eitaa logo
Ltms
6.2هزار دنبال‌کننده
3.7هزار عکس
1.3هزار ویدیو
5.6هزار فایل
اطلاع رسانی در مورد سوالات ضمن خدمت و انجام آزمون ضمن خدمت جهت سفارش برای آزمون @teacherschool
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 ثبت‌نام ترمیم نمره و ایجاد سابقه خرداد ۱۴۰۲ تا پایان فروردین‌ماه امکان‌پذیر است 🔹رئیس اداره سنجش اداره کل آموزش و پرورش : مطابق با آخرین بخشنامه ارسالی وزارت آموزش و پرورش امکان ثبت‌نام برای ترمیم نمره در نوبت خرداد ۱۴۰۲ تا ۳۱ فروردین همین سال وجود دارد. 🔹امتحانات دروس فارسی یک و فیزیک یک در رشته ریاضی و فیزیک، فارسی یک و زیست‌شناسی یک، در رشته علوم‌تجربی، فارسی یک و عربی، زبان قرآن یک‌ رشته‌های ادبیات و علوم‌انسانی و علوم و معارف اسلامی پایه دهم به‌صورت هماهنگ کشوری برگزار خواهد شد. 🔹امتحانات دروس حسابان یک و عربی، زبان قرآن ۲ در رشته ریاضی و فیزیک، ریاضی ۲ و عربی، زبان قرآن ۲ در رشته علوم‌تجربی، ریاضی و آمار ۲ و علوم و فنون ادبی ۲ در رشته‌ی ادبیات و علوم‌انسانی، دروس ریاضی و آمار ۲، اصول عقاید ۲ در رشته‌ی علوم و معارف اسلامی پایه یازدهم به‌صورت هماهنگ کشوری در خردادماه سال جاری برگزار خواهد شد. ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
11.03M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 تبیینِ ضرورت و جایگاه طرح ولایت در عرصه تعلیم و تربیت 👈 مهلت ثبت نام طرح ولایت مجازی تا ٢۵ فروردین ماه: 🌐 https://b2n.ir/cfutv ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
نکات قابل توجه دانش آموزان پایه دوازدهم در امتحانات نهایی ─✾࿐༅🍃•⊰ ⃟ ⃟❈🍃༅࿐✾ ─ ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
قابل توجه دبیران محترم دوره دوم متوسطه نظری لینک ثبت نام در سامانه ثبت نام نوزدهمین جشنواره الگوهای تدریس برتر: http://87.107.174.171:8099 فرصت ثبت نام: تا ۲۸ فرودین ترجیحا با رایانه و یا لپ تاپ ثبت نام نمایید همکاران محترم فعلا فقط ثبت نام در سامانه است و بعد از تعطیلات در همین کانال برنامه های آموزشی ویژه شرکت کنندگان در بخش های مختلف جشنواره از همین کانال برگزار می شود. مراحل ثبت نام در نوزدهمین جشنواره الگوهای تدریس برتر ۱) از طریق لینک زیر وارد صفحه ثبت نام نوزدهمین دوره جشنواره الگوهای برتر تدریس شوید تا این صفحه برای شما ظاهر شود: http://87.107.174.171:8099 یا در تارنمای زیر وارد شوید: http://gam2nazari.ir ۲)سپس بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. ۳) در بالای صفحه کد ملی خود را وارد نمایید و یک رمز به دلخواه ثبت کنید . و در کادر سمت چپ مجدد همان رمز را وارد نمایید. ۴) از منو های سمت راست گزینه هایی که مورد نظر هست را انتخاب کنید حتما علامت✅ در کنار آن زده شود. ۵) سپس بر روی دکمه پایین صفحه تایید و ادامه کلیک کنید. ۶) در این بخش، در کادر بالا محور هایی که در مرحله قبل را انتخاب نمودید ،قابل مشاهده است. ۷) موارد خواسته شده را به صورت کامل تکمیل نمایید . در بخش استان حتما باید استان خود را انتخاب نمایید. ۸)سپس بر روی دکمه تثبیت اطلاعات کلیک نمایید. ۹) بعد از اتمام مراحل فوق می توانید از صفحه اصلی سایت و از طریق گزینه ورود ، وارد پنل شخصی خود شوید. 💻🖥تا حد امکان از لپ تاپ یا سیستم برای ثبت اطلاعات استفاده نمایید . 📂حجم عکس از ۵۰ کیلو بایت بیشتر نباشد. ─✾࿐༅🍃•⊰ ⃟ ⃟❈🍃༅࿐✾ ─ ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
