eitaa logo
کانال مدیریت حوزه علمیه خواهران استان مازندران
1.1هزار دنبال‌کننده
19.8هزار عکس
1.9هزار ویدیو
330 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
شبهه انتخابات2.pdf
1.8M
📚 کتاب شبهات انتخابات ویژه مبلغین✅✅✅ ❓ با این اوضاع مملکت چرا رأی بدهیم؟ ❓ چرا رأی بدهیم وقتی نظام خودش انتخاب می‌کند؟ ❓ چرا نظام خود را به همه‌پرسی نمی‌گذارد؟ ✅ پاسخ به پرسش‌ها و شبهات پیرامون ✅ اندیشکده سُعدا_ حجت‌الاسلام راجی •┈┈••✾••┈┈• @Mazandaran_hozeh
┈┅ ❁ـ﷽ـ❁ ┅ به گزارش خبرنگار حوزه در مازندران، فاطمه طالب‌زاده مدرس حوزه، در نشستی که با موضوع: "تقویت مبانی دینی با تاکید بر معادباوری" که در جمع فرمانده‌هان بسیج و مسئولین تعلیم و تربیت پایگاه‌های بسیج، در امامزاده عباس ساری برگزار شد، اظهار کرد: انگیزه فعالیت‌ها و حرکت‌های انسان دو گونه است: یا در جهت رفع نیازهای مادی، یا جهت پاسخگویی به نیازها و ارزشها؛ کم و کیف این حرکتها به نحوه انسان‌شناسی انسان‌ها بستگی دارد. وی همچنین در ادامه افزود: اگر انسان را فقط دارای جنبه مادی بدانیم، هدف از حرکتها فقط در محدوده دنیا و لذائذ دنیوی محدود می‌شود، اما اگر انسان را دارای روح و نفس ملکوتی بدانیم اهداف و انگیزه‌های فعالیت‌ها فرامادی و متعالی می‌گردد. استاد طالب‌زاده اذعان داشت: از آن جهت که انسان موجودی دو بعدی است براساس برهان حکمت و عدالت جهان اخروی و معاد اثبات می‌شود، که اعتقاد به معاد دارای آثار فردی، خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. به کانال مدرسه علمیه تخصصی الزهراء (سلام الله علیها) ساری بپیوندید: http://eitaa.com/joinchat/4146659333C95632a2267 ⊱⋅ ────── ❴ • ✿ • ❵ ────── ⋅⊰ @mazandaran_hozeh
🌿نصب اطلاعیه پذیرش حوزه در چند دبیرستان مقطع دوم متوسطه و معرفی حوزه به دانش آموزان با حضور مدیر محترم خانم مهربان و همکاری سفیران رضوان خانم مهدوی، خانم قاسم زاده و خانم بابایی @Mazandaran_hozeh
┈┅ ❁ـ﷽ـ❁ ┅ برگزاری جلسه‌ای‌ با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق فاضل، رئیس مرکز پژوهشی با مدیران سه گروه علمی کلام، تفسیر و فقه در مدرسه علمیه تخصصی الزهراء (سلام الله علیها) ساری در ابتدای این جلسه هریک از مدیران سه گروه علمی مرکز پژوهشی، گزارشی از سیر مطالعاتی و روند علمی گرایش خود را ارائه دادند. و در ادامه این جلسه با راهنمایی استاد فاضل تصمیم برآن شد که: _ گروه کلام: بعد از سیرمطالعاتی وارد مرحله پژوهش شده و در پی انتخاب موضوع باشند. _ گروه تفسیر: ادامه سیر مطالعاتی ولی روند علمی به شیوه درس خارج هدایت شود. _ گروه فقه: پیگیری مراحل انجام کرسی نظریه پردازی، و ادامه روند مطالعه به روال قبل به کانال مدرسه علمیه تخصصی الزهراء (سلام الله علیها) ساری بپیوندید: http://eitaa.com/joinchat/4146659333C95632a2267 ⊱⋅ ────── ❴ • ✿ • ❵ ────── ⋅⊰ @mazandaran_hozeh
┈┅ ❁ـ﷽ـ❁ ┅ حسین جلاهی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، در کارگاه اصول طرح درس نویسی که با حضور اساتید در مدرسه علمیه تخصصی الزهراء ( سلام الله علیها) ساری برگزار شد، گفت: استفاده از طرح درس برای پیشبرد اهداف آموزشی و همچنین یاددهی و یادگیری دانشجویان از اهمیت بالایی برخوردار است. وی همچنین گفت: تدریس، فعالیت متقابل بین یاددهنده و یادگیرنده است که بر اساس طرحی منظم و هدفدار و به قصد ایجاد یادگیری در یادگیرندگان انجام می‌شود، روش تدریس از جمله مؤلفه‌های اصلی برنامه درسی و از مراحل مهم طراحی آموزشی محسوب می‌شود. جلاهی اذعان داشت: هدف از یادگیری برای فراگیران این است که مطالب ارائه شده مرتبط به هم باشد، فراگیران تجربه‌ی‌ قبلی داشته باشند، در فرآیند یادگیری درگیر شوند، یادگیری مبتنی بر مساله باشد، مسئولیت بپذیرند. وی همچنین بیان کرد: برای طرح درس هدف باید مشخص باشد، متن باید ملموس و عینی بوده، منابع مورد نیاز برای تدریس فراهم شود، تکالیف برای فراگیران با توجه به هر درسی ارائه شود. استاد جلاهی در پایان این کارگاه، آثار وجود طرح درس خوب را این چنین عنوان کرد: _ فعالیت آموزشی را نظم می‌دهد؛ _ وظیفه مدرس و دانشجو را مشخص می‌کند؛ _ توجه مدرس را به انتخاب روش‌های مناسب جلب می‌نماید‌؛ _ ارزشیابی دانشجو توسط مدرس را آسان می‌کند؛ _ مدرس با اعتماد به نفس بیشتری در کلاس حاضر می‌شوند؛ _ ارزشیابی مدرس توسط مرکز آموزشی را آسان می‌کند. به کانال مدرسه علمیه تخصصی الزهراء (سلام الله علیها) ساری بپیوندید: http://eitaa.com/joinchat/4146659333C95632a2267 ⊱⋅ ────── ❴ • ✿ • ❵ ────── ⋅⊰ @mazandaran_hozeh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📢📢 فراخوان آثار هنری با محوریت (شورانقلابی۲۲بهمن) 🔰 در قالب: عکس، کلیپ، موشن‌گرافی، عکس نوشته، کاریکاتور و... ‼️مهلت ارسال: تا ۲۳ بهمن ارسال از طریق کاربری@Yasmine245 @mazandaran_hozeh
🗳 مقام معظم رهبری طی اقدامی بی‌سابقه، یک فرمان_مهم و عمومی را با نگرانی در چند دیدار پشت سر هم مطرح کردند: 🔹اول ۱۴۰۲/۱۰/۲: «همه کسانی که مخاطبانی دارند،وظیفه دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند.» 🔸 دوم ۱۴۰۲/۱۰/۶: «در قضیه‌ی انتخابات،مادرها نقش ایفا کنند، هم در داخل خانه، هم درخارج خانه.» 🔻 سوم ۱۴۰۲/۱۰/۱۳: «احساس وظیفه‌ نسبت به انتخابات یکی از کارهای نقدِ جامعه‌ی مجاهد در جهاد_تبیین است.» 🔴 چهارم ۱۴۰۲/۱۰/۱۹: «مسئله‌ی حضور_مردم در صحنه باید ترویج بشود؛ هر کسی صدایی دارد، باید روی این زمینه کار کند: وَ تَواصَوا بِالحَقّ؛ تواصی به حق وظیفه‌ی همه است.»
┈┅ ❁ـ﷽ـ❁ ┅ به گزارش خبرنگار حوزه در مازندران، سعید قلی‌زاده معاون سیاسی سپاه ناحیه ساری، در کارگاه توانمند‌سازی ویژه مبلغین و هادیان سیاسی که در طی دو روز در مدرسه علمیه تخصصی الزهراء (سلام الله علیها) ساری برگزار شد، اصلی‌ترین مولفه قدرت یک حکومت دینی را پیوند امت و امام و حکومت غیردینی را حاکمیت و مردم برشمرد و افزود: جنگ‌هایی که دشمن علیه کشور ما روا داشت به پنج جنگ سخت (۸ سال)، نیمه سخت (حملات تروریستی)، جنگ نرم (فضای مجازی، سندهای بین‌المللی، فتنه‌های ۷۸. ۸۸. ۹۶. ۹۸. ۱۴۰۱)، جنگ اقتصادی و جنگ ترکیبی تقسیم شده‌است. وی همچنین گفت: جنگ ترکیبی که پنجمین عرصه جنگ است همان ماتریالیسم (مادی گرایی)، اومانیسم (انسان محوری)، سکولاریسم (حکومت بدون دین) و سویژکتویسم (اصالت زندگی بدون وحی) را شامل می‌شود‌. قلی‌زاده در ادامه با تاکید بر اینکه عملیات روانی اولین مولفه از جنگ‌های ترکیبی است؛ شبهات، خبر (دروغ، فریب، بزرگ‌نمایی، صحت و مدیریت خبر که مهمترین بخش امر خبررسانی است)، و کنترل احساسات را از عوامل عملیات روانی دانست. معاون سیاسی سپاه ناحیه، ادامه داد: ما در مواجهه با خبر و کنترل احساسات دو وظیفه داریم؛ ۱. علت سنجی، ۲. صحت سنجی که خروجی این دو مورد فکر هست که تقریبا در کشور ما رو به خاموشی است. وی همچنین اذعان داشت: یکی از اشتباهات رایج ما این است که در شرایط بحرانی در پاسخگویی، نظر اصلی خود را بیان نمی‌کنیم، به جای تحلیل بعد از کمی سکوت با بقیه هم کلام و هم نظر می‌شویم. قلی‌زاده در ادامه با اشاره به دومین مولفه جنگ ترکیبی که همان القاء ناکارآمدی است، آن را در چهار حوزه؛ ایده، رفتار، ساختار و کارگزار برشمرد. وی در ادامه تغییر رفتار (هم در حوزه حاکمیت، و هم در مردم)، تغییر حکومت و اعتصابات را از دیگر موارد جنگ ترکیبی عنوان کرد. وی همچنین در ادامه مدل‌های اجرایی دشمن در ایجاد حوادث اخیر کشور را؛ سازمان اجتماعی نامتقارن (تجمعات خیابانی، محله محور)، پیوند جزایر نارضایتی (فیزیکی، نرم‌افزاری)، روایت‌سازی، گذارطلبی (ایجاد رفراندوم) و شکل‌گیری اَبَرشبکه (فضای مجازی)، گسترش خشم و نفرت، اشتعال، فشار‌های حقوق بشری، سازماندهی دانشگاه‌ها و مدارس، ایجاد دو قطبی‌ها به واسطه جنبش‌های زنانه، فعال‌سازی شکاف‌های قومی و مذهبی، استمرار اقدامات تروریستی، تضعیف هسته سخت نظام، برگزاری تجمعات در خارج از کشور و ... بیان کرد. به کانال مدرسه علمیه تخصصی الزهراء (سلام الله علیها) ساری بپیوندید: http://eitaa.com/joinchat/4146659333C95632a2267 ⊱⋅ ────── ❴ • ✿ • ❵ ────── ⋅⊰ @mazandaran_hozeh
جلسه هم اندیشی بابت برنامه ریزی همایش قرآنی به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور شورای شهر،اعضای هیات امنا،نماینده بسیج خواهران كلاردشت @mazandaran_hozeh