eitaa logo
شعله ی طور
10.5هزار دنبال‌کننده
412 عکس
164 ویدیو
118 فایل
المکتوبات فی النجف‌الاشرف محمدهادی اصفهانی آرشیو جلسات: @esfahani_archive طرح حیله های مدرن آپارات🔻 www.aparat.com/m_h_esfahani_aparat
مشاهده در ایتا
دانلود
تو به من گفتی چگونه سفر کنم به آن بلندایی که می گویی؟ و من گفتم به من آن جایی را نشان بده که تو آنجا رحل اقامت نیفکنده ای! کجا نبوده ای که ناگاه طالب حضور در آن گشته ای...؟ چون این را شنیدی ؛ سری پایین انداختی و مسافر بی کرانه ی درون خویشتن گشتی... و حال، امروز این منم که پژواک هستی تو را هر آنجا که نظر میکنم می بینم و می یابم و حس میکنم ... و مدتهاست، تهاجم پندار ها بر قیود و قواعد سست هستیم چنگ میکشند و از من برای تو می پرسند: با خود چه کرده ای؟ چنان منتشر در قاموس خویش و کیان هجده هزار عالم گشته ای که بودن ها برای امتزاج با حقیقت تو خود را به آتش میکشند... ظهور تو به من است و وجود من از تو فلستَ تظهرُ لولایَ،لم اکُن لولاک @sholeye_toor
کسی از دوستان برایم تعریف میکرد: حالی عجیب بر وجودم مستولی گشت چنان که غرق در بی انتهای خودم گشته بودم و از هیمان و غلبه ی این احوال و بی خودی ها به روی سجاده های بارگاه مولی الموحدین افتاده و منازل وجودی ام را در سجده ای عمیق و بی تکرار ،پشت سر میگذاشتم. و آن حال بیخودی توامان با اشک مرا رها نمیکرد تا اینکه ناگهان حس کردم آن حالت به کلی از وجودم رخت بسته و رفته است و من باقی مانده ام و بی کسی های خودم و مواجهه ی تکراری و رعب آور با خویشتن. تا اینکه سرم را از سجده برداشتم و دیدم در مقابلم یکی از اولیاء الهی نشسته و عمیقا در حال قرائت قرآن کریم و توجه است. متوجه شدم چشمه ی این تغییر حال هر آنچه بوده است از این مدار و از این حقیقت نشئت گرفته است... سراغش رفتم و کمی در حضورش نشستم،چند کلامی سخن گفت و سکوت معنا داری نمود و سپس مرا به حال خود واگذاشت... در خویشتن جستجو کردم دیدم قوت آن حال عظیم در من نابود نشده است بلکه به کیمیای نفَس او تبدیل به عزم راسخ و رسین برای تحرکات جدید معنوی در وجودم گشته است. اگر خواستی بدانی چه کسی ولّی الهی است نگاه به تغییر حال مقطعی و گریه انداختن و کرامات و خوارق او نکن حتی اگر دست تو را گرفت و به کهکشان ها برد و بازگرداند بلکه نگاه کن بعد از نشستن در محضر و حضورش عزم برای حرکت در تو ایجاد گشته است یا نه. میزان این عزم را در صورت استعدادی که فراهم کردی دلالتی بر علو مقام آن ولی خدا بدان! کار اولیای الهی تبدیل احوالات و استعدادها به عزم پولادین و ایجاد انگیزه برای حرکت هاست. از اینجاست که آدم ابوالبشر آمد به زمین تا ریشه های وجودش را به شاخه های شجره ولایت آل محمد صلوات الله علیهم اجمعین گره بزند؛ که فرمود : ولم نجد له عزما. قوت می بشکند ابریق را... @sholeye_toor
به عنایت حضرت صدیقه سلام الله علیها و لطف دوستان کانال تذکره الاولیاء ان شاءالله ۴ شب در تهران انجام وظیفه میکنم
‌♦️برسانید به دست هر کس که برایتان ارزش دارد♦️ ✨اربعینی مهم درپیش است✨ 📌چرا هیچگاه نوبت ما نمی شود؟ 🔻هدف از این همه زندگی کردن برای ما چیست؟ با سوادبودن و مدرک داشتن واینکه دیگران به ما احترام بگذارند؟ استفاده ازدنیا به اندازه ای که چشمانمان برق رفاه وتفاخر به هوشمندی پربهره بودن از دنیابزند و به دیگران که به این نقطه نرسیدند به چشم آدم های بی عرضه نگاه کردن؟ خدمت به خانواده و زن و فرزند و یا خدمت به دیگران و فراهم کردن آسایش آن ها؟ تحصیلات عالیه کردن و خدمت به جوامع بشری و ساخت جهانی برای بهتر زیستن؟ تکاپو برای رساندن انسان به قله های مطلوب زندگی در دنیا؟ و یا آرمانی بلندتر و تلاش برای جهانی کردن انسانیت و صلح؟ در بهترین حالت ها ما کسی هستیم که در پی آرامش،رفاه،تعالی و خدمت به دیگر انسان ها باشیم. اما شوربختانه 99درصد انسان های استعلا گرا و تعالی محور در این نقطه متوقف می شوند. اینجا دقیقا شاهراه جدایی حقیقت و رسانیدن انسان به نقطه ی حقیقت بلند خویش است. 🔻چرا ما حواسمان نیست که امام به معنای وجودی است که تمام موجودات حقیقت او را قصد و نیت می کنند؟ امام حقیقتی جاری در کیان عالم هاست که تمامی وجود ها او را از نهان ترین زاویه های وجودشان پی می گیرند و به سمت حقیقت او حرکت می کنند. 🔻سوال اینجاست ما به عنوان یک انسان که گویا در میان موجودات غافل ترین نسبت به این معنا هستیم از زندگی چه هدفی داریم؟ اگر کسی بگوید من به دنبال ساخت جهان آرام و زیبا برای انسان هستم باید از او پرسید تو که میدانی مرکز این پرگار هستی امامی است که دَوران حقائق حول محور او رقم می خورد و آرامش و تعالی انسان از بستر وجود او به تمام عوالم سریان دارد،برای او و همراهی او در این حرکت بی کران ِپر خیر که مصدر تمام خیرات نه برای انسان بلکه جمیع ماسوی الله است، چه کرده ای؟ آیا نشنیده ای که او غمگین است. آیا نخوانده ای اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَىَ الْقَائِمِ بِقِسْطِكَ...الْمُتَرَقِّبِ الْخَائِفِ الْوَلِيِّ النَّاصِحِ(بحار ج99) ما که میدانیم او محزون است و تمام موجودات ملک و ملکوت بجز این انسانِ کَنود غافلِ ناسپاس، به حزن او و در حسرت او محزونند. چرا هیچگاه هدف ما این نشد که ما برای او التیام و آرامش باشیم. چرا همیشه نوبت اوست؟ و چرا هیچگاه نوبت ما نمی شود که مرحمی بر زخم ها و چنگ های بشریت بر نهاد او باشیم. کدام مقام بالاتر از کاشف الکرب بودن برای امام زمان خویش؟ از کجا ماه بنی هاشم به مقامی رسید که فرمودند تمامی شهدا روز قیامت به مقام ابی الفضل العباس علیه السلام غبطه می خورند. آیا جز این بود که می خوانیم یا کاشف الکرب عن وجه الحسین...؟ و آیا نبود جز آنکه وقتی بر پیکر شریف مقطع الاعضای برادرش آمد و پیکر او را پاشیده بر بسترکربلا یافت،دشمن از ظهور آثار شکستگی در سیمای سیدالشهداء نوشته است: "بان الانکسار فی وجه الحسین علیه السلام". 🔻چه می شود که ما آرام دل ولی زمانمان باشیم و کدام مقصد و هدف از این بلند تر خواهد بود؟ اگر ما چنین باشیم به قافله سالار ماسوی الله خدمت کرده ایم و بالطبع خدمتی به کل بشریت و غیر بشریت،از آسمان ها و سیارات و کهکشان ها تا دریاها و ماهی ها و شن ها و صدف ها... لکن اعمال ما چنان که در قلب مبارکش منقش می شود و صفحه ی هستی را هر دم ورق می زند و جز حسرت از قاموس ما بر وجود مبارکش نقش نمی بندد. چرا از این حسرت نمردیم و این روایت هیچگاه ما را تکان نداد و از شوق نمردیم که بلکه ما نیز راهی از شبکه های وجودی مان به آن باز کنیم، آنجا که فرمود: عَنْ الصادق ع: لَا بُدَّ لِصَاحِبِ هَذَا الْأَمْرِ مِنْ غَيْبَةٍ وَ لَا بُدَّ لَهُ فِي غَيْبَتِهِ مِنْ عُزْلَةٍ وَ نِعْمَ الْمَنْزِلُ طَيْبَةُ(مدینه)وَ مَا بِثَلَاثِينَ مِنْ وَحْشَةٍ.(کافی ج 1ص340) سی نفر که مرحم زخم های او هستند. با او هستند، در محضر او و از شهود و درک محضر او به لایه های بی نهایت توحید نفوذ می کنند. 🔻و اما نکته ی بسیار مهم اربعینی است که پیش رو داریم و قطعا می توانیم در آن حرکت موثری رقم بزنیم. از بیستم شعبان تا عید فطر چهل روز است که از بهترین مواقع برای اربعینیات است. بیاییم در این چهل روز علاوه بر اربعین مراقبه ای و ترک صد در صد گناهان و کنار گذاشتن زخم کردن قلب صاحبمان یک کار،یک توسل،یک خدمت به خلق موثر و ثابت در این چهل روز فقط و فقط وفقط به نیت ظهور او و التیام قلب او انجام دهیم. که قطعا "وفی ذلک فرجکم"، چرا که صادق آل محمد علیه السلام فرمود: َ لَوْ أَدْرَكْتُهُ لَخَدَمْتُهُ أَيَّامَ حَيَاتِي(غیبت نعمانی) اگر او را درک می کردم تمام عمرم را خدمت او می کردم... بلکه در این چهل روز که عمده ی آن را روزه هستیم زَبد رابی وجودمان فنای در دریای بیکران حقیقت و لطف امام اباصالح المهدی ارواحنا له الفداء گردد. المکتوبات فی النجف الاشرف @sholeye_toor
‍ ‍ ‍ ‍ ای دیده ی فغان زده ی محزون من! گاهی او باش... به خود طعم بی انتهای هستی از ورای نیستی را بچشان، و خودت را میهمان لَمَعان حقیقتت گردان. چه روزها گذشت که تو در حسرت خویشتن جستجوی دیگران کردی گاهی بگذار مدهوش نغمه ی آن تلألو بی کرانِ مکتوم باشی... و تو آن چشمان راز آلود بی کران که خالق هستی از آن بر خویش می نگرد باش آن چشم ها و آن چشم ها و افسانه ی راز آلود آن چشم ها... ترکیز شهودت از مظاهر را بر همان هایی استوار کن که او نظاره گر آن هاست. گاهی دنبال تلاقی و انطباق با محل نگاه های او باش. در این شوره زار حملات شیاطین برای تصرف و به بند کشیدن تو و نگاه هایت،هر آنچه می دانی او در این دنیای مندمج از درک مکان نظاره گر آنست تو هم نظّاره گر آن باش لا اقل این ابتدای سفر تو به سرزمین نیستی هاست... چشمان او روزی دوبار بر بستر زخم آلود کربلا سیل خون از خویش روان می کند تو نیز بنشین و چیزی بخوان که هم نگاه و هم گوش و هم کلام او هم اشک و هم خون او باشی. دیدگان او سالهای مدیدی است به قوت تربت حسین علیه السلام در نماز ها ،خرق حجاب های هفتگانه می کند ، تو نیز نمازی بخوان که از دریچه های وجودت ترنم تربت افلاکی حسین انخراط در مسلک اهل شهود برایت رقم بزند. او روزها مسافر ظاهر و باطن حرم اجداد طاهرینش می شود و نظاره گر قبه های آسمانی و ستون های عمود از نور تا سینه ی آسمان ها می گردد، تو نیز که حال دستت کوتاه از سفره ی سفرهای درون است،نظاره گر تصویر این اعتاب مقدسه باش. قرآن و تجلی آن حقیقت پر طمطراق و کثرت زدا.کتابی که او هر روز خودش را از صفحات آن به تماشا می نشیند و با قرائت آن ترقی هستی و تزاید مجلا بودن عدم ها را در کوره ی ولایت مقدر می سازد. تو نیز قرآن بخوان و از نردبانی که لایه های آن تو را به محشر پر چکاکاک ظهور واقعیت ها روانه میسازد بالا برو... و شب ها یقین کن که اگر از خویش برون آمدی و کمر همت برای رحیل به افلاک بستی، وعده گاهی قطعی برای تلاقی رد نگاه تو با دیدگانی که خدا از آن بر هستی نظر می کند در هَمَیان فقیرانه ات خواهی یافت. آسمان ها شب ها او قبل از برخواستنش برای اقامه ی حقیقت هستی و ردّ امانت الهی به آسمان ها و ماه و ستاره ها نظر می کند. اگر اهل شب و آسمان باشی حتما درکی عمیق از آن تلاقی روحانی و بی مرز خواهی داشت و کهکشانی از روح و تجرد بر پلک های تشنه ی خویش به ارمغان خواهی آورد... إِنَّ في خَلْقِ السَّماواتِ وَ الْأَرْضِ وَ اخْتِلافِ اللَّيْلِ وَ النَّهارِ لَآياتٍ لِأُولِي الْأَلْباب (190 آل عمران) المکتوبات فی النجف الاشرف @sholeye_toor
‍ در این هنگامه که مردمان جملگی سرمایه روی دنیا و مال و اعتبار میگذراند تو تمرکزت را روی خود بگذار. تو خود سرمایه ای بیکرانه و بی افق هستی، مواظب باش خودت را از دست ندهی اگر خودت باشی تمام افلاک به خنده های تو شاد و به غصه های تو مغتمند. حاصل عمرت را بر مقیاس پرورش انسانیت خویش در نظر بگیر که اگر تو این مسیر بیکرانه ی پر از سرزمین های نور و ظلمت را طی کردی، عالمی و دل صاحب عالمی را خوشحال خواهی کرد. اگر برسی به آنجا که خلق شده ای برای آنجا، تمام انسان ها سرمایه ی تو خواهند بود و گرد تو طواف خواهند کرد. تویی آن مدار بی انتهای حقیقت در منظومه ی نیستی ها... برای انسانیت بکوش و زحمت بکش و صبر کن. 🔻المکتوبات فی النجف الاشرف @sholeye_toor
‍ ‍ ‍ ‍ ♦️گودالِ ناپیدا♦️ ‍ چه بگویم... از آن استیلا و از آن اقتدار بی نظیرت در وصول عاشقان به آن حقیقتِ مکتومِ مکنون یا بگویم از آن نفی تحیرآمیز خویشتن و به یادگار گذاشتن آن سوز بی کران در سپهر تاریخِ فنا،آن جا که فرمودی لایوم کیومک یا اباعبدالله و به وسعت گریه های ابدی نمک منتشر در روضه های حسین گشتن یا بگویم آن قصه ی عجیب شیرین پر طراوتت که رقابتت با حسین علیه السلام بر سر این بود که اتصال نسبی خویش با امیرالمومنین ع را با گفتن ابالحسین ابالحسین نفی نمایی و حسین که تو امام او گشتی هم در این قبال امیرالمومنین را ابالحسن خطاب میکرد. چه طوفان محیرالعقولی در شکستن خویشتن در تو برپا بود. و آیا بگویم از آن اختناق خونین بی حد که تو را چون شاهد آن در آن کوچه های بی پایان گشتی ، غریق پرده مظلومیت ابدی نمود. باطن ها تو را در چه گودالی ذبح نمودند که قصه ی عاشورایت در کمون هستی باقی ماند و کمتر گوشی قصه ی تلخ آن را بر جانش چون حسین با خون و گوشت بر پیکره ی هستی اش در هم آمیخت؟ تو کیستی که جز سالکین راه یافته قدر تو را نمیدانند. اصلا انگار نیستی از بس که هستی و این همان توصیفی است که اهل حقیقت از حضور الله در میانه ی ادراکات ترسیم نموده اند. چه رازی میان تو و مادرت نهفته است که هر کس اگر به نهان فاطمه سلام الله علیها راه یافت باید از چشمه های حقیقت تو سیراب گردد. چقدر من بی توجه به تو بوده ام.... برایم ثابت شده است و این را به وسعت فلک فریاد میزنم که رابطه ای عمیق میان تکثر در توسل به تو و تعجیل در ظهور اباصالح پدر مهربانم تکوّن یافته است. شما پرده های غیبت از حقیقت بی کران اهل بیت هستید و این پرده ها با تعدد و تکثرِ توامان با عمق کنار خواهند رفت. یادم نمیرود قصه ی آن جوانی که بعد از توسلاتی عمیق در جمکران به او فهمانده بودند به غریب ترین اهل بیت امام مجتبی توسل کنید. تو آن راز مکتوم در میان اهل بیت و اصحاب خمسه هستی که از شدت ظهور بی رنگ بی رنگ در پرده ی اوهام ما درک میشوی. اما تو معروف ترین به کرم بوده ای و هستی. من هزار هزار عذر در پیشگاه تو بیاورم باز عذر بی توجهی ام به تو نخواهد شد. از تو میخواهم در این شب قدر،شب میلاد،مرا وارد جرگه متوجهین به ساحت بی کرانه ات کنی که فهمیده ام تو آن سرّ مکنون ازلی هستی که هر آنکس را که بخواهند سیراب از توحید کنند باید پرده ی غربت و غیبت تو در وجود او کنار رفته باشد. مرا دریاب من تو را از مادرت میخواهم... دعاگوی غریبان جهانم و ادعو بالتواتر و التوالی المکتوبات فی النجف الاشرف @sholeye_toor
‍ ‍ ♦️اذن دخول شب قدر شاید اگر در شب نوزدهم و شب بیست و یکم سجده ای نسبتا طولانی رفتیم و با صدیقه ی طاهره سلام الله علیها تکلمی باطنی توامان با اشک داشتیم و در این میانه وصول به باطن امیرالمومنین علی علیه السلام را طلب کنیم در شب بیست و سوم ماه مبارک از باطن امیرالمومنین سلام الله علیه ما را وارد باطن فاطمه سلام الله علیها و درک لیله القدر بنمایند. شاید که توانستیم این دوبزرگوار را در این سه شب مجاب کنیم که حقیقتا تشنه کام ورود در منظومه ی حقیقتشان هستیم. این شبها شب های نا امیدی نیست، شب امید و حرکت و باور به توان ولایت کبرای الهیه در وصول انسان غرق شده و محصور به اشارتی از ابروان صاحب این لیالی است. تو همان تجلّیِ ایزدی ، که فراز عرشی و لا مکان خبری ز گردش چشم تو ، حرکات گردش آسمان دهد آن فؤاد و لسان تو ، ز فروغ لوح و قلم نشان تو که ردّ شمس کُنی عیان ، به یکی اشاره‌ی ابروان دو مُسخّر آمده مِهر و مَه ، هله بر هلالِ تو یا علی   پ ن: توسل به فاطمه ی زهرا سلام الله علیها را از گودال قتلگاه آغاز کنید... 🔻المکتوبات فی النجف الاشرف @sholeye_toor
شعله ی طور
‍ ♦️اضلاع سه گانه ی سلوک اگر فرصت کردید گوش بفرمایید المکتوبات فی النجف الاشرف @sholeye_toor
‍ ‍ ♦️برُد موسیقی برای صعود به بیان ساده♦️ اصوات فی نفسه منتقل کننده ی توجه روح به ساحت های متفاوت است. محبوبیت موسیقی ها در میان انسان ها از این روست که صوت ها کمک بزرگی به تعویض بُعد توجه می نمایند. در آن ساحت نفس درون خویش بازیابی و ایجادِ خیال ، افکار ،حس ها و حتی عطر های مانوس می کند. خیلی ها معتقدند که موسیقی ها برایشان انتقالی به سمت حقایق عالیه ایجاد می کند،لکن اینجا عرصه ی هواجس نفسانی و تحریکات خیالی ، مغفول عنه واقع می شود. اینکه کدام صوت برای کدام نفس حکم "کلمینی یا حمیرا"دارد و آن را به خورد خویشتن بجای "ارحنا یا بلال"می دهد یک تخصص و خلط آن با ترقیات معنوی خود از عجائب روزگار است. سلطنت خیال و غلیان احساس چیزی بیش از آن است که عمدتا تصور می شود و در بسیاری از مواقع ،صبغه ی تنزل خواهی انسان دایره ی حقایق بلند را به دام طائر خیال انداخته و حس صبغه ی آسمانی برای او این معنای تنزل یافته را توجیه آسمانی میکند. هنر قرآن و کلمات زنده ی ملکوتی واسطه گری برای انتقال نفس به آسمان های غیب و حقیقت غیب الغیوبی عالم بدون واماندگی در حدود تعینات است. کاری که اصوات عادی به این سهولت از پس آن بر نمی آیند و روح را ممکن است مشعوف،سرمست و منتقل به ساحتی دیگر نمایند لکن در قید تکثر متوقف می کنند و طبعا چون عمدتا تخصصی برای تشخیص این تغییر وجود ندارد،افراد در خویش حس ارتقاء می یابند،لکن بُرد این جابجایی ساحت نفس،نهایتا تا سرزمین برزخ قابلیت خواهد داشت. معجزه بودن اصوات قرآن در ارتقای انسان به غیب ماجرایی بس شنیدنی است. صوتی این هنر را دارد که از درون به بیرون روانه گردد نه اینکه از بیرون به داخل تزریق شود. هم نوایی با کیان عالم ها خود شرط اصلی برای انتقال دهندگی نفس به ساحت های ماورایی است. تکثر و پاشیدگی روزافزون در موسیقی های مدرن نماد فاصله گرفتن از هویت این انتقال آسمانی است. به تعبیری نفوس اگر سالم و بی غل و غش باشند، با شنیدن صوت قرآن و هم پیکره های قرآن از حیث باطنی ولو از درون خویش ،حتی بدون الفاظ، از زندگی دنیا پر کشیده و بر شاخه های باغ های ملکوتی می نشینند که آنجا خود نیز ظهور درون انسان است که صوتی دارد برای ارتقاء به آسمان جبروت و مافوق آن. کثرت قرائت قرآن این حس ها را در ما بیدار می کند و تشخیص اصوات آسمانی و مرتقی از غیر آن را سهل الوصول. این بحث مجال بیشتری می طلبد. ان شاءالله به شرط حیات و توفیق المکتوبات فی النجف الاشرف @sholeye_toor
هدایت شده از تذکره الاولیاء
♦️هیئت کانال تذکره الاولیاء در ماه محرم الحرام ۱۴۴۱♦️ سخنران: حجه الاسلام اصفهانی مداح: کربلایی حسینی ♦️زمان: از یکشنبه ۱۰ شهریور ۹۸ مصادف با اول محرم لغایت ۲۱ شهریور مصادف با دوازدهم محرم با اقامه نماز مغرب تا ساعت ۲۲:۳۰ ♦️مکان: تهران - اتوبان صدرغرب به شرق - خروجی کامرانیه -بعد از زیرگذر به سمت بالای سرازیری - اولین بن بست(گلبو) انتهای کوچه - پلاک ۲۰ ---------------------------------- آدرس از راه دیگر میدان چیذر - خیابان بهمن پور - انتهای بهمن پور دست چپ - بلافاصله اولین بن بست دست راست(گلبو) - انتهای کوچه پلاک ۲۰ - 📌آدرس از روی نقشه: https://goo.gl/maps/iKptKBeiymu کانال تذکره الاولیاء @tezkar
هدایت شده از تذکره الاولیاء
4_6028091530282010270.m4a
28.74M
‍ ♦️التوحید اسقاط الاضافات مجلس اول صبح های محرم ۱۴۴۱ هیئت کانال تذکره الاولیاء (مصادف با هشتم محرم) حجت الاسلام و المسلمین اصفهانی کانال تذکره الاولیاء @tezkar
هدایت شده از تذکره الاولیاء
01 کربلا ترجمان هویت انسان - استاد اصفهانی .mp3
30.61M
♦️کربلا ترجمان هویت انسان♦️ جلسه ی اول(شب هفتم محرم الحرام ۱۴۴۱) چند دقیقه ی ابتدایی،صوت کمی ضعیف است در ادامه تصحیح میشود. حجت الاسلام و المسلمین اصفهانی کانال تذکره الاولیاء @tezkar
هدایت شده از تذکره الاولیاء
02 کربلا ترجمان هویت انسان - استاد اصفهانی .mp3
40.32M
♦️کربلا ترجمان هویت انسان♦️ جلسه ی دوم(شب هشتم محرم الحرام ۱۴۴۱) حجت الاسلام و المسلمین اصفهانی کانال تذکره الاولیاء @tezkar
هدایت شده از تذکره الاولیاء
4_6030356665969149104.mp3
44M
‍ ‍ ‍ ♦️کربلا ترجمان هویت انسان♦️ جلسه ی سوم(شب نهم محرم الحرام ۱۴۴۱) حجت الاسلام و المسلمین اصفهانی کانال تذکره الاولیاء @tezkar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌‌‌♦️ره چهل ساله♦️ از مرحوم آيت الله سيد علي قاضي ره درباره ي سفيد شدن موهاي زينب كبري سلام الله عليها در بيابان كربلا منقول است كه ايشان ميفرموده اند زينب كبري سلام الله عليها راهِ چهل ساله را در چند لحظه طي نموده است و آن لحظات همان هنگامه اي بود كه وجود مباركش بر بلنداي تل ايستاده بود و نظاره گر وقايع خونين گودالِ قتلگاه و پرپر شدن تمام هستيش بود... ته گودال فقط پیکر تو مانده و من همه رفتند فقط مادر تو مانده و من سر و انگشتر و انگشت به غارت بردند پاره های بدن بی سر تو مانده و من 📍📍📍حتما فیلم را ببینید المکتوبات فی النجف الاشرف @sholeye_toor
هدایت شده از تذکره الاولیاء
ترجمان هویت انسان 9.mp3
49.58M
‍ ‍ ‍ ‍ ♦️کربلا ترجمان هویت انسان♦️ جلسه ی چهارم(شب دهم محرم الحرام ۱۴۴۱) حاوی مقتل خوانی. حجت الاسلام و المسلمین اصفهانی کانال تذکره الاولیاء @tezkar
هدایت شده از تذکره الاولیاء
Recording (13).mp3
48.66M
‍ ‍ ♦️التوحید اسقاط الاضافات مجلس دوم صبح های محرم ۱۴۴۱ هیئت کانال تذکره الاولیاء (مصادف با نهم محرم روز تاسوعا) حجت الاسلام و المسلمین اصفهانی کانال تذکره الاولیاء @tezkar