eitaa logo
بازگشت || محمدامین رضایی
2.6هزار دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
587 ویدیو
64 فایل
طلبه درس خارج،دانشجوی سیاستگذاری دوست دار فقه،عدالت وکتاب #اندیشه_متفکران_انقلاب #آرمان_های۵۷ #نقد_سرمایه_داری سوال،انتقاد،پیشنهاد: @R_m_am ♦️اینستاگرام:instagram.com/M_amin_rezai1 ♦️تویتر twitter.com/m_amin_rezai ویراستی virasty.com/m_amin_rezai
مشاهده در ایتا
دانلود
☑️در دهه اخیر افزایش سالانه حقوق شاغلان بویژه کارگران کمتر از تورم بوده و در نسبت با کشورهای منطقه حقوق بسیار پایینی است! از طرفی به علت دلاریزه شدن اقتصاد هزینه زندگی بسیار گران شده، در این موقعیت مصوبه یک ظلم صریح به مردم محروم است. تصویب کنندگان باید به مردم پاسخگو باشند 🔻یادداشت مرتبط eitaa.com/m_amin_rezai/3133 @m_amin_rezai
🔻فاصله خوزستان تا ادلب معنا دار است. "ثبات" محصول"امنیت" و بخش جدی امنیت مخلوق "بازدارنگی" است. امثال عملیات ۲۶ دی "بازدارندگی" در سطح کلان، "پیش بینی ناپذیری"ما در نگاه دشمن و "اقتدار" در ذهنیت نیروهای انقلابی و مردم را تومان خلق میکند. در راستای قدرت افزایی ایران بیش باد ✍ @m_amin_rezai
هدایت شده از پیش‌رفته‌ایم
🌙چهارمین‌رویدادملی‌هجرت🌙 پــیــش‌رفتــــه‌ایــــم 🔻 اسامی استادان و مربیان دوره پیشرفته جهاد تبیین اقتصادی 🔻 سخنرانان افتتاحیه و اختتامیه: پرفسور مسعود درخشان حجت‌الاسلام محسن قنبریان 🔻 استادان دوره: حجت‌الاسلام دکتر سید رضی دکتر حمیدرضا مقصودی دکتر علی سعیدی دکتر طه رمضانی 🔻 مربیان‌دوره: سید امیرحسین حسینی حسین عباسی‌فر ثبت‌نام 🇮🇷 پــیــش‌رفتــــه‌ایــــم 🇮🇷 🏆 @PISHRAFTEIM 🏆
ای قلب ما خراسانی ها دلگرمی ما ایرانی ها ای حقیقت انسان امام مهربان های عالم... 🌱در شب در جوار حرم امام رضا ع نائب الزیاره هستم. بهترین ها را برای همه مردم ایران و مسلمانان جهان آرزومندم🌱 🔻ان شاالله کمی از فشردگی درسهایم کم بشه فعالیت کانال بیشتر خواهد شد؛ خصوصا ماه رمضان چند بحث نو، کاربردی و جذاب را به اشتراک خواهم گذاشت @m_amin_rezai
🔻جمعی بودیم در خدمت یکی از اساتید، توصیه مهمی به ما کرد تلاش کنید در جمهوری اسلامی و جبهه انقلاب شما را به قوت استدلال تان بشناسند تا کمیت امکانات تان! تمام @m_amin_rezai
🔻وقتی دشمن نقطه زن مهره ها را می‌زند ما نیز باید در همان سطح بزنیم و اعلام کنیم《فَاعْتَدُوا عَلَيْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَىٰ عَلَيْكُمْ》 این یعنی . استراتژی"تله جنگ" در حقیقت《كلمة حَقّ يُرادُ بها بَاطل》است؛ تکیه مستمر بر آن به تدریج "امنیت" و"سرمایه اجتماعی" ما را خواهد گرفت. ✍ @m_amin_rezai
🔻آقای روحانی بیانیه داده با اینکه من را رد کردند ولی"رای اعتراضی"بدید تا اقلیتی که نفعش در کاهش مشارکته رای نیاورد! آن وقت بعضی رفقای عدالتخواه ما برای انتخابات ثبت نام کرده/نکرده با رداولیه به این رسیدند راه مسدوده،نمیشود کاری کرد! مطلوب جریان اصولگرا-اصلاح طلب اینه نیروی میدان را خالی کنه،ما نباید خسته بشیم. ✍ @m_amin_rezai
ای پدر عالم، ما زیر سایه توایم... سرباز/پسر تو بودن بزرگترین افتخار ماست دعاگویم، عیدتون مبارک🌹 @m_amin_rezai
🔻 با تبختر و اشرافیت صدها بلا سر مردم آورد یکی آبان ۹۸ بود باز نگذاشتند استیضاح شود! محبوبیتش به کمتر از ۱۰٪ رسید و منفور عام و خاص شد؛ ده هاهزار نفر از او شکایت کردند اما به اسم مصلحت بعد از ریاست هم محاکمه نشد! حالا باید هم بجای پاسخگویی در دادگاه در مقام مدافع جمهوریت طلبکار باشد! @m_amin_rezai
♦️انتخابات خبرگان و مساله جمهوریت! 🔹برخی دلسوزان این بار برای افزایش مشارکت در انتخابات و اهمیت موضوع انتخاب رهبری تاکید ویژه ای بر انتخابات خبرگان داشتند. حالا نتایج تایید صلاحیت ها آمده، برای ۸۸ کرسی کلا ۱۳۸ نفر تایید شدند، میانگین ۱،۵۶ کمتر از دو نفر؛ البته دفعات قبل هم خیلی بهتر از این نبوده اما در این مقطع مساله اصل مشارکت یک امر حیاتی است. البته اینگونه نیست بخواهیم در مجلس خبرگان هم به دنبال رقابت های سیاسی خاص باشیم اما اینکه گفتند اعضای مجلس خبرگان از علمای بلاد باشند یکی از جهات آن این است که نظریه سیاسی ما مردم سالاری دینی است لذا باید همه مردم ایران در انتخاب مهم ترین حادثه سیاسی که انتخاب رهبر است سهم داشته باشند. 🔸انتخابات خبرگان به یک معنا شرکت و بیعت عامه مردم با ولی فقیه است. اگر وضعیت طوری رقم خورد که جامعه احساس کرد حق انتخاب او سلب شده چنانچه در انتخابات ریاست جمهوری۱۴۰۰ این احساس ایجاد شد و نتیجه اش هم انتخابات زیر۵۰٪ بود؛ این بار به طریق اولی و شدیدتر واکنش جامعه عدم استقبال از انتخابات خواهد بود. مساله هم فقط این نیست دولتی که اکثریت آرا را ندارد ضعیف شکل میگیرید چالش اینجا جدی تر است، اساسا اگر درصد زیادی از مردم در خبرگان شرکت نکنند چون احساس کنند انتخاباتی نیست مثل استان خراسان جنوبی ما و کهگیلویه و بویراحمد که کلا یک نفر تایید شده(و انتخابات یک نفری را مگر می‌شود انتخابات نامید؟) در قزوین سه نماینده می‌خواهد و سه نفر تایید شده و...چگونه نتیجه انتخابات منتخبین( نمایندگان خبرگان) با آرا حداقلی را می‌توان کاشف از بیعت عموم‌ مردم دانست تا انتخاب آنها مشروعیت پیدا کند؟ 🔹 فرض بگیریم با " نظریه کشف ولی فقیه" یا آنچه بعضی جدید باب کردند "انتخابات روش نشان از اعتماد عمومی و نظر مردم نیست" این شبهه را روی کاغذ حل کردیم در مورد رئیس جمهور و نماینده مجلس میگوییم دولت و مجلس اگر با آرا کم بالا بیاید چون از همه یا اکثر مردم نمایندگی نمی‌کند نمیتواند تصمیم های مهم بگیرد اگر بگیرد هم مردم در اجرا همراهی نمیکنند! به طریق اولی در انتخابات رهبری در خبرگان این امر لازم تر است؛ چرا که رهبری هم مقام‌ مهم تری است و هم ولی فقیه صرفا فقط ریاست بر دیوان سالاری ندارد بلکه امام امت است؛ فرضا اگر در استانی۲۰درصد شرکت کردند آیا این کشف از بیعت عامه آن بلاد میکند؟ اگر روی کاغذ حل کردیم و از مردم سالاری دست کشیدیم آیا امت با آن ولی که منتخب علمای منتخب اکثریت نباشند همراه میشوند و آن ولی می‌تواند طرح اسلام را جلو ببرد؟ 🔹 تقریبا ۱/۴ ثبت نام کنندگان تایید و بقیه رد شدند و این یعنی 🔻الف: یا مشکل از ساختار تایید افراد است علاوه بر اینکه بخش جدی از فضلای جوان و میانسال با این رویه که سلب اعتبار می‌شود یا فضا را تشریفاتی می‌دانند پا پیش نگذاشتند و اساسا ثبت نام نکردند! 🔻ب: یا اشکال متوجه حوزه علمیه و نظام است که بعد از چهار دهه اینقدر فقیه زمان شناس تربیت نکرده است! 🔻ج: یا اساسا اینکه ما برای انتخابات خبرگان صرفا چهره های حوزوی مجتهد باشند کفایت نمی‌کند، نمایندگان مردم باید از اصناف و رشته های مختلف نیز باشند تا اینگونه امکان تحقق بیعت عامه فراهم تر باشد هم انتخاب دقیق تر شود لذا قانون انتخابات که شرط ورود خبرگان را اجتهاد میداند اصلاحیه بخورد. 🔸مساله هر صورت و با هر تحلیلی که باشد آنچه در بیرون می بینیم علی رغم تاکیدات امام ره بر حفظ جمهوریت نظام و تاکیدات مکرر رهبرانقلاب بر نقش مشروعیت بخش بودن جمهور، خروجی این وضعیت به نفع مردم سالاری دینی نیست و این مساله موجب می‌شود تمام ضررهایی که از عدم حمایت مردم نصیب یک حاکمیت می‌شود، همه آنچه در مشروطه و در صدر انقلاب بر آن تاکید داشتیم با مشارکت کم به تدریج از دست برود؛ در این موقعیت دشمنان این خاک و بوم نیز چشم طمع پیدا خواهند کرد. 🔻یک مساله جدی هم مطرح است آیا اساسا این متن ها و تذکرهای انقلابی و دلسوزانه اثر هم دارد وقتی به "جبران شود" رهبری در رد صلاحیت‌های گسترده انتخابات ۱۴۰۰ عملا اعتنا نشد؟! ✍ @m_amin_rezai
🔻در جلسات با دوستان بارها این نکته را متذکر شدم که به دلایل جغرافیایی، محرومیت و...خیلی ها استان ما را نمی‌شناسند!برای افزایش بهره وری از صنعت گردشگری، جلب سرمایه گذاری، شناخت و فروش بیشتر محصولات کشاورزی نیاز دارد اسم سر زبان ها بیفتد. انتخابات تک نفره هم یه راهشه:) @m_amin_rezai
هدایت شده از محسن قنبریان
💠 نگهبان حیثیت مردمسالاری دینی و اسلام هم باشید! • گفتن ندارد که امام خمینی بر سر رعایت نصابها در انتخاباتها هم حساس بود؛ اما آنجا که "احتیاط ها خلاف احتیاطِ لازم تر" و "وسواس بر سر نصابها، حیثیت مردم سالاری دینی و جمهوری اسلامی را مخدوش می کرد"، جانب دیگری را می گرفت. • یک نمونه تاریخی اش انتخابات مجلس سوم بود. شورای نگهبان انتخابات تهران را تایید نمی کرد و بیش از صندوق های مورد شکایت، صندوق های گزارش شده را هم می خواست بازشماری کند... دست آخر امام به شورای نگهبان نامه زد: 《با توجه به گزارشات مختلف و نیز رسیدگی و گزارش نماینده این جانب در امر انتخابات، صحت آن محرز و آن را اعلام نمایید [...] کسانی که احتیاط یا وسوسه در امر انتخابات می کنند، بهتر است کمال احتیاط را برای حفظ حیثیت جمهوری اسلامی و اسلام نمایند. 》 ❓ به نظر شورای محترم نگهبان انتخابات اینبار خبرگان رهبری نیاز به نگهبانی حیثیتِ جمهوریت و اسلامیت ندارد؟ برخی استانها (مثل فارس) به تعداد نمایندگانش، تایید شده ندارد! برخی استانها (مثل خراسان جنوبی) فقط یک نفر تایید شده و رقیب ندارد! کل تایید شدگان هم به ازاء هر کرسی اقلا دونفر نیست؛ که جابجایی ها مشکل را اساسی حل کند! برخی از فضلای رد شده بخاطر امتحان اجتهاد سواد حوزوی شان از برخی موجودین خبرگان کمتر نیست! ❓"جانب احتیاط و حیثیت اجتهاد گرفتن" برای ارجاع یک ضمیر و توضیح یک متن فقهی مهمتر است یا "انتخابات قوی و رقابتی" و "کمال احتیاط برای حفظ حیثیت جمهوری اسلامی و اسلام"؟! محسن قنبریان ☑️ @m_ghanbarian
🔰 خلاصه‌ای از جلسه ششم از تدریس کتاب «تنبیه الامه و تنزیه المله» 🔺در عصر مشروطه استبداد بلیّه بزرگی که جهان اسلام را به خود گرفتار کرده بود. تدوین قانون اساسی و تشکیل مجلس تبلور آزادی جمعی و دخالت جمهور در سرنوشت خود بود که البته بر سر مصادیق آن اختلافاتی سر گرفت. در نگاه میرزای نائینی قانون و مجلس متضمن تحقق جمهوریت هست؛ امروز نیز مساله همین است به هرمیزان که قانون و مجلس تضعیف شود به همان میزان از جمهوریت فاصله گرفته و به استبداد_در ابعادی گسترده تر و پیچیده تر از دیروز_نزدیک خواهیم شد. 💠 آزادی و بردگی در دوره نهضت مشروطه سه قرائت از مسئله آزادی وجود داشت: 1⃣_یک دسته که اصلا به آزادی سیاسی_اجتماعی توجه ای نداشت و برایش مسئله نبود. 2⃣_دسته دوم جریان روشنفکران بودند که آزادی را در دوگانه آزادی و دین طرح می کردند و به شدت قرائتی غربی و ضد ارزشهای دینی داشتند: ○ طال بوف: سه نوع آزادی داریم: آزادی هویت/آزادی عقاید و آزادی قول. از این سه چندین منابع فرعی مشتق شده اند من جمله آزادی انتخابات،آزادی مطبوعات، آزادی اجتماع و.. طال بوف بعد از طرح آزادی و مباحث پیرامون آن، انگلیس را کشوری می خواند که روح آزادی و قانون در آن دمیده شده است. ○ آخوندزاده: هر آدمی که قدم بر عالم هستی نهاد باید به حکم عقل سلیم از حریّت کامله برخوردار باشد. حریّت کامله دو قسم است: ۱_حریت جسمانیه ۲_حریت روحانیه آخوندزاده معتقد بود که: " این حریت روحانیه را اولیای دین اسلام از ما گرفتند." ⬅️بعرا افراد نامدار دیگری چون تقی زاده،ملکم خان و.. همه از جریانی بودند که آزادی را کاملا در ضدیت با شریعت دیده و مسیر آزادی را در پیروی از اصول اجنبی و فرنگ می دیدند. این نگاه نیز همچنان در بین چهره های شناخته شده کشور نیز طرفدار دارد. 3⃣_گروهی از علما نیز دین را منشا و منبع آزادی بخشی به انسان می دانستند که میرزا از این دسته است. میرزا آیات و روایات فراوان می آورد تا اثبات کند که برخلاف جریان روشنفکر، آزادی از متن دین و لازمه ایمان یک مسلمان است. 💠 آیات و روایات میرزا در این بخش آیات مختلفی را بیان می کند که خدا روی استبداد فرعون بشدت حساس بوده است: 🔸وَتِلْكَ نِعْمَةٌ تَمُنُّهَا عَلَيَّ أَنْ عَبَّدْتَ بَنِي إِسْرَائِيلَ تازه، این چه منّتی است که سرِ من می‌گذاری که کودک‌کشی به‌راه انداختی و مرا از پدر و مادرم جدا کردی؟!» 🔹در روایتی از رسول الله نقل شده مه فرمودند: "هرگاه بنی امیه به سی تا برسند بندگان خدا را برده خود می سازند و اموال خدا را میان خودشان دست به دست و دین خدا را بازیچه خود قرار می دهند." 🔸مسلم بن عقیل در احتجاج خود با ابن زیاد روی همین نکته دست می گذارد و می فرماید: "شما بر مردم حکومت می کنید بدون اینکه رضایتی داشته باشند." 🔹امام حسین علیه السلام نیز علی رغم همه مشکلات بسیاری در که دیانت جامعه بوجود آمده بود بر بدعتی کربلا بپا کرد که می خواست "ولایت" را تبدیل به "سلطنت" کند. در خطبه منا نیز که مانیفست انتقادی شدیدی به بزرگان اسلام بود، قعود و ساخت و پاخت علما با سلاطین جور دلیل بقای استبداد سیاسی شمرده شد که ریشه آن استبداد دینی آنان بود. 🔸آزادگی! ظلم به همراه تحقیر= ضیم، افرادی که روح بزرگی دارند ظلم را ضیم می بینند و مقابلش می ایستند (ابات الضیم) ابن ابی الحدید عالم سنی درباره امامحسین ع میگوید: سید أهل الاباء الذی علّم النّاس الحمیة و الموت تحتَ ظِلال السّیوف اختیاراً له علی الدنیة أبوعبدالحسین علیه السلام بن علی علیه السلام الّذی عُرض علیه الأمان و أصحابه فانف من الذّل» آقای کسانی که زیر بار ذلت نرفت، آن کسی که حمیت و جوانمردی و شهادت در زیر سایه های شمشیرها را بر زندگی با پستی برگزید، حسین بن علی علیه السلام است. به او و اصحابش پیشنهاد امان و تسلیم دادند و او از پذیرفتن ذلت خودداری کرد(۱) 💠 علل حرمت استبداد 🔸ظلم به نفس و محروم شدن از حقوق و نعمات خویشتن 🔹شرک و عبودیت نسبت به مستبد( سه ضلعی حاکمیت مایرید/فعالیت مایشاء و عدم مسئولیت مایفعل) 🔸سلب ولایت ائمه معصومین و نائبان ایشان 🌐 معرفی کتاب " آزادی یعنی آزادی" رهبرانقلاب و سرفصل های مختلفی از بحث آزادی؛ آزادی فلسفی، آزادی سیاسی، آزادی اقتصادی و.... ۱:شرح نهج‏البلاغه، ج 1، ص 202 🔗 محمدامین رضایی 📚||مدرسـه‌ی علـوم انسـانی فکـرت|| @fekrat_sch @m_amin_rezai
هدایت شده از مهدی عسگری 🇮🇷⁩
