eitaa logo
مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد
1.5هزار دنبال‌کننده
29.7هزار عکس
2.2هزار ویدیو
806 فایل
مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد مرجع اخبار حوزه علمیه خواهران استان یزد پوشش جدیدترین اخبار مدارس علمیه خواهران استان یزد پایگاه اطلاع‌رسانی : http://yazd.whc.ir ارتباط جهت تبادل : @FZareian ارتباط با ادمین : @yazd_1404 تبلیغ نداریم
مشاهده در ایتا
دانلود
فهرست مطالب آموزشی گروه : ۱. معرفی دوره https://eitaa.com/pajouheshgar/4 ۲. آموزش چینش متن: https://eitaa.com/pajouheshgar/7 ۳. آموزش حاشیه صفحه: https://eitaa.com/pajouheshgar/8 ۴. آموزش نصب فونت‌ها: https://eitaa.com/pajouheshgar/9 ۵. کار با فونت‌ها: https://eitaa.com/pajouheshgar/10 ۶. تغییر زبان صفحه کلید: https://eitaa.com/pajouheshgar/11 ۷. پاراگراف: https://eitaa.com/pajouheshgar/14 ۸. علائم در ورد: https://eitaa.com/pajouheshgar/15 ۹. درست‌نویسی: https://eitaa.com/pajouheshgar/16 ۱۰. ایجاد پاورقی: https://eitaa.com/pajouheshgar/17 ۱۱. روش شماره‌گذاری در پاورقی: https://eitaa.com/pajouheshgar/18 ۱۲. خط جداکننده پاورقی: https://eitaa.com/pajouheshgar/19 ۱۳. استفاده علائم در پاورقی: https://eitaa.com/pajouheshgar/20 ۱۴. ویرایش پاورقی: https://eitaa.com/pajouheshgar/21 ۱۵. بخش اول فهرست‌گیری: https://eitaa.com/pajouheshgar/22 ۱۶. بخش دوم فهرست‌گیری: https://eitaa.com/pajouheshgar/23 ۱۷. بخش سوم فهرست‌گیری: https://eitaa.com/pajouheshgar/24 ۱۸. بخش چهارم فهرست‌گیری: https://eitaa.com/pajouheshgar/25 ۱۹. بخش آخر فهرست‌گیری: https://eitaa.com/pajouheshgar/26 ۲۰. تمرین شماره یک: https://eitaa.com/pajouheshgar/29 ۲۱. تمرین شماره دو: https://eitaa.com/pajouheshgar/36 ۲۲. بخش اول Page و Section: https://eitaa.com/pajouheshgar/77 ۲۳. بخش دوم Page و Section: https://eitaa.com/pajouheshgar/78 ۲۴. تمرین شماره سه: https://eitaa.com/pajouheshgar/89 ۲۵. بخش اول شماره‌گذاری‌ ساده: https://eitaa.com/pajouheshgar/114 ۲۶. بخش دوم شماره‌گذاری‌ ساده: https://eitaa.com/pajouheshgar/115 ۲۷. تمرین شماره چهار: https://eitaa.com/pajouheshgar/116 ۲۸. بخش اول شماره‌گذاری پیشرفته: https://eitaa.com/pajouheshgar/156 ۲۹. بخش دوم شماره‌گذاری‌ پیشرفته: https://eitaa.com/pajouheshgar/234 ۳۰. بخش آخر شماره‌گذاری‌ پیشرفته: https://eitaa.com/pajouheshgar/272 ۳۱. بخش اول اَشکال: ایجاد شکل https://eitaa.com/pajouheshgar/275 ۳۲. بخش دوم اَشکال: نوشتن داخل شکل https://eitaa.com/pajouheshgar/277 ۳۳. بخش سوم اَشکال: تغییرات ظاهری شکل https://eitaa.com/pajouheshgar/278 ۳۴. بخش چهارم اَشکال: گروه‌بندی شکل‌ها https://eitaa.com/pajouheshgar/279
🔻 تدوین آموزشی کتاب‌های حوزه‌های علمیه خواهران جهت تسهیل و تعمیق یادگیری طلاب 🔹 رئیس اداره تألیف و تأمین محتوای تحصیلی حوزه‎های علمیه خواهران خبر داد: تدوین آموزشی کتاب‌های حوزه‌های علمیه خواهران جهت تسهیل و تعمیق یادگیری طلاب 🔹 در کتاب‌های درسی تلاش بر این است که با کمک همه اساتید سراسر کشور ارزیابی‌هایی را داشته باشیم، چون برخی از کتاب ها مدت زیادی است که در مدارس علمیه خواهران تدریس می‌شود و باید یک بازخوردگیری و جمع پیشنهادات از اساتید را داشته باشیم تا بتوانیم کتاب‌ها را در صورت نیاز، از لحاظ محتوا ارتقاء دهیم. متن کامل: http://kowsarnews.ir/news/view/99814 کانال رسمی حوزه‌های علمیه خواهران | 🌸 @kowsarnews
🔰🔰مقالات منتشرشده در مجلات معتبر علمي پژوهشي : ❇️نقش معرفت شناختي عواطف در پيدايش اعتقادات؛ شرح و بررسي ديدگاه الجين ❇️تأملاتي معناشناختي در حقيقت ارزش اخلاقي ❇️تناسب وسازگاري وجودي به منزلة ارزش بنيادين ❇️نگاهي به مبناگرايي سنتي در فلسفة غرب؛ از يقين دكارت تا خطاناپذيري بونجور ❇️داوري معرفتي بين خداباوري والحاد بر اساس فضيلت گرايي معرفتي ❇️چگونگي اعتقاد ذهن به جهان خارج؛ نقدي بر رويكرد تجربه گرايانة استيس ❇️مفهوم ضرورت در نظرية اخلاقي آيت الله مصباح یزدی ❇️لغزش معناشناختي در نظريات اخلاقي غايت گرا؛با تأكيدبر نظريةآيت الله مصباح يزدي ❇️نگاهي مقايسه اي با رويكردي انتقادي به نظريه شناخت استيس و كواين ❇️بررسي ديدگاه آيت الله مصباح يزدی و لارنس بنجور در خطاناپإيري باورهاي وجداني ❇️Alston's Anti-Justificationism as a Strategy to Resolve the Conflict Between Internalism and Externalism ❇️تأملي در حقيقت جملات اخلاقي؛ديدگاه آيت الله مصباح يزدي و نقد آن 🔹🔹🔹 🔰🔰مقالات منتشر شده در مجلات علمي : 💹عقل در قرآن 💹دانشنامة دين: هفت اقليم زرتشتي، معرفي چند متن هندويي، گوردوارا، بداء 💹باور ديني و اعتبار آن از منظر آلوين پلنتينگا 💹برونگرايي در معرفت شناسي آلوين گلدمن؛ گزارشي از سه مقاله 💹معرفت به خدا در الهيات كالوين 💹معرفت شناسي اصلاح شده و عقلانيت باور دين 💹عقلانيت باور ديني از نگاه برونگرايان 💹رويكرد جديد آلستون به معرفت شناسي باور 💹اعتدال گرايي در معرفت شناسي معاصر و پيامدهاي آن در معرفت شناسي ديني 💹وظيفه شناسي باور؛ مروري بر ديدگاه ويليام پي. آلستون 💹نقد و بررسي ديدگاه محقق اصفهاني در باب قضايا و ارزشهاي اخلاقي 🔹🔹🔹 مقالات ترجمه اي🔰🔰 ♻️جست ايمان (ترجمه)،نويسنده: مري هيو آدامز ♻️برهان وجودي در الاهيات پويشي ،نويسنده: هارتسهورن(ترجمه با مقدمه مترجم) 🔹🔹🔹 کتب منتشر شده:🔰🔰 ✅عقلانيت باور ديني از ديدگاه آلوين پلنتينگا ✅توجيه باور: آري يانه؟: بررسي آراي ويليام آلستن ✅عقلانيت باور ديني در معرفت شناسي هاي برونگرا
✳️حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد علي مبيني دبیر علمی برتر کشور در رشته تربیت محقق اخلاق و تربیت اسلامی استاد دروس: ✅زبان تخصصي، متون فلسفه دين متون کلام اسلامی ✅متون فلسفي به زبان خارجی ✅فلسفه دين ✅معرفت شناسي ديني ✅فلسفةاخلاق در تفكر غربي ✅روش تحقيق پيشرفته 🔷🔷🔷🔷👇 ▪️عضوهيئت تحریريه وسردبیرمجله نقد و نظر ▪️مديريت و عضويت در مجامع علمي و پژوهشي جوايزعلمي دستاوردها،افتخارات، تشويقها، جوايز و تقديرها:🔰🔰 ▪️شايستةتقدير دهمين دورة كتاب سال دانشجويي در جشنواره ملی ▪️شايسته تقديرچهاردهمين دوره كتاب فصل در جشنواره ملی ▪️شايسته تقديردوازدهمين دوره كتاب سال حوزه در جشنواره ملی ▪️رتبة اول پژوهشگر برگزيدة پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي ◾️رتبه سوم پژوهشگر برگزيدة پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي ادامه دارد......👇
مراسم شبی با شهدا به مناسبت سالروز شهادت شهید مفتح و وحدت حوزه و دانشگاه با سخنرانی استاد حوزه و دانشگاه حجت الاسلام حمید کمالی #حوزه_علمیه_حضرت_زهرا_سلام_الله_علیها_احمدآباد 🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹
#سالگرد شهادت شهید دکتر مفتح را گرامی می داریم🥀🌾 #عکسنوشته📸💥 #تهیه کننده : طلبه ی سیکل ستاره عباسی🌱 # حوزه علمیه حضرت نرجس« سلام الله علیها»🍃
#مدرسه_علمیه_فاطمیه_اشکذر #وحدت_حوزه_و_دانشگاه 👈تبعات اختلاف حوزه و دانشگاه 1. راه نیافتن علوم جدید به حوزه که نتایج زیر را در پی دارد: • محدود شدن علما در مسائل دینی. • بی خبرماندن علما از تحولات دنیای خارج. • پوشیده ماندن پیشرفت های علم بر علما. • از بین رفتن روح تحول گرایی و ضرورت تحول در فقه و متروک شدن مسائل فقه. 2. رویگردانی عالمان حوزه از دانشگاه و دانشگاه از عالمان حوزه که نتیجة آن، مفید نبودن دانشمندان برای مردم است. 3. صاحب دانشگاه شدن افراد ناصالح که ویژگی های آنان عبارتند از: • بی بهر گی از خصوصیات مهمی مانند دین، اخلاق سیاسی، اخلاق اسلامی و وجدان ملی. • ترجیح منافع بیگانگان بر منافع ملی. 4. معارضه و مخالفت دانشگاه با دانشجویان و استادان متدین. 5. تربیت روشنفکران دانشگاهی بی ریشه و بی اعتقاد که عملکردشان منجر به خیانت به ملت ایران است. 6. به بی دینی کشاندن جامعه توسط کسانی که در محیط بی دین دانشگاه پرورش یافته اند. 7. میدان یافتن دانشجویان، استادان و دست اندرکاران بی دین و لاابالی. 8. عقب ماندگی ملت ایران.
#مدرسه_علمیه_فاطمیه_اشکذر #وحدت_حوزه_و_دانشگاه ثمرات وحدت حوزه و دانشگاه در کلام مقام معظم رهبری مدظله العالی.... 1. جمع دنیا و آخرت که نتیجة آن، ایجاد یک زندگی سعادتمند برای انسان که مصداق آن زندگی پیامبر صلی الله علیه وآله و انبیای الهی است. 2. علاج مشکلات ایران. 3. ایجاد جامعه ای اسلامی، پیشرفته، مستقل و الگو.