eitaa logo
مدرسه عشق ثارالله
102 دنبال‌کننده
14.7هزار عکس
6.1هزار ویدیو
192 فایل
#مدرسه_عشق_ثارالله https://eitaa.com/Bakhshi3294 ارتباط با مدیر 👆👆
مشاهده در ایتا
دانلود
🌹🎉🌹🎉🌹🎉🌹🎉🌹🎉🌹باسلام وتبریک عیدالله اکبر عید ولایت. عید سعید غدیر خم. 🌺🎉🌺🎉🌺🎉🌺🎉🌺🎉🌺 دوستان بزرگوار. به مناسبت عید سعید غدیر، حوزه تحيت جشنی برپا میکند. روز دوشنبه 98/5/28 ساعت 7 صبح بعد از صرف صبحانه 😀 کاروان شادی به طرف امامزاده عقيل حرکت میکند بعد از برگزاری مولودی ساعت 10 مراسم به پایان میرسد 🌺🎉🌺🎉🌺🎉
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
وارثِ #غدیر ، قرن‌‌ها چشم‌براه است؛ حاضران به غائبان برسانند؛ پیغامِ ولایت او را . #فقط_به_عشق_علی 🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔻عید غدیر سه روز است! 🔹 آیت‌الله بهجت(ره): [بنا به روایات] عیدغدیرخم، سه روز را عید قرار دادند. 🔹 علیرضا پناهیان: عید غدیر سه روز است نه یک روز، زیرا در واقعه غدیر خم ۳ روز طول کشید تا تمام مردم با علی ابن ابیطالب(ع) بیعت کنند. اگر عید قربان را یک روز تعطیل می‌کنیم و عید فطر را همرنگ جماعت شده‌ایم و ۲ روز را تعطیل می‌کنیم، عید غدیر را باید سه روز تعطیل کنیم، این مسأله را به عنوان پیشنهاد جدی مطرح نمی‌کنم، بلکه می‌خواهم اهمیت غدیر را بیان کنم. #کانال_مدرسه_عشق_ثارالله
#رهبر_انقلاب :در غدير، اصل ولايت مطرح شده است. اگر مسلمانان شعار ولايت اسلامی سر دهند، بسياری از گره‌های ناگشوده امت اسلامی باز خواهد شد. ۷۹/۱/۶ #فقط_حیدر_امیرالمومنین_است #کانال_مدرسه_عشق_ثارالله
📢🌸📢🌸📢🌸📢 جشن بزرگ عید غدیر دوشنبه ۲۸ مرداد ☘ساعت ۱۶:۳۰ 🍀مکتب زینبیه _ پایگاه ثارالله 🌺فقط به عشق علی (ع)🌺
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
روزمان را با آغاز کنیم مودت ؛ پشتوانه ولایت و اطاعت از اهل بیت [سوره المائدة (5): آيه 55] إِنَّما وَلِيُّكُمُ اللَّهُ وَ رَسُولُهُ وَ الَّذِينَ آمَنُوا الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاةَ وَ يُؤْتُونَ الزَّكاةَ وَ هُمْ راكِعُونَ (55) ولىّ و سرپرست شما، تنها خداوند و پيامبرش و مؤمنانى هستند كه نماز را برپا مى‏دارند و در حال ركوع، زكات مى‏دهند ✴️👇✅❎امام خامنه ای ۱۳۸۸/۰۹/۲۲ بیانات در دیدار با جمعی از طلاب و روحانیون .یک تعبیر، تعبیر ولایت است؛ «انّما ولیّکم اللَّه و رسوله و الّذین امنوا الّذین یقیمون الصّلوة و یؤتون الزّکوة و هم راکعون»؛ بحث ولایت. معلوم است که پیوند، ارتباط، معرفت، اینها داخل در زیرمجموعه‌ی ولایت است. یک بحث، بحث اطاعت است؛ «اطیعوا اللَّه و اطیعوا الرّسول و اولی الامر منکم»؛ اطاعت رسول و اطاعت اولیالامر. این، در عمل است. در میدان عمل باید اطاعت کرد، پیروی کرد. اما یک بحث سومی وجود دارد و آن، بحث مودت است. «قل لا اسئلکم علیه اجرا الّا المودّة فی القربی».این مودت چیست دیگر؟ ولایتِ اینها را داشته باشید، اطاعت هم از اینها بکنید؛ مودت برای چیست؟ این مودت، پشتوانه است. اگر این مودت نباشد، همان بلائی بر سر امت اسلامی خواهد آمد که در دورانهای اول بر سر یک عده‌ای آمد که همین مودت را کنار گذاشتند، بتدریج اطاعت و ولایت هم کنار گذاشته شد. بحث مودت خیلی مهم است. این مودت، با این ارتباطات عاطفی حاصل میشود؛ ماجرای مصیبتهای اینها را گفتن، یک جور ایجاد ارتباط عاطفی است؛ ماجرای مناقب اینها و فضائل اینها را گفتن، یک جور دیگر پیوند عاطفی است.
