#مهدویتدرقرآن
🔅آیه ای از سوره آل عمران
📖یَأَیُّهَا الَّذِینَ ءَامَنُواْ اصْبِرُواْ وَصَابِرُواْ وَرَابِطُواْ واتَّقُواْ اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ
[آل عمران/۲۰۰]
🔸ای اهل ایمان( در کار دین )صبور باشید و یکدیگر را به صبر و مقاومت سفارش کنید و مهیا و مراقب کار دشمن بوده و خدا ترس باشید شاید رستگار شوید.
🔹 از امام محمد باقر علیه السلام نقل شده که فرمودند تأویل این آیه این است؛
« شکیبا باشید بر انجام فرائض دینی , صبر کنید بر آزار دشمنانتان و مواظب ظهور امام خود مهدی منتظر علیهالسلام باشید.»
📚 اثبات الهداه ج ۵ ص ۱۵۳
#امام_زمان
40.67M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🥀✨🥀✨🥀✨🥀✨
🏴 نماهنگ سرود #وصال
ویژۀ زیارت اربعین حسینی
🎙کربلایی پدرام اسکندری
گروه سرود ابناءالزهـرا(س)
گروه سرود امامرضـایــیها
#سرود
#اربعین
#امام_حسین(ع)
🥀✨🥀✨🥀✨🥀✨
✨کانال گل نرگس✨
╭━═━⊰✨🥀✨⊱━═━╮
@golenarges_jamkaran
╰━═━⊰✨🥀✨⊱━═━╯
6.62M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#قصههای_دردونه_خدا
#قسمت_هفتم
بچهها میدونستین آقای امام حسین یه بچه کوچیک به اسم علیاصغر داشتن؟
🆔 لینک کانال
https://eitaa.com/joinchat/85983330C7210d6f841
10.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 #تماشایی | یک عاشقانۀ مومنانه
❤️ اربعین، حرکت عشق و ایمان است
🙌 گر چه دوریم به یاد تو سخن میگوییم
💫 نو+جوان؛ انرژی امید ابتکار
🌱 @Nojavan_khamenei
♨️ #ویژه
🖼 #داستان_مصور | سیلی تاریخ
🎙️ #روایت_و_حکایت آقا از کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲
⚠️ تجربهای که مانع از خطای دید ملت ایران میشود
🦊 مصدق برای نجات از انگلیسیها به آمریکاییها متوسل شد اما کتکش را هم خورد...
💫 برای مشاهده و دریافت صفحات این #داستان_مصور به سایت یا #نرمافزار_موبایلی نو+جوان بروید:
🌐 nojavan.khamenei.ir/showContent?ctyu=23188
#مهدویتدرقرآن
🔅آیه ای از سوره اعراف
📖وَمِنْ قَوْمِ مُوسَىٰ أُمَّةٌ يَهْدُونَ بِالْحَقِّ وَبِهِ يَعْدِلُونَ [اعراف/۱۵۹]
🔸و از قوم موسی گروهی به سوی حق هدایت می کنند وحاکم به حق وعدالتند.
🔹امام جعفر صادق (علیه السلام) میفرماید:
برای یاری ونصرت حضرت قائم (علیه السلام) از پشت کعبه بیست وهفت مرد بیرون می آیند. پانزده تن از قوم موسی همانها که به حق هدایت می کرده وبه آن باز می گشتند وهفت نفر اصحاب کهف، و یوشع بن نون. وسلمان. وابودجانه انصاری ومقداد بن اسود ومالک اشتر.
پس در پیشگاه آن حضرت یارانی وحاکمانی خواهندبود.
📚 روضة الواعظین، ص ۲۲۸.