🔴 بنده آمده ام با اژدهای هفت سر فساد و باندبازی رقابت کنم
🔹 علیرضا زاکانی، نامزد دوره سیزدهم انتخابات ریاست جمهوری :
با استدلال و منطق با رقیبانم سخن خواهم گفت تا مردم قضاوت کنند
توانمندی های داخل کشور بالا است
وضعیت کنونی حق مردم نیست
🔴نگاه به مناظره اول
✅ نحوه مواجهه نامزدهای اصلاح طلبان از قبل مشخص شده بود(دیکته)
✅تلاش نامزدهای اصلاح طلبان برای پوشش ضعف و ناکارآمدی دولت
✅برنامه ریزی قبلی برای تخریب نامزدهاخصوصا آقای رئیسی
✅عدم پاسخ به سوالهای مجری ازسوی برخی نامزدها
✅سعی درتحریک احساسات قومیتی مانندسال ۸۸
✅استفاده ابزاری ازفرمایشات رهبری ازسوی نامزدهای اصلاح طلبان
✅حرکت در مسیر جنجال و حرفهای تندتوهین آمیز برای جلب رای
✅طفره رفتن و تخریب از سوی بانیان و شرکای وضع موجوداقتصادی
✅دفاع از سران فتنه واعلام ادامه دولت آنها(خاتمی)
✅گره زدن مشکلات اقتصادی موجودبه عدم تصویبfatf
✅دفاع از جاسوس فراری محیط زیست
✅استفاده از لفظ نامزد پوششی به منظور تخریب نامزدهای جبهه انقلاب
✅عدم صداقت در وجود برخی نامزدها
✅نشان دادن عدم قواره نامزدی پست ریاست جمهوری ازسوی برخی نامزدها
✅کارنامه کاملا مردودی از نظر اخلاق برای نامزدهای اصلاحطلبان
✍غلامرضایی
7.41M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 #فیلم_نوشت | رهبر انقلاب: هر وقتی نامزدها در مناظرات تلویزیونی روش اهانت و توهین و تهمت و تخریب طرف مقابل و ترساندن مردم از رقیب را دنبال کردند، کشور به نحوی ضرر کرد. ۱۴۰۰/۳/۶
☸آیا کسیکه توصیه امام وپیشوای جامعه رامدنظرقرارندهد میتواند رئیس جمهور موفقی باشدچون درهرمقطعی مسئولین مابه توصیه های رهبری توجه نکردندکشور آسیب دیده است نمونه بارز آن برجام. اگر شروط ۹ گانه رهبری درتوافق هسته ای لحاظ میشد شاید آسیب کشوردرپرتو برجام کمتر می بود ✍غلامرضایی
7.41M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 #فیلم_نوشت | رهبر انقلاب: هر وقتی نامزدها در مناظرات تلویزیونی روش اهانت و توهین و تهمت و تخریب طرف مقابل و ترساندن مردم از رقیب را دنبال کردند، کشور به نحوی ضرر کرد. ۱۴۰۰/۳/۶
☸آیا کسیکه توصیه امام وپیشوای جامعه رامدنظرقرارندهد میتواند رئیس جمهور موفقی باشدچون درهرمقطعی مسئولین مابه توصیه های رهبری توجه نکردندکشور آسیب دیده است نمونه بارز آن برجام. اگر شروط ۹ گانه رهبری درتوافق هسته ای لحاظ میشد شاید آسیب کشوردرپرتو برجام کمتر می بود ✍غلامرضایی
✳️راه علاج کشور
برای علاج مشکلات کشور ۲ راه وجود دارد:
1⃣ انتخابات خوب
2⃣انتخاب خوب
✅انتخابات خوب یعنی :
انتخابات پرشور ،با حضور حداکثری، مشارکت عمومی ،حضور پای صندوق رای برای حفظ و تقویت اصول انقلاب و نظام اسلامی ،حضور برای مقابله با استکبار ،حفظ امنیت واقتدارکشور،حفظ استقلال وآزادی.
یعنی تقویت این مولفه ها بدون ملاحظه وتوجه به سلایق سیاسی
✅انتخاب خوب یعنی:
انتخاب یک چهره متعهد ،با ایمان، انقلابی ،کارآمد، با انگیزه ، باصداقت ،عدالتخواه، پاک دست ،مردمی ،جهادی، ساده زیست باعملکردی روشن.
✍غلامرضایی
🔴قضاوت بامخاطبین
✳️ سندروم پُست بی قرار درکدام است؟
✅آیت االله رییسی: ۴۰ سال در قوه قضاییه و۲سال درآستان قدس رضوی
وضعیت تحصیلات: مرتبط
✅آقای مهرعلیزاده:
قائم مقام شهاب خودرو
معاون وزیر صنعت
معاون سایپا
رییس سازمان عمران کیش
رییس نیروگاه اتمی بوشهر
قائم مقام لیلاند موتور ایران
استاندار خراسان رضوی
مدیرعامل موسسه اندوخته شاهد
رییس سازمان تربیت بدنی
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شاهد
عضو هیات مدیره کیش
استاندار اصفهان
۱۷ سال رییس فدراسیون زورخانه ای
وضعیت تحصیلات:دراکثرمدیریتها نامرتبط ونامربوط
✍غلامرضایی
✳️بخشی ازعملکرد وخروجی
تحصیلات حوزوی
✅زیر بارظلم نرفتن
✅عدم امضای قراردادهای ننگین استعماری
✅احیای اسلام ناب محمدی (ص)
✅متحول ساختن معادلات سیاسی دنیا
✅به زانو در آوردن قدرت های استکباری
✅ساقط کردن نظام طاغوتی پهلوی
✅ هدایت ملت در۸ سال دفاع مقدس با دستاورد پیروزی در مقابل استکبار
✅تربیت سیاستمداری آگاه، متکلم قوی، عارفی سالک ،مدیری مدبر و آگاه
✅شکست دادن رژیم صهیونیستی
✅گسترش انقلاب اسلامی وعمق بخشی به نفوذ آن
✅نجات کشور از بحران های سنگین امنیتی و نظامی
✅مواضع قاطعانه ،صریح، شفاف در مقابل استکبار
✅هدایت وتربیت انسانهای مسلمان
☸ موارد فوق عملکرد علمای بزرگوار و راستین حوزههای علمیه و مصداق بارز آنها امام خمینی (ره) رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی است که به زعم بعضی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری فعلی طلاب وروحانیون حوزوی سواد لازم را ندارند در حالی که آگاهتر ین، مدیرترین، مدبرترین، سیاستمدارترین، زیرک ترین، عالمترین انسان ها هستند
✍غلامرضایی
🔴بخشی ازعملکرد و خروجی تحصیلات دانشگاهی
✳️ عملکرد انسان های مدعی
که در دانشگاههای خارجی درس خواندهاند و در رشتههایی که ادعا دارند از روابط بینالملل تا حقوق اسکاتلند ، مهندسی اقتصاد، اقتصاددانان بی اخلاق و مسئولیت گریز، انسانهای مدعی فهم زبان دنیا عبارت است از:
✅ ازدست دادن عزت و اقتدار کشور
✅ محور شرارت نامیدن ملت ایران
✅ از دست دادن دستاوردهای مهم و بزرگ هستهای
✅زیر سوال بردن مجاهدت انسانهای دارای نفس زکیه وتامین کننده امنیت
✅نابودی اقتصاد کشور
✅بی اعتماد کردن مردم به نظام سیاسی به علت ناکارآمدی
✅گریزان نمودن مردم از دین به خاطر توجیه سیاستهای غلط با استفاده ابزاری از دین
✅افزایش قیمت وحمایت از دلار خارجی در برابر ریال داخلی
✅کوچک کردن سفره مردم
✅اعتماد بدشمن و دیپلماسی انفعالی
✅نابودی منابع مالی مردم بر اساس توصیه صندوق بینالمللی پول
✅حراج بیت المال مسلمین( مانند ۱۸ میلیارد دلار و ۶۰تن طلا)
✅عدم حمایت از دانشمندان رشته های مختلف کشور
☸برخی مسئولین فعلی اجرایی کشور خصوصاً تیم مذاکره کننده ،تیم اقتصادی، بانک مرکزی مصداق بارز آن هستند
✍غلامرضایی
🔴ادامه محکوم کردن بداخلاقی های مهرعلیزاده و همتی در مناظره های از سوی برخی اصلاح طلبان/ از آقای رئیسی عذرخواهی کنید
🔹️پس از از بد اخلاقی ها و تهمت های بیان شده از سوی آقای مهرعلیزاده و همتی در مناظره های ریاست جمهوری بسیاری از فعالان سیاسی اصلاح طلب آن را محکوم کرده و خواستار عذرخواهی شدند.
🔸️محمد علی آهنگران: من شاهد تحصیلات عالیه و دفاع پایان نامه های مقاطع بالای آقای رئیسی بودم و این بی اخلاقی خطاب به ایشان ناراحت کننده و خلاف اخلاق بود. اینها باعث ریزش شدید آرای آنها می شود.
🔹️دوستی فعال سیاسی اصلاح طلب: اهانت و فحاشی مانند سندروم و ... حقیرانه ترین نوع اهانت و تهمت به کاندیداها در مناظرات است و محکوم خواهد بود.
🔸️مظفری روزنامه آفتاب یزد: نامزدهای اصلاح طلب بازنده اخلاق بودند و اینکه آقای رئیسی به خاطر مردم از آنها عبور کرد عملاً باخت زودهنگام اصلاح طلب ها بود.
🔸️ابطحی: توهین ها در مناظره دیشب به هیچ عنوان پسندیده نبود و به ضرر کاندیداهای توهین کننده تمام میشود.
🔹زیدآبادی فعال اصلاحطلب: هر چیزی را می شود تحمل کرد به جز بد اخلاقی هایی که نامزدهای اصلاح طلب مخصوصاً آقای مهر علیزاده انجام دادند.
🔴همتی حاضر به مناظره با زاکانی نشد
🔹مسئول بسیج دانشگاه علامه: پس از دعوت زاکانی از همتی برای مناظره، طی نامهای آمادگی خود برای میزبانی این مناظره در دانشکدهٔ اقتصاد دانشگاه را اعلام کردیم اما بعد تماسهای مکرر با ستاد همتی، گفتند که این نامزد حاضر به مناظره با زاکانی نیستند.
🔴 «رئیسی» چه دارد؟!/ مردم دنبال عمل گرایی هستند
🔹 ۱. رئیسی در «گفتهها»یش، «تجسّم» دارد؛ او همان است که «میگوید»؛ به «چهرهاش» و «چگونگیِ ادا کردنِ جملههایش» که نگاه میکنی، بهروشنی دریابی که هیچ «دوگانگی»ای در میان نیست. لازم نیست او «ادّعا» کند که «صادق» است؛ چون صداقت، «حسکردنی» است، نه «گفتنی»! و چنین حسی در مخاطب نسبت به او ایجاد میشود. مخاطب با نگاه به «حال» و «وضعِ» او، درمییابد که رئیسی، از سرِ «صدق» و «راستی»، سخن میگوید و «نمایشِ فریبنده» اجرا نمیکند. همین کافیست؛ او در ایجادِ این «حسِ عمیق» در مخاطب، موفّق شده است. و مگر جز این است که حضور و وجودِ صادقانه، دیر یا زود، اثر میگذارد و دل و جانِ مخاطب را تصرّف میکند. حقیقت، در دل و ضمیرِ انسان پنهان نمیماند، بلکه بر «ظهورات و تحرّکاتِ بیرونیِ انسان» نیز اثر میگذارد و به یک «واقعیّتِ عینی» تبدیل میشود و به «چشم» میآید، در این حال، «دیدنی» و «ملموس» میشود. سیمای رئیسی، گواهِ درونش و آشکارکنندۀ باطنش است و خوشبختانه مردم، از این منظر با وی «ارتباطِ وجدانی و قلبی» گرفتهاند و با او «همدل» و «همراه» شدهاند.
🔹 ۲. رئیسی به «عمل» ارجاع میدهد، نه «وعدههای میانتهی و نسیه»، نه «نظریههای علمیِ انتزاعی و غیرقابل فهم»، نه «سرشناسان و خواصِ حامیاش»، و ... . «عمل»، نزدیکترین واقعیّت به «زندگی روزمره و عینیِ مردم» است و مردم بیش از هر چیز، به «عمل» مینگرند. «عملِ» او، همان «گذشتۀ مدیریّتیاش» که شفاف و آشکار در مقابلِ دیدگانِ همه است. این سخن، «نقدترین» و «گیراترین» سخن است. این در حالی است که همتی از عملِ خویش میگریزد و از عهدۀ توجیهِ آن برنمیآید! برگِ برندۀ رئیسی، «کارنامهاش» است، درحالیکه کارنامه، نقطۀ ضعف و پاشنۀ آشیلِ همتی است. «ارجاعدادنِ به عمل»، مزیّتِ اصلی رئیسی است و امری غیرقابلِ انکار و ابطال. و مگر پس از تجربۀ تلخِ دولتِ روحانی، باز هم باید فریبِ «وعدههای خام و دروغین» را خورد و بر «باد» تکیه کرد؟! مگر معقول است که دوباره زمام و عنانِ دولت را به دستِ کسی داد که «وعدههای نسیه و معلّقِ» خود را، «نقد» میفروشد و بعد هم، با هزار «توجیه» و «دروغ» و «فرافکنی»، از زیرِ بارِ مسئولیّتِ خویش، شانه خالی میکند؟! این بار باید به جای خریدنِ «وعده»، «عمل» خرید! «رأیِ ما»، «نقد» است و «وعده»، همواره «نسیه»! چیزی که با «رأیِ نقدِ ما» برابریِ میکند، تنهاوتنها «عمل» است! و کسی جز رئیسی، این اندازه عملِ «نقد» و «پُرمایه» و «متراکم» ندارد. چنین انتخابی، «عاقلانه» و «محتاطانه» است.
🔹 ۴. رئیسی، «حریصِ ریاست» و «تشنۀ قدرت» نیست! دستوپا نمیزند که رئیسجمهور شود! به هر حربۀ سخیف و مبتذلی تکیه نمیکند تا رأی مردم را بدزدد! به زبانِ آذری سخن نمیگوید و پای «قومیّت» را به میان نمیکِشد تا سفیهانه و حقیرانه، «حسّاسیّتها و تعصّباتِ منفیِ قومی» را به نفعِ خود برانگیزاند! «دروغ» نمیگوید و «تهمت» نمیزند تا از طریقِ «تخریبِ رقیب»، بالا بیاید! خانۀ شخصیّتِ و مقبولیّتِ خود را بر روی «ضعفهای دیگران» بنا نمیکند، بلکه مستقل و خودبنیاد است! با تاکتیکهای «عملیّاتِ روانی»، اخلاق و انصاف و جوانمردی را زیرِ پا نمیگذارد و به «روحانیِ بیاخلاق» تبدیل نمیشود! جملههای زهرآگین و پوشالی آماده نکرده تا در فرصتِ مناسب، به سوی رقیبان پرتاب کند و آنگاه بر جنازۀ شخصیّتِ از دست رفتهشان، پایکوبی کند! و ... . او از هر جهت، نقطۀ مقابلِ همتی است. و مگر از رئیسی، انتظاری جز این است؟!
🔹 ۴. مردم، رئیسی را در «میانِ خود» دیدهاند و طعمِ «حضورِ بیآلایش و صمیمیاش» را چشیدهاند، درحالیکه «تکنوکراتهای اتوکشیدۀ متکبّر»، هیچگاه به خود زحمتِ حضور در میانِ مردم را ندادهاند! اینان با مردم بیگانهاند و در «کنارِ مردم» نیستند! برای اینان سخت است که از «صندلیِ ریاست» برخیزند و به سراغِ مردم بروند و حضورِ «میدانی» داشته باشند. میخواهند در جلساتِ محفلیِ خویش، «یکجانشین» باشند و از «دور»، به زندگیِ مردم بنگرند؛ اینکه برخیزند و به میانِ مردم بروند، مخالفِ شأنشان است و مایۀ سرافکندگیشان! ازاینرو، رابطهای با مردم ندارند و مردم نیز چهرۀ رسمی و خشکِ آنها را جز در «قابِ تلویزیون» ندیدهاند! امّا رئیسی در عمل نشان داده که «مردِ میدان» است و میدانِ او، همین «زندگیِ روزمزۀ تودههای سادۀ مردم» است. رئیسی، «در دسترس» است! رئیسی «اینجا»ست؛ در «میانِ مردم»! میتوان «از نزدیک» با او سخن گفت! «فریاد» نزنید؛ اینک، «صدای شما» از نزدیک شنیده میشود...
✍مهدی جمشیدی