🌺امیدِ خدا به ما نویدی بدهد در عیدغدیر اجر مزیدی بدهد 🌺از برکت ذکر یاعلی و صلوات حق با فرجش بر همه عیدی بدهد 🌺عید سعید #غدیر خم مبارک باد
⁉️پاسخ استاد انصاریان به یک شبهه پیرامون غدیر؛ اگر غدیر حق و مهم است چرا در مسجد الحرام انجام نشد؟ 1️⃣ صریح آیات متعدد قرآن و قانون اولیه آنست که تعیین خلیفه به دست خداوند است و پیامبر(ص) فقط حق ابلاغ دستور و فرامین خداوند را دارد و پیامبر(ص) در طول 23 سال نبوت خویش مثل سایر فرامین الهی فرمان ابلاغ خلافت حضرت علی(ع) را عنوان کردند و در جریان حجةالوداع آخرین ابلاغ را انجام دادند. اگرچه بعد از حجةالوداع نیز مکرر به این دستور الهی اشاره داشتند و حتی در ساعات پایانی عمر شریف خویش قصد مکتوب کردند این ابلاغ الهی را داشتند (حدیث قلم و دوات) که عده‌ای از صحابه مانع آن شدند. 2️⃣ کسانی که بخواهند با کار پیامبر(ص) مخالفت کنند برایشان فرقی ندارد که پیامبر آن را در غدیر خم بجای آورده باشد یا در خانه خدا. 3️⃣ پیامبر اکرم(ص) حضرت علی(ع) را تنها در غدیر خم به خلافت نصب نکرد، بلکه از روز اول بعثتش تا روز رحلتش در ده‌ها و صدها مکان و زمان و به صدها بهانه و حادثه حضرت علی(ع) را به عنوان خلیفه بلافصل خود معرفی نمود، که قصه غدیر تنها یکی از آن هزاران است و کسی که آن هزاران همه را نادیده گرفته است می‌تواند این یکی را هم نادیده بگیرد، حتی اگر بر بام کعبه باشد. 4️⃣ آنچه مانع از پذیرش خلافت حضرت علی(ع) برای عده‌ای بوده است، زمان و مکان انتصاب نبوده، بلکه آن کینه و عداوت و تعصب جاهلانه‌ای بوده است که اگر خود خداوند هم (العیاذ بالله) بر زمین نازل می‌شد دست علی(ع) را بعنوان خلیفه بالا می‌گرفت، باز هم همان عده مخالفت می‌کردند و شاهد شما هم قصه حارث بن نعمان فهری است، که وقتی دید پیامبر اکرم(ص) حضرت علی(ع) را به عنوان خلیفه خود در غدیر معرفی کرد در پای مجلس پیامبر بلند شد و فریاد زد خدایا اگر بنا است بعد از پیامبر(ص) حضرت علی(ع) بر من خلیفه و امیر باشد هم‌اکنون بلایی بر من نازل کن و مرا از دنیا ببر تا من بمیرم و نبینم علی(ع) خلیفه بعد از رسول است و خداوند هم فوراً نفرین او را در حق خودش مستجاب کرد و آیه شریفه «سأل سائل بعذاب واقع» نازل شد.