سلام علیکم
طلابی که در ایام بیماری کرونا کارهای جهادی از قبیل دوخت ماسک،کمک به نیازمندان ،تیمم اموات کرونایی و...انجام می دهند یا تمایل به انجام کارهای جهادی از این قبیل دارند نام و نام خانوادگی و شماره همراه خود و فعالیت جهادی مد نظر را به آیدی زیر ارسال کنند
با تشکر (معاونت فرهنگی حوزه علمیه کوثر)
sapp.ir/nkarimi313
سلام علیکم خدمت طلاب محترم
طلاب بزرگواری که پیام رسان سروش ندارند برای ارسال مشخصات خود به آیدی زیر مراجعه کنند
با تشکر
👇👇
@Mah_Matin
8.26M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 واکنش کارگردان سریال #پایتخت به حواشی قسمت آخر پخش شده از این سریال و مشابهت آن با فیلم قبل از انقلاب:
🔺با گنج قارون هم شوخی شده بود.
🔺هیچ اقدام خلاف شرعی صورت نگرفته.
🔺در پایتخت ها از موسیقی راکی و رمبو و ابراهیم تاتلیس تا خاطره فیلم "قیصر" را داشتیم.
🔺سازمان #صداوسیما مخالف اتفافات قسمت آخر پایتخت ۶ بود.
❗️آیا این توضیحات برای شما قانع کننده است؟
نظر دهید 👇👇
نظرات شما (+)
https://eitaa.com/kosar_varamin
با سلام خدمت طلاب عزیز
لینک زیر مربوط به اطلاعیه های مرکز خدمات حوزه های علمیه تهران می باشد لطفا از طریق لینک وارد کانال شده و لینک را برای طلاب حوزه علمیه ارسال نمایید تا تمامی طلاب وارد کانال مرکز خدمات تهران شوند و از اطلاعیه های ان مطلع گردند.👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
کانال رسمی اطلاعرسانی و پاسخگویی مرکز خدمات حوزه علمیه تهران
📍آدرس:خ آزادی(شرقبهغرب)، بعد از تقاطع نواب،ک طاهرنیا پلاک 1
📞 تلفن: 61085000-021
🌐وب سایت: Go2l.ir/CSIS_43
🆔 لینک کانال: Go2l.ir/Ble_43
🆔 ارتباط با مدیرکانال: @admin_tehran
https://ble.ir/markaz_khadamat_tehran
🥀میوزی همچون نسیمی در رواق چشم من
🥀ای نسیم صبحگاهم صبح زیبایت بخیر
" جواهری رفیعی"
https://eitaa.com/kosar_varamin
🕊«قُلْ یا عِبَادِی الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَی أَنْفُسِهِمْ
لا تَقْنَطُوا مِنْ رَحْمَةِ اللَّهِ»زمر/53.
🌱ای کسانی که به خود ظلم کرده اید!
هرگز از #رحمت_خدا ناامید نشوید
https://eitaa.com/kosar_varamin
حوزه علمیه کوثر
🔴برخی از نشانه های آخرالزمان 🍃🍃🍃🍃🍃🍃 ✅6- آشناگریزی و همسایه آزاری از دیگر نشانه های آخرالزّمان، ق
🔴برخی از نشانه های آخرالزمان
علامه طباطبایی ذیل بعضی از آیات، پس از مطرح کردن تفسیر عقلی خود با توجه به روایات متناسب، مواردی از علائم ظهور را از باب جری1 و تطبیق بر آن آیات، منطبق میکند؛ برای نمونه، در آیه 54 سوره سبأ خداوند فرموده است:
🌱وَحِیلَ بَیْنَهُمْ وَبَیْنَ مَا یَشْتَهُونَ كَمَا فُعِلَ بِأَشْیَاعِهِم مِّن قَبْلُ ؛ سرانجام میان آنها وخواسته هایشان جدایی افكنده شد؛ همانگونه كه از پیش، با پیروان آنها عمل شد.
🥀وی، معنای آیه را فاصله افتادن بین مشركان و خواستهها و آمال دنیوی آنان ـ که آنها را پناهگاه خود تصور میکردند ـ میداند. سپس با اشاره به روایات مستفیضه از شیعه و سنی، جریان خسف بیداء (فرو رفتن سپاه سفیانی در سرزمین بیداء) را از باب جری، به آیه مرتبط میداند.
🥀از تفاسیر اهل سنت، به درالمنثور سیوطی اشاره میكند كه در روایتی از اهل سنت ذیل آیه، جریان سفیانی را از قول پیامبر نقل میكند: خداوند سفیانی و همراهانش را وقتی به بیداء میرسد، در زمین فرو میبرد؛ پس هیچکدام از آنها نجات نمییابد، جز یکی که این خبر را برای انسانها نقل میکند:
میتوان گفت: مرحوم علامه، در بحث علائم الظهور نیز مانند مباحث دیگر، روایات مستفیض و قابل اعتماد را مطرح میکند و به طور قطع و یقین ـ مانند بعضی از مفسران ـ آیات را بر آن وقایع یا علائم، حمل نمیكند؛ اما چون قرآن، در همه زمانها جاری است، در زمان متصل به ظهور مهدی نیز اینگونه آیات، با وقوع آن علائم، جریان دارد و مصداق مییابد.
🥀 در واقع، نگاه كلینگر علامه، باعث میشود نوعی سنت الهی دربارۀ مشركان و اغراض و آمال آنها را مطرح و در زمانهای خاص نیز آن سنتها را جاری بداند.
🥀 برای نمونه، در تفسیر آیه 5 سوره اسراء، بیان مینماید كه احتمالاتی در تحقق این وعده الهی داده شده است و در تفسیر البرهان از قول امام صادق علیه السلام به گروهی اشاره میشود كه قبل از قیام قائم، توسط خدا برانگیخته میشوند و مخالفان اهل بیت: را شناسایی و دستگیر میكنند.
🥀علامه، با اشاره به روایات دیگر، اساس این وقایع را تكرار حوادث بنیاسرائیل در امت اسلام میداند؛ بدین معنا كه شبیه این وعدهها و حوادث، در قوم بنی اسرائیل واقع شده است.
🥀خیانت در امانت، تصدیق دروغگو، تشبه زنان به مردان و برعكس، گسترش آلات لهو و لعب، امر به منكر و نهی از معروف، ذلت مؤمنان، گسترش ربا و رشوه، كاهش و نامنظم شدن باران را علامه از نشانه های آخر الزمان میداند.
#نیمه_شعبان
#امام_زمان
https://eitaa.com/kosar_varamin
۱۱۹ نشانه از نشانه های آخرالزمان و علایم ظهور #امام_زمان را در لینک زیر ببینید
#امام_زمان
👇👇👇👇👇
https://blog69.kowsarblog.ir/119-%D8%AA%D8%A7-%D8%A7%D8%B2-%D9%86%D8%B4%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B8%D9%87%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-1#comments