┃📓 #تیکه_کتاب
غیر از کتابخواندن، دیگر هیچ پناهی نداشتم. چیز دیگری نبود که احترامم را به محیط اطراف برانگیزد و حتی اندکی توجهم را جلب کند.
#یادداشتهایزیرزمینی
#داستایفسکی
تیکه کتاب؛
به نقطهی زیبایی از زندگی میرسی که باید
دست از تلاش برای فرار از خود یا اصلاح خود
برداری و فقط خود را بپذیری..
خلاصه که خودتو همونطوری که هستی بپذیر و دوست داشته باش چون از تو فقط
یدونه تو این جهان وجود داره!
من افراد زیادی را میشناسم که از خود بیزارند و برای رفع آن میکوشند نظر مثبت دیگران را به خود جلب کنند.
ولی این راه حل نادرست و در حکم تفویض اختیار به دیگران است.
وظیفه شما این است که خود را همانطور که هستید بپذیرید و در جهت رشد خود بكوشيد، نه آن که دنبال راهی برای مقبولیت یافتن نزد مردم باشید.
📚وقتی نیچه گریست _آروین د یالوم