به مناسبت هفته کتاب، نمایشگاهی جهت فروش کتاب در طبقه سوم حوزه دایر است. جهت خرید به خانم شریفی مراجعه کنید.
#نمایشگاه_فروش_کتاب
#هفته_کتاب
#معاونت_پژوهش
#مدرسه_علمیه_عالی_کوثر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#هفته_کتاب_کتابخوانی_و_کتابدار_گرامی_باد
#معاونت_پژوهش_حوزه_علمیه_خواهران_البرز
امام على عليه السلام: مَن تَسَلّى بِالكُتبُ لَم تَفُتهُ سَلوَةٌ؛
كسى كه با كتاب آرامش يابد، هيچ آرامشى را از دست نداده است.
@pajooheshgaralborz
•┈┈••✾❀✿🌸✿❀✾••┈┈•
@hawzah_khaharan_alborz
•┈┈••✾❀✿🌸✿❀✾••┈┈•
✧༆🍀﷽🍀༆✧
💠السَّلامُ عَلَيْكَ يَا حُجَّةَ اللّٰهِ فِى أَرْضِهِ، السَّلامُ
عَلَيْكَ يَا عَيْنَ اللّٰهِ فِى خَلْقِهِ
═✿؛📚معاونت پژوهش📚 ✿═
#تنظیم_برنامه_کلاسی_در_محل_کتابخانه
📗📚معاونت آموزش _ پژوهش مدرسه حضرت ام البنین (سلام الله عليها) جهت ترغیب طلاب به کتابخوانی و مانوس شدن طلاب با کتب مرجع اقدام به برگزاری برخی از کلاس های درسی در کتابخانه مدرسه نمود.
✅در این طرح اساتید ، طلاب را با کتب مرجع آشنا نموده و تدریس خود را بر محور ترغیب طلاب در استفاده از منابع کتابخانه ای در مسیر علم آموزی قرار دادند.
#الّلهُمَّعَجِّلْلِوَلِیِّکَالْفَرَج
╔══🌺🍃🌸🍃🌺═══╗
hoze hazrat omol banin
╚════🌺🍃🌸🍃🌺═╝
#هفتهکتابوکتابخوانی
#معاونت_آموزش_پژوهش_حوزه_علمیه_حضرت_ام_البنين
✧༆🍀﷽🍀༆✧
💠السَّلامُ عَلَيْكَ يَا حُجَّةَ اللّٰهِ فِى أَرْضِهِ، السَّلامُ
عَلَيْكَ يَا عَيْنَ اللّٰهِ فِى خَلْقِهِ
═✿؛📚معاونت پژوهش📚 ✿═
#برگزاری_نمایشگاه_کتاب
📗📚معاونت آموزش _ پژوهش مدرسه حضرت ام البنین (سلام الله عليها) جهت ایجاد فضای کتاب و کتابخوانی درحوزه شریف ، اقدام به برگزاری نمایشگاه کتاب نمود
#الّلهُمَّعَجِّلْلِوَلِیِّکَالْفَرَج
╔══🌺🍃🌸🍃🌺═══╗
hoze hazrat omol banin
╚════🌺🍃🌸🍃🌺═╝
#هفتهکتابوکتابخوانی
#معاونت_آموزش_پژوهش_حوزه_علمیه_حضرت_ام_البنين
#معرفی_کتاب
📚 اثبات ولایت علی (ع) به روایت اهل سنت
✍🏻 به قلم : علی پاکروان (-۱۳۴۰)
📓 ناشر: به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی)
این کتاب با بهرهمندی از بیانات و آثار علما، مفسران، محدثان ومورخان اهل سنّت در اثبات ولایت علی بن ابیطالب (ع) به بررسی ولایت امام علی (ع) از دیدگاه اهل سنت میپردازد.
