بسم الله الرحمن الرحیم
💐اقامه نماز جماعت مغرب و عشا
📌برنامه وقت نماز
شنبهها زیارت جامعه کبیره
یکشنبهها شرح نهجالبلاغه
دوشنبهها زیارت عاشورا
سهشنبهها دعای توسل
چهارشنبهها تفسیر قرآن
پنجشنبهها دعای کمیل
جمعهها زیارت آل یاسین
🕌مسجد فخرآباد
💠کانال ایتا #مسجد_فخرآباد | عضویت👇
@m_fakhrabad
بسم الله الرحمن الرحیم
برنامه وقت بعد نماز
چهل دقیقه بعد نماز مغرب و عشا
🌹شنبهها جلسه کودکان
کتاب داستان راستان
حضرت آیت الله شهید مطهری
رضوان الله تعالی علیه
🌹یکشنبهها جلسه نوجوانان
رساله نماز و روزه
حضرت آیت الله العظمی خامنهای
حفظه الله تعالی
🌹دوشنبهها جلسه جوانان
کتاب چهل حدیث حضرت امام
رضوان الله تعالی علیه
🌹سهشنبهها جلسه میانسالان
طرح کلی اندیشه اسلامی
حضرت آیت الله العظمی خامنهای
حفظه الله تعالی
🌹چهارشنبهها جلسه بزرگسالان
آداب نماز حضرت امام
رضوان الله تعالی علیه
🌹پنجشنبهها
🌹جمعهها
🕌مسجد فخرآباد
💠کانال ایتا #مسجد_فخرآباد | عضویت👇
@m_fakhrabad
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📢 رهبر انقلاب به مناسبت هفته دفاع مقدس پیامی صادر کردند: شهادت پاداش مجاهدت است؛ چه در دفاع ۸ ساله، چه در نبرد قهرمانانهی ۱۲ روزه
🔹 حضرت آیتالله خامنهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز «مهمانی لالهها»، شهادت را پاداش مجاهدت دانستند و تأکید کردند که ملتها با این مجاهدتها رشد میکنند و با این شهادتها جلوه و جلا مییابند.
🖼 متن این پیام که همزمان با مراسم غبار روبی، عطرافشانی و گلباران مزار شهیدان در سراسر کشور با عنوان «مهمانی لالهها» از سوی حجتالاسلام موسوی مقدم نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران قرائت شد، به این شرح است:
✏️ بسم الله الرّحمن الرّحیم
✏️ امسال، هفتهی دفاع مقدّس، با شهادت جمعی از برجستگان مسیر مقاومت اسلامی و جوانان شجاع در نقاط گوناگون، جلوه و شکوه دیگری یافته است.
✏️ شهادت پاداش مجاهدت است؛ چه در دفاع هشتساله، چه در نبرد قهرمانانهی دوازدهروزه، و چه در لبنان و غزّه و فلسطین. ملّتها با این مجاهدتها رشد میکنند و با این شهادتها جلوه و جلا مییابند.
✏️ مهم آن است که به وعدهی الهی دربارهی پیروزی حق و زوال باطل یقین کنیم و به وظیفهی خود در نصرت دین خدا پایبند باشیم.
✍️سیّدعلی خامنهای
۲ مهرماه ۱۴۰۴
🖥 Farsi.Khamenei.ir
بسمالله الرحمن الرحیم
بهترین های تمام روزگاران
کمال الدین: حَدَّثَنا عَلِیُّ بنُ عَبدِ اللّهِ الوَرّاقُ، قالَ: حَدَّثَنا مُحَمَّدُ بنُ هارونَ الصُّوفِیُّ، عَن عَبدِ اللّهِ بنِ موسی، عَن عَبدِ العَظیمِ بنِ عَبدِ اللّهِ الحَسَنِیِّ رضی الله عنه، قالَ: حَدَّثَنی صَفوانُ بنُ یَحیی، عَن إبراهیمَ بنِ أبی زِیادٍ، عَن أبی حَمزَةَ الثُّمالِیِّ، عَن أبی خالِدٍ الکابُلِیِّ [ عَنِ الإِمامِ زَینِ العابِدینَ علیه السلام ]:
تَمتَدُّ الغَیبَةُ بِوَلِیِّ اللّهِ عز و جل الثّانی عَشَرَ مِن أوصِیاءِ رَسولِ اللّهِ صلی الله علیه و آله وَالأَئِمَّةِ بَعدَهُ.
یا أبا خالِدٍ إنَّ أهلَ زَمانِ غَیبَتِهِ القائِلینَ بِإِمامَتِهِ وَالمُنتَظِرینَ لِظُهورِهِ أفضَلُ مِن أهلِ کُلِّ زَمانٍ؛لِأَنَّ اللّهَ تَبارَکَ وتَعالی أعطاهُم مِنَ العُقولِ وَالأَفهامِ وَالمَعرِفَةِما صارَت بِهِ الغَیبَةُ عِندَهُم بِمَنزِلَةِ المُشاهَدَةِ، وجَعَلَهُم فی ذلِکَ الزَّمانِ بِمَنزِلَةِ المُجاهِدینَ بَینَ یَدَی رَسولِ اللّهِ صلی الله علیه و آله بِالسَّیفِ، اُولئِکَ المُخلِصونَ حَقّاً وشیعَتُنا صِدقاً، وَالدُّعاةُ إلی دینِ اللّهِ عز و جل سِرّاً وجَهراً.
وقالَ عَلِیُّ بنُ الحُسَینِ علیهما السلام: اِنتِظارُ الفَرَجِ مِن أعظَمِ الفَرَجِ.
کمال الدین -با سندش به نقل از ابو خالد کابلی، : امام زین العابدین علیه السلام فرمود: «سپس غیبت ولیّ خداوند عز و جل، دوازهمین وصیّ پیامبر خدا و امامانِ پس از او، استمرار مییابد. ای ابو خالد! آنان که در روزگار غیبت او، امامتش را باور داشته و ظهورش را منتظر باشند، از مردم هر روزگار دیگری برترند؛زیرا خداوند-تبارک و تعالی-چنان عقل و فهم و معرفتی به آنان داده که غیبت برای آنان به سان مشاهده است و آنان را در آن روزگار، مانند جهادگرانی قرار داده است که پیش روی پیامبر خدا با شمشیر میجنگند. آنان مخلصان حقیقی، شیعیان راستین ما و دعوتگران به دین خدا در پیدا و نهان هستند».
[امام زین العابدین فرمود: «انتظار فَرَج، از بزرگ ترین فَرَج هاست]. [۱]
----------
کمال الدین: ص ۳۱۹ ح ۲، الاحتجاج: ج ۲ ص ۱۵۴ ح ۱۸۸، بحار الأنوار: ج ۳۶ ص ۳۸۶ ح ۱.
💠کانال ایتا #مسجد_فخرآباد | عضویت👇
@m_fakhrabad
11.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بسم رب الشهدا و الصدیقین
شهید حاج قاسم سلیمانی: سیدحسن نصرالله، آیت الهی است که در مقابل دشمنان خدا ایستاده است.
رضوان الله تعالی علیهما
💠کانال ایتا #مسجد_فخرآباد | عضویت👇
@m_fakhrabad
بسم الله الرحمن الرحیم
حدیث عرضه دین عبدالعظیم حسنی علیه السلام محضر حضرت اباالحسن امام هادی علیه السلام
حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ عِمْرَانَ اَلدَّقَّاقُ رَحِمَهُ اَللَّهُ وَ عَلِيُّ بْنُ عَبْدِ اَللَّهِ اَلْوَرَّاقُ قَالاَ حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ هَارُونَ اَلصُّوفِيُّ قَالَ حَدَّثَنَا أَبُو تُرَابٍ عُبَيْدُ اَللَّهِ بْنُ مُوسَى اَلرُّويَانِيُّ عَنْ عَبْدِ اَلْعَظِيمِ بْنِ عَبْدِ اَللَّهِ اَلْحَسَنِيِّ قَالَ: دَخَلْتُ عَلَى سَيِّدِي عَلِيِّ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ عَلِيِّ بْنِ مُوسَى بْنِ جَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ عَلِيِّ بْنِ اَلْحُسَيْنِ بْنِ عَلِيِّ بْنِ أَبِي طَالِبٍ عَلَيْهِ السَّلاَمُ فَلَمَّا بَصُرَ بِي قَالَ لِي مَرْحَباً بِكَ يَا أَبَا اَلْقَاسِمِ أَنْتَ وَلِيُّنَا حَقّاً قَالَ فَقُلْتُ لَهُ يَا اِبْنَ رَسُولِ اَللَّهِ إِنِّي أُرِيدُ أَنْ أَعْرِضَ عَلَيْكَ دِينِي فَإِنْ كَانَ مَرْضِيّاً أَثْبُتُ عَلَيْهِ حَتَّى أَلْقَى اَللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ فَقَالَ هَاتِ يَا أَبَا اَلْقَاسِمِ فَقُلْتُ إِنِّي أَقُولُ إِنَّ اَللَّهَ تَبَارَكَ وَ تَعَالَى وَاحِدٌ لَيْسَ كَمِثْلِهِ شَيْءٌ خَارِجٌ عَنِ اَلْحَدَّيْنِ حَدِّ اَلْإِبْطَالِ وَ حَدِّ اَلتَّشْبِيهِ وَ إِنَّهُ لَيْسَ بِجِسْمٍ وَ لاَ صُورَةٍ وَ لاَ عَرَضٍ وَ لاَ جَوْهَرٍ بَلْ هُوَ مُجَسِّمُ اَلْأَجْسَامِ وَ مُصَوِّرُ اَلصُّوَرِ وَ خَالِقُ اَلْأَعْرَاضِ وَ اَلْجَوَاهِرِ وَ رَبُّ كُلِّ شَيْءٍ وَ مَالِكُهُ وَ جَاعِلُهُ وَ مُحْدِثُهُ وَ إِنَّ مُحَمَّداً عَبْدُهُ وَ رَسُولُهُ خَاتَمُ اَلنَّبِيِّينَ فَلاَ نَبِيَّ بَعْدَهُ إِلَى يَوْمِ اَلْقِيَامَةِ وَ أَقُولُ إِنَّ اَلْإِمَامَ وَ اَلْخَلِيفَةَ وَ وَلِيَّ اَلْأَمْرِ مِنْ بَعْدِهِ - أَمِيرُ اَلْمُؤْمِنِينَ عَلِيُّ بْنُ أَبِي طَالِبٍ ثُمَّ اَلْحَسَنُ ثُمَّ اَلْحُسَيْنُ ثُمَّ عَلِيُّ بْنُ اَلْحُسَيْنِ ثُمَّ مُحَمَّدُ بْنُ عَلِيٍّ ثُمَّ جَعْفَرُ بْنُ مُحَمَّدٍ ثُمَّ مُوسَى بْنُ جَعْفَرٍ ثُمَّ عَلِيُّ بْنُ مُوسَى ثُمَّ مُحَمَّدُ بْنُ عَلِيٍّ ثُمَّ أَنْتَ يَا مَوْلاَيَ فَقَالَ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ وَ مِنْ بَعْدِي اَلْحَسَنُ اِبْنِي فَكَيْفَ لِلنَّاسِ بِالْخَلَفِ مِنْ بَعْدِهِ قَالَ فَقُلْتُ وَ كَيْفَ ذَاكَ يَا مَوْلاَيَ قَالَ لِأَنَّهُ لاَ يُرَى شَخْصُهُ وَ لاَ يَحِلُّ ذِكْرُهُ بِاسْمِهِ حَتَّى يَخْرُجَ فَيَمْلَأَ اَلْأَرْضَ قِسْطاً وَ عَدْلاً كَمَا مُلِئَتْ جَوْراً وَ ظُلْماً قَالَ فَقُلْتُ أَقْرَرْتُ وَ أَقُولُ إِنَّ وَلِيَّهُمْ وَلِيُّ اَللَّهِ وَ عَدُوَّهُمْ عَدُوُّ اَللَّهِ وَ طَاعَتَهُمْ طَاعَةُ اَللَّهِ وَ مَعْصِيَتَهُمْ مَعْصِيَةُ اَللَّهِ وَ أَقُولُ إِنَّ اَلْمِعْرَاجَ حَقٌّ وَ اَلْمُسَاءَلَةَ فِي اَلْقَبْرِ حَقٌّ وَ إِنَّ اَلْجَنَّةَ حَقٌّ وَ إِنَّ اَلنَّارَ حَقٌّ وَ اَلصِّرَاطَ حَقٌّ وَ اَلْمِيزَانَ حَقٌّ - وَ أَنَّ اَلسّٰاعَةَ آتِيَةٌ لاٰ رَيْبَ فِيهٰا وَ أَنَّ اَللّٰهَ يَبْعَثُ مَنْ فِي اَلْقُبُورِ وَ أَقُولُ إِنَّ اَلْفَرَائِضَ اَلْوَاجِبَةَ بَعْدَ اَلْوَلاَيَةِ اَلصَّلاَةُ وَ اَلزَّكَاةُ وَ اَلصَّوْمُ وَ اَلْحَجُّ وَ اَلْجِهَادُ وَ اَلْأَمْرُ بِالْمَعْرُوفِ وَ اَلنَّهْيُ عَنِ اَلْمُنْكَرِ فَقَالَ عَلِيُّ بْنُ مُحَمَّدٍ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ يَا أَبَا اَلْقَاسِمِ هَذَا وَ اَللَّهِ دِينُ اَللَّهِ اَلَّذِي اِرْتَضَاهُ لِعِبَادِهِ فَاثْبُتْ عَلَيْهِ ثَبَّتَكَ اَللَّهُ بِالْقَوْلِ اَلثّٰابِتِ فِي اَلْحَيٰاةِ اَلدُّنْيٰا وَ فِي اَلْآخِرَةِ .
کمال الدين و تمام النعمة ج ۲، ص ۳۷۹
💠کانال ایتا #مسجد_فخرآباد | عضویت👇
@m_fakhrabad
بسم الله الرحمن الرحیم
حدیث عرضه دین عبدالعظیم حسنی علیه السلام محضر حضرت اباالحسن امام هادی علیه السلام
عبد العظيم بن عبد اللّٰه حسنى گويد حضور سيد خود على بن محمد(امام دهم)شرفياب شدم چون مرا ديدار كرد بمن فرمود مرحبا بر تو اى ابو القاسم تو براستى دوست ما هستى گويد عرضكردم يا ابن رسول اللّٰه من ميخواهم دين خود را بر شما عرضه نمايم و اگر پسنديده است بر آن بپايم تا خداى عز و جل را ملاقات كنم فرمود يا ابا القاسم بياور آنچه دارى گفتم: من ميگويم خداى تبارك و تعالى يكى است و مانند او چيزى نيست از دو حد نبودى و شباهت بر كنار است و جسم نيست،صورت نيست،عرض نيست،جوهر نيست بلكه پديدارندۀ اجسام و نقشكنندۀ صور و آفريننده عرض و جوهر است،پروردگار هر چيزيست و مالك و جاعل و پديدارنده آنست و محمد(صلّى الله عليه و آله)بنده و رسول او است خاتم پيغمبرانست و پس از وى تا روز قيامت پيامبرى نيست؛شريعتش خاتم همه شريعتها است و بعد از آن تا روز قيامت شريعتى نيست و ميگويم كه امام و خليفه و كارگزار پس از وى امير المؤمنين على بن ابى طالب است سپس حسن و بعد حسين و بعد على بن الحسين و بعد محمد بن علىو بعد جعفر بن محمد و بعد موسى بن جعفر و بعد على بن موسى و سپس محمد بن على و بعد از او شما اى مولاى من آن حضرت فرمود و بعد از من حسن پسرم و چگونه باشند مردم با جانشين پس از او؟ عرضكردم او چطور باشد؟فرمود چون شخص وى ديدار نشود و بردن نامش روا نباشد تا ظهور كند و زمين را پر از عدل و داد كند چنانچه پر از جور و ستم شده است گويد عرضكردم من هم اقرار دارم و ميگويم دوست آنان دوست خداست و دشمن آنان دشمن خداست و طاعتشان طاعت خداست و معصيتشان معصيت خداست و ميگويم معراج حقست و سؤال قبر حقست و بهشت حقست و دوزخ حقست و صراط حقست و ميزان حقست و قيامت آينده است و در آن شكى نيست و براستى خدا هر كس در گورهاست زنده ميكند و ميگويم فريضههاى واجب بعد از ولايت ائمه نماز است و روزه و حج و جهاد و امر بمعروف و نهى از منكر على بن محمد فرمود اى ابو القاسم بخدا همين دين خداست كه آن را براى بندگانش پسنديده بر آن پايدار باش خدايت پايدار بدارد بگفتار ثابت در حيات دنيا و در آخرت
کمال الدين و تمام النعمة ج ۲، ص ۳۷۹
💠کانال ایتا #مسجد_فخرآباد | عضویت👇
@m_fakhrabad