پاورپوینت مروارید در صدف.ppsx
10.58M
⚜«مروارید در صدف»
✅ ویژه حجاب
https://eitaa.com/joinchat/3474063506C931d2cd5ec
#پاورپوینت
14.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌺گزارش تصویری
✅دانش آموز بعد از اجرای برنامه چه می گویند!؟
⏰ یک شنبه ۱۷ دی ماه ۱۴۰۲
👈اصفهان. سده لنجان. دبستان نوید
https://eitaa.com/joinchat/3474063506C931d2cd5ec
#گزارش_تصویری
base.apk
6.53M
🍃کتاب راه های تکمیل نماز
✅استاد کفیل
https://eitaa.com/joinchat/3474063506C931d2cd5ec
#کتاب
✍ شیوه های پاسخگویی به شبهات نماز(1)
الف: تکنیک ها
1⃣تکنیک #شرط_گذاشتن
🔰یه یهودی اومد محضر آقا امیرالمؤمنین علیه السلام درحالیکه حضرت میخواست پاشو بذاره داخل رکاب اسبش به این حدیث میگن حدیث رکابیه پرسید آقا شما که میگید هر سوالی داری از من بپرس عددی رو به من بگید که از ۱ تا ۱۰ بر هر عددی تقسیم کنیم باقیمانده صفر بشه یعنی قابل قسمت بر اونها بشه حضرت فرمودن اگر بگم ایمان میاری؟ مسلمون میشی؟ گفت بله فکر میکرد که حضرت نمیتونه جواب بده درحالیکه حضرت پاشو گذاشته بود داخل رکاب هنوز حرکتی انجام نداده بود فرمودند: روزهای هفته ات و در روزهای سالت ضرب کن هفته که ۷ روز سال یهودیم ۳۶۰ روز ضرب در هم کنیم میشه ۲۵۲۰ این عدد از ۱ تا ۱۰ قابل قسمت شما میتونید امتحان کنید.
اگر مخاطب ما از ما سوال بپرسید چرا باید نماز بخوانیم؟ میتونم یه سوال بپرسیم اگر من جواب بدهم نماز می خونی واقعاً هدفت اینه که جواب این سوال رو بدونی؟
این خوبیش اینه که اگر بازهم بعداً نماز نخون خودش عذاب وجدان میگیره و ما میتونه بر علیه او حجت بیارم که تو خودت گفتی نماز می خونم
https://eitaa.com/joinchat/3474063506C931d2cd5ec
#شیوه_پاسخگویی
2⃣تکنیک سکوت
🔰آقا امیرالمؤمنین علیهالسلام فرمودند چه بسیار سخنهایی که جوابش ساکت بودن و حرف نزدنه اصلا سوال سوال خوبی نیست حال من بخوام وقت خودمو صرف اون سوال بکنم وظیفه ما این نیست که به هر سؤالی جواب بدیم اگرم یه موقع جایی باشیم خواستیم بگیم هرکی سوالی داره بپرسه قبلش این را هم بهعنوان مقدمه بگیم که ماوظیفهمون نیست هرسوالی رو جواب بدیم مثلاً سوال کنه ذوالجناح نر بود یا ماده حالا نباشه یا ماده چه مشکلی حل میکنه؟ یا مادر حضرت موسی اسمش چی بود و حالا مشکل چیه الان شما فهمیدی می خوای بری خواستگاری؟ چه مشکلی چه گرهی از شما باز میکنه؟
مثلاً سوال میپرسن حکم نماز در کره ماه چیه آقا شما خودت رفتی بلیط داری بابات رفته برای چی میپرسی اینارو؟
بله علمای ما جواب دادهاند آقا نماز در قطبین واقعاً شما الان من اومدم داخل دانشگاه و داخل مدرسه سوال میپرسن این واقعاً دغدغه ذهنی شماست؟
بله علما جواب دادن آیتالله سبحانی یه جواب مفصلی دادن شما تو اینترنتم بزنید حکم نماز در قطبین قطب شمال قطب جنوب خوب ایشون داره و....
به سوالای اصلی بپردازیم
✍ادامه دارد.....
https://eitaa.com/joinchat/3474063506C931d2cd5ec
#شیوه_پاسخگویی
32.99M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✨ شیوههای پاسخگویی به سوالات دانشآموزان
🔸 جلسه اول: اهمیت پرسشگری و جایگاه پرسشگر
⁉️تفاوت بین پرسش و شبهه و مشکل چیست؟
https://eitaa.com/joinchat/3474063506C931d2cd5ec
#شیوه_پاسخگویی
🍃🌺تابلوی نمازی
✅ دبستان امام کاظم علیه السلام قم
https://eitaa.com/joinchat/3474063506C931d2cd5ec
#تجربیات_موفق
لذت بندگی 3.apk
12.26M
﷽ 💖 نرم افزار #اندروید #لذت_بندگی 💖
1️⃣ افزایش #حضور_قلب و فضائل #نماز_شب
2️⃣ علاقه مند کردن کودکان و نوجوانان به #نماز
3️⃣ بیدار شدن آسان برای #نماز_صبح و...
4️⃣ چرا نماز بخوانم؟ چرا عربی؟ خدا چه نیازی به نماز ما دارد؟ و...
5️⃣ #احکام ، آداب، اسرار، آیات و روایات و حکایات نماز
https://eitaa.com/joinchat/3474063506C931d2cd5ec
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نقش نماز در سلامت جسم و روح 🍏
#قسمت هفتم
🎙دکتر محمد اسماعیل اکبری 4
🩺 رئیس مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
https://eitaa.com/joinchat/3474063506C931d2cd5ec
#کلیپ
🌺نماز جماعت در خیمه گاه حسینی
👈چهارشنبه ۲۷دی ماه ۱۴۰۲
✅عراق. کربلای معلی
https://eitaa.com/joinchat/1095565524Cf29d695e81
🍃🌺آسیب شناسی نماز مدارس
آسیب های ناظر به عملکرد معلمان
❌تعارض بین گفتار ورفتار(عامل نبودن)
با آنکه آگاهی و مهارت تربیتی معلم ، سهم قابل توجهی در تعلیم و تربیت دینی او دارد، ولی باید سهم عمل را بسیار مهم تراز آگاهی و مهارت دانست. معلم باید به آنچه توصیه می کند، عامل باشد. عمل به خوبی ها چنان تأثیری بر دیگران دارد که سخن گفتن از آنها، هرگز به مرتبه آن نمی رسد؛ تا آنجا که امام صادق (علیه السلام) به فراخواندن با عمل سفارش کرده است، آنجا که می فرماید:«کونُوا دُعَاةً لِلنَاسِ بِالْخَیْرِ بِغَیْرِ أَلْسِنَتِکمْ لِیَرَوْا مِنْکمُ الِاجْتِهَادَ وَ الصِدْقَ وَ الْوَرَعَ »
سخن گفتن از آموزه ها و گزاره های دینی و سفارش به آنها بدون عمل کردن، پیامدهای منفی بر مخاطبان بویژه جوانان دارد و چه بسا ایشان را به اصل سخنان بی اعتماد سازد و نتیجه ای در مقابل هدفی که از تعلیم دینی منظور بود، پدید آورد؛ از این رو گفتار بی کردار نکوهش شده و عامل آن مورد سرزنش قرار گرفته است. خداوند تعالی در قرآن کریم می فرماید:«یا أَیُهَا الَذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ کبُرَ مَقْتاً عِنْدَ اللَهِ أَنْ تَقُولُوا ما لا تَفْعَلُونَ»
https://eitaa.com/joinchat/1095565524Cf29d695e81
#نمازمدرسه
پیشنهادات وراهکارها
✅1) عامل بودن معلم به موازین دینی باید در گزینش او مورد توجه قرار گیرد.
✅2) برگزاری سلسله مباحث و مواعظ دینی مورد نیاز برای معلمان دینی
✅3) تدارک سفرهای اثرگذار زیارتی و ملاقات با عالمان اخلاق و هر روش دیگری که در روح دینی ایشان اثرگذار باشد.
✅4) لازم است معلمان به رفتارهای خود بیش از دیگران توجه داشته باشند.اگر رفتار آنان مطابق گفتارشان وآموزه های اسلام باشد ودر مقام عمل به دستورهای دینی پایبند باشند، سخنان آنان نیز مؤثر خواهد بود.
https://eitaa.com/joinchat/1095565524Cf29d695e81
#نمازمدرسه