پيرامون ولايت، امامت و حادثه غدير خم، کتب زيادي به رشته تحرير در آمده است، اما آنچه مجموعه حاضر را از ديگر کتاب هايي از اين دست متمايز مي سازد، عبارتند از :
بهره گيري از کتب معتبر اهل سنت در پاسخگويي به شبهاتي در خصوص ولايت بلافصل اميرالمومنين علي (ع)
استفاده از روش گفت و گو در طرح مسايل و شبهات، و پاسخگويي به آن ها جهت جذابيت بيشتر
استفاده از کلمات و اصطلاحات رايج زبان فارسي، جهت بهره مندي همه اقشار جامعه
پاسخگويي به برخي شبهات در خصوص اعتقادات اهل تشيع
پاسخگويي به برخي شبهات در خصوص حوادث تاريخي در زمان خلفاي راشدين و پس از آن
#مدرسه_علمیه_فاطمه_الزهرا_سلام_الله_علیها_البرز
#هفته_کتاب_کتابخوانی
هدایت شده از hatami
#سخنان_رهبری
امام خامنه ای:
📚"چقدر کتابها را در همین نیم ساعتها میشود خواند! بنده دورههای بیست جلدی و بیست و چند جلدی کتاب را در همین فاصلههای ده دقیقه، بیست دقیقه و یک ربع ساعته خواندهام. پشت این کتابها را هم یادداشت میکنم که معلوم باشد. شاید صدها جلد کتاب را همینطور در این فاصلههای کوتاه ده دقیقهای خواندهام. بسیاری از افراد را هم میشناسم که این گونهاند."
#سخنان_رهبری
#مدرسهعلمیهتخصصیزینبیه
#هفته_کتاب_و_کتابخوانی_گرامی_باد
#واحد_پژوهش
هدایت شده از hatami
🌟🌟﷽🌟🌟
•💢در هفته کتاب در خدمت شما عزیزان هستیم با کارگاه بایسته های اخلاقی پژوهش💢
2⃣بایستگیهای اخلاقی پژوهشگر:
🔰پژوهشگر در عرصه پژوهش بعضی از اصول اخلاقی را از باب لزوم یا اولویت باید رعایت کند که به مهمترین آنها اشاره میشود:
❇️۱ _قصد خیرخواهانه و قربت
🔻پژوهشگر قبل از شروع فعالیت پژوهشی خود باید انگیزه و قصد خود را خیرخواهانه و خدمت رسانی به دیگران بداند تا در پرتو آن پژوهش او به حسن فعلی و خودش نیز به حسن فاعلی متصف گردد و اگر با فرض پژوهش دقیق و جامع مرتکب خطایی شود یا زحماتش ره به جایی نبرد نه تنها پیش خداوند و مردم دارای عذر موجه است بلکه به علت نیت خیرخواهانه از اجر نیز برخوردار است .
🔻رهاورد اصل فوق عدم مبادرت به پژوهشهایی است که فاقد ویژگی حسن فعلی اند پژوهشگر با توجه به این اصل در برابر وعدهها یا چه بسا تهدیدها در انجام پژوهشهای زیان آور و حتی غیر مفید مقاومت نموده و از انجام آن سرباز میزند.
🔰۲_استعانت از خدا
🔻از صفات اخلاقی دیگر پژوهشگر یاری جستن از خداوند در پژوهش و حل مجهولاتی است که با شیوه عادی پژوهشی از حل آنها عاجز مانده است این اصل مورد اهتمام دانشمندان نامی قرار گرفته است مثلاً بوعلی سینا هنگام مواجهه با مشکلی در مسجد جامع شهر دو رکعت نماز میخواند.
