eitaa logo
کانال کمیل 14
28 دنبال‌کننده
14.2هزار عکس
5.3هزار ویدیو
641 فایل
اِنَّمـَا الْبـَصـيـرُ مـَنْ سـَمـِعَ فـَتـَفـَكَّرَ وَ نـَظـَرَ فـَاءَبـْصـَرَ وَانْتَفَعَ بِالْعِبَرِ، ثُمَّ سَلَكَ انسان با بصیرت کسی است که بشنود و خوب بينديشد و بنگرد و ببيند و از تجارب دنيا بهره گيرد، سپس در راه روشن حركت كند ادمین @ya_zahra3135
مشاهده در ایتا
دانلود
الهی به امید تو💚 @komeiyl14
❤ در چشم من فراقت نگذاشت روشنایی ای آفتابــ☀️ــ تابان دریاب دیــده‌ها را 🔸شاعر: همام تبریزی @komeiyl14
اے فطرس‌فردوس‌ در ایݩ صُبحِ‌حسینــى از مـا برساݩ ‌محـضرارباب‌سلامـى 🍃° @komeiyl14
🌞 : در طبیعت الهی ، آن‌چنان لطافت و گرمای محبتی وجود دارد که میتواند هم خودش و هم محیط پیرامونش را به طرف معنویت، پیشرفت سوق دهد.»  ۱۳۸۴/۰۳/۲۵ @komeiyl14
کمی طراوتِ باران، کمی نسیمِ حَرَم، سلامِ صبح من و فیض مستقیمِ حَرَم... خوشا به حال شیعیان ما. @komeiyl14
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🍃✨ خداوند هيچ ڪس را جـز به توانايى‏ اش تڪليف نمى ‏ڪند آنچه ز خوبى‏ به دست آورده به سود او و آنچه از بـدى‏ به دست آورده به زيان اوســت‏. 📒سوره مبارڪه البقرة آیه ۲۸۶ @komeiyl14
؛ احیاگر جایگاه رفیع زنان @komeiyl14
🍃✨ 🔅 امام حسين عليه السلام: ✍️ مَن طَلَبَ رِضا اللّهِ بِسَخَطِ الناسِ كَفاهُ اللّهُ اُمُورَ الناسِ، و مَن طَلَبَ رِضا الناسِ بِسَخَطِ اللّهِ، وَكَلَهُ اللّهُ إلى النّاسِ 🔴 هركه خشنودى خدا را با ناخشنودى مردم بطلبد، خداوند او را از امور مردم بى نياز كند و هركه خشنودى مردم را با ناخشنود كردن خدا بجويد، خداوند او را به مردم وا گذارد. 📚میزان الحکمه، جلد ۴، صفحه ۴۸۸ @komeiyl14
❣ معنـای سحـر سلام بـر تو✋ غـایب ز نظـر سلام بـر تو غم میرود از سینه‌ی شیعه با گفتن هر ســــــلام بر تو✋ اللهم‌عجل‌لولیک‌الفرج❤️ @komeiyl14
تحلیل مهم روز ❇️ در شرایط فعلی«کنشگران  فعال » برنده ی جنگ شناختی _ ادراکی هستند . 🛑فتنه ۱۴۰۱ به ما فهماند که شیوه جنگها عوض شده و فقط با نگاه امنیتی نمیتوان آنرا خنثی کرد.. جنگ های جدید همگی هیبریدی_ترکیبی است .... یعنی همزمان چندین نوع جنگ بصورت همزمان و ترکیبی انجام میشود مانند : ۱_جنگ سخت، نبرد نظامی سنگین ۲_حملات به مرزها و اقدامات گروهک ها ۳_اقدامات مخل امنیت و بمب گزاری ۴_جنگ اقتصادی و تحریم ۵_جنگ سیاسی، انتخاباتی،براندازی نرم ، نافرمانی مدنی وانقلاب های رنگین ۶_جنگ روانی ۷_جنگ سایبری ۸_جنگ شناختی، ادراکی 🔹اکنون میتوان ادعا کرد با نوع جدیدی از جنگ های شهری،«نافرمانی مدنی ناشی از تغییر و تقابل شناخت ها فرهنگ (تغییر نسل)» مواجهیم . 🔹 بخش مهم این پروژه، جنگ شناختی_ ادراکی است و دست بر تر با راوی خبر اول است...جنگ، جنگ روایت هاست...«زمان» عاملی حیاتی است،، آنکه از موضع آفندی سریعتر روایت کند می بَرد و طرف مقابل در موضع پدافندی هر چقدر هم خوب دفاع کند تلفات می دهد چون اعصاب و روانی که بهم ریخته به سختی آرام خواهد شد اینجاست که رهبری می فرمایند: بدنبال پرت کردن حواس نظام از مسیر اصلی هستند... 🔹جنگ شناختی غیرطبیعی نیست؛ آنچه غیرطبیعی است غَفلت مسئولان و رسانه‌هاست که به هشدارهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این زمینه خوب توجه نمیشود. همیشه با هزینه های سنگین در کف میدان، به اهمیت تدابیر رهبری پی بردیم و خدا کند که این هزینه های اخیر، ما را کفایت کند برای درک شیوه جنگ های آینده... 🔹از موارد مهمی که جنگ شناختی از آن اثر می‌پذیرد و باعث میشود که این نوع جنگ در اولویت قرار گیرد، «تغییر در آرایش رسانه‌ای» است درحقیقت تغییر در آرایش رسانه‌ای که خود محصول پیشرفت تکنولوژی‌های ارتباطی است، باعث شده جنگ شناختی در کانون توجه کنشگران قرار گیرد. 🔻 شکست انحصار رسانه‌های سنتی در تولید و توزیع اخبار و بدنبال آن توجه به این پدیده که هر فردی می‌تواند در «هر مکانی»، «هر زمانی» و با «هر زبان» و «ابزاری» پیام تولید و منتشر کند باعث شده که نقش رسانه‌های جمعی یعنی رادیو، تلویزیون و مطبوعات کمرنگ شده است. 🔹اکنون مانند گذشته نیست که یک نفر تولید کننده و بقیه استفاده کننده باشند. بلکه همه افراد در عین‌حال که مصرف‌کننده هستند، تولید‌کننده و توزیع‌کننده هم هستند، بنابراین در جنگ شناختی کسانی پیروز و اثرگذار هستند که مدیریت سوژه‌ها، جملات و واژه‌ها، چینش تصاویر را بدست گیرند. چیزی شبیه اتاق طرح ریزی عملیات در دفاع مقدس ولی در حوزه «خبر» 🔹در جنگ شناختی تیر و گلوله شلیک نمی شود ، بلکه با شلیک «خبر داغ» یا «سوژه»به ذهن مخاطب میتوان در او فعل و انفعال ایجاد کرد او را وادار به عمل یا عکس العمل نمود...اتاق جنگ باید بداند مهمات خبری را چگونه مدیریت کند...تشکیل مهپا (مرکز هماهنگی پشتیبانی آتش) در سطوح کشوری ، استانی و شهرستانی یک امر ضروری است...اتاق جنگ باید بداند کدام خبر برای کدام مخاطب است ، آنچنان اخبار(مهمات) باید به خوبی طراحی، بارگزاری و شلیک شوند که آماج ذهنی را مورد هدف قرار داده و اثر شبهات ذهنی و اخبار کذب را در جامعه خنثی نماید. 🔹در اتاق های طرحریزی که شبیه اتاق جنگ عمل میکند باید افرادی حضور یابند که به شگردهای خبرسازی، خبر پروری، ترفندهای عملیات روانی، جنگ شناختی، جنگ های هیبریدی _ ترکیبی مسلط باشند ... افرادی حضور یابند که بدانند در آن مقطع در فضای ذهنی نیروهای خودی،بیطرف و مخالف در آن حوزه ی جغرافیایی چه میگذرد...در فضای مجازی آن چه می گذرد... روی کدام خبر کار شود و از کنار کدام خبر رد شد...جنگ، جنگ اخبار و روایت هاست ...برد با کسی است که زودتر، دقیق تر، حرفه ای تر بر ذهن دیگران اثر بگذارد ... 🔹در آرایش جدید رسانه‌‌ای، «کنشگران  فعال» برنده جنگ شناختی هستند و کنشگران الزاما در کف خیابان یا در موقعیت مکانی یا بازه زمانی خاص حضور ندارند ، حتی میتوان از لشکریان رباتیک یا فیک برای این امر استفاده نمود...برجسته سازی خبر و ضریب دادن به آن یک شیوه مرسوم است، پروژه ی تکرار را به آن اضافه نموده بعد ببینید چه خواهد شد ... ✅درجنگ شناختی کسانی پیروز هستند که: 🔻۱_ آرایش جدید رسانه‌ای را بشناسند . 🔻۲_ بتوانند از سلاح ها ، مهمات و ابزارهای جدید استفاده حداکثری کنند. 🔻۳_ بپذیرند که مدل تولید، توزیع و دریافت اخبار عوض شده است . 🔹اکنون میتوان به اهمیت «مرحله پیشرفته تر جنگ روانی» پی برد که چگونه انسان را تبدیل به نیروی جنگی کف خیابان می کند. علی رغم تاکیدات مقام معظم رهبری، هنوز هم به اهمیت رسانه‌های اجتماعی‌ پی نبرده ایم و بخش‌های مختلف در «کنشگری در این حوزه» تردید دارند و همین مسئله آسیب‌پذیری در جنگ شناختی را موجب شده است. ✍حسین هراسانیان. @komeiyl14
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰روز پنجشنبه روز زیارتی 🌸امام حسن عسکری علیه السلام 🤲 🎤مهدی_صدقی @komeiyl14