▫️زبانزد جهانیان ...
پیشرفت های ایران به اذعان چهره های مشهور خارجی
#حوزه_علمیه_خواهران_مازندران
#ایران_مقتدر
#امام_وعده_های_صادق
#روابط_عمومی_مدرسه_علمیه_ریحانه_الرسول_س_نکا
@mazandaran_hozeh
🌐
🇮🇷
🔶آغاز امتحانات پایانی نیمسال دوم تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲
#مدرسه_علمیه_فاطمه_الزهرا_س_تنکابن_شیرود
#حوزه_علمیه_خواهران_مازندران
#روابط_عمومی
@mazandaran_hozeh
@eduwhc| معاونت آموزش
✅✅برگزاری آزمون نیمسال دوم ۱۴۰۲-۱۴۰۳
♦️♦️با حضور مدیر ومعاون آموزش در سالن اجتماعات بانو امین حوزه علمیه عصمتیه امیرکلا برگزار شد.
#حوزه_علمیه_خواهران_مازندران
#مدرسه_علمیه_عصمتیه__امیرکلا
@Mazandaran_hozeh
✨ محفل انس با قرآن به همراه تلاوت و ترجمه آیات شریفه ۱۰۲ تا ۱۱۰ سوره مبارکه انعام و گزیده ای از تفسیر در برنامه صبحگاه توسط طلاب و کادر مدرسه علمیه عصمتیه امیرکلا.
🌻پیام آیات:
۱.در عقيدهى اسلامى، آفريدگار و پروردگار يكى است. رَبُّكُمْ ... خالِقُ كُلِّ شَيْءٍ (امّا مشركان، خالق را اللَّه مىدانند، ولى عقيده به چندين ربّ دارند).
۲.هم آفرينش به دست خداست، هم بقا و ثبات هر چيز به ارادهى اوست.
۳.با اين كه خدا زشتىهاى ما را مىداند باز به ما لطف دارد.
۴.كيفر گروهى از مردم، نشانهى باطل بودن تعاليم انبيا نيست، بلكه نشانهى كوردلى خود آنان است.
۵.در مقابل آيات الهى، برخى با تهمت و انكار ايستادگى مىكنند. «دَرَسْتَ»، ولى برخى كه اهلند، ارشاد مىشوند. «لِقَوْمٍ يَعْلَمُونَ»
۶.رهبران الهى نبايد با تهمتها و تحقيرها و تحليلهاى نارواى دشمنان، در راه خود سست شوند. «اتَّبِعْ ما أُوحِيَ إِلَيْكَ»
۷.مشيّت و ارادهى الهى بر آزاد گذاشتن انسانهاست و وجود مشركان، نشانهاى از اين آزادى است.
۸.انبيا ضامنِ وظيفهاند نه نتيجه. با آن همه تلاش، گروه بسيارى مشرك ماندند.
۹.احساسات خود را نسبت به مخالفان كنترل كنيم و از هرگونه بد دهنى و ناسزا بپرهيزيم.
۱۰.هر كارى كه سبب توهين به مقدّسات شود، حرام است.
۱۱.گرچه خداوند «مقلّب القلوب» است، ولى اين انسان است كه با انتخاب ايمان يا كفر زمينهى دگرگونى را فراهم مىكند.
━━━🍂💞🍃━━━
شنبه،۱۲ خرداد ماه ۱۴۰۳
#حوزه_علمیه_خواهران_مازندران
#مدرسه_علمیه_عصمتیه__امیرکلا
@Mazandaran_hozeh
✨قرائت حکمت ۵ نهجالبلاغه در برنامه صبحگاه با حضور طلاب و کادر مدرسه علمیه عصمتیه امیرکلا✨
🌿شرح حکمت:
و فرمود (ع): و صدقه دارويى است شفا بخش و اعمال بندگان در اين جهان، مقابل چشم آنهاست در آن جهان.
━━━🍂💞🍃━━━
شنبه،۱۲ خرداد ماه ۱۴۰۳
#حوزه_علمیه_خواهران_مازندران
#مدرسه_علمیه_عصمتیه__امیرکلا
@Mazandaran_hozeh
💠 مفاتیح الحياة
✔️✔️✔️ضرورت عدالت
عدالت نیاز هر جامعه و مایه نشاط و شادابی مردم است و جامعه بی عدالت، پیشرفت و توسعه ندارد، عدالت در فرهنگ اسلام و تشیع ارزش و اهمیت والایی دارد.
امام صادق (ع) می فرماید: سه چیز مورد نیاز همه مردم است: امنیت، عدالت و حاصلخیزی [فراوانی و ارزانی]. [1]
[1]. ثَلاثَةُ أَشْیاءَ یحْتَاجُ النَّاسُ طُرّاً إِلَیهَا: الأَمْنُ وَ الْعَدْلُ وَ الْخِصْبُ (تحف العقول )
📚 مفاتیح الحياة ص 482
🍃🌺🍃══════╗
@hozeh_alzahra_sari
╚══════🍃🌺🍃═╝
ـــــــــــ࿐✿•°ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
#اللّهُمَّعَجِّلْلِوَلِیِّکَالْفَرَج
#آیت_الله_العظمی_جوادی_آملی
#سیر_مطالعاتی
#هر_روز_با_مفاتیح_الحياة
#مدرسه_علمیه_تخصصی_الزهرا_س_ساری
#حوزه_علمیه_خواهران_مازندران
@mazandaran_hozeh
13.62M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
----✿❀🍃﷽ﷻ🍃❀✿----
#نماهنگ_اردوی_جهادی
سه کار مهم بر عهدهی روحانی است:
هدایت فکری و معنوی، هدایت سیاسی، خدمات اجتماعی و غمخواری و خدماترسانی به مردم.
مقام معظم رهبری «مدظلهالعالی»
🔰 «پویش نذر خدمت، در امتداد سیره شهید خدمت آیتالله سید ابراهیم رئیسی»، در امامزاده عبدالله روستای پایین کولا ساری
╔═🍃🌺🍃══════╗
@hozeh_alzahra_sari
╚══════🍃🌺🍃═╝
ـــــــــــ࿐✿•°ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
#اللّهُمَّعَجِّلْلِوَلِیِّکَالْفَرَج
#هذا_من_فضل_ربی
#زمینه_ساز_ظهور_باشیم
#ولایتمداری
#پویش_نذر_خدمت
#اردوی_جهادی
#گروه_جهادی
#معاونت_فرهنگی
#روابط_عمومی
#مدرسه_علمیه_تخصصی_الزهرا_س_ساری
#بسیج_طلاب_خواهران_پایگاه_بیت_الزهرا_س_ساری
#حوزه_علمیه_خواهران_مازندران
@mazandaran_hozeh
به مناسبت رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
برگزاری کرسی آزاد اندیشی
موضوع : اهداف و استراتژی راهبردی امام خمینی (ره)
زمان : ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
مکان : مدرسه علمیه صدیقه طاهره (س)
ساعت : ۱۰:۳۰
ویژه اساتید
#حوزه_علمیه_خواهران_مازندران
#مدرسه_علمیه_صدیقه_طاهره_س
#معاونت_پژوهش
#نوشهر
@mazandaran_hozeh
═﷽═══✿ ⃟ ⃟ ⃟ ⃟
🎙 به گزارش پایگاه خبرو رسانه ای حوزه های علمیه خواهران ، معاون پژوهش مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) درجلسه ای با موضوع" ارتقاءِ توانمندی پژوهشی اعضای کادر" که در کتابخانه مدرسه علمیه شهرستان نکا گفت:
مهمترین دستاورد یک نظام آموزشی میتواند پرورش محقق و پژوهشگر باشد .
🔸وی تصریح کرد: از اهداف اصلی تمامی نظامهای آموزشی از جمله مدارس علمی پرورش محقق و پژوهشگر است که در این راستا، نیاز است برای ارتقای پژوهشی کلیه نیروی انسانی مدرسه، اعم از اساتید کادر و طلاب، برنامه منسجم و کارآمدی داشته باشیم .
🔸سمیه آخوندی افزود: اعضای کادر مدرسه به عنوان افرادی که بیشترین ارتباط و برخورد در طول روز با طلاب مدرسه دارند به لحاظ ایجاد انگیزه و پشتیبانی از فعالیتهای پژوهشی طلاب میتوانند بسیار اثرگذار باشند,بنابراین ارتقای پژوهشی اعضای کادر با رشد فعالیتهای پژوهشی مدرسه ارتباط مستقیم دارد.
🔸وی اذعان داشت: در این جلسه اعضای کادر بر دو سطح مقدماتی و پیشرفته تقسیم شده و هر یک حول محور موضوعات مورد علاقه خود تالیف یک مقاله را به صورت عملیاتی آغاز نمودند .
🔸در پایان اظهار داشت :در صورت اجرای موفقیت آمیز این طرح ,خروجی آن حداقل ۸ مقاله در سطح علمی ترویجی یا علمی پژوهشی خواهد بود .
#حوزه_علمیه_خواهران_مازندران
#روابط_عمومی_مدرسه_علمیه_ریحانه_الرسول_س_نکا
#معاونت_پژوهش
@mazandaran_hozeh