ادامه دارد....🌹
#بایسته_های_اخلاقی_پژوهش(۳)
#مدرسهعلمیهتخصصیزینبیه
#هفته_کتاب_و_کتابخوانی_گرامی_باد
#واحد_پژوهش
🌟🌟﷽🌟🌟
•💢در هفته کتاب در خدمت شما عزیزان هستیم با کارگاه بایسته های اخلاقی پژوهش💢
2⃣بایستگیهای اخلاقی پژوهشگر:
🔰پژوهشگر در عرصه پژوهش بعضی از اصول اخلاقی را از باب لزوم یا اولویت باید رعایت کند که به مهمترین آنها اشاره میشود:
❇️۱ _قصد خیرخواهانه و قربت
🔻پژوهشگر قبل از شروع فعالیت پژوهشی خود باید انگیزه و قصد خود را خیرخواهانه و خدمت رسانی به دیگران بداند تا در پرتو آن پژوهش او به حسن فعلی و خودش نیز به حسن فاعلی متصف گردد و اگر با فرض پژوهش دقیق و جامع مرتکب خطایی شود یا زحماتش ره به جایی نبرد نه تنها پیش خداوند و مردم دارای عذر موجه است بلکه به علت نیت خیرخواهانه از اجر نیز برخوردار است .
🔻رهاورد اصل فوق عدم مبادرت به پژوهشهایی است که فاقد ویژگی حسن فعلی اند پژوهشگر با توجه به این اصل در برابر وعدهها یا چه بسا تهدیدها در انجام پژوهشهای زیان آور و حتی غیر مفید مقاومت نموده و از انجام آن سرباز میزند.
🔰۲_استعانت از خدا
🔻از صفات اخلاقی دیگر پژوهشگر یاری جستن از خداوند در پژوهش و حل مجهولاتی است که با شیوه عادی پژوهشی از حل آنها عاجز مانده است این اصل مورد اهتمام دانشمندان نامی قرار گرفته است مثلاً بوعلی سینا هنگام مواجهه با مشکلی در مسجد جامع شهر دو رکعت نماز میخواند.
ادامه دارد....🌹
#بایسته_های_اخلاقی_پژوهش(۳)
#مدرسهعلمیهتخصصیزینبیه
#هفته_کتاب_و_کتابخوانی_گرامی_باد
#واحد_پژوهش
💢اطلاعیه پژوهش💢
🔸به مناسب هفته کتاب و کتاب خوانی هر روز یکی از تازه های کتابخانه زینبیه خدمت شما بزرگواران و پژوهشگران عزیز معرفی می شود.
📕 کتاب: " آموزش مفاهیم دینی همگام با روانشناسی رشد"
👨🏫 مولف:ناصر باهنر
📌درباره کتاب:
💢به یقین تعلیم و تربیت با ارزشترین و مهمترین وظیفه آدمی به شمار میآید. والاترین و ارجمندترین انسانها که همان پیامبران و جانشینان آنان هستند، در این طریق مبعوث گشتهاند و سرچشمه سعادت و رستگاری بشر را همواره در این عرصه جست و جو کردهاند. رشد کودکان از روزی که به دنیا میآیند تا زمانی که به درجه کمال میرسند، از مراحل متوالی و به هم پیوستهدر اثر ارتباط با والدین و اطرافیان تکوین پیدا میکند و کیفیت سازگاری با محیط را یاد میگیرد.
💢 بنابراین آموزش دینی نیز باید براساس مبانی روان شناختی و مراحل رشد و تکامل درک آدمی در قالب ها و روشهای گوناگون صورت پذیرد. کتاب آموزش مفاهیم دینی همگام با روانشناسی رشد با پاسخ به این سوال که: چرا سعادتمندی تنها در برنامههای الهی محقق میشود و آدمی از ارائه تعالیم مناسب و مورد نیاز خویشتن ناتوان است؟ به بیان نکتههایی پنهان پرداخته و کلید حل بسیاری از مشکلات امروز آموزش دینی را در آن بیان کرده است.
این کتاب در پنج فصل به ترتیب زیر تدوین شده است:
1⃣فصل اول: کودک کیست؟ دوره کودکی در سیر رشد و تکامل آدمی
2⃣فصل دوم:مراحل رشد و تکامل درک دینی
3⃣فصل سوم: درک کودک و نوجوانان از مفاهیم دینی
4⃣فصل چهارم: کلیاتی در آموزش دینی
5⃣فصل پنجم: شیوه هی آموزش معارف اسلامی به کودکان
🔹سایه کتاب روی سرتون🔸
#هفته_کتاب
#واحد_پژوهش
#واحد_کتابخانه