eitaa logo
آکادمی لوحه
397 دنبال‌کننده
719 عکس
97 ویدیو
73 فایل
خانه نوآوری تعلیم و تربیت | آکادمی رشد و توانمندسازی مدیران آموزشی- تربیتی برای تربیت نسل ارزش آفرین ارتباط با ما: 🆔 @Education_lohe ☎️ 09932293729 🌐 www.lohe.academy 🆔 www.instagram.com/lohe_academy ساعات پاسخگویی ۱۵ الی ۱۸
مشاهده در ایتا
دانلود
به یاد خدا مسئله چیست ؟ ❌ اغلب ما آمادگی این سطح از زندگی مشترک با همسر و فرزندانمان را نداریم ‼️ _ بزرگ‌ترین چالش امروز خانواده ‌ها در قرنطینه، این است که هیچ فعالیت مشترکی ندارند و یا اینکه آن را نساخته‌اند، اگر فعالیت مشترک داشتند از کنار هم بودن بیشتر لذت می‌بردند. _ در زمان صحبت با طرف مقابل این را بدانیم که شخص مقابل، انسانی با نیازهای متفاوت است، به شخصیت مستقل یکدیگر احترام بگذاریم. _ خانواده ها لذت‌های همدیگر از زندگی را نمی‌شناسند که بتوانند در شرایط قرنطینه به یکدیگر کمک و همدلی کنند. _ ‼️ حتی کار عده ای به اینجا رسیده که میگن: کی کرونا تموم می‌شه که از خونه بری بیرون، عادت ندارم این همه ببینمت ... به کار بردن این جملات به اصطلاح "غر زدن" است و آستانه تحمل طرف مقابل را کاهش می‌دهد. _ اکنون بچه ها در شرایط قرنطینه باید به اندازه‌ای سرگرم باشند که رفتار ناهنجار بروز ندهند. باید زبان بازی با کودک برای تخلیه هیجانی و انرژی را بلد باشیم. _ نمی‌توانیم از کودک بخواهیم فقط با اسباب بازی‌های خود سرگرم باشد و یا فقط کارتون تماشا کند و گیم بازی کند. _ خلاء تعامل با معلم و گروه همسالان نیز باید توسط بازی با خواهر_برادر و والدین جبران شود. _ کودکان نیازمند توجه و تعامل "وقت گذاری" هستند. فرصت تعامل همدلانه و بازی نداشته باشیم ,, دیر یا زود کاسه صبر طرفین لبریز می شود. _ اکنون بهترین زمان برای آموزش به کودکان است، وقتی با کودکان فعالیت مشترک انجام می‌دهیم آنها بیشتر پیش‌قدم می‌شوند و حاضر هستند هر امتیازی به پدر و مادر بدهند تا والدین بیشتر با آنها همراه باشند. _ یکی دیگر از راهکارها ,, جلب همکاری و مشارکت در قالب مسئولیت های به جا و فعال است. _ باید برای فرزندان در خانه، تفریح متناسب با توانایی و نیاز، ایجاد کنیم. _ در ایام کرونا و قرنطینه ,, بیشترین آسیب به بچه هایی می رسد که پدر و مادر تفاوت در سبک فرزند پروری دارند. _ برخلاف تصوری که فکر می‌کند شرایط برای کودکان بسیار خوب است باید بگوییم کودکان اکنون شرایط سخت‌تری دارند، چون بزرگ‌ترها تعریفی از بحران دارند و تا حدودی شرایط ماندن در خانه را می‌پذیرند اما کودکان چنین تعریفی ندارند. _ در این ایام ,, علیرغم توسعه سواد رسانه ای بچه ها بایستی مراقب اعتیاد رسانه ای و کنترل رژیم مصرف بچه ها هم بود. ➕ یادداشت های کرونایی یک مدیر مدرسه! 🌀 آکادمی رشد و توانمندسازی والدین و مربیان برای تربیت نسل ارزش آفرین آکادمی لوحه @lohe_academy www.lohe.academy
هدایت شده از مدارس پسرانه هدهد
﷽ 👌 (دوم تا ششم) ""پیش ثبت نام"" سال تحصیلی 1399 ✍ صرفا از طریق سایت مدرسه : http://www.hodhod.school/?page_id=408 ✔️ حرکت پیشتاز در مسیر تحول در نظام تعلیم و تربیت شهر اصفهان
هدایت شده از گندم
سلام بنده های خوب خدا ❤️ یکی از کارهایی که در پویش انجام میدیم خانواده های نیازمنده. _ یعنی برای سرپرست خانوار (خانم یا آقا), رسمی تدارک می بینیم. تا ماهیگیری رو یاد بگیرند. و با انجام یک حرفه درست , روی پای خودشان بایستند. اصل مشکل عده ای از نیازمندان این هست که , آشنایی با هیچ نوع حرفه ای ندارند. ما زمینه های کوتاه مدت و زود بازده رو انتخاب می کنیم و البته متناسب با استعداد و علاقه افراد. _ یا گاهی ساده ترین ابزارها و یک حرفه را نیاز دارند. قطعا منظور مشاغل ساده و خانگی است. و سرعت بازدهی برای ما مهمه. ان شالله در این مسیر مثل همیشه در کنارمون باشید. ( ای با رویکرد اجتماعی) و و 💳 شماره کارت جهت واریز کمک های نقدی بابت ""هزینه های عام المنفعه"" 6037-9981-1321-5007 بانک ملی ایران به نام حامدسعادت پور به رسم امانت : ☑️ توسط شما خوبان توانسته است به ارزش 759 میلیون تومان روی پروژه های خیراندیشانه در حوزه های اجتماعی سرمایه گذاری کند. @gandom_link
هدایت شده از مدارس پسرانه هدهد
﷽ همه ما می خواهیم فرزندانمان : ➕ خوداتکا بار بیایند ; ➕ تحلیلگر و گزینشگر بهترین ها باشند ; ➕ مسئولیت پذیر, خودکنترل و ضابطه مند باشند ; و از همه مهمتر ➕ عزت نفس و کرامت شان حفظ شود 👈 برای همین می خواهیم در یک محیط با نشاط, دین مدار, بدون اضطراب و پویا ,, با انواع روش های فعال و نوین آموزشی خیلی با انگیزه و قوی درس بخوانند 💪📚🤓💼 ➕ و متناسب با تفاوت ها و استعدادهای فردی شان رشد کنند. ➕ که در آینده بتوانند افرادی خودشکوفا, نوآور و اهل کار تیمی و همیاری باشند ... 🎓 محیط یادگیرنده ای به نام ساخته ایم که از انواع روش های : _ سرگرم آموزی و بازیکاری _گفتگو محوری و تعامل _حل مسئله, سواد تحلیلی و تفکر کارکردی _ سواد محور به جای حافظه محور در مسیر تقویت اهداف فوق, استفاده کند. ☝️مدرسه ای با تربیتیِ حساب شده, برای پرداختن به های هفت گانه تعلیم و تربیت. 👌 و اتکا به یک بیست ساله 🌀 و بیست مجری توانمند در استان های کشور. ✍ اینجا فقط یک مدرسه نیست‼️ ✔️ حرکت پیشتاز در مسیر تحول در نظام تعلیم و تربیت شهر اصفهان @hodhod_school www.hodhod.school
گفتگوی تفصیلی با آقای محمد آزین پیرامون توزیع نقش های تعلیم و تربیت در شرایط فعلی جامعه. ؛ 🔹️ موسس موسسه برهان 🔹️ مدیر رویداد چهارسوق 🔹️از طراحان مدرسه سراج 🔹 موسس خانه نوآوری تعلیم و تربیت 🔴 این گفتوگو را میتوانید به صورت زنده از پیج اینستاگرام شبکه تربیتی آموزشی دانه درتاریخ۳۰ اردیبهشت(سه شنبه) ساعت ۱۸ در آدرس daneh_edu@ دنبال کنید... ‌ _______ 🌱 برای جوانه زدن، برای شکفتن 🔸️ @daneh_edu
🔰 بهار رویش ▶️ @einsad 🛒 www.zekraa.ir ▶️https://instagram.com/ali.safaeihaeri
🔰 رمضان ماه عروج ▶️ @einsad 🛒 www.zekraa.ir ▶️https://instagram.com/ali.safaeihaeri
🔰 و يَا مَنْ لا يُكافِى‏ءُ عَبْدَهُ عَلَى السَّوآءِ ▶️ @einsad 🛒 www.zekraa.ir ▶️https://instagram.com/ali.safaeihaeri
