┃📓 #تیکه_کتاب
غیر از کتابخواندن، دیگر هیچ پناهی نداشتم. چیز دیگری نبود که احترامم را به محیط اطراف برانگیزد و حتی اندکی توجهم را جلب کند.
#یادداشتهایزیرزمینی
#داستایفسکی
تیکه کتاب؛
به نقطهی زیبایی از زندگی میرسی که باید
دست از تلاش برای فرار از خود یا اصلاح خود
برداری و فقط خود را بپذیری..
خلاصه که خودتو همونطوری که هستی بپذیر و دوست داشته باش چون از تو فقط
یدونه تو این جهان وجود داره!