eitaa logo
Ltms
6.6هزار دنبال‌کننده
4.2هزار عکس
1.6هزار ویدیو
5.8هزار فایل
اطلاع رسانی در مورد سوالات ضمن خدمت و انجام آزمون ضمن خدمت جهت سفارش برای آزمون @teacherschool
مشاهده در ایتا
دانلود
حمیدرضا حاجی بابایی رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس در تشریح نشست فراکسیون فرهنگیان مجلس که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: نظام رتبه بندی باید به طور کامل اجرا شود 🔹 در نشست امروز موارد مختلفی از جمله رتبه بندی معلمان، صندوق ذخیره فرهنگیان، دانشگاه فرهنگیان و فوق العاده ویژه معلمان مطرح شد که با جمع بندی صورت گرفته در این نشست تأکید شد که نظام رتبه بندی باید به طور کامل اجرا شود. 🔹وی با تأکید بر ضرورت سرعت بخشی در رتبه بندی معلمان، افزود: همچنین در این نشست تأکید شد که قانون باید برای دانشجویان و نومعلمانی  که به تازگی وارد عرصه معلمی شده نیز اجرایی شود. تأخیر یا عدم اجرای آن استنکاف از قانون محسوب می‌‎شود. اختصاص فوق‌العاده ویژه برای کادر اداری و خدمتگزاران مدارس 🔹حاجی بابایی گفت: برای کارمندان بخش اداری آموزش و پرورش نیز که حدود 3 هزار نفر از آن‌ها رتبه بندی نشده‌‌اند نیز در کنار خدمتگزاران مدارس فوق العاده ویژه در نظر گرفته خواهد شد تا افزایش حقوقی که برای برخی از دستگاه‌‎ها از طریق فوق العاده ویژه در نظر گرفته شده با افزایش حداکثر 50 درصدی برای نیروهای آموزش و پرورش نیز ارتقا یابد. دانشگاه فرهنگیان قلب تپنده سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است 🔹رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس، دانشگاه فرهنگیان را قلب تپنده سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برشمرد و گفت: این دانشگاه باید به جایگاه اصلی خود برسد و با گرفتن اساتید و دانشجویان و حمایت از اعتبارات این دانشگاه این دانشگاه باید سطح سند تحول بنیادین قرار گیرد. کمبود 300 هزار معلم در مدارس سراسر کشور   🔹وی با بیان اینکه آموزش و پرورش 300 هزار کمبود معلم دارد، افزود: این کمبودها از معلم پرورشی بوده تا معلم ورزش و آزمایشگاه؛ اگر می‎‌‌ خواهیم یک آموزش و پرورش با نشاط داشته باشیم باید از طریق دانشگاه فرهنگیان 300 هزار معلم تربیت کرده و راهی کلاس‌‎های درس کنیم. حتما دانشجویی که در دانشگاه تربیت معلم درس خوانده می‌تواند بهتر تدریس کند. صندوق ذخیره فرهنگیان باید وارد بورس بشود 🔹حاجی بابایی دیگر دستور کار نشست امروز فراکسیون فرهنگیان را موضوع صندوق ذخیره فرهنگیان دانست که سود آن با کاهش مواجه شده و در این رابطه گفت: آموزش و پرورش باید از تصدی گری در صندوق ذخیره فرهنگیان دست بردارد و این صندوق باید در بورس شرکت کند و سود آن به آن معلمان بازنشسته و سهام داران برسد. این میزان از بروکراسی اداری در صندوق به هیچ عنوان مورد پذیرش نیست. مسکن باید خصوصی و آموزش و پرورش دولتی باشد 🔹حاجی بابایی، دانش آموزان را سرمایه اصلی کشور خواند و افزود: باید برای آموزش و پرورش هزینه کرد و این نهاد زیر چتر حمایتی دولت قرار گیرد. متأسفانه در کشور ما مسکن که باید خصوصی باشد، دولتی شده ولی آموزش و پرورش که باید دولتی ترین نهاد باشد، خصوصی شده است و این بزرگترین ضربه به آموزش و پرورش بوده که تا سال‌های سال قابل جبران . . ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
بودجه آموزش و پرورش باید ارتقا یابد پاک فطرت نماینده شیراز : «سرانه بودجه یک دانش آموز در یک سال بسیار کمتر از سرانه بودجه یک زندانی است و این نشان‌دهنده این است که آموزش و پرورش آسیب‌پذیر است و دشمن نیز از این آسیب‌پذیری سواستفاده می‌کند و به نظام ضربه وارد می‌کند. بر همین اساس بودجه وزارت آموزش و پرورش باید ارتقا یابد و توجه بیشتری به معلمان، مدارس و فضاهای فرهنگی شود تا از این ضربه‌ها جلوگیری شود ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
🔅اعمال فوق‌العاده ویژه معلمان به کجا رسید؟ صادق ستاری‌فرد، سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش: همچنان که قبلا عنوان شد با تغییراتی که در لایحه ترمیم حقوق انجام شد مواردی جرح و تعدیل شد و به طور کلی اختیاری به دولت داده شده است. این امکان برای شورای حقوق و دستمزد وجود دارد که مصوبه قبل خود در خصوص اعمال ۳۵ درصد فوق العاده را که در لایحه ترمیم حقوق آمده بود، مجددا تصویب کند لیکن در برخی رسانه ها موضوع به نحو دیگری مطرح و شیطنت‌هایی شد و نسبت‌هایی به برخی نماینده‌های پیگیر موضوع و پشتیبان جریان تعلیم و تربیت داده شد که دور از انصاف بود. همچنین باتوجه به پیگیری موضوع در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و کمیسیون آموزش و تحقیقات و نگاه مثبت ایشان به رضایتمندی شغلی معلمان، کیفیت بخشی تعلیم و تربیت و افزایش بهره‌وری و کارآمدی منابع انسانی آموزش و پرورش، امیدواریم این مهم یا در شورای حقوق و دستمزد و یا در مجلس به سرانجام برسد. 🟣 ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
‼ قابل توجه تمامی همکاران محترم مدارس ❌ امکان ویرایش نمرات و همچنین انتخاب واحد در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بسته شده است و دیگر بدون مجوز اصلاح سوابق امکان ویرایش وجود ندارد. ✅ صدور مجوز اصلاح سوابق توسط کاربری کارشناس مسئول سنجش مناطق امکان پذیر است. ➖➖➖➖➖➖➖➖ 🟠 ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
🔺 پایان صدور احکام جامانده نظام رتبه بندی( فوق العاده آموزشیار معلم) و ترمیم حقوق 🔻مشکل برگشت جبرانی فعلا رفع نشده است و سیستم امور مالی مشابه ماه قبل،  مجدد از همکارانی که حتی معوقه ندارند؛ جبرانی( علی الحساب) را برای دومین بار کسر می کند❗️ در پی حل این مشکل تا قبل از ارسال فایل حقوق هستند ... 🟣 ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
🔴واریز سود سهام عدالت مشروط شد 🔹درحالی که قرار بود بخش نخست سود سهام عدالت تا پایان ماه جاری به حساب مشمولان واریز شود، آخرین اخبار از تعویق این فرایند حکایت دارد و زمان پرداخت آن مشروط به زمان پرداخت سود از سوی شرکت‌ها شده است. 🔹بررسی‌ها حاکی از آن است که از میان 36 شرکت سهام عدالتی، تنها پنج شرکت که عمدتا شرکت‌های کوچکی بوده‌اند سود خود را واریز کرده‌اند. ┈••✾•🇮🇷🇮🇷•✾••┈ ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
🛑🛑دوره آموزشی «مهارت های خودامدادی و دگرامدادی در پیشگیری از حوادث(تکمیلی)» 🔵 استان: کردستان 🔴کد دوره: 99507092 🔵 مدت دوره: 24 ساعت ✍تاریخ ثبت نام: ثبت نام فعال تا 30 آذر ماه 1401 ❌تاریخ آزمون: 5 دی ماه . ❇️ 👇 ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
📌 برنامه زمان بندی برگزاری آزمون کتبی سراسری رشته 🗓️ امروز دوشنبه 21 آذر 📌نکات: 1- آزمون ویژه دانش آموزان دوره های تحصیلی متوسطه اول و دوم هست که از طریق پادا در مسابقه احکام ثبت نام کرده اند. ثبت نام در مسابقه، تا پایان مهلت شرکت در آزمون، امکان پذیر است. 2-دانش آموزان عزیز، در یکی از سه بازه زمانی تعیین شده، می توانید در آزمون کتبی شرکت کنید. https://pada.medu.ir ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
🆘 دانش آموزان و والدین طراح سوالات امتحان نهایی می شوند! 🎙زارعی، رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش 🔹یک بانک جامع سوال با عنوان بانک ابزارهای ارزشیابی راه‌اندازی شده و در دسترس طراحان قرار گرفته است. این سامانه در اختیار همه دبیران کشور قرار گرفته و بنای ما این است که توسعه یابد و در اختیار دانش‌آموزان و اولیای آنها هم قرار بگیرد تا آنها هم در طراحی سوالات سهیم شوند. 🔹به این ترتیب هرکسی می‌تواند بر اساس بارم‌بندی و اهداف دروس که توسط سازمان پژوهش مشخص شده سوالاتی را برای آن بانک آماده کنند، با این اقدام بانک سوالات غنی سازی می‌شود. ➖➖➖➖➖➖➖➖ ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
💢توضیحاتی در رابطه با رتبه های اعلام شده ( یا رتبه هایی که در آستانه اعلام شدن هستند ) 1⃣ برای کسب هر رتبه به شرایط خاصی نیاز است .. 🔺در مرحله اول شما باید مستندات کافی را بارگذاری کرده باشید  تا هم مجموع امتیاز مورد نیاز آن رتبه و هم حداقل امتیاز مورد نیاز برای مولفه های چهارگانه برای رتبه مورد نیاز را کسب کرده باشید... 2⃣ در مرحله بعد مدیر مدرسه باید در مورد شما به ۵۱ سوال جواب داده باشد و مستندات شما را تایید یا رد کرده باشد. متاسفانه بسیاری از مدیران در بحث پاسخ دهی به ۵۱ سوال که ۵۱۵ امتیاز دارد  و تایید مستندات دقت کافی به خرج ندادند در حالی که  برخی دیگر از مدیران از پاسخ های درست منتشرشده برای ۵۱ سوال استفاده کردند ( پاسخ های تیم رحیمی_ درخشان فر)که سبب شده همه همکاران نمره بالایی را در بخش نظر مدیر کسب کنند . پس چه بسا مدیری برای همکاری با کمترین سابقه با استفاده از این پاسخ ها بالاترین امتیاز را درج کرده باشد و در مقابل مدیر دیگری  سهوا  یا عمدا ، برای همکاران حتی با سابقه و مدرک بالا ، امتیاز پایینی را درج کرده باشد که در مرحله بعد توسط ارزیابان با توجه به مستندات ، قابل تغییر بوده است. در مورد مستندات بارگذاری شده که ۴۳۵ امتیاز دارد هم برخی مدیران مستندات را تایید کرده و برخی رد کرده اند گزینش و حراست ادارات هم هر کدام باید  در مورد ۲۵ امتیاز همکاران نظر می دادند .. ( بخش های مدرک تحصیلی،  سنوات،  ضمن خدمت و ارزشیابی باید توسط انور اداری یا سامانه تایید میشد که ممکن است برخی امور اداری ها همه یا بخشی از این امتیاز را اعمال نکرده باشند که قابل پیگیری و اعتراض خواهد بود ) 3⃣ در نهایت ارزیاب ها با بررسی تاییدات مدیر و بخش مستندات،  این موارد را تایید یا گاها رد می کنند .. طبق دستورالعمل اگر همکاری در بخش مستندات چیزی را بارگذاری نکرده باشد یا مستندات او کافی نباشد،  ارزیاب می تواند در بخش که مدیر نطر داده است ، امتیاز را کاهش دهد مثلا همکار هیچ مستندی را در قسمت تدریس به همکاران بارگذاری نکرده است،  اما مدیر در بخش نظردهی ، در رابطه با تدریس به همکاران،  از ایشان به عنوان الگو و نمونه یاد کرده است... ارزیاب ممکن است  این  امتیاز را کاهش دهد اشتباه در ارزیابی هم ممکن است‌ که‌ رخ دهد،  مثلا در جدول امتیازدهی توسط ارزیاب دو ایتم مشارکت در شوراها و تدریس به همکاران وجود دارد که دارای سقف ۶۰ و ۳۰ امتیاز هستند. متاسفانه به علت عدم توضیح شفاف وزارت ،  همکاران ارزیاب در این دو بخش  متفاوت عمل کرده اند برخی ارزیابان طبق جداولی که در اختیار داشته اند  اگر مستندات کافی وجود داشته سقف ۶۰ و ۳۰ امتیاز ( مجموع ۹۰ امتیاز ) را این دو بخش را به همکار داده اند،  اما در دستورالعملی که وزارت برای ارزیابان ارسال کرد ، تاکید شد که در این دو بخش توسط ارزیاب باید  به ترتيب از سقف ۱۵ و ۱۰ محاسبه شود.( منظور آن بوده که ارزیاب می تواند در صورت وجود مستندات قوی ،  به امتیاز همکار در این دو بخش به ترتیب ۱۵ و ۱۰ امتیاز با حفظ سقف ۶۰ و ۳۰ امتیازی اضافه کند )  اما  برخی ارزیابان با برداشت غلط از این دستورالعمل مبهم ،  به گونه ای عمل کردند که در مواردی  با وجود مستندات کامل به ترتیب ۱۵  و ۱۰ امتیاز  یعنی در مجموع ۲۵ امتیاز( از ۹۰ امتیاز  )این دو بخش به همکاران اختصاص دادند و همکار ما در اینجا ۶۵ امتیاز را از دست داده است! همین موضوع به راحتی می تواند همکاری را که استحقاق رتبه استاد معلم را دارد ، دو رتبه تنزل دهد 3⃣ اکنون  در بسیاری از استان ها و مناطق کار ارزیابی همکاران به پایان رسیده است و اسامی همکاران ارزیابی شده به همراه کارنامه ای حاوی رتبه کسب شده ی همکار،  که سامانه به صورت خودکار و  مطابق نمره دریافتی همکار پس از ارزیابی اختصاص داده است ، برای تایید هیات ممیزه ارسال شده است. هیات های ممیزه نیز باید تک تک کارنامه ها را بررسی نموده و اگر ایرادی در ثبت امتیازات ( یا حتی عدم ثبت امتیازات ) رخ داده باشد ، آن را جهت اصلاح به واحد مربوطه ( که قصوری رخ داده ) ارجاع دهد در صورت تایید رتبه هر فرد توسط اعضا هیات ممیزه ، رتبه همکار در سامانه rtb.medu.ir قابل مشاهده توسط ذینفع خواهد بود 4⃣ در مرحله آخر همکار پس از رویت رتبه خود در صورت اعتراض نسبت به آن می تواند از طریق سامانه مربوطه اعتراض خود را اعلام نماید . . ❇️ 👇 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
🛑 درخواست از سازمان امور استخدامی و وزارت آموزش برای استخدام ۱۳۵۰ معلم حق التدریس سید محمد مولوی، در رابطه با تعیین وضعیت ۱۳۵۰ معلم حق التدریس که وضعیت استخدام آنها بلاتکلیف مانده و اعتراضاتی نیز داشته اند، تصریح کرد: معلمان حق التدریسی نیروهایی هستند که دو سال قبل در آزمون پذیرفته نشدند و تعداد آنها ۱۳۵۰ نفر است و مجوز داشتند و دو سال نیز است که از سال ۹۹ تاکنون کار می کنند مولوی همچنین تاکید کرد: این در حالی است که آموزش و پرورش به این نیروها نیاز دارد و حتی باید دو برابر از سازمان امور اداری و استخدامی پیگیری کند تا این مشکلات و کمبودها را حل کنیم. . ❇️ 👇 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
💢پیام یکی از ارزشیابان کشوری رتبه‌بندی با سلام بنده از ارزیابان کشوری هستم‌ که با وجود سی سال سابقه و کلی مستندات معتبر رتبه ۴ را کسب کرده و متضرر شده ام اما همه چیز مربوط به کار ارزیابان‌نیست و عوامل گوناگونی ازجمله موارد زیر منجر به کاهش نمره و نارضایتی همکاران از کار ارزیابان شده است : ۱. یک ارزیاب حداکثر چیزی در حدود ۵۷۰ امتیاز رو میتواند ببیند که توسط مدیر و حراست منطقه داده شده است سپس مستندات بارگذاری شده را با این امتیاز مقایسه میکند و میتواند نمره مدیر را تایید، افزایش یا کاهش دهد. متاسفانه بسیاری از مدیران در بحث پاسخ دهی به ۵۱ سوال و تایید مستندات دقت کافی به خرج ندادند لذا از نمره ۳۵۰ به همکار دکتری با کلی مستندات معتبر تا نمره ۵۵۰ به همکاری با چهارسال سابقه و کمترین مستندات داده شده است همین همکار باچهار سال سابقه در بخش خلاقیت ۶۰ امتیاز کامل را کسب کرده است در حالیکه هیچ مستندی در این زمینه ندارد مسلم است که ارزیاب نمره را کمی کاهش میدهد و بعد ایشان هم‌ معترض میشود. البته در ارتباط با همکاران دارای مستندکافی یا سابقه بالای ۲۵ سال معمولا سخت گیری نمیشود و نمره هم افزایش داده میشود که خود بنده نمره داده شده تدسط مدیر را تا ۱۶۰ امتیاز هم برای برخی همکاران افزایش داده ام. لازم به ذکر است که برخی مدیران از پاسخ های درست منتشرشده برای ۵۱ سوال استفاده کردند که سبب شده همه همکاران نمره بالای ۵۴۰ کسب کنند در حالیکه برخی هیچ مستند یا سابقه چندانی نداشته اند. ۲. در بخش مستندات باز بسیاری از همکاران و مدیران دقت نکرده اند همکار در یک جشنواره استانی شرکت کرده است و گواهی حضور را با عنوان کسب مقام اول جشنواره بارگذاری کرده در حالیکه فقط یک گواهی شرکت هست و هیچ مقامی در ان قید نشده است و مدیر هم تایید کرده است یا تصویری از خود با پس زمینه ای کلاس های کنکور با عنوان ساخت وسیله کمک اموزشی بارگذاری کرده و با تایید مدیر گ، سامانه ۱۰ امتیاز هم لحاظ کرده است حالا با کم کردن نمره این ایتم باز همکار به ارزیاب معترض خواهد شد چنین مواردی تا دلتان بخواهد وجود دارد. ۳.در جدول امتیازدهی توسط ارزیاب دو ایتم وحود دارد که دارای سقف ۶۰ و ۳۰ امتیاز هستند متاسفانه به علت عدم توجیه دقیق و شفاف در این دوبند همکاران ارزیاب متفاوت عمل میکنند. برخی ارزیابان طبق جداولی که در اختیار داشته اند اگر مستندات کافی وجود داشته سقف این نمرات را به همکار داده اند اما در صدا و متنی که از طرف سازمان در گروه های ارزیابان ارسال شد، تاکید شد که این دو نمره به ترتیب باید از سقف ۱۵ و ۱۰ محاسبه شود لذا برخی ارزیابان به این مورد عمل کرده و حتی با وجود مستندات کامل به ترتیب ۴۵ و ۲۰ نمره یعنی جمعا ۶۵ نمره از این دو ایتم کاهش داده اند لذا نمره مدیر خودبه خود حداقل ۶۵ امتیاز کم‌میشود و باز ارزیاب مقصر جلوه داده میشود در حالیکه دستور خود سازمان بوده و ارزیاب عمل کرده است. ۴‌ . موارد دیگری نیز وجود دارد اما واقعیت این است که خود ارزیابان هم ارزیابی میشوند و دقیقا شرایط برابری با سایر همکاران دارند و از بین کادر اداری و اموزشی انتخاب شده اند و هیچوقت راضی به ضرر و زیان عزیزان و دوستان فرهنگی نمی‌شوند. ➖➖➖➖➖➖➖➖ ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme