هدایت شده از Airy˚。𖦹🇮🇷
واقعا نمیدونم چیبگم..
امیدوارم خدا بهت صبر بده رادی..
کاش میشد کاری کنیم برات...
هدایت شده از تیمارستان گلها 🇮🇷
رادی واقعا بهت تسلیت میگم... نمیدونم چی بگم واقعا... امیدوارم غم آخرت باشه... خیلی سخته .... بدون هر وقت که بخوای ما کنارتیم
هدایت شده از ★𝓡𝓮𝓭 °☆°𝓢𝓽𝓪𝓻★
هنوز تصمیم نگرفتم هیومن فرم نایتمر سنس رو چطوری بکشم
#helen
منابع خطخطی های بولشت ✏️📉
پدرم واهای پدر نمونه
منتظرم یدور دیگه صداش کنی عمو تا به افسرده دو عالم تبدیل شه🌚✨
منابع خطخطی های بولشت ✏️📉
منتظرم یدور دیگه صداش کنی عمو تا به افسرده دو عالم تبدیل شه🌚✨
نننننننننننن من غلط کنم صداش کنم عمو_(وگرنه دیگه نمیزاره شکلاتای توی کابینتو بدزدمممممممممممممممممممم)
منابع خطخطی های بولشت ✏️📉
نننننننننننن من غلط کنم صداش کنم عمو_(وگرنه دیگه نمیزاره شکلاتای توی کابینتو بدزدممممممممممممممممممم
وقتی میزاره برشون داری دیگه چرا بهش بگی دزدی😂
دست بردن به انبار کراس و کیلر دزدی محسوب میشه
منابع خطخطی های بولشت ✏️📉
وقتی میزاره برشون داری دیگه چرا بهش بگی دزدی😂 دست بردن به انبار کراس و کیلر دزدی محسوب میشه
عامممم من فقط از کیلر دزدی میکنم جرعت ندارم از کراس چیزی بدزدم_