﷽ #بازی_آموزشی ترکیب کن، کلمه بساز
روی چوب بستنی ترکیب های مختلف را بنویسید و از دانش آموز بخواهید کلمه های مختلف را بسازد و بخواند.
#کلاس_اول
سرکار خانم یوسفی
📩 #مدرسه_مربیان
📩 #مدرسه_اولیا
@lohe_academy
﷽ #بازی_آموزشی لگوی کلمات
این بازی دو نفره انجام می شود یک بار والدین از دانش آموز می خواهند که با مکعب ها کلمه ی مورد نظر را بسازد و بار دیگر دانش آموز کلمه را میگوید و شما می سازید.
#کلاس_اول
سرکار خانم یوسفی
📩 #مدرسه_مربیان
📩 #مدرسه_اولیا
@lohe_academy
﷽ #بازی_آموزشی چراغ قوه
با ماژیک مشکی کلمات را روی کاور نوشته و داخل آن مقوای مشکی قرار دهید به طوری که کلمه مشخص نباشد سپس دخترانمان با چراغ قوه ی جادویی کلمات را بخوانند، این کار را برای کلمات مختلف تکرار کنید.
#کلاس_اول
سرکار خانم یوسفی
📩 #مدرسه_مربیان
📩 #مدرسه_اولیا
@lohe_academy
﷽ #بازی_آموزشی چرتکه الفبا
دو مقوای رنگی ترجیحا با رنگ های متفاوت در سایزهای 35×7 برش می زنیم. داخل یکی را با فاصله یک سانتی متر از لبه ها, چهارگوش های 5×5 با کاتر در می آوریم. فاصله هر یک از دیگری یک سانتی متر باشد.
حالا این کادر برش خورده را روی مقوای دیگر می چسبانیم. به طوری که فقط فاصله های یک سانتی متر چسب بخورد.
سپس کارت های سفید به اندازه 4.5×15 برش بزنیم. و روی کارت ها 3 نشانه ای که فرزند تاکنون خوانده را بنویسید.
اگر فرزند کارت هاس سفید رنگ را داخل چهارگوش ها قرار دهد, کلمه ساخته می شود و فرزند می خواند.
#کلاس_اول
سرکار خانم یوسفی
📩 #مدرسه_مربیان
📩 #مدرسه_اولیا
@lohe_academy
﷽ ➕🎙لطفا #فایل_صوتی آقای دکتر خوش خلق پیرامون ساخت و تهیه آزمون عملکرد را در کانال #تلگرام #آکادمی_لوحه بشنوید
📩 #مدرسه_مربیان
📩 #مدرسه_اولیا
@lohe_academy
﷽ یادگیری تحلیلی و ارزشیابی عملکردی (کاربست آموخته ها) بسیار مهم هست. و البته در نظام آموزشی کشور, مغفول ...
مسئله محوری و درگیرسازی در میدان تجربه واقعی در آموزش , پیش شرط تحول آفرینی در یادگیری است.
#دکتر_ایرج_خوش_خلق
📩 #مدرسه_مربیان
📩 #مدرسه_اولیا
@lohe_academy
﷽ #بازی_فکری #ریسک
🔹 هدف بازی، فتح تمام دنیا است. هر بار که ریسک را بازی میکنید، با تاکتیکهای مختلفی مواجه میشوید. دو تا شش نفر میتوانند به صورت همزمان پای یک تختهٔ ریسک بازی کنند. نقشهٔ #بازی به 42 ناحیهٔ مختلف تقسیم شده است. بازیکنندهها هر کدام از نقطهای شروع و سعی میکنند تا مناطق اطرافشان را به دست بگیرند. قوانین و سیستمهای ریسک، همگی با حساب و کتاب و روی اصول خاصی نوشته شدهاند.
🔸 با توجه به تعداد بازیکنندهها، هر نفر تعدادی مهرهٔ ارتش را به خود اختصاص و آنها را روی نقشه قرار میدهد. بازیکنندهها باید حواسشان به مرزهایشان باشد و نیروهایی را در این نقاط قرار دهند تا بتوانند از حملهٔ دیگر بازیکنندهها جلوگیری کنند. اگر بازیکنندهای بتواند کنترل یک قاره را به دست بگیرد، نیروهای #ارتش بیشتری دریافت میکند و قدرتمندتر میشود.
🔹 بازی ریسک را «آلبر لاموریس» در سال 1957 میلادی طراحی کرده است. این بازی فکری دارای جنبههای مختلفی است که میتوان به بازی کارتی، معمایی و #حافظه اشاره کرد. تعداد نفراتی که میتوانند در این بازی شرکت کنند، از دو تا پنج نفر بوده و حضور بیش از پنج نفر امکانپذیر نیست.
📩 #مدرسه_اولیا
@lohe_academy
http://yon.ir/VwDvQ
قبل از شروع کار با بچه ها ( ۵ تا ۱۲) سال ، چه در کلاس درس و چه در کارهای هنری ، حواسِ بینایی ، شنوایی ، لامسه ، حسِ تعادل و حسِ عمقی بچه ها را درگیر کنید .
تسکین و آرامش درون در آن ها ایجاد می شود و :
7« افزایش تمرکز و توجه استمراری را به دنبال خواهد داشت . »
#دکتر_رحیمی
📩 #مدرسه_مربیان
📩 #مدرسه_اولیا
@lohe_academy
گاهی از بچه ها بخواهید ترس های شان را نقاشی کنند یا ترس های شان را روی خمیر خالی کنند و یا ترس های شان را با صداهای آهنگین شان بترسانند .
💟 در اتاق درمان تجربه کرده ام . بچه ها عاشق این تخلیه کردن های عجیب غریب هستند .
#سواد_هیجانی
#دکتر_رحیمی
📩 #مدرسه_مربیان
📩 #مدرسه_اولیا
@lohe_academy
﷽ پسرها هنرشان را در لایه لای حرکت مخفی کرده اند .
اگر اجازه حرکت به آن ها داده شود ( حرکات عضلات درشت ) ، آن وقت می شود هنر واقعی شان را مشاهده کرد .
دخترها در لایه های کلام مخفی شده اند . باید اجازه گفتار داشته باشند تا هنرشان نمایان شود .
#دکتر_رحیمی
📩 #مدرسه_مربیان
📩 #مدرسه_اولیا
@lohe_academy