12.43M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🕊#شب_بخیر💔
اولینشبِجمعهماهرمضانسرخمکردم؛
کهالهیبهحسینبنعلیاَتالعفو..🥺💔!
شبجمعهحرمتآرزوست🌱
#ماه_رمضان ♥️ #شب_جمعه_هوایت_نکنم_میمیرم
#امام_زمان #لبیک_یا_خامنه_ای #شعبان_العظیم
📚به ماهنامه مبلغان بپیوندید👇
🌐https://eitaa.com/m_moballeghan
6.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠دعای روز سوم ماه مبارک رمضان
#ماه_بندگی
#ماه_خدا
📥📚در ماهنامۀ مبلغان، میهمان ما باشید!👇
🌐https://eitaa.com/m_moballeghan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥عید ما چه زمانی است؟🎥
🔰 آیت اللّه جوادی آملی (حفظه اللّه)
📌عمر هر کسی به فهم اوست...
💠 کار خورشید چه ارتباطی به انسان دارد؟
#فیلم
#سخنرانی
#عید_نوروز
#جشن_تولد
#آیت_الله_جوادی_آملی
📥📚در ماهنامۀ مبلغان، میهمان ما باشید!👇
🌐https://eitaa.com/m_moballeghan
🔎مثلث تحول در بیانات رهبر انقلاب با کلیدواژه "مردم"
▫️سخنرانی اخیر رهبر انقلاب، به معنای واقعی راهبردی بود. هم #وضعیت_شناسی را به تعبیر استراتژیست ها شامل میشد که البته شیب مثبت گرایی و توجه به نقاط قوت بیشتری داشت(بنیه قوی و تاب آوری و ایمان مردم، شاخص ترین نقطه قوت بود) و به منفی بافی های روشنفکرمآبانه شبیه نبود.
▫️هم #آسیب_شناسی شفاف و بیتعارفی را در بر داشت و در فاز سوم ماجرا، شیوه ها یا حداقل #سیاستهای _معقول_مواجهه را در لایه های مختلف بیان داشتند. اما ساحت های سه گانه ای که ایشان به عنوان استراتژی تحول، مورد توجه قرار دادند؛
1⃣ تحول ساختارها "با مردم": رهبر انقلاب، نقطه شروع تحول را شناسایی درست نقاط ضعف دانستند و بعد از بیان چند نمونه از نقطه ضعف ها در کنار فهم درست نقطه قوت ها، راه حل ماجرا در بخش ساختاری را توجه به افکارعمومی و مشارکت مردمی دانستند."برای اینکه خواستهها و مطالبات بزرگ تحقّق پیدا بکند، باید "#با_مردم"، با صاحبان فکر، با افکار عمومی مردم مطرح بشود."ایده ایشان برای حل مساله در ساحت های کلان نظام، بارش فکری عمومی و حرکت به سمت کانون های نخبگانی و مردمی است که سازوکار تحقق این شیوه را از دستگاه ها مطالبه کردند.
2⃣ اصلاح سبک زندگی "در مردم": ایشان بخش دوم ماموریت های اصلاحی کشور را مربوط به سبک و شیوه زندگی مردم دانستند. مساله اسراف و تجمل گرایی و تعصب داشتن نسبت به کالای داخلی بخاطر کارگر ایرانی از جمله مواردی بود که ایشان به عنوان "اصلاح #در_مردم" بیان داشتند.
3⃣ تقویت اطلاع رسانی "برای مردم": ضلع سوم حکمرانی و تحول در بیانات مقام معظم رهبری، توجه ویژه به مقوله رسانه و اطلاع رسانی #برای_مردم است. "یک توصیهی مهمّ من به همهی کسانی که توانایی سخن گفتن با مردم را دارند و رسانه در اختیارشان است ــ چه در فضای مجازی، چه در مطبوعات، چه در صدا و سیما ــ امیدآفرینی است.
▫️در واقع، #سه_محور افکار عمومی، سبک زندگی و رسانه برای تحولات مثبت در سال جدید مورد تاکید قرار گرفتند. دولت و مسئولین محترم در بخش های مختلف بایستی مردم را بخشی از راه حل دانسته و از ریسک طرح و تبادل مسائل با افکار عمومی، هراس نداشته باشند.
▫️همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند؛ "هدف دشمن، تبدیل مردمسالاریِ اسلامی به یک حکومت باب میل استکبار و #تغییر_هویت_جمهوری_اسلامی است". آنتی تز این ماجرا و روش خنثی ساز نیت و دکترین دشمن نیز "با مردم"، "در مردم" و "برای مردم" است که رکن جدی جمهوریت و اسلامیت نظام به شمار میروند.
✍علیرضا محمدلو،مدرس رسانه و پژوهشگر علوم اجتماعی
📚در ماهنامه مبلّغان، میهمان ما باشید!👇
🌐https://eitaa.com/m_moballeghan
رمضان؛ماه فرصت ها.pdf
512.3K
📗رمضان؛ ماه فرصت ها
📝مولف: مصطفی طاهری
تعداد صفحات:۱۰۲
زبان:فارسی
🔹توضیح:
در این فایل مجموعه توصيه ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری
پيـرامون مـاه مبـارک رمضـان گردآوری شده است
لینک دانلود مستقیم
#ماه_رمضان
#محتوای_تبلیغی
🌷هزینه دانلود: صلوات
📚در ماهنامه مبلّغان، میهمان ما باشید!👇
🌐https://eitaa.com/m_moballeghan
✳ اصل قضیه، اجتناب از گناه است
🔻 اصل قضیه، اجتناب از «گناه» است که باید سعی کنیم در این «ماه رمضان»، انشاءاللّه با تمرین و حدیث نفس و ریاضت، گناه را از خودمان دور کنیم. اگر گناه از ما دور شد، آنوقت راه برای عروج و پرواز در ملکوت آسمانها ممکن خواهد شد و انسان خواهد توانست، آن سیرِ معنوی و الهی و آن طیرانِ معینشده برای انسان را انجام بدهد؛ اما با سنگینی بار گناه، چنین چیزی ممکن نیست. این ماه رمضان، فرصت خوبی برای دور شدن از گناه است.
📚 از کتاب #در_سایهسار_رمضان؛ شهرالله الاکبر در بیان رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت #آیت_الله_خامنهای
📖 صفحات ۴۴ و ۴۵
📚در ماهنامه مبلّغان، میهمان ما باشید!👇
🌐https://eitaa.com/m_moballeghan
هدایت شده از مبلّغان دینی ☘
🌷بسمه تعالی🌷
با سلام و عرض ادب خدمت اساتید معزز و نویسندگان محترم
📌ماهنامۀ اطلاعرسانی، پژوهشی و آموزشی مبلّغان، مجلهای است که در طول ۲۵ سال متوالی با هدف افزایش دانش و مهارت مبلّغین معارف اسلامی منتشر میگردد.
📚این مجله بر اساس مناسبتهای مذهبی و ملّی در هر ماه قمری آمادۀ دریافت مقالات از سوی نویسندگان محترم میباشد.
👌فرصتی مناسب جهت ثبت مقالات در سامانۀ سخا و نجاح حوزۀ علمیه و بهره مندی از امتیازات طرح هدفمندی🔺
🔻لینک گروه نویسندگان ماهنامۀ مبلّغان جهت معرفی به نویسندگان محترمی که از توانایی نگارش مقاله بهرهمند هستند👇👇
https://eitaa.com/joinchat/2080964874Cf2043fbeb6
هدایت شده از مبلّغان دینی ☘
شرایط پذیرش و فرم ارزیابی .pdf
1.53M
📌با دقّت فرم پذیرش مقالات مطالعه شود👆👆
📚 مراحلی که باید برای به چاپ رسیدن مقاله طی شود ؛
۱_ارسال مقاله به مدیر اجرایی با آیدی: @mahdi_aghababaei
۲_تایید جناب سردبیر
۳_اخذ نمرۀ قبولی از دو ارزیاب (مقاله شما به ارزیابان متخصص و مرتبط با موضوع مورد نظر ارجاع داده میشود)
۴_در صورت تائید و نیاز به اصلاح، نظرات ارزیابان به نویسندۀ محترم ارجاع داده میشود تا اصلاحات مربوطه اعمال شود.
۵_ارسال برای ویراستار
۶_تایید مدیر مسئول محترم ماهنامۀ مبلّغان.
⬅️ بعد از اتمام ۶ مرحلۀ فوق، مقاله در نوبت چاپ قرار میگیرد و بنابر تشخیص سردبیر محترم در زمان مناسب و مرتبط با مناسبتهای مذهبی و ملّی پیشرو به چاپ میرسد.
🔻لینک گروه ماهنامۀ مبلّغان جهت معرفی به نویسندگان محترمی که از توانایی نگارش مقاله بهرهمند هستند👇👇
https://eitaa.com/joinchat/2080964874Cf2043fbeb6
رمضان 1402-1_.mp3
16.97M
مجموعه صوتی #لاالهالاالله ۱
#استاد_شجاعی
#استاد_رنجبر
شاید خدایی که ما میشناسیم و از احکام او پیروی میکنیم،
خدای واقعی نباشد ...
نمیشود آدمی دهها سال خدایی را عبادت کند و عاشقش باشد،
ولی هنوز ترسهای گوناگون احاطهاش کرده باشند.
※ این رمضان، رمضانِ یافتنِ خدایِ حقیقی است.
📥📚در ماهنامۀ مبلغان، میهمان ما باشید!👇
🌐https://eitaa.com/m_moballeghan
🕊#شب_بخیر💔
درهای رحمتت
ودرهای دعا به سوی تو برای فریاد کنندگان باز است
و أبواب الدعاء إلیك للصارخین مفتوحه
[دعای ابو حمزه ثمالی]
📥📚در ماهنامۀ مبلغان، میهمان ما باشید!👇
🌐https://eitaa.com/m_moballeghan
#بصیرت_افزایی
✍🏻حجتالاسلام دکتر محمدعلی رنجبر (دکتری علوم سیاسی با گرایش مطالعات بین الملل)
پنجره فرصت در بینش راهبردی
بازۀ زمانی که مدیران می توانند بیشترین تاثیر را بر سیاست ