فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یا مُحَوِّل✌
در زمینه آموزش اگر بخواهیم #تحول ایجاد کنیم به معنای واقعی کلمه تحول این است که درس #فایده_محور و #عمقی باشد.
❌ از خروجی #دانشگاه های خوب فعلی چه خبر ؟
🌀 آکادمی رشد و توانمندسازی والدین و مربیان برای تربیت نسل ارزش آفرین
آکادمی لوحه
@lohe_academy
www.lohe.academy
همۀ کسانی که با دانشآموزان کار میکنند و کسانی که میخواهند شاهد بهبودی چشمگیر وضعیت مدارس باشند و کسانی که به معلمان آموزش میدهند، بهتر است این کتاب را بخوانند. داشتن دانش به خودی خود قدرت و توانایی محسوب نمیشود، بلکه استفاده از دانش، قدرت و توان میآورد.
دکتر گلسر در این کتاب توصیه کرده است که اگر از فنون و مهارتهای ارائه شده استفاده کنید، میتوانید کلاسی کیفی و دانش آموزی موفق و مسئولیت پذیر داشته باشید. علاوه بر آن دانشآموزان نیز برای تغییراتی که ایجاد کردهاید و به آنها کمک کردهاید تا مسئولیتپذیر شوند و اجازه دادهاید تا در سطوح پیشرفته شایستگی و کفایت یاد بگیرند، سپاسگزارتان خواهند بود.
⭕️⭕️ اطلاعرسانی ⭕️⭕️
🔰سلسله گفتوگوهای مجازی پیرامون
تجربیات کرونایی مدارس دنیا🔰
⬅️⬅️ بخش اول➡️➡️
گفتوگوهای سیدحسین رضوی با اساتید و معلمان خارج کشور درباره تجربیات کرونایی مدارس دنیا در آپارات بارگذاری شد. این گفتوگوها با مشارکت و حمایت مجله شوقتغییر و موسسه مردمنهاد امتداد اندیشه برگزار شده است و ادامه دارد.
⏺گفتوگوی اول - تجربیات کرونایی مدارس فرانسه
(آقای حسین قبادی)
https://aparat.com/v/dcmtp
⏺گفتوگوی دوم - تجربیات کرونایی مدارس بینالملل IB
(آقای دکتر حمید رضایی)
https://aparat.com/v/giCsh
⏺گفتوگوی سوم- تجربیات کرونایی مدارس انگلستان
(خانم نازنین ابوالخیریان)
https://aparat.com/v/Yi6yQ
⏺گفتوگوی چهارم - تجربیات کرونایی مدارس چین
(آقای دکتر امین محمد زاهدی)
متاسفانه سایت مربوطه آن را ضبط نکرده است.
⏺گفتوگوی پنجم - تجربیات کرونایی مدارس سوئد
(آقای دکتر هادی سروش)
https://aparat.com/v/KnDd2
⏺گفتوگوی ششم- تجربیات کرونایی مدارس فنلاند
(آقای دکتر اسماعیل عظیمی)
https://www.aparat.com/v/m3udc
ادامه دارد.
⭕️مجله شوقتغییر
@shoghetagheer99
⭕️کانال یادگیری معکوس
t.me/Flipped_Learning
هدایت شده از گندم
میلاد امام رئوف (ع) و عید شما مبارک.
نیازمندان چشم انتظار دست های مهربان شما هستند ❤️
💳 شماره کارت جهت واریز کمک های نقدی بابت ""هزینه های عام المنفعه""
6037-9981-1321-5007
بانک ملی ایران به نام حامدسعادت پور
به رسم امانت :
☑️ #جنبش_همرسانی_گندم
توسط #تامین_مالی_جمعی
شما خوبان توانسته است به ارزش
766 میلیون تومان
روی پروژه های خیراندیشانه
در حوزه های اجتماعی سرمایه گذاری کند.
(#خیریه ای با رویکرد اجتماعی)
#کودکان_کار و #کارآفرینی_اجتماعی
#بلایای_طبیعی و #سلامت
#مهربانی_بکارید
@gandom_link
-1343938814_-222000.pdf
539.8K
چهارچوب یونسکو در بازگشایی مدارس در دوره کرونا
🌀 آکادمی رشد و توانمندسازی والدین و مربیان برای تربیت نسل ارزش آفرین
آکادمی لوحه
@lohe_academy
www.lohe.academy
May 11
دوره تربیت مربی #اقتصاد_کودک
ثبت نام
تا انتهای روز 19تیرماه 👈20درصد تخفیف
و تا انتهای روز 20تیرماه 15درصد تخفیف خواهد داشت.
#موسسه ی فرهنگی تربیت اقتصاد کودک و نوجوان مفتاح(اولین موسسه ی تربیت اقتصادی در کشور)
#دانشگاه اصفهان
1_397723248.pptx
7.58M
مالزی در شکست کرونا و بازگشایی مدارس, چه کرد؟
Safely going back to school after Coronavirus closure.
🌀 آکادمی رشد و توانمندسازی والدین، مربیان و مدیران برای تربیت نسل ارزش آفرین
(خانه نوآوری تعلیم و تربیت)
ارتباط با مدیر :
📩 @Zeinab_Izadian
آکادمی لوحه
@lohe_academy
www.lohe.academy
5.73M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
Safely going back to school after Coronavirus closure.
9.57M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
Safely going back to school after Coronavirus closure.
#تبادل
✳️ چهارمین وبینار معلم حرفهای پساکرونا
با موضوع تجربیات کرونایی معلمان در کشورهای دیگر
🔰باحضور:
دکتر محمود امانی
دکتر محمد نیرو
مهمان: آقای سید حسین رضوی
🔅سهشنبه 24 تیرماه
🔅ساعت 19
👈🏻به صورت مهمان از طریق لینک زیر وارد شوید:
https://www.skyroom.online/ch/amozeshpazhohi/pasacorona
هدایت شده از آکادمی لوحه
#تبادل
➕ کارگاه تربیت مربی روش میزان در اصفهان
با حضور مدیران و کارشناسان مدرسه میزان تهران
✔️ ویژه مدیران, معلمان, مربیان, علاقمندان به تعلیم و تربیت و دانشجویان
20 ساعت کارگاه آموزشی به روش معکوس (وارونه سازی کلاس)
😷 بدلیل فاصله گذاری فیزیکی
زمان : چهارشنبه, پنجشنبه , جمعه , شنبه
15 ، 16 ، 17 و 18 مردادماه 1399
از ساعت 8 الی 13
کسب اطلاعات بیشتر :
031_35656580
ارتباط با ما : @dabestan_hodhod
ثبت نام از طریق :
http://www.hodhod.school/?page_id=443