eitaa logo
کمک مربی
17.3هزار دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
789 ویدیو
797 فایل
آیدی مدیرکانال حجه الاسلام علی نقی @Yamahde61 👈ارائه شیوه های دعوت دانش آموزان به نماز ♻️در قالب (متن؛ پاور پوینت؛ صوت؛ کلیپ؛ تجربیات؛شبهات؛ مشاوره نماز و...) ✅ویژه معلمان و مربیان مدارس
مشاهده در ایتا
دانلود
2. بحث گروهی در این روش که باعث جوشش وجولان فکر دانش آموزان می شود معلم دانش آموزان را به چند گروه مثلا هفت گروه تقسیم می کند وبه هرگروه یک سؤال پیرامون بحث مورد نظر ، داده می شود. کار گروهی، تبادل نظر، تقویت حسّ رقابت، در دانش آموزان ، انتخاب سخنگو، ایجاد تنوع ونشاط در کلاس،پرورش خلّاقیّت ونوآوری، برانگیختن تفکّر وتعقّل و.. .از جذابیت های این روش است. برای استفاده از این روش، لازم است نکته هایی ذیل رعایت شود: 1) معلم بر بحث اشراف کافی داشته باشد. 2) موضوعات ، مورد علاقة دانش اموزان باشد. 3) در گروه، باید همه به نظرات هم ، احترام بگذارند. 4) معلم به منظور راهنمایی، به تمام گروها، سرکشی کند. 5) معلم برای گروهها، وقت معیّنی را در نظر می گیرد؛ تا نظرات خود را ردّ وبدل کنند. 6) به هر گروه 5 دقیقه فرصت داده می شود تا نظرات خودشان را به وسیلة سخنگو بیان کنند. 7) به دانش آموزان تذکر داده می شود که هرگز نظرات دوستان خود را مورد تمسخر قرار ندهند. 8) معلم نظرات گروه را حتی الامکان نفی نکند، بلکه تکمیل نماید. 9)گاهی می توان به نظرات جدید وخلّاق امتیاز ویژه داد. 10)گاهی معلم می تواند موضوع را برای جلسه بعد تعیین نماید وبه دانش آموزان توصیه کند که پیرامون آن موضوع مطالعه وتحقیق کنند.» https://eitaa.com/joinchat/3123642801C56a45a6421
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
نمونه سؤالات 1) نماز خواندن چه فوایدی دارد؟ 2) موانع نماز خواندن چیست؟ 3) آیا نماز در ادیان دیگر هم بوده است؟ 4) برای حضور قلب در نماز چه راهکارهایی وجود دارد؟ 5) چگونه دوست بی نمازمان را به نماز دعوت کنیم؟ 6) یک نماز خوب چه ویژگی هایی دارد؟ 7) چرا عده ای از نماز خوان ها، گناه انجام می دهند؟ https://eitaa.com/joinchat/3123642801C56a45a6421
9.63M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🍃🌺شیوه های دعوت دانش آموزان به نماز 👈این جلسه اصل آسان گیری https://eitaa.com/joinchat/3123642801C56a45a6421
9.81M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بازی شماره ۲۲۰ 🔆حلقه انسانی ❇️شرح بازی: بازیکنان به چند گروه تقسیم می‌شوند و حلقه تشکیل می‌دهند. حلقه باید بدون اینکه دست‌های اعضای آن، از یکدیگر جدا شود مسیر را طی کنند و در همین حین به فرمان مربی(چرخش از دوطرفه یا تغییر جهت حرکت) عمل کنند، هر گروهی که در طول مسیر دست‌های اعضای آن جداشد باید به ابتدای مسیر برگردند😁😎 🟠 از مزایای این بازی تقویت روحیه مشارکت و همکاری بین نوجوان در کنار تجربه هیجان زیاد و رقابت گروهی است و البته باعث تقویت مهارت شنوایی و هماهنگی اعضای بدن می‌شود.🙂 ❇️وسایل: بدون وسیله ❇️گروه سنی: https://eitaa.com/joinchat/3123642801C56a45a6421
🍃🌺کتاب کمک مربی 💠ویژه مربیانی که با بچه های 9 تا 15 سال کلاس دارند. 🌸یکصد شعر جهت شروعی جذاب در آغاز کلاس 🌸چهل بازی متناسب با فضای کلاس 🌸بیست جدول متنوع به همراه فرمول ساخت جدول 🌸شصت معما که مخصوص دانش آموزان است 🌸سی لطیفه زیبا برای شاد نگه داشتن فضای کلاس ✳️ قیمت :50هزارتومان چاپ قدیم سفارش@Yamahde61 09127593149
-1300750590_1773054589.pdf
722.5K
🔷 ۱۲ راهکار روان شناختی برای ترغیب به رأی دادن اَݪٰلّہُـمَّ؏َجِّل‌ݪِوَلیِّڪَ‌الفَرَجـ‌ 🇮🇷🇮🇷 .┄┅┅❅🌸🍂 🌹🍂🌸❅┅┅┄
🔰 صحبت های دیشب آقای پزشکیان یادمون نره به ایران گفتن قفس به قرآن گفتن کاغذ نوشته به حاج قاسم گفتن موی دماغ امریکا به معترضان گفتن دیوانه به انقلاب گفتن عامل بدبختی
آسیب شناسی نماز مدارس آسیب های ناظر به عملکرد معلمان 👈3. تمرین دهی یکی از عوامل فعال سازی یادگیری، تمرین وممارست است.فرا گیری اولیه برای ماندگاری در ذهن کافی نیست.برای این هدف، لازم است که به اشکال گوناگون، به صوت ذهنی وعینی، تمرین انجام شود تا یادگیری مطلوب حاصل آید. این امر در آموزش های دینی که با مفاهیم انتزاعی بیشتری سروکاردارد،ضرورت بیشتری دارد.تمرین مؤثر در گرو رعایت شرایط زیر است: https://eitaa.com/joinchat/3123642801C56a45a6421
💠اولا: در حین تمرین نیز لازم است اصول صحیح یاد گیری اولیه رعایت شود. برای مثال اگر دانش آموزی تمرین نماز خوانی می کند، هنگام تمرین بایداجزا،شرایط وارکان رابه شکل صحیح رعایت کند.عدم توجه به انجام صحیح آن، سبب تثبیت یاد گیری غلط می شود که خود دردسری تازه برای دانش آموز می آفریند. 💠ثانیا : از آنجا که هدف تمرین،پیشروی در کار وکسب مهارت است، دانش آموز باید از نقش تمرین در میزان پیشرفت خود آگاه ومطمئن شود تاعلاوه برتثبیت یاد گیری، به تقویت علاقه به ادامة مسیر منجر شود؛ https://eitaa.com/joinchat/3123642801C56a45a6421
💠ثالثا : تمرین باید متنوع باشد تا دانش آموز از تکرار عمل خسته نشود وانگیزة اولیة خود را از دست ندهد. معلم با ذوق وابتکار خود می تواند بستر تمرین متنوع را فراهم آورد ودانش آموز را به تکرار در فواصل زمانی معیّن، مباحثه، آموزش دیگران تشویق کند. 💠رابعا: هرچه تمرین باعلاقه، توجه ودقت فزون تری انجام شود،تأثیر پایدار تری برجای می نهد. https://eitaa.com/joinchat/3123642801C56a45a6421