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اخطار در صحن مجلس: فشار بر مردم برای جبران کسری بودجه تا کجــــــا⁉️ 🎬 روایت تصویب جبران 50هزار میلیارد تومان کسری بودجه از طریق کاهش قدرت خرید مردم ▪️متاسفانه کمیسیون اقتصادی میزان تخصیص ارز برای تأمین کالاهای اساسی و دارو برای سال بعد را از 15 میلیارد (برآورد دولت) به حداکثر ۱۰ میلیارد یورو رساند که این میزان، تامین کننده نیاز کشور نبوده و در نتیجه این مصوبه، پیامدهای تورمی سنگینی در پی خواهد داشت. ▫️این درحالی بود که رئیس سازمان برنامه نیز از طرف دولت با این پیشنهاد مخالفت کرد و تاکید کرد نیاز امسال (۱۴۰۲) ۱۸ونیم میلیارد دلار بوده است و این کاهش اثرات تورمی خواهد داشت. ⚠️ امیدواریم با ورود هیأت عالی نظارت بر سیاست‌های کلی، این مصوبه به مجلس بازگردد. این پیشنهاد کمیسیون اقتصادی باوجود مخالفت دولت و اخطار قانون اساسی داده شده (اگرچه فرصت نشد این اخطار بطور کامل توضیح داده شود ولی منجر به مخالفت جمع قابل توجهی از نمایندگان شد) در نهایت با 55درصد آرا، به تصویب رسید! زحمت انتشار و روشنگری با شما 🙏🏻 🔍 لینک این مصوبه در سامانه شفافیت آرای داوطلبانه: 🖥 https://trvotes.parliran.ir/Home/FDetailes/2799 مهدی عسگری🇮🇷 کرج، اشتهارد و فردیس 🆔 @MahdiAsgari133
🔴 ستاد همکاری حوزه‌علمیه و وزارت‌ امور اقتصادی و دارایی با همکاری نهادهای حوزوی و دانشگاهی برگزار می‌کند. ❄️ مدرسه زمستانه سیاستگذاری اقتصاد اسلامی: *ویژه طلاب* 📚 محورهای عمومی: • آشنایی با روش گزارش نویسی (گزارش سیاستی، گزارش پژوهشی) • آشنایی با روشهای جستجوی آماری 📚 محورهای تخصصی: » بررسی چالشهای فقهی و اجرایی در: • بانکداری و سیاستگذاری پولی و ارزی • گمرک و تجارت خارجی • بیمه • بازار سرمایه • خصوصی سازی • مالیات ⏳ زمان برگزاری: ۲۴ بهمن الی۳ اسفند ماه (ساعت ۱۴:۳٠ الی ۱۸) 📍محل برگزاری: قم - موسسه عالی فقه و علوم اسلامی ⏳ مهلت ثبت‌نام: ۸ الی ۱۲ بهمن 🌐 ثبت نام در وب‌گاه www.sahwa.ir 🔸 پیوند مستقیم: ««« ثبت‌نام »»» 🟢 کانال ایتا ❇️https://eitaa.com/sahwa1
▪️دو سال پیش خبرگزاری فارس در سال ۱۴۰۰ قیمت های ۹۲ تا ۱۴۰۰ را مقایسه و استدلال کرده بود اگر همین مسیری که دولت آقای روحانی رفته با یک دولت شبیه آن فکر ادامه دهد به این قیمت ها در گوشت، تخم مرغ، شکر و....در ۱۴۰۸خواهیم رسید، حالا در دو سال آن قیمت ها در دولت آقای رئیسی محقق شده! عکس ها را نگاه کنید 🔻دولت سیزدهم در بعضی مسائل مثل تسهیل مجوزهای کسب و کار، احیای کارخانه های تولیدی، اتمام پروژه نیمه تمام و...موفقیت های خوبی داشته اما در کنترل تورم، بحث خودرو و...نه! مساله اینجاست اگر سیاست های اقتصادی عوض نشود فرقی نمی‌کند یک دولت با چه گرایش سیاسی باشد، نتیجه این است زندگی مردم هر روز گران تر خواهد شد! 🔻یکی مهم ترین علل این وضعیت این است که رئیس دولت که بیش از ۷۰٪ تصمیم هایش اقتصادی است در اکثریت مسائل یک جمع بندی ندارد! نه در سطح کارشناسی یا حتي مدیران میانی که دولت در عرصه اقتصاد حتی بین وزرا و معاونین در موضوعات مختلف با آرا متناقض روبروست؛ در این موقعیت رئیس جمهور باید بتواند بواسطه قدرتی که حاصل از تخصص، تجربه و احاطه به موضوعات دارد تصمیم های بزرگ و به موقع بگیرد؛ یکی از بزرگترین علل وضعیت فعلی فقدان چنین امری است. 🔻متاسفانه بعد از دوسال نیم هنوز رئیس جمهور در مساله های حیاتی و کلان به یک جمع بندی درستی نرسیده تا تمام کننده باشد. این وضعیت نشان می‌دهد بر خلاف تبلیغاتی که شد ایده "کارنامه"جواب نداده، البته پیش بینی هایی در مورد کاهش تورم در سال پیش رو هست اما این عدم احاطه موجب مشکلات جدی در ساحت عدالت اجتماعی میشود. ✍ @m_amin_rezai
🔻اگر کالا،شغل،سرگرمی، سیاست گذاری حتی آموزش،درمان، امنیت و...همه چیز به"بازار" واگذار و توسط یک اقلیت تامین شد اساسا فایده دولت و پارلمان چیست؟ وقتی "بازار"همه چیز را تامین کند چرا باید در"نهاد سیاست"نماینده انتخاب کرد؟ نئولیبرالیسم اینگونه موجب سلب اراده ورزی جمهور(انتخابات و...)در کشورها میشود ✍ @m_amin_rezai
فوتبالی نیستم، اما در عصر ما فوتبال جز معدود اتفاقاتی است که ظرفیت خلق شادی ملی دارد! مثل همه ایرانی ها دوست داشتم ایران امشب می‌برد و در فینال هم قهرمان میشد تا یک شادی ملی رقم میخورد. جامعه فعلی ایران این را لازم داشت؛ حتما در افزایش مشارکت هم که دغدغه دوستان جبهه انقلاب است اثر داشت، اما نشد. البته باید دانست این شادی های ملیِ وحدت ساز موقت است، آنچه موجب شادی مستمر، وحدت ملی،همگنی و مشارکت می‌شود تحقق عدالت است، العدل...تنسیقا للقلوب باید برای این آرمان تلاش کرد، این شادی های موقت راهکار نیست، راه کار کم کردن فاصله طبقانی، توزیع عادلانه منابع و درآمدها و تحقق عدالت است، دوستان جبهه انقلاب باید تمام همتشان را برای رفع و دفع این عقب ماندگی از عدالت خرج کنند. راه رقم خوردن یک شادی عمیق و مستمر ملی تنها تحقق عدالت در سطوح مختلف است..‌. @m_amin_rezai
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻انقلاب خمینی ره در روستاهای مرزی این آب و خاک زنده است، مردم منتقد و گله مند هستند از همه هم کم توقع تر و هم مستحکم تر پای اصل انقلاب هستند. 🔸خراسان جنوبی، روستای شیرخند ✍ @m_amin_rezai
📚حلقه مطالعاتی افق اندیشه جوان مسلمان [با همکاری اندیشکده قصد و خانه تمدن] ❇️جمع خوانی کتب اقتصاد اسلامی-اقتصاد سیاسی( ویژه طلاب و دانشجویان) 📘 : مغالطه آدام‌اسمیت/ جزوه-صوتهای تاریخ عقاید اقتصادی دکتر درخشان 🔸با حضور:حجت الاسلام محمدامین رضایی ⏰زمان:پنج شنبه ۳ اسفند، بعد از نمازظهر و عصر جمع خوانی به صورت حضوری در قم برگزار میشود. داوطلبین از سایر شهرستان ها می‌توانند به صورت مجازی ثبت نام و شرکت کنند. 🔻جهت ثبت نام به آیدی @Abuzeinabirm در ایتا و بله پیام دهید یا به شماره ۰۹۰۵۶۸۷۳۴۷۷ تماس بگیرید @m_amin_rezai