eitaa logo
Ltms
6.3هزار دنبال‌کننده
3.8هزار عکس
1.3هزار ویدیو
5.6هزار فایل
اطلاع رسانی در مورد سوالات ضمن خدمت و انجام آزمون ضمن خدمت جهت سفارش برای آزمون @teacherschool
مشاهده در ایتا
دانلود
دانش آموزان عشایر دوره متوسطه به راهیان پیشرفت اعزام می‌شوند بر اساس برنامه‌ریزی دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر کشور تا پایان سال ۱۴۰۱ تمام دانش‌آموزان عشایر دوره متوسط دوم به اردوهای راهیان پیشرفت اعزام شده و با دستاوردهای علمی، صنعتی و نظامی انقلاب اسلامی آشنا می شوند. در نخستین اعزام دانش آموزان عشایری به اردوهای راهیان پیشرفت، ۲۰۰ دانش‌آموز عشایری با حضور در تهران از نمایشگاه صنایع هوا و فضا و برج میلاد بازدید و با دستاوردهای نظامی و معماری انقلاب اسلامی آشنا شدند. دانش‌آموزان سپس در اردوگاه شهید باهنر تهران، با وزیر آموزش‌وپرورش و تعدادی از اعضای شورای معاونان وزارت آموزش‌وپرورش دیدار و پیرامون مسائل و مشکلات مدارس عشایری و نیازهای این مدارس گفت‌وگو کردند. این ۲۰۰ دانش‌آموز در مرحله دوم اردوی خود با اعزام هوایی به شهر ماهشهر از تأسیسات پتروشیمی خلیج‌فارس در این منطقه نفتی بازدید و با دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه صنایع نفتی و پتروشیمی آشنا شدند. ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
46134158217936.docx
21.6K
راهنمای عمل فرایند ارزیابی معلمان نمونه : ارزیابان محترم مدارس و منطقه حتما پیش از آغاز امتیازدهی به متقاضیان فایل راهنما را با دقت مطالعه نمایند. ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
10.64M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅کلیپ آموزشی 🔰 باید ونبایدعید 💢سرکار خانم دکتر صداقتی زاده مدرس قطب کشوری زیست فناوری سرای اندیشه پویا منطقه 10 تهران # قطب کشوری زیست فناوری پژوهشسراهای دانش آموزی مطالب مفید علمی و فرهنگی پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی @madrese_yar
3⃣پاسخ به برخی سوالات بارگذاری مستندات رتبه بندی ⬅️پایان نامه در قسمت درس پژوهی در آیتم شایستگی تخصصی ⬅️تمام شوراهای مدرسه،انجمن اولیا ومربیان،همایش ها،کار گروه ها،کارگاه های آموزشی،بسیج،گواهی های این موارد در قسمت شایستگی حرفه ای ثبت شود. ⬅️برای تولید محتوا در فضای مجازی فعالیت در شاد هم می شود نامه مدیر مدرسه با تاریخ و شماره ⬅️  هرچه پژوهش دارید فقط در قسمت شایستگی های تخصصی آیتم توانایی تفکر علمی و انجام پژوهش که شامل اقدام پژوهی،درس پژوهی و روایت پژوهی می شود کتاب و مقاله را هم درهمین قسمت ثبت کنید. ⬅️  کارگاه های تخصصی و وبینارها را که شرکت کرده اید و برگه حضور و گواهی دارید در قسمت شایستگی های حرفه ای آیتم یادگیری مستمر ثبت کنید. ⬅️  برای ثبت اقدام پژوهی در شایستگی های تخصصی حتما باید پژوهش منتخبی شما مقام آورده باشد و رتبه داشته باشد رتبه برتر یا اول دوم یا سوم در سطح منطقه ،استان،یا کشور اگر پژوهشی دارید که فاقد رتبه است در قسمت شایستگی های  تخصصی در آیتم درس پژوهی ثبت کنید با یک نامه شماره دار از مدیر مدرسه ⬅️  در مورد انجمن‌های خیریه که یکی از آیتم های شایستگی های حرفه ای است. برای بارگذاری مستندات این مورد در قسمت شایستگی های حرفه ای آیتم عملکرد رقابتی در موفقیت آموزش و پرورش می بایست انجام پذیرد. مواردی مانند کمک در انجمن های خیریه یا حتی کمیته امداد و یا حتی کمک به مرکز خیریه محک و مشارکت هایی که در امور خیریه برخی مراکز دارید،برای مستندات نامه تایید شده با ذکر تاریخ و شماره نیاز است. ⬅️ برای تالیف کتاب،صفحه اول،شناسه،کتاب محسوب می شود مانند شابک قیمت کتاب،تعداد چاپ،سال نشر و... تصویر جلد را نمی خواهد فقط صفحه اول را بارگذاری کنید. ⬅️  اگر در زمینه یادگیری مهارت های آموزشی و تدریس کلاسی را شرکت کرده اید یا کارگاهی را با عنوان یادگیری مهارت ها گذرانده یا شرکت در همایشی در این زمینه دارید. حتی شرکت در طرح  جابر،طرح خوارزمی،اگر در سطح مدرسه نیز هست نامه مدیر با شماره و تاریخ گواهی ضمن خدمت در مورد کامپیوتر اگر دارید در یادگیری های مستمر برای مهارت ها می توان استفاده و ثبت نمود. ⬅️ اگر پژوهشی دارید که رتبه دارد یعنی مقام آورده رتبه یک دو یا سه در اقدام پژوهشی ثبت کنید. فقط صفحه اول را ثبت کنید که شناسه اثر است. ⬅️ گواهی دوره های مهارت های کامپیوتر را برای گواهی های مهارتی قسمت یادگیری مستمر  می توانیم قرار دهیم. ⬅️ طرح کرامت،طرح در محضرقرآن،طرح بوم وطرح شهاب در دوره ابتدایی هست،باید در قسمت شایستگی حرفه ای یادگیری مستمر در آیتم مهارت ها هم می شود قرار داد. ⬅️ مهارت های هفتگانه کامپیوتر را در قسمت یادگیری مستمر شایستگی های حرفه ای بارگذاری کنید ⬅️ طراحی پیک نوروزی در شایستگی های تخصصی آیتم ساخت ابزار و تجهیزات آموزشی بار گذاری شود. ⬅️ پایان نامه ارشد در شایستگی های تخصصی بارگذاری شود و برای تاریخ پایان نامه کد 6000 را بنویسید. . ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
بسم الله الرحمن الرحیم 💢اطلاعیه مهم💢 مدیران کل محترم آموزش و پرورش استان ها روسای محترم آموزش و پرورش مناطق، نواحی و شهرستانها مدیران محترم مدارس سراسر کشور با سلام و تحیت به استحضار می رساند نشست اعضای هیئت ممیزی رتبه بندی وزارت با موضوع تشریح نحوه رسیدگی به اعتراضات همکاران نسبت به رتبه ها از ساعت ۱۱ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ به صورت پخش زنده در کانال مدیران کل استانها، گروه روسای آموزش و پرورش و کانال مدیران مدارس در شبکه آموزشی دانش آموز (شاد) برگزار می شود. ضروری است اطلاع رسانی کامل به همه مدعوین صورت گیرد. (حضور همه عزیزان دعوت شده الزامی است.) الماسی مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
📣📣اطلاعیه : به استحضار می رساند با توجه به درخواست های همکاران و فراهم سازی مشارکت بیشتر در برنامه شناسایی معلمان نمونه، خودارزیابی معلمان تا پایان روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۶ تمدیدگردید.لازم به ذکر می باشد طبق تقویم اجرایی ،کمیته ارزیابی مدارس از امروز 24 اسفند ماه تا پایان روز 1401/12/27 ،کار ارزیابی را انجام دهند. دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم شهرستان ساوه ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
اطلاعیه : 5 تاریخ ثبت اطلاعیه : 1401/12/23 با سلام و احترام ارزیابان گرامی؛ ضمن عرض خوشآمد گویی و تشكر بابت قبول زحمت داوری و ارزیابی مدارك و اسناد معلمان به اطلاع می­رساند هنگام ارزیابی نكات ذیل مد نظر قرار گیرد. اعضای محترم كمیته ارزیابی و شناسایی معلمان در سطح مدرسه می بایست كد و رمز ورود به پنل خود را از مدیر مدرسه دریافت و وارد سامانه شوند. لیست معلمانی كه نمون برگ خود ارزیابی را در سامانه تكمیل نموده اند در كار پوشه آنها قرار گرفته است. هر یك از اعضای محترم، پس از تشكیل جلسه در مدرسه و بررسی مدارك و مستندات مربوط به هر معلم به طور جداگانه ( دستی تحویل مدیر مدرسه داده شده )، و در نظرگرفتن نمون برگ خود ارزیابی تكمیل شده توسط معلم و عملكرد آن از لحاظ رفتاری، شخصیتی، حرفه­ای و تخصصی، با دقت تمام و رعایت عدالت و انصاف، بدون پیش داوری و قضاوت عجولانه امتیاز مربوطه را در كارنامه معلم به صورت محرمانه ثبت نمایند. در صورتی كه از لحاظ حرفه­ ای و تخصصی نیاز است كه سئوالاتی در خصوص نوع و روش عملكرد معلم در كلاس از او پرسیده شود. تا تفاوتهای عملكردی شیوه تدریس و یا نوع مواجه با موارد خاص رفتاری در بین معلمان مشخص شود می توان هم از كلاس درس او بازدید به عمل آورد و هم به صورت گفتگو از او سئولاتی را پرسید. اعضای محترم كمیته ارزیابی و شناسایی معلمان مدرسه، با توجه به مؤلفه های تعریف شده مانند: ویژگی های شخصیتی و رعایت اخلاق اسلامی، تعاملات میان فردی و مصادیق رفتاری (ضمیمه شیوه نامه) حتما" رفتار، كردار، منش و ارتباط موثر و همكاری با مدیر مدرسه، همكاران، والدین و دانش آموزان را مدنظر قرار دهند. و معلمی را كه از لحاظ اخلاق و رفتار نیك و پسندیده، زبان زد عام و خاص است و از لحاظ حرفه ای و تخصصی الگو برای بقیه است را شناسایی و معرفی نمایند. داوران عزیز دقت داشته باشند تمامی مدارك و مستندات در محدوده زمانی 1/7/1400 الی 1/12/1401 باشد . در غیر اینصورت از رده ارزیابی خارج شود. مؤلفه های طراحی آموزشی و آموزشی – مربی­ گری: شامل خروجی­ های مصادیق مندرج در دستورالعمل مانند؛ طرح درس، تولید محتوا و ارایه آن به صورت حضوری و مجازی، فعالیت­های كلاسی منحصر به فرد، فرهنگ سازی در قالب شعر،‌ سرود، تئاتر و ... برای تفهیم بهتر دروس و اصلاح اخلاق و رفتار دانش آموزان و.. گزارش فعالیت­های ویژه برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و یا گزارش فعالیتهایی كه برای ایفای نقش مربی گری و تسهیل گری دانش آموزان و یا سایر همكاران انجام داده اند و سایر موارد (.بند شماره 3 توصیه می­شود) مولفه ی توانمندسازی : شامل فعالیت­هایی كه معلم برای ارتقاء سطح دانش، نگرش، تخصص و ... در راستای حرفه خود انجام داده است و منجر به صدور ابلاغ مدرسی، كسب رتبه و گواهی حضور در جلسات، همایش­ها و... گردیده می باشد. مؤلفه­ ی تكالیف و فعالیت مطابق شیوه نامه: شامل طراحی و اجرای انواع تكالیفی كه معلم با توجه به قدرت یادگیری دانش آموزان، شرایط و امكانات در دسترس در اختیار دارد ملاك عمل خواهد بود ( ارایه حداقل سه نمونه فایل متنی با تدوین هدف و شرایط اجرا ). مؤلفه­ ی ارزشیابی و سنجش فرآیند یادگیری و پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان با توجه به قدرت یادگیری و شرایط جسمی و روحی دانش آموزان و در نظر گرفتن اهداف آموزشی و ساحت­های شش گانه تربیتی مد نظر است كه معلم می بایست با شیوه های ارزشیابی و سنجش آشنا و در زمان­های مختلف آنها را طراحی و بكار گیرد. ( حداقل سه نمونه مستند با تدوین هدف و شرایط می بایست به كمیته ارزیابان ارایه دهد). در مؤلفه­ ی فعالیت­های علمی و پژوهشی نه تنها معلم با توجه به وظایف خود به یكسری دستاوردهای علمی دست پیدا خواهد نمود. بلكه می تواند حدسیات و فرضیات خود را نیز در شیوه تدریس و طراحی های آموزشی، محتوای آموزشی و غیره به صورت علمی به مرحله آزمایش بگذارد. و نتایج حاصل از آن را تنظیم و دراختیار كمیته ارزیابی قرار دهد كه شامل : مصادیق ذكر شده در سامانه می­ باشد. مستندات لازم در حیطه ی ابتكار و خلاقیت شامل ایده ها و پیشنهادات در خصوص شیوه تدریس ،‌طراحی و تولید فرآیند محتوای آموزشی، ابزار آموزشی، شیوه اجرا و ... است كه منجر به یادگیری بهتر دانش آموزان ،‌جذب و مشتاق كردن دانش آموزان برای یادگیری، مشاركت و تعامل موثرتر در اجرایی نمودن تصمیمات در سطح مدرسه منطقه و استان می­باشد. مستندات لازم در حیطه فداكاری و ایثار: برخی از معلمان در مناطق كمتر برخوردار و صعب العبور مشغول به تدریس هستند با امكانات و شرایط غیر استاندارد كه می بایست مورد توجه قرار گیرند. به همین منظور یكی از ملاك های اساسی شرایط جغرافیایی خاص است . مورد دیگر اینكه برخی از معلمان برای دانش آموزان با شرایط و توان جسمی و فكری محدود می بایست وقت و انرژی مضاعفی را بگذارند، و یا مشغول تدریس در ✅جهت انجا
كلاس­های چند پایه هستند كه انرژی مضاعفی را برای طراحی محتواهای آموزشی مختلف باید صرف نمایند و سایر مواد ذكر شده در نمونه مصادیق امتیاز ها از شماره ا الی 10 برای هر مولفه به طور مجزا در نظر گرفته شده است كه داوران عزیز با در نظر گرفتن مصادیق ذكر شده و یا مصادیقی كه ممكن است در سامانه ذكر نشده باشد ولی وجود داشته باشد.(با توضیحات لازم ) امتیاز را درج نماید. میانگین امتیاز نهای معلمان مجموع امتیاز متعلق به مولفه ها و میانگین نظرات دانش آموزان همان معلم خواهد بود. كه به صورت سیستمی محاسبه خواهد شد. و بالاترین امیتاز با توجه به سهمیه هر مدرسه (از هر 10 نفر یكی) به مرحله منطقه ای راه خواهد یافت. ارزیابی فعالیت­های معلمان چندپایه توسط مدیر و راهبر آموزشی و ارزیابی فعالیت­های مدیرآموزگاران و معاون دبیر (اگر تنها باشد توسط كمیته ارزیابی منطقه و اگر زیر مجموعه داشته باشد توسط اعضای ارزیابی و شناسایی مدرسه) انجام پذیرد. ارزیابان گرامی در مناطق ، استان و كشور علاوه بر دسترسی به خود ارزیابی معلمان، به مستندات بارگذاری شده معلمان نیز دسترسی به صورت سیستمی خواهند داشت . با آرزوی تندرستی و توفیق روز افزون دبیر خانه ی ستاد مركزی بزرگداشت مقام معلم ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
نباید محدودیت‌های زندگی عشایری را محرومیت تلقی کرد وزیر آموزش و پرورش گفت بحث عدالت آموزشی از روز اول سرلوحه کارهای آموزش و پرورش بوده است، هرچند باید پذیرفت زندگی عشایری محدودیت‌هایی دارد اما نباید این محدودیت‌ها را محرومیت تلقی کرد. یوسف نوری با در مراسم نخستین اردوی راهیان پیشرفت ویژه دانش‌آموزان عشایر کشور ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، به‌ویژه شهدای عشایر، اظهار کرد: به واسطه سادگی، صدق، صفا و پاکی مردمان عشایر، همگی دوست دارند در کنار این عزیزان زندگی کنند. وی با بیان اینکه آموزش و پرورش تمامی تلاش خود را در راستای تسهیل شرایط تحصیلی و آموزشی دانش‌آموزان عشایر به کار گرفته است، خطاب به دانش‌آموزان عشایر گفت: شما باید به شغلی برسید که به آن علاقه دارید، استعدادهای دانش‌آموزان عشایر را باید شناخت و نکته مهم پس از شناخت پیگیری‌های لازم برای شکوفایی آن استعدادها است. وزیر آموزش و پرورش افزود: باید با عشق هر فعالیتی را شروع کرد، حتما کاری که انجام می‌دهید در راستای اعتلای بوم و سرزمینی باشد که در آن بزرگ شده‌اید. نوری با بیان اینکه آموختن گویش، لهجه و زبان مادری موجب تقویت عنصر هویتی هر فردی می‌شود، عنوان کرد: قبل از هرچیزی به خوبی زبان مادری خود را بیاموزید، پس از آن زبان رسمی کشور عزیزمان فراگیرید تا بتوانید با استفاده از تمثیلات و ادبیات موجود سرزمین خود را معرفی کنید. همچنین اقدام به شبکه‌سازی کنید تا بتوانید دانسته‌های خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارید. انجام چنین کاری باعث به وجود آمدن هم‌افزایی می‌شود. ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
8.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 | سررشته جنایت 🤔 چرا مدارس و دانش‌آموزان هدف قرار گرفتند؟ ❌ غیرقابل اغماض و غیرقابل بخشش مطالب مفید علمی و فرهنگی پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی @madrese_yar
فاقد رتبه بهتر است یا رتبه آموزشیار معلم؟ در نگاه اول کسی که فاقد رتبه شده است درجه پایینتری نسبت به رتبه 1 را دارد اما بد نیست بدانید کسی که فاقد رتبه هست این فرصت را دارد که در مدت زمان یکسال به جمع آوری مدارک و مستندات بپردازد و با توجه به اینکه تا رتبه 3 نیاز به سابقه نمی باشد می تواند رتبه 3 را کسب کند.اما چنانچه در مدت یکسال مستندات امتیاز آوری جمع آوری نکند از مزایای رتبه بندی محروم می گردد. در واقع فردی که فاقد رتبه شده است هم از مزایای رتبه 1 بهره مند می گردد و هم امکان ارتقا به رتبه 3 را در بازه زمانی یکساله دارد.در صورتی که فردی که رتبه آموزشیار شده است اگر در اعتراض با افزایش رتبه مواجه نگردد تا 5 سال شرایط ارتقا به رتبه بعدی را ندارد. ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
📣 اطلاعیه ی مهم ♦ قابل توجه همکاران محترم در مدارس ▫ دروس جدول فوق در پایه های دهم و یازدهم ، در خرداد ماه سال تحصیلی پیش رو ، به صورت هماهنگ کشوری خواهد بود . لازم به ذکر است سوالات به صورت کشوری بوده ولی تصحیح توسط خود معلمان انجام می پذیرد. ♦ برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال گروه های آموزشی معاونت آموزش متوسطه مراجعه نمایید. ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar10