1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نابودی منازل مردم لبنان به بهانه مبارزه با تهدید مقاومت
اشغالگران متجاوز بیش از ۱۱ هزار ساختمان را در جنگ اخیر لبنان نابود کردهاند.
به گزارش afp حملات صهیونیستها حدود ۱.۸۳ میلیارد دلار به ساختمانهای جنوب لبنان ضرر وارد کرده است.
مقاومت مردمی لبنان به علت تجاوزها و ظلمها و جنایتهای تروریستهای صهیونیست ایجاد شد و برچسب سازمان تروریستی برای گروهی از مردم که ساکنان سرزمینهای جنوب لبنان هستند، فقط تلاشی برای وارونه کردن واقعیت است.
برای همین هم مقاومت نه با ضربات نظامی نه با توافقهای سیاسیون وابسته، از بین نخواهد رفت، مادامی که خطر رژیم توسعه طلب نژادپرست ادامه دارد.
@LIBANIRAN 🇮🇷🇱🇧
شبکه کان عبری اعلام کرد حزبالله از ابتدای از سر گیری درگیری در ماه مارس گذشته، بیش از ۷۲۸۵ موشک و پهپاد به اسراییل پرتاب کرده است.
@LIBANIRAN 🇮🇷🇱🇧
6.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تشییع شهید کارلوس روجیه عبدالملک دیروز در ضاحیه بیروت انجام شد
او قبلاً مسیحی بود و از مجالس محرم به شیعیان نزدیک شد و در مراسم و موکبهای محرم حضور داشت و در ایام محرم به کاروان شهدا پیوست.
کارلوس در دفاع از لبنان و مردم در جنوب لبنان توسط دشمن صهیونیستی به شهادت رسید.
هیچ کدام از رسانهها و شبکههای لبنانی وابسته به آمریکا و عربستان، هیچ خبری در مورد شهادت و تشییع وی و همدردی مادران شهدا با مادر مسیحی کارل منتشر نکردند.
@LIBANIRAN 🇮🇷🇱🇧
لبنان خواستار غرامت شد، اما نه از آمریکا و اسراییل، از ایران!
تعدادی از نمایندگان مجلس لبنان به ساختمان نخست وزیری رفته و عریضهای به نخست وزیرِ آمریکایی لبنان دادند که طرح قانون «الزام مطالبه دولت لبنان از ایران برای پرداخت غرامت ضررهای جنگ لبنان» را پیشنهاد کردند.
نمایندگان نوکر آمریکا عبارتند از غسان حاصباني، أشرف ريفي (سردار تروریسم داعشی)، جورج عقيص، فؤاد مخزومي، ميشال دويهي، سليم الصايغ، ميشال معوّض، و رازي الحاج.
(این افراد و امثال آنها سالها حزبالله را به ترور مقامات مخالف متهم کردند اما بدون هیچ ترسی دشمنی میکنند)
درحالی که جنگ اخیر ناشی از حمله رژیم صهیونیستی به لبنان با قصد و نقشه قبلی و با استفاده از سلاح و مهمات و همکاری آمریکا بوده، نوکران و جیره خوران آمریکا در لبنان، از ایران که به مقاومت مردم لبنان کمک کرده است شکایت دارند!
چنانکه اهالی ساختمانی که دچار حریق شده، از آتشنشانی بابت آتش گرفتن خانهشان شکایت کنند و غرامت بخواهند!
قبلا گفته بودم، واضح است اگر در جنگ پیروز نشویم باید خسارت کشورکهای عربی را بدهیم. ادعای پیروزی و بازیهای رسانهای هم بدهی را لغو نخواهد کرد.
@LIBANIRAN 🇮🇷🇱🇧