هرگونه جبر وفشار روانی، همه حواس خود را متوجه رفتار مورد نظر می کند وبانوعی احساس خوشایند وعاری از دشواری با الگوگیری از الگوهای رفتاری بردانسته ها وتجارب شناختی خویش می افزاید. 👌هر قدر الگوهای بزرگسال برای کودکان؛نوجوانان وجوانان مطلوب تر ومحبوب تر باشند؛ میزان تأثیر پذیری بیشتر وپایدارتر می شود.آن ها رفتار الگوهای مطلوبشان را بسیار دوست می دارند ومایلند که با آنها همانندسازی کنند ورفتار همسان رفتار الگوهای خود داشته باشند. https://eitaa.com/joinchat/3123642801C56a45a6421
✅هرچه قدر الگوها دوست داشتنی تر باشند، افراد به صورت ارادی وغیر ارادی تلاش می کنند که رفتاری نظیر رفتار آنها داشته باشند ویا به گونه ای بیندیشند، بگویند،وعمل نمایند که مورد توجه وتأیید آنها باشد. 👈زمانی که دانش آموزان الگوهای رفتاری مطلوب خویش را در شرایط وموقعیت های مختلف در حالت اقامه نماز مشاهده می کنند، احساس خوشایندی سراسر وجودشان رافراگرفته، عمیقا نسبت به رفتار آنها کنجکاو می شوند وبا توجه به این که خود فطرتی مستعد ونیازمند نیایش دارند، باشور وشوق واحساس زیبا وتوصیف ناپذیر به نماز می ایستند. ✅در یک مدرسه هنگامی که نوجوانان وجوانان ، در موقعیت های مختلف اوقات تحصیل، هنگام شنیدن اذان، مشاهده کنند که مدیر وکارکنان مدرسه بدون هیچ تکلفی، مشتاقانه به سوی نماز می شتابند، در اثر احساس همانند سازی به شوق ورغبت در می آیند وبه اقامه نماز گرایش بیشتری پیدا می کنند. https://eitaa.com/joinchat/3123642801C56a45a6421
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
👈در پژوهش هایی که در محیط آموزش وپرورش وفضای مدارس انجام شده است : « مهم ترین عامل جذب دانش آموزان به نماز حضور ومشارکت اکثریت مدیر وکارکنان مدرسه در نماز جماعت دانسته شده است». 👈 وهمچنین در پژوهشی دیگر« 80 درصد همکاری وحضور مدیر مدرسه در نماز جماعت برمیزان گرایش دانش آموزان به نماز را مؤثر دانسته اند.» وو،در پژوهش دیگر« 72 «/88 درصد از دانش آموزان همکاری وحضور مدیر ومعاونین آموزشی در نماز جماعت را برمیزان حضور آنها در نماز جماعت دبیرستان مؤثر دانسته اند.» https://eitaa.com/joinchat/3123642801C56a45a6421
پیشنهاد وراهکارها ✅1) مدیر مدرسه برای نمازخود ودیگر کارکنان می بایست برنامه ریزی کند. ✅2) مدیر هنگام حضور وشرکت در نماز جماعت در صف های مختلف بین دانش آموزان بنشیند. ✅3) حضور معاون آموزشی مدرسه هم درنماز جماعت بی تأثیر نیست. ✅4) حداقل نیم ساعت قبل از اذان و تشکیل نماز جماعت مدیر مدرسه ذهن و وقت خود رادرگیر نماز جماعت نماید. https://eitaa.com/joinchat/3123642801C56a45a6421
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍃🌺گزارش تصویری ✅برشی از ضبط برنامه توسط شبکه استانی زنجان ⏰شنبه ۱۱ آذرماه ۱۴۰۲ 👈زنجان. دبیرستان شاهد امام حسین. علیه السلام https://eitaa.com/joinchat/3123642801C56a45a6421
انتقال مفاهیم دینی- 5.mp3
10.39M
▶️🎵5⃣ 💠🌱 راه تسهیل انتقال مفاهیم دینی به کودکان و نوجوانان 🔸برنامه دین، فقط برای عبور از رنج نیست بلکه برای افزایش لذت‌هاست. 🌷استاد پناهیان https://eitaa.com/joinchat/3123642801C56a45a6421
درسنامه تربیتی (۵).pdf
5.64M
✅ درسنامه تربیتی همراه بازی‌های فکری و گروهی https://eitaa.com/joinchat/3123642801C56a45a6421
نماز خوشمزه! حتی بزرگسالان هم نسبت به خوراکی حس خوبی دارند! پخش شکلات، شیرینی، کیک، میوه و … در زمان های تصادفی برای دانش آموزان خوشایند و نمازی خوشمزه را رقم خواهد زد. برای این امر نیز میتوان از خانواده های دانش آموزان نمازخوان، همکاران و دبیران و بخشی از بودجه موجود در مدرسه کمک گرفت و متناسب با مبلغ جمع آوری شده از هفته ای یکبار تا ماهی یکبار، پذیرایی ای بسیار مختصر انجام داد. یا با هماهنگی؛ خانواده ها ناهار دانش آموزان را بیاورندوبعد از نماز جماعت سفره پهن شودـ https://eitaa.com/joinchat/3123642801C56a45a6421
17.11M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⁉️احکام نو تکلیفان 3 🎤نمایش عروسکی 🔻حواس پرتی در نماز https://eitaa.com/joinchat/3123642801C56a45a6421