46417438879830.pdf
9M
🔴🔴 نکات مهم در خصوص هدایت تحصیلی دانش آموزان ─✾࿐༅🍃•⊰ ⃟ ⃟❈🍃༅࿐✾ ─ ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
اولین اقامه نماز جماعت مدارس در ماه مبارک رمضان 🔰 برگزاری اقامه نماز جماعت با شکوه در اولین روز بازگشایی در دوازدهمین روز ماه مبارک رمضان همزمان با سایر مدارس 🔸برنامه ها: اقامه نماز جماعت، محفل انس با قرآن، سخنرانی کوتاه 📅 زمان: ۱۴ فروردین ماه مصادف با ۱۲ رمضان المبارک ساعت ۱۲:۳۰ همزمان با وقت شرعی اذان. 🕌 مکان : نمازخانه های مدارس سراسر استان 💠 مفتخر به حضور همکاران محترم در کنار دانش آموزان هستیم. مطالب مفید علمی و فرهنگی پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی @madrese_yar
🔸 اطلاعیه 🔸 ✴️ به اطلاع اولیا محترم و دانش آموزان گرامی می رساند به توجه به اینکه در سال جدید شمسی تغییری در ساعت رسمی کشور اعمال نگردیده است، ساعت آغاز فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس استان نیز طبق روال گذشته بوده و لازم می باشد دانش آموزان گرامی از فردا دوشنبه، مورخه ۱۴۰۲/۰۱/۱۴ همانند سال گذشته در کلاس‌های درس حضوری حاضر شوند. ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
باسمه تعالی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک روز جمهوری اسلامی ایران و روز طبیعت خدمت مدیران و رؤسای محترم نواحی و مناطق تابعه... باعنایت به آغاز دوباره فرایند آموزش و پرورش حضوری دانش آموزان در روز دوشنبه ۱۴ فروردین ماه، خواهشمند است در خصوص موارد زیر تمهیدات لازم تدارک و به جدیت و حساسیت ویژه بر حسن اجرای آن ها نظارت شود: 1. از طریق رسانه های جمعی شهرستانی و منطقه ای، همچنین امکانات فضای مجازی، به دانش آموزان عزیز و اولیای محترم ایشان در خصوص بازگشایی مدارس و آغاز آموزش های حضوری در مدارس از روز ۱۴ فروردین، اطلاع رسانی دقیق صورت پذیرد. 2. به مدیران مدارس نیز در خصوص الزام آغاز فرایند آموزش حضوری دانش آموزان و حضور کلیه همکاران (اعم از آموزشی و کادر اداری مدرسه) تأکید شود. مدیران مدارس بدین منظور کاملاً آمادگی داشته باشند. سرایداران و خدمتگزاران تمهیدات بهداشتی و نظافتی را تدارک دیده و گزارش انجام کار را به مدیران مدارس اعلام نمایند. 3. مدیران و رؤسای محترم ادارات تابعه و تمامی معاونین آن ها، به همراه مسئولین بازرسی و حراست نیز به گونه ای برنامه ریزی نمایند تا در روز ۱۴ فروردین و البته تا آخر هفته از مدارس تابعه خود بازدید و بر استمرار فعالیت آموزش های حضوری نظارت داشته باشند. بدیهی است طی بازدیدها، حسب مورد با متخلفین برابر ضوابط و مقررات برخورد شود. 4. در بازدید از مدارس به تمامی بازدیدکنندگان محترم تأکید شود در خصوص محورهای زیر با همکاران و دانش آموزان صحبت نمایند: الف) ابلاغ پیام تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات در ماه مبارک رمضان از طرف مدیرکل محترم ب) لزوم حفظ شئونات ماه مبارک رمضان و تبریک ویژه به روزه اولی ها و در صورت امکان اهدای هدایای ویژه به برخی از این دانش آموزان روزه اولی پ) تأکید ویژه بر اهمیت توجه به طرح جهش و امتحانات پیش نوبت مربوط به این طرح و البته امتحانات هماهنگ کشوری مربوط به پایه های دهم و یازدهم ت) تأکید ویژه بر لزوم حفظ حجاب اسلامی و رعایت عفاف توسط اولیا، دانش آموزان و البته همکاران گرامی ث) دوری از مسائل حاشیه ای و هوشیاری انقلابی در برابر تبلیغات رسانه ای دشمنان و طرح نفوذ در میان دانش آموزان 5. ساعات آغاز کار مدارس، تابع بخشنامه استانداری که توسط این اداره کل نیز ارسال گردید؛ می باشد. بر همین اساس ساعت آغاز کار مدارس بدون تغییر می باشد. مدارس ابتدایی نیز ساعت ۷:۳٠ آغاز به کار نموده و تا ساعت ۸ فعالیت های ورزشی و تربیتی لازم را برنامه ریزی و اجرا نمایند. امید است با رعایت تمهیدات فوق و انجام سایر اقدامات خلاقانه توسط نواحی و مناطق، شاهد آغازی شاد و پرنشاط باشیم و موفقیت های روزرافزونی را برای فرزندان این سرزمین مقدس رقم بزنیم. مسعود حمیدی نژاد مدیرکل آموزش وپرورش خوزستان ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
🌷به نام خداوند بخشنده و مهربان🌷 🔷سلام و احترام خدمت همکاران فرهیخته و دانش آموزان عزیز 🔶تبریک مجدد نوروز ۱۴۰۲ و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان از درگاه خداوند متعال 🔷تعطیلات نوروز با روز طبیعت به پایان رسید و فردا ۱۴ فروردین ماه اولین روز حضور دانش آموزان عزیز در کلاس های درس می باشد که امیدواریم آغازی نیکو با کسب معنویت و رحمت ماه مبارک رمضان باشد. 🔶دانش آموزان عزیز ان شاالله از فردا با حضور در کلاس های درس می بایست تلاش و کوشش بیشتری را به کار بگیرید زیرا زمان باقی مانده تا امتحانات نوبت دوم و کنکور سراسری اندک و زمانی تعیین کننده در موفقیت شما است. 🔷نخست با توکل به خداوند متعال سپس با پشتکار و کوشش با یک برنامه‌ریزی مناسب و جدیت مثال زدنی، ضمن حضور مستمر در کلاس های درس مطالعه خود را تا امتحانات نوبت دوم و کنکور سراسری با هدف گذاری مطلوب ادامه دهید. 🔶از همکاران زحمتکش و تلاشگر در آموزش متوسطه نیز که از ابتدای سال تحصیلی تاکنون پیگیر امور آموزشی و طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی بوده اند انتظار است با تداوم تلاش های دلسوزانه و آماده نمودن کلیه شرایط لازم جهت حضور بی دغدغه دانش آموزان در کلاس های درس در ارتقای کیفیت آموزش و پرورش استان در این زمان باقی مانده گام بردارند. 🔷در این راه و در راستای پیشبرد اهداف آموزشی همراهی و همکاری اولیا محترم که همواره دارای نقشی بی بدیل و اساسی در آموزش و پرورش بوده اند را به شدت نیازمندیم . 🔶در پایان برای همه عزیزان از درگاه خداوند متعال سلامتی و تندرستی مسئلت دارم. امین برملا معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
🔍 پرسش: آیا چون خداوند سبحان عظیم است، بندۀ ناچیزش باید قوانین بندگی و هدایت به سوی رشد و کمال را وضع و تشریع نماید، یا خودش؟! ✍️پاسخ: ریشۀ اینگونه پرسش‌ها و سپس شبهاتی که به اذهان القا می‌شود؛ درست نشناختن خدا از یک سو و درست نشناختن انسان و حقایق هستی از سوی دیگر می‌باشد. ●- از سویی می‌گوید: «خدای با عظمتی که عالَم هستی و ما را آفریده» و از سویی دیگر حاضر نیست مطیع فرمان او گردد و امرش را اطاعت نمایید! این چگونه شناختی از عظمت اوست که می‌خواهد عظمت او را بهانه و توجیهی برای نافرمانی خودش قرار دهد؟! ●- برخی گمان دارند که «رحمت، عظمت، جمال و جلال الهی»، با «علم، حکمت، قدرت و ربوبیّت او» منافات دارد! لذا خودآگاه یا ناخودآگاه گمان می‌کنند که چون خداوند سبحان، غنی و عظیم است، خلقتش باید پوچ و عبث باشد، برای او همه مساوی باشند، باید نسبت به کافر، مشرک، فاسق و ظالم و نیز به موحد، مؤمن، متقی و عادل، یک نظر داشته باشد! و حال آن که چنین مواضع مساوی نسبت به همگان، ظلم می‌باشد که به او راه ندارد. «قُلْ لَا يَسْتَوِي الْخَبِيثُ وَالطَّيِّبُ وَلَوْ أَعْجَبَكَ كَثْرَةُ الْخَبِيثِ فَاتَّقُوا اللَّهَ يَا أُولِي الْأَلْبَابِ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ» (المائدة، 100) - بگو پليد و پاك يكسان نيستند، هر چند كثرت پليد[ها] تو را به شگفت آورد؛ پس اى خردمندان از خدا پروا كنيد، باشد كه رستگار شويد. ●- برخی گمان دارند که چون خداوند سبحان، عظیم و غنی (بی‌نیاز) می‌باشد، پس نباید هیچ قانون، نظم و اندازه‌ای را بر خلقتش حاکم نموده باشد و بر اساس آن هدایت نماید و اگر هم وضع و ابلاغ نموده، نباید برایش فرقی کند که انجام و رعایت می‌شود یا نشود؟! فرمود: «إِنَّا كُلَّ شَيْءٍ خَلَقْنَاهُ بِقَدَرٍ - مائیم که هر چیزی را به اندازه آفریم» (القمر، 49) پس، هر چیزی اندازۀ معینی دارد؛ حتی قوانین تشریعی نیز نظم و اندازه‌های علیمانه و حکمیانه دارند که منطبق با نظام خلقت و هدایت می‌باشند. آیا کسی می‌تواند بگوید: «من چون خیلی خدا را دوست دارم، نماز ظهر را شش رکعت می‌خوانم؟!» پس، نماز نیز که حضور در محضر و مناجات با اوست نیز قوانین و ضوابطی دارد. اگر حدثی سرزند (گازی خارج شود)‌، وضو باطل می‌شود و نماز بی‌وضو صحیح نیست، پس نمازگزار باید دوباره وضو بگیرد و نماز خود را اقامه نماید؛ نه این که بگوید: «چون خداوند عظیم است، نباید برایش فرق کند که من با وضو نماز می‌گذارم و یا بی‌وضو!» ●- برخی به رغم اذعان به عظمت خدا از یک سو و اقرار به ناچیزی خود در برابر او از سویی دیگر؛ گمان می‌کنند که عبادت و اطاعت آنان چیزی به خدا می‌افزاید و کفر، شرک، تمرد، عصیان و گناه آنان، چیزی از خدا می‌کاهد! سپس گمان می‌کنند و حتی حکم می‌دهند که چون خداوند متعال، سبحان، غنی و عظیم است، نباید برای او فرقی کند که من چه می‌کنم؟! اما، غافلند که تمامی این قوانین، ضوابط، دستورالعمل‌ها، حقوق و احکام، لازمۀ حرکت آدمی در صراط مستقیم، رشد، کمال و سعادت انسان می‌باشد؛ پس فرق است بین کسی که رعایت می‌کند، با کسی که رعایت نمی‌کند و نتیجه به خودشان برمی گردد! ●- بنابراین، آیا کسی می‌گوید: «چون خداوند با عظمت، این آتش عظیم را سوزاننده خلق نموده و بدن من نیز که در خلقتش عظیم می‌باشد را در مقابل آتش، سوزنده خلق نموده، پس نباید برای او فرفی داشته باشم که من دست بر آتش می‌برم و یا نمی‌برم و اگر بردم، نباید مرا طبق قوانینی که خود وضع و حاکم نموده، بسوزاند؟!» خیر، بلکه نشان می‌دهد و می‌فرماید: «آتش سوزاننده است و تو سوزنده، پس نباید دست بر آتش فرو بری، وگرنه حتماً می‌سوزد». ●●●- بنابراین، عظمت، رحمت، رأفت، غنا، کرم و جود الهی، نه تنها دلیل و توجیهی برای تمرد از فرامین او نمی‌باشد، بلکه دلیل قاطعی بر ضرورت بندگی و اطاعت خاضعانه می‌باشد و نفع اطاعت و یا ضرر و خسران معصیت، به خود انسان برمی گردد. مطالب مفید علمی و فرهنگی پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی @madrese_yar
🔍 پرسش: در سوره بینه‌، اهل کتاب و مشرکان را بدترین مخلوقات معرفی می‌کند! آیا این حکم شامل تمامی اهل کتاب است؟ این که انصاف نیست که آن‌ها را بدترین بدانیم! ضمن اینکه این آیات با آیه ۱۱۳ سوره آل عمران که می‌فرماید برخی از اهل کتاب معتدل و به راه راست هستند، تناقض ندارد؟ ✍️پاسخ: متن و برگردان (ترجمۀ) آیۀ مورد سؤال، به شرح زیر می‌باشد: «إِنَّ الَّذِينَ كَفَرُوا مِنْ أَهْلِ الْكِتَابِ وَالْمُشْرِكِينَ فِي نَارِ جَهَنَّمَ خَالِدِينَ فِيهَا أُولَئِكَ هُمْ شَرُّ الْبَرِيَّةِ‌» (البیّنة، 6) - كافران از اهل كتاب و مشركان در دوزخند، جاودانه در آن می‏مانند، آنها بدترين مخلوقاتند. هر کسی باید توجه به خودش و چگونگی شناخت (معرفت) و ایمانش را مقدم بدارد. پرسش خوب است، اما اگر هر کسی به چگونگی و لحن پرسش خود توجه نماید، شناخت بیشتری از خود به دست می‌آورد و باید کاستی‌ها را جبران کند تا رشد نماید. برخی، ضمن آن که نمی‌دانند و می‌پرسند تا بدانند، پیشاپیش حکم نادرست صادر می‌کنند! 1- بدترین بی‌انصافی و البته افترا این است که کسی خدا را قبول داشته باشد، اما به جای آن که او را سبحان (منزه و مبرا از هر عیب و نقص) بشناسد، او را «بی‌ ا‌نصاف» بخواند! 2- بی‌انصافی دیگر آن است که کسی مسلمان باشد، قرآن مجید را کلام الله بداند، آن را قرائت نیز بنماید، اما گمان کند که در کلام خداوند علیم و حکیم، تناقض وجود دارد و آن را هم بنده‌اش فهمیده و کشف کرده است! 3- بی‌انصافی دیگر این است که کسی به مضمون آیات دقت ننماید، اما دانش و بینش خود را کامل بداند، ملاک و میزان قرار دهد و بر اساس آن، به جای پرسش، حکم صادر کند که «بی انصافی است - تناقض دارد»! 4- آیا بندگان می‌خواهند به خداوند سبحان بیاموزند که بندگانش را چگونه دسته‌بندی و رتبه کند؛ و وقتی کفار و مشرکان را بدترین مخلوقات می‌خواند، بگوید: «بی‌انصافی است؟!» الف - در این آیه نفرموده که تمامی اهل کتاب، کافر و مشرک می‌باشند؛ بلکه فرموده: «آن گروه از اهل کتاب که کفر می‌ورزند». یعنی عده‌ای از آنها کفر نمی‌ورزند و عده‌ای می‌ورزند؛ حتی در میان مسلمانان که از جمله اهل کتاب می‌باشند، افرادی بسیاری هستند که کفر و شرک می‌ورزند و در راه مبارزه با حق برنامه ریزی نموده و تبلیغ و سازماندهی می کنند. ب - ممکن است عده‌ای، نام مسلمان، مسیحی یا یهودی را بر خود بگذارند، اما عقاید و رفتار کفرآمیز و شرک آلود داشته باشند! *- اگر برخی از یهودیان، معتقد باشند که خداوند سبحان فرزند دارد - یهودیان فرزندان خدا می‌باشند - خدا دچار فراموشی شده - دست خدا بسته است و ...، کفر و شرک است! *- اگر عده‌ای (یا حتی تمام) مسیحیان، معتقد باشند که «پدر، پسر و روح القدس» یک نفر است، مسیح علیه السلام، هم پدر خداست، هم پسر خداست و هم خود خداست - این خدا، از شکم مادری به دنیا آمده و ...، کفر و شرک است. *- اگر عده‌ای از مسلمانان چون ابن تیمیه و وهابیت، معتقد باشند که خداوند سبحان، جسم دارد، چشم و گوش دارد، دست و پا دارد و یا معتقد به جبر محض (اشاعره) و یا اختیار محض (معتزله) باشند، کفر و شرک می‌باشد. *- هم چنین، جایگزینی طاغوت‌های زمان به عنوان «إله و ربّ - صاحب اختیار و تربیت کنندۀ امور»، پذیرش ولایت (سرپرستی) و اطاعت و پیروی از آنان، از مصادیق کفر و شرک می‌باشد: «اللَّهُ وَلِيُّ الَّذِينَ آمَنُوا يُخْرِجُهُمْ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ وَالَّذِينَ كَفَرُوا أَوْلِيَاؤُهُمُ الطَّاغُوتُ يُخْرِجُونَهُمْ مِنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُولَئِكَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِيهَا خَالِدُونَ» (البقره، 257) - خداوند، ولی و سرپرست كسانی است كه ايمان آورده‏‌اند، آنها را از ظلمتها، به سوینور بيرون می‏برد. (اما) كسانی كه كافر شدند، اوليای آنها طاغوتها هستند، كه آنها را از نور، به سوی ظلمتها بيرون می‏برند، آنها اهل آتش‌اند و هميشه در آن خواهند ماند. ●- دقت شود که نسبت افترا به خداوند سبحان، از بدترین مصادیق «ظلم و کفر» می‌باشد. افترای به خداوند سبحان، از یک سو «ظلم» و خلاف عدل است و از سویی دیگر، پوشاندن و تکذیب حق (کفر) می‌باشد. «وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّنِ افْتَرَى عَلَى اللَّهِ كَذِبًا أَوْ كَذَّبَ بِالْحَقِّ لَمَّا جَاءَهُ أَلَيْسَ فِي جَهَنَّمَ مَثْوًى لِلْكَافِرِينَ» (العنکبوت، 68) - و كيست ‏ستمكارتر از آن كس كه بر خدا دروغ بندد، يا چون حق به سوى او آيد آن را تكذيب كند؛ آيا جاى كافران [در] جهنم نيست؟! ●- بنابراین، هنگام خواندن قرآن مجید، باید تأمل، تفکر، تعقل و دقت شود که چه می‌فرماید و هم چنین باید هنگام پرسش، ضمن رعایت ادب نسبت به حق تعالی، مراقب بود که علیه او و کلامش حکم صادر نشود، بلکه فقط پرسش مطرح شود. فرمود: «قرآن مجید، نه تنها ظالمان را هدایت نمی‌کند، بلکه سبب خسران بیشتر آنها می‌گردد» (الإسراء، 82).  
🛑 آغاز ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری از ۱۵ فروردین رئیس سازمان سنجش آموزش کشور: 🔹ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ از روز سه‌شنبه ۱۵ فروردین تا روز دوشنبه ۲۱ فروردین ماه سال جاری از طریق درگاه سازمان سنجش آموزش کشور انجام می‌شود. 🔹نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲، دی ماه سال گذشته برگزار شد. ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme