eitaa logo
آکادمی لوحه
395 دنبال‌کننده
722 عکس
99 ویدیو
73 فایل
خانه نوآوری تعلیم و تربیت | آکادمی رشد و توانمندسازی مدیران آموزشی- تربیتی برای تربیت نسل ارزش آفرین ارتباط با ما: 🆔 @Education_lohe ☎️ 09932293729 🌐 www.lohe.academy 🆔 www.instagram.com/lohe_academy ساعات پاسخگویی ۱۵ الی ۱۸
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از فتح الفتوح
31.69M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💎 نگینی از گنجینه الهی💎 "استاد علیرضا دوستانی" 🔰 درس گفتار اول "نگینی از جزء یک قرآن کریم" آیه ۱ سوره ی مبارکه حمد (تربیت رحمانی) 💡آیا آیه ای از قرآن هست که پیام تربیتی نداشته باشه؟ ______________________ 📲 @fatholfotooh_313
هدایت شده از فتح الفتوح
35.59M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌿 شهد شیرین کلام🌿 "دکتر محمدصالح طیب نیا" 🔰 درس گفتار اول "نسبت تحمل سختی و تربیت" 💡برداشتی از خطبه ۱۹۲ نهج البلاغه __________________ 📲 @fatholfotooh_313
به یاد خدا مسئله چیست ؟ ❌ اغلب ما آمادگی این سطح از زندگی مشترک با همسر و فرزندانمان را نداریم ‼️ _ بزرگ‌ترین چالش امروز خانواده ‌ها در قرنطینه، این است که هیچ فعالیت مشترکی ندارند و یا اینکه آن را نساخته‌اند، اگر فعالیت مشترک داشتند از کنار هم بودن بیشتر لذت می‌بردند. _ در زمان صحبت با طرف مقابل این را بدانیم که شخص مقابل، انسانی با نیازهای متفاوت است، به شخصیت مستقل یکدیگر احترام بگذاریم. _ خانواده ها لذت‌های همدیگر از زندگی را نمی‌شناسند که بتوانند در شرایط قرنطینه به یکدیگر کمک و همدلی کنند. _ ‼️ حتی کار عده ای به اینجا رسیده که میگن: کی کرونا تموم می‌شه که از خونه بری بیرون، عادت ندارم این همه ببینمت ... به کار بردن این جملات به اصطلاح "غر زدن" است و آستانه تحمل طرف مقابل را کاهش می‌دهد. _ اکنون بچه ها در شرایط قرنطینه باید به اندازه‌ای سرگرم باشند که رفتار ناهنجار بروز ندهند. باید زبان بازی با کودک برای تخلیه هیجانی و انرژی را بلد باشیم. _ نمی‌توانیم از کودک بخواهیم فقط با اسباب بازی‌های خود سرگرم باشد و یا فقط کارتون تماشا کند و گیم بازی کند. _ خلاء تعامل با معلم و گروه همسالان نیز باید توسط بازی با خواهر_برادر و والدین جبران شود. _ کودکان نیازمند توجه و تعامل "وقت گذاری" هستند. فرصت تعامل همدلانه و بازی نداشته باشیم ,, دیر یا زود کاسه صبر طرفین لبریز می شود. _ اکنون بهترین زمان برای آموزش به کودکان است، وقتی با کودکان فعالیت مشترک انجام می‌دهیم آنها بیشتر پیش‌قدم می‌شوند و حاضر هستند هر امتیازی به پدر و مادر بدهند تا والدین بیشتر با آنها همراه باشند. _ یکی دیگر از راهکارها ,, جلب همکاری و مشارکت در قالب مسئولیت های به جا و فعال است. _ باید برای فرزندان در خانه، تفریح متناسب با توانایی و نیاز، ایجاد کنیم. _ در ایام کرونا و قرنطینه ,, بیشترین آسیب به بچه هایی می رسد که پدر و مادر تفاوت در سبک فرزند پروری دارند. _ برخلاف تصوری که فکر می‌کند شرایط برای کودکان بسیار خوب است باید بگوییم کودکان اکنون شرایط سخت‌تری دارند، چون بزرگ‌ترها تعریفی از بحران دارند و تا حدودی شرایط ماندن در خانه را می‌پذیرند اما کودکان چنین تعریفی ندارند. _ در این ایام ,, علیرغم توسعه سواد رسانه ای بچه ها بایستی مراقب اعتیاد رسانه ای و کنترل رژیم مصرف بچه ها هم بود. ➕ یادداشت های کرونایی یک مدیر مدرسه! 🌀 آکادمی رشد و توانمندسازی والدین و مربیان برای تربیت نسل ارزش آفرین آکادمی لوحه @lohe_academy www.lohe.academy
هدایت شده از مدارس پسرانه هدهد
﷽ 👌 (دوم تا ششم) ""پیش ثبت نام"" سال تحصیلی 1399 ✍ صرفا از طریق سایت مدرسه : http://www.hodhod.school/?page_id=408 ✔️ حرکت پیشتاز در مسیر تحول در نظام تعلیم و تربیت شهر اصفهان
هدایت شده از گندم
سلام بنده های خوب خدا ❤️ یکی از کارهایی که در پویش انجام میدیم خانواده های نیازمنده. _ یعنی برای سرپرست خانوار (خانم یا آقا), رسمی تدارک می بینیم. تا ماهیگیری رو یاد بگیرند. و با انجام یک حرفه درست , روی پای خودشان بایستند. اصل مشکل عده ای از نیازمندان این هست که , آشنایی با هیچ نوع حرفه ای ندارند. ما زمینه های کوتاه مدت و زود بازده رو انتخاب می کنیم و البته متناسب با استعداد و علاقه افراد. _ یا گاهی ساده ترین ابزارها و یک حرفه را نیاز دارند. قطعا منظور مشاغل ساده و خانگی است. و سرعت بازدهی برای ما مهمه. ان شالله در این مسیر مثل همیشه در کنارمون باشید. ( ای با رویکرد اجتماعی) و و 💳 شماره کارت جهت واریز کمک های نقدی بابت ""هزینه های عام المنفعه"" 6037-9981-1321-5007 بانک ملی ایران به نام حامدسعادت پور به رسم امانت : ☑️ توسط شما خوبان توانسته است به ارزش 759 میلیون تومان روی پروژه های خیراندیشانه در حوزه های اجتماعی سرمایه گذاری کند. @gandom_link
هدایت شده از مدارس پسرانه هدهد
﷽ همه ما می خواهیم فرزندانمان : ➕ خوداتکا بار بیایند ; ➕ تحلیلگر و گزینشگر بهترین ها باشند ; ➕ مسئولیت پذیر, خودکنترل و ضابطه مند باشند ; و از همه مهمتر ➕ عزت نفس و کرامت شان حفظ شود 👈 برای همین می خواهیم در یک محیط با نشاط, دین مدار, بدون اضطراب و پویا ,, با انواع روش های فعال و نوین آموزشی خیلی با انگیزه و قوی درس بخوانند 💪📚🤓💼 ➕ و متناسب با تفاوت ها و استعدادهای فردی شان رشد کنند. ➕ که در آینده بتوانند افرادی خودشکوفا, نوآور و اهل کار تیمی و همیاری باشند ... 🎓 محیط یادگیرنده ای به نام ساخته ایم که از انواع روش های : _ سرگرم آموزی و بازیکاری _گفتگو محوری و تعامل _حل مسئله, سواد تحلیلی و تفکر کارکردی _ سواد محور به جای حافظه محور در مسیر تقویت اهداف فوق, استفاده کند. ☝️مدرسه ای با تربیتیِ حساب شده, برای پرداختن به های هفت گانه تعلیم و تربیت. 👌 و اتکا به یک بیست ساله 🌀 و بیست مجری توانمند در استان های کشور. ✍ اینجا فقط یک مدرسه نیست‼️ ✔️ حرکت پیشتاز در مسیر تحول در نظام تعلیم و تربیت شهر اصفهان @hodhod_school www.hodhod.school
گفتگوی تفصیلی با آقای محمد آزین پیرامون توزیع نقش های تعلیم و تربیت در شرایط فعلی جامعه. ؛ 🔹️ موسس موسسه برهان 🔹️ مدیر رویداد چهارسوق 🔹️از طراحان مدرسه سراج 🔹 موسس خانه نوآوری تعلیم و تربیت 🔴 این گفتوگو را میتوانید به صورت زنده از پیج اینستاگرام شبکه تربیتی آموزشی دانه درتاریخ۳۰ اردیبهشت(سه شنبه) ساعت ۱۸ در آدرس daneh_edu@ دنبال کنید... ‌ _______ 🌱 برای جوانه زدن، برای شکفتن 🔸️ @daneh_edu
🔰 بهار رویش ▶️ @einsad 🛒 www.zekraa.ir ▶️https://instagram.com/ali.safaeihaeri
🔰 رمضان ماه عروج ▶️ @einsad 🛒 www.zekraa.ir ▶️https://instagram.com/ali.safaeihaeri
🔰 و يَا مَنْ لا يُكافِى‏ءُ عَبْدَهُ عَلَى السَّوآءِ ▶️ @einsad 🛒 www.zekraa.ir ▶️https://instagram.com/ali.safaeihaeri
🔰 «وَ يَا مَنْ لا يُكافِى‏ءُ عَبْدَهُ عَلَى السَّوآءِ». 🔶🔸 تو نمى ‏گويى چون تو اين گونه كردى، پس من هم اين گونه مى ‏كنم و مثل تو با تو رفتار مى ‏كنم، كه اگر يك گام برداشتى، يك گام بر مى ‏دارم. تو اين گونه نيستى. 🔸حتى اگر ما به تو پشت كنيم تو به ما رو مى‏ كنى و اگر ما از تو بگذريم تو درها را به روى ما مى ‏بندى و بت ‏هاى ما را يكى يكى به خاك و خون مى ‏كشى تا ما به سمت تو برگرديم. 🔸تو به ما نمى ‏گويى يك گام بيا تا يك گام بيايم، يك نگاه بكن تا يك نگاه بكنم. تو منتظر جزا نيستى و بر عطا و بخشش‏ات هم پشيمانى ندارى و مثل ما با ما رفتار نمى ‏كنى. 🔸واقعش اين است كه ما هيچ چيز نداريم جز اينكه بگوييم: 🔸خدايا! تو به خودت نگاه كردى و به ما دادى، حالا هم به خودت نگاه كن و ادامه بده. 🔸در كلام معصوم است كه: خدايا! تو هيچ وقت به خاطر استحقاق به ما نداده ‏اى كه حالا به خاطر بدى ما بخواهى پس بگيرى. و بگويى چون تو درست صفا نكردى، حالا پس بده. 🔸تو آن موقع كه دادى، ما بدون استحقاق بوديم و حالا هم كه از تو مى ‏خواهيم ادامه بدهى، استحقاقى نداريم؛ 🔸ولى آنچه كه هست، اين است كه بخشش و عطاى تو را هيچ چيزى جز سخاوت و كرم تو زياد نمى ‏كند. 🔸من نمى‏ دانم چه بگويم. تأملى بايد كرد، اگر آدم خودش را از خدا طلبكار مى‏ داند؛ يعنى واقعاً خيال مى‏ كند كه خيلى براى او كار كرده و خيال مى‏ كند اگر به اندازه يك شبانه روز كه از او وقت گرفته، به همان اندازه هم به او خدمت كرده و طلبكار است، مى‏ گويد: او برود خود را باشد. 🔸ولى اين را ما خوب مى‏ دانيم، آنچه كه او به ما داده را براى غير او خرج كرده‏ ايم و با آنكه او به ما محبت كرده ولى ما به كسان ديگرى رو آورده ‏ايم و در حق او بدى كرده ‏ايم. 📝استاد علی صفایی حائری 📚کتاب بهار رویش، ص ۱۳۷ ▶️ @einsad 🛒 www.zekraa.ir ▶️https://instagram.com/ali.safaeihaeri
ماندن کم از عقبگرد نیست.mp3
1.84M
🎙ماندن در راه کم از عقبگرد نیست ... ▶️ @einsad 🛒 www.zekraa.ir ▶️https://instagram.com/ali.safaeihaeri