eitaa logo
لذت یادگیری
522 دنبال‌کننده
282 عکس
81 ویدیو
27 فایل
✍یادگیرنده مادام العمر باشیم ارتباط با ادمین: @zeinabizadian
مشاهده در ایتا
دانلود
. اوقات خوش آن بود که با دوست به سر رفت باقی همه بی حاصلی و بی خبری بود 📆۱۳ مهر ۱۴۰۳ دورهمی تحول دوستان فضای تعلیم و تزکیه اصفهان✨ .
. 🇱🇧 سلام هم وطن✋ چنانچه تمایل به پرداخت کمک های مالی به جبهه مقاومت و مردم مظلوم لبنان و غزه دارید میتوانید وجوهات خود را از طریق سایت رهبری واریز نمایید🌱 پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری : Leader.ir https://www.leader.ir/fa . ___✨🌺✨_______ کانال لذت یادگیری: 🌐https://eitaa.com/learning_enjoyable 🍃 .
❇️ مدرسه عالی تربیت مهرستان برگزار می‌کند: 📌 کارسوق (workshop) بازی‌ساز چگونه برای اهداف آموزشی، بازی بسازیم؟ ✔️ ویژه مربیان، معلمان و طراحان آموزشی 🎖با ارائۀ گواهی‌نامه معتبر از پژوهشکده مهرستان 🔆 با تسهیل‌گری: 🔹جناب آقای علی افشاری - بنیانگذار اولین پلتفرم بازی محیطی در ایران - طراح بیش از 20 بازی و کمپین محیطی - مدیر پروژه‌های گیمیفیکیشن نرم‌افزاری 🔹 سرکار خانم لیدا شهبازی - مدرس دوره‌های کارآفرینی و بازاریابی - هم‌بنیان‌گذار آژانس خلاقیت تیله 🔸زمان: پنجشنبه 3 آبان ساعت 8 تا 16 🌟 %10 تخفیف ثبت‌نام گروهی 🌟 ‼️ ظرفیت محدود‼️ 🌐 لینک ثبت‌نام: 👈 اینجا کلیک کنید ☎️ شماره تماس: 09107500990 🆔 @edu_mehrestan
می‌خواهید یحیی سنوار را بشناسید؟ می‌خواهید بدانید امروز چه شد؟ بفرمایید. فقط آن جملات انتهایی متن از زیر دستتان درنرود. رازی‌ست که بَرِ غیر نگفتیم و نگوییم. بسم الله الرحمن الرحیم دربارهٔ یحیی، مردی که مرگ را زندگی کرد ✍🏻پرستو علی‌عسگرنجاد خیلی برایش حرف درآوردند. ۲۵ سال اسیر زندان اسرائل بود. ۲۵سال با هر که عمر بگذرانی، بلدش می‌شوی. یحیی بلدِ اسرائیل بود، بلد زبانش، بلد زبان‌نفهمی‌اش. این بلدی را کردند چماق توی سرش. هرجا نشستند گفتند جاسوس است، خائن است. عربی را به عبری فروخته. اسرائیل گفت هرجا دستش به او برسد، قطعاً می‌زندش. تا این را گفت، یحیی آمد زنده جلوی چشم دوربین‌ها روی زمین راه رفت و برای دشمن دست تکان داد. یک عمر دربه‌درش بودند، دربه‌در پسری که در اردوگاه خان یونس به دنیا آمده بود و نمی‌دانستند کسی که از اول عمرش آواره به دنیا آمده، دنیا را خانه نمی‌بیند، دل به تیر و تختهٔ زهواردررفتهٔ دنیا نمی‌بندد. تحریفش کردند. تخریبش کردند. گفتند حماسی‌ها از آن سنی‌های دوآتشه‌اند که به مرگ شیعه‌جماعت راضی‌اند. یحیی نفر دوم حماس بود. نشست جلوی دوربین حدیث از امیرالمؤمنین گفت و سه بار قربان‌صدقهٔ مولا رفت. گفت: «از امام علی یاد گرفتم دنیا دو روز است. روزی که در آن مرگ سرنوشت تو نیست و روزی که مرگ سرنوشت توست. در روز اول هیچ کس نمی‌تواند به تو آسیبی برساند و در روز دوم هیچ کس نمی‌تواند تو را نجات دهد» یحیی کلمات علی را زندگی می‌کرد. دیوار حائل را طوری ساخته‌اند که پشه اطرافش بجنبد، شستشان خبردار شود. قصه‌ای‌ست برای خودش. بتن‌ریزی در عمق بیست متری، انواع رادارها و حسگرهای حرکتی و گرمایی بالای دیوار، پهپادهای تصویربرداری بیست‌چاری بر فراز آسمانش و یحیی همهٔ این‌ها را به سخره گرفت. سال‌ها همان بچه‌های اردوگاه‌های خان یونس که همه از دم بچه‌شهید بودند، پابه‌پای یحیی دویدند تا دیوار را از میان بردارند. بعد یک عمر آزمون و خطا، دو سال آزگار فقط طراحی عملیات نهایی طول کشید. طوفان‌الاقصی غاصبان را انگشت‌به‌دهان کرد. ۸۵ نقطه در دیوار حائل فروریخته بود و هنوز کسی نفهمیده چگونه جز مغز متفکری که پشت عملیات بود: یحیی. اسرائیلیون بدجور سوختند. جلوی چشمشان کسی حیثیت جعلی هفتادساله‌شان را برده بود. چو انداختند یحیی بیست اسیر اسرائیلی را کرده سپر انسانی، به آن‌ها مواد منفجره بسته و در اعماق تونل‌ها، میانشان نشسته تا اسرائیل او را نزند. امروز یحیی متولد شد. یحیی میان آوار خانه‌ای در رفح، با لباس رزم، وسط میدان، به تمام شایعه‌ها و تهمت‌ها پشت پا زد. با فرق شکافته، شبیه مردی که دوستش داشت، دوباره به دنیا آمد، با دست‌هایی گشوده‌تر برای زنده‌کردن دل‌ها، درست مثل اسمش. یحیی مرگ را زندگی کرده بود. کسی که مرگ را زندگی کند، هرگز نمی‌میرد. بدا به حال اسقاطیل که‌ نفهمیده قهرمان‌ها نمی‌میرند، تکثیر می‌شوند. http://ble.ir/parastooasgarnejad
21.69M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. گاه تعریف یک پژوهش خوب برای دانش آموزان و ایجاد سوال در ذهن آنان از ساعتها آموزش مستقیم اثربخش تر است در این فیلم کوتاه هم میتوانید با گوشه ای از نقش مسلمانان در پیشرفت علمی دنیا آشنا شوید و هم روند یک طرح درس را مشاهده کنید😍 . ___✨🌺✨_______ کانال لذت یادگیری: 🌐https://eitaa.com/learning_enjoyable 🍃 .
🔰خانه خلاق و نوآوری اشراق برگزار می کند: 💠وبینار: تندخوانی و روش مطالعه مدرس: جناب آقای محمد صادق عباسی رکورد دار سرعت مطالعه ایران 💠زمان: دو شنبه 30 مهر 1403 ساعت 20 💠جهت ثبت نام در این وبینار به لینک زیر مراجعه کنید👇 https://formafzar.com/form/s3hee •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 🔸به بپیوندید:👇 ❇️ سایت | ایتا | کاریزنگار | فانوس | بله
📌 چکیده گزارش «تقویت نظام آموزش و پرورش (۲): ضرورت ایجاد «پایگاه اطلاعات جامع مدارس» 🔸برقراری عدالت آموزشی و کیفیت‌بخشی به مدارس نیازمند پیش‌نیازهایی است که اصلی‌ترین آن‌ها را می توان ایجاد پایگاه اطلاعات جامع مدارس به‌منظور اطلاع آماری دقیق از وضعیت و سپس رتبه‌بندی مدارس براساس شاخصه‌های عدالت و کیفیت آموزشی دانست. 🔹 این پایگاه جامع باید همچون نظام دهک‌بندی خانوارها در حوزه اقتصادی، منجر به ایجاد پایگاه اطلاعاتی جامعی شود که با اتصال به دیگر پایگاه‌ها و سامانه‌های اطلاعاتی مرتبط با وجوه مختلف مدرسه، اطلاعات جامعی را از وضعیت مدارس کشور فراهم سازد. 🔸این امر باعث ایجاد پایه‌ای اطلاعاتی، تحلیلی و محاسباتی خواهد شد که تمام سیاستگذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های آموزش‌وپرورش در راستای گسترش عدالت، مبتنی بر آن قرار خواهد گرفت. 🔹 محوری‌ترین کارکرد این پایگاه، یعنی رتبه‌بندی مدارس، بارها به صورت مستقیم و غیرمستقیم در اسناد بالادستی آموزش‌وپرورش مورد توجه و تأکید قرار گرفته است؛ به عنوان مثال، راهکار ۱۹-۳ سند تحول بنیادین به صراحت بر «ایجاد نظام رتبه‌بندی مدارس و مؤسسات آموزش و پرورش» تکلیف کرده است. 🔸در اسناد مذکور، اهداف متعددی برای این مهم بیان شده که ازجمله آن‌ها می‌توان به این موارد اشاره کرد: «شفاف‌سازی عملکرد»، «ارتقای کیفیت» و «تقویت انگیزه‌های رقابت منطقی و علمی بین مدارس» است. 🔹 در مجموع می‌توان بیان داشت که تحقق نظام رتبه‌بندی دارای مزایای زیادی ازجمله موارد ذیل می‌باشد: «تحقق عدالت آموزشی»، «ایجاد زمینه ارتقای مدارس به سطح مدرسه مطلوب سند تحول بنیادین»، «بسترسازی برای تحقق سیاست مدرسه‌محوری»، «ایجاد امکان سنجش مدیریت مدارس و کارکنان»، «ایجاد زمینه رقابت منطقی و علمی بین مدارس»، «ساماندهی کمک‌های خیریه»، «شفاف‌سازی عملکرد» و «ایجاد امکان مشارکت و مطالبه‌گری والدین». 🔸همچنین شایان توجه است که ایجاد پایگاه اطلاعات جامع مدارس دارای لوازمی همچون «تعیین مؤلفه‌های رتبه‌بندی»، «در نظر گرفتن وجوه مختلف کارکردی مدرسه» و «سنجش سامانه‌ای و برخط» می‌باشد. 🔹 در گزارش حاضر، ضمن بررسی ضرورت ایجاد پایگاه اطلاعات جامع مدارس و رتبه‌بندی مدارس به اتکاء آن، به الزامات و همچنین ابهامات و انتقاداتی که در خصوص این پایگاه و رتبه‌بندی مدارس مطرح است، پرداخته خواهد شد. 📚 متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید. ـــــــــــــــــــــ 🔰 کانال «گروه آموزش و پرورش مرکز پژوهش‌های مجلس» در ایتا و بله 🆔 @ap_rcmajlis
92.pdf
236.5K
📚 | تقویت نظام آموزش و پرورش 🌐 شماره ثبت: ۹۲ ✳️ ___✨🌺✨_______ کانال لذت یادگیری: 🌐https://eitaa.com/learning_enjoyable 🍃 .
سلام همراهان دوست داشتنی😍 شبتون بخیر امروز چند ساعتی با آموزگاران مدارس استثنائی همراه بودم حدود ۱۲ ساعت از گفتگوهامون میگذره ولی هر چه زمان بیشتر میگذره ذهنم بیشتر و بیشتر درگیر مسائلشون میشه هنوز در حیرت این موضوع به سر میبرم که بعضی از آموزگاران عزیز بدون آشنایی با این مدارس و گذراندن حتی یک روز کارورزی و مشاهده، الان وسط معرکه ای بودند که شنیدن چالش های سخت و طاقت فرساش لرزه به تن آدم می اندازه با تمام وجود دعا میکنم و از شما میخوام که دعا کنید انشاله حال آموزش و پرورشمون خوب بشه ✨ .
11.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸مدرسه جامعه‌ای کوچک برای ایجاد بستر تجربه‌نوردی دانش‌آموزان هست. 🔹به نظر خانم «زینب ایزدیان» یک مدرسه خوب مدرسه‌ای هست که به دانش‌آموزانش بال و پر بده. برای اونها موقعیت‌های واقعی رو شبیه‌سازی کنه تا دانش‌آموزان بتونن در زمینه‌‌های مختلف کسب تجربه بکنن. 🔸این ایده جذاب رو با توضیحات کامل‌تر در نمایشگاه مجازی می‌تونید مشاهده کنید. @alefta www.aleftaevent.ir
رویداد آموزش و توانمندسازی عوامل آموزشی و اجرایی : 📣 رهیاری به روش رهیاری!! 👌با هدف توسعه فردی معلمان و عوامل اجرایی مجموعه به روش کوچینگ🤝 در پاییز دل‌انگیز در حال برگزاری است... ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ [ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ] دانشگاه اصفهان 💠 @UI_noaiand 💠 @UiResearch 📳 @borna_group