مجید دهبانموج کره ای.mp3
زمان:
حجم:
30.2M
📌 #موج_کره_ای 🇰🇷
💠 جلسه هفتم
📣#برای_مربی
🎧 بی تی اس (BTS) ، اکسو (EXO) ، بلک پینک ( BLACKPINK)
🎬 کی دراما
✅ شروع صنعت موسیقی وفیلم کره ای
✅ نقد کی پاپ و کی درما
✅ قوانین کمپانیها
✅ وضعیت نوجوانان کره ای
🔺ادامه دارد...
https://eitaa.com/joinchat/3474063506C931d2cd5ec
5.44M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#پست_ویژه
🌺🍃آرامش و طمانینه در اقامه نماز، مستحبات و تبرک جستن حضرت آیتالله خامنهای به تربت سیدالشهداء علیهالسلام پس از پایان نماز
https://eitaa.com/joinchat/3474063506C931d2cd5ec
#جمعه_نصر
سلام صبح به خیر
آرزو می کنم هرچه صفای دل؛ سلامت تن؛ عشق پاک واجابت دعاست ازآن شما مهربانان باشد
روزخوبی در کنار عزیزانتان داشته باشید
https://eitaa.com/joinchat/3474063506C931d2cd5ec
آسیب شناسی نماز مدارس
آسیب های ناظر به عملکرد معلمان
❌کافی نبودن اطلاعات دینی برخی معلمان
✍برخلاف بسیاری، معارف دینی جزایری بی ارتباط با یکدیگر نیستند وبرای دعوت به امری همچون نماز،آگاهی نسبی از خود نماز وسایر معارف دینی لازم است.ازسوی دیگر باپیشرفت علم وفناوری، سؤالات وشبهات دانش آموزان وسعت زیادی یافته است.
👌بنابراین معلم باید در توسعه وتعمیق معلومات دینی خویش بکوشدتا از عهدة مأموریت اقامه نماز برآید.چنان که پیدا است آگاهی اجمالی معلم از دین، نه شرط بلکه جزء ماهیت و حقیقت معلم است؛ زیرا بدون این آگاهی، آموزش و تعلیم دین ممکن نخواهد بود.
👈 امروزه پیدایش و شیوع پرسش های جدید و شبهات نو پیرامون دین و مسائل گوناگون آن، نیازی جدّی به پاسخ پدید آورده است و رسوخ این پرسش ها در طبقات سِنی گوناگون بویژه نسل جوان، حساسیت پاسخگویی را بالاتر می برد. رشد و شیوع همه جانبه این شبهات، دانش آموزان را در معرض خطر انحراف قرار داده است و صد البته که در چنین حالی فقط معلمی می تواند خطر را برطرف سازد که بر معارف دینی تسلط نسبی داشته و از پرسش ها و شبهات جدید و پاسخ های مناسب باخبر باشد.
https://eitaa.com/joinchat/3474063506C931d2cd5ec
#آسیب_شناسی_نمازمدارس
🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺
✅تعلیم شایسته معارف دینی به دانش آموزان در گرو آگاهی کافی معلمان از آموزه های دینی است
و از آنجا که سطح آگاهی های دانش آموزان به علل گوناگونی همچون رشد شتابان علم و تکنولوژی رو به افزایش است، بر پرسش های ایشان از دین هم افزوده شده و می شود؛ پس لازم است برای ارتقای آگاهی های دینی معلمان، تلاشی مستمر در قالب آموزش های ضمن خدمت و برنامه های مطالعاتی انجام شود.
👈« عدم آگاهی های به روز شده در بسیاری از معلمان، سبب بی پاسخ ماندن دانش آموزان و قانع نشدن آنها از پاسخ معلمان می شود که این امر، سرانجام به ضعف دیانت دانش آموزان وعدم رغبت به نماز می انجامد؛ زیرا اغلب دانش آموزان پس از روبه رو شدن با ناتوانی معلم در پاسخ به پرسش هایشان، آن را ناتوانی دین از پاسخ به پرسش می پندارند و به توانایی دین بی اعتقاد می شوند.
👈 بدتر از این آنکه گاه ذهن خود معلم هم به علت نداشتن مطالعات کافی، مسئله دار می شود و طبیعی است که از ذهن مسئله دار، ایمان به دل دانش آموزان القا نخواهد شد.»
https://eitaa.com/joinchat/3474063506C931d2cd5ec
#آسیب_شناسی_نمازمدارس
🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺
پیشنهادات وراهکارها
✅1) متولیان آموزش وپرورش کشور، موظفند برای تربیت دینی دانش آموزان کشور به تقویت توان علمی معلمان دینی پرداخته و آنها را با مسائل و شبهات روز آشنا سازند.
✅2)آموزش ها و مطالعات باید در جهت نیازها و ضرورت های اجتماعی جهت دهی شود؛ برای مثال: یکی از ضرورت های امروز جامعه ما، آگاه شدن نوجوانان و جوانان از آموزه های اخلاقی و عرفانی دین و نقد اندیشه های اخلاقی و عرفانی سکولار است.
😔امروزه شیوع تعالیم باطنی و تفکرات معناگرایی غربی در جهان و راهیابی موج مواج آن به کشور ما، توجه بسیاری از جوانان ما را به خود معطوف داشته و به زودی مسئله و مشکل مهم جامعه ما خواهد شد.
❌ پیدایش فرقه های گوناگون معناگرا و اشاعه تعالیم آنها در قالب کتاب، مجله، فیلم و تئاتر، گرایشی قابل توجه برای جوانان به وجود آورده و هواداران و مریدانی چند، گرد خود جمع کرده است؛
✅از این رو بر مسئولان آموزشی کشور لازم است پیش از ابتلای فراگیر دانش آموزان به انحرافات فکری و عملی، معلمان دینی را از ابعاد گوناگون این پدیده نوظهور آگاه کرده و با آموزش های لازم، آنها را برای مقابله با تفکرات وارداتی آماده کنند تا جامعه معلمان و دانش آموزان، توان مواجهه با آن را داشته باشند و ناگهان با انحراف جوانان و سردرگمی معلمان روبه رو نشویم. عدم شناسایی به موقع این افکار کار را به جایی خواهد رساند که حتی جمع قابل توجهی از معلمان دینی نیز جذب آن شده و به آن گرایش نشان دهند که در این صورت بر شتاب گرایش دانش آموزان افزوده می شود.
https://eitaa.com/joinchat/3474063506C931d2cd5ec
#آسیب_شناسی_نمازمدارس
💢مربی و معلم موفق
✨اگر دانش آموز پشت سر معلم صدا دربیاره چکار کنیم؟
چند تا اقدام مناسب👇
✅بررسی علت رفتار: سعی کنید بفهمید چرا دانشآموز این رفتار را انجام میدهد. ممکن است او به توجه نیاز داشته باشد یا از چیزی ناراحت باشد.
✅صحبت خصوصی: با دانشآموز به صورت خصوصی صحبت کنید و از او بخواهید که دلیل این رفتار را توضیح دهد. به او بگویید که این رفتار مناسب کلاس نیست و میتواند باعث اختلال در یادگیری دیگران شود.
✅قوانین کلاس: قوانین کلاس را به وضوح بیان کنید و از همه دانشآموزان بخواهید که به آنها احترام بگذارند.
✅فعالیتهای جذاب: سعی کنید فعالیتهای جذاب و متنوعی را در کلاس ارائه دهید تا دانشآموزان مشغول و علاقهمند باشند و کمتر به رفتارهای نامناسب روی بیاورند.
https://eitaa.com/joinchat/3474063506C931d2cd5ec
#مربی_موفق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌺🍃دست دادن مدیر و معاون مدرسه با دانش آموزان ؛ آقای رفیعی
https://eitaa.com/joinchat/3474063506C931d2cd5ec