🔰 «وَ يَا مَنْ لا يُكافِى‏ءُ عَبْدَهُ عَلَى السَّوآءِ». 🔶🔸 تو نمى ‏گويى چون تو اين گونه كردى، پس من هم اين گونه مى ‏كنم و مثل تو با تو رفتار مى ‏كنم، كه اگر يك گام برداشتى، يك گام بر مى ‏دارم. تو اين گونه نيستى. 🔸حتى اگر ما به تو پشت كنيم تو به ما رو مى‏ كنى و اگر ما از تو بگذريم تو درها را به روى ما مى ‏بندى و بت ‏هاى ما را يكى يكى به خاك و خون مى ‏كشى تا ما به سمت تو برگرديم. 🔸تو به ما نمى ‏گويى يك گام بيا تا يك گام بيايم، يك نگاه بكن تا يك نگاه بكنم. تو منتظر جزا نيستى و بر عطا و بخشش‏ات هم پشيمانى ندارى و مثل ما با ما رفتار نمى ‏كنى. 🔸واقعش اين است كه ما هيچ چيز نداريم جز اينكه بگوييم: 🔸خدايا! تو به خودت نگاه كردى و به ما دادى، حالا هم به خودت نگاه كن و ادامه بده. 🔸در كلام معصوم است كه: خدايا! تو هيچ وقت به خاطر استحقاق به ما نداده ‏اى كه حالا به خاطر بدى ما بخواهى پس بگيرى. و بگويى چون تو درست صفا نكردى، حالا پس بده. 🔸تو آن موقع كه دادى، ما بدون استحقاق بوديم و حالا هم كه از تو مى ‏خواهيم ادامه بدهى، استحقاقى نداريم؛ 🔸ولى آنچه كه هست، اين است كه بخشش و عطاى تو را هيچ چيزى جز سخاوت و كرم تو زياد نمى ‏كند. 🔸من نمى‏ دانم چه بگويم. تأملى بايد كرد، اگر آدم خودش را از خدا طلبكار مى‏ داند؛ يعنى واقعاً خيال مى‏ كند كه خيلى براى او كار كرده و خيال مى‏ كند اگر به اندازه يك شبانه روز كه از او وقت گرفته، به همان اندازه هم به او خدمت كرده و طلبكار است، مى‏ گويد: او برود خود را باشد. 🔸ولى اين را ما خوب مى‏ دانيم، آنچه كه او به ما داده را براى غير او خرج كرده‏ ايم و با آنكه او به ما محبت كرده ولى ما به كسان ديگرى رو آورده ‏ايم و در حق او بدى كرده ‏ايم. 📝استاد علی صفایی حائری 📚کتاب بهار رویش، ص ۱۳۷ ▶️ @einsad 🛒 www.zekraa.ir ▶️https://instagram.com/ali.safaeihaeri
ماندن کم از عقبگرد نیست.mp3
1.84M
🎙ماندن در راه کم از عقبگرد نیست ... ▶️ @einsad 🛒 www.zekraa.ir ▶️https://instagram.com/ali.safaeihaeri
هدایت شده از مدارس پسرانه هدهد
﷽ 👌 (دوم تا ششم) ""پیش ثبت نام"" سال تحصیلی 1399 ✍ صرفا از طریق سایت مدرسه : http://www.hodhod.school/?page_id=408 ✔️ حرکت پیشتاز در مسیر تحول در نظام تعلیم و تربیت شهر اصفهان
🎞 خانواده “مک نلی” صاحب فرزندی استثنایی (نابینا و ناشنوا) میشوند. نام این کودک “میشل” است. خانواده مک نلی راه مناسبی برای تربیت میشل نمی یابند به همین دلیل از آقای “ساهایی” که معلم بچه های استثنایی است، تقاضای کمک میکنند. آقای ساهایی به خانه آنها می آید و به شیوه خود به تعلیم میشل میپردازد و پرتویی از نور را به دنیای سیاه و تاریک دختر می آورد ... ☝️ والدین عزیز , معلمان و مربیان گرامی, مدیران محترم, فعالان حوزه تعلیم و تربیت ➕ برای کنار زدن سیاهی ها آمادگی دارید ؟؟ 🔗نسخه کامل فیلم را در: https://www.aparat.com/v/YXghp/ ببینید. 📺 تماشای این فیلم را از دست ندهید‼️ 🌀 آکادمی رشد و توانمندسازی والدین و مربیان برای تربیت نسل ارزش آفرین آکادمی لوحه @lohe_academy www.lohe.academy