توافق سه جانبه لبنان و اسراییل، چطور آمریکا با لگد زیر توافق با ایران زد؟
آمریکا و اسراییل با نمایش پلیس خوب پلیس بد، دوباره نمایش ما با هم مخالفیم را بازی کردند و در دقیقه ۹۰ توافق با ایران را پاره کردند.
در توافق صلح لبنان و اسراییل، دولتمردان وابسته لبنانی، به خواست آمریکا بطور غیر قانونی با صهیونیستها دیدار کردند و خواسته آنها را که آمریکا جلویشان گذاشت امضا کردند.
نتیجه توافق آن است که دولت لبنان رسماً دست ایران را از لبنان کوتاه کرد و گفت من میخواهم جنوب دست اسراییل باشد تا حزبالله را نابود کند.
به این ترتیب ایران نمیتواند در توافق با آمریکا خواستار آتش بس و عقب نشینی دشمن شود.
این از بند اول
در پاسخ سنگین دشمن آمریکایی به هدف قرار دادن یک کشتی متخلف در تنگه هرمز توسط سپاه، که تا دقایقی پیش ادامه داشت، ترامپ چند بند دیگر را نقض کرده و نشان داد امضای الکترونیک او هیچ ارزی ندارد.
شروط آمریکا همان است که گفته بود، نابودی کامل توان هستهای، دست کشیدن از حمایت گروههای مقاومت، دخالت نکردن در تنگه هرمز که در آبهای خودمان است!
آنهایی که از طرف دشمن تضمین دادند بیایند جواب بدهند.
آمریکا پس از آنکه به علت تجاوز و حمله امشب کتک خورد، گفت چرا میزنی؟ خب زنگ میزدید!
معاون ترامپ گفت اگر ایران درباره چگونگی اجرای تفاهم اختلافی دارد میتواند تلفنی با ما تماس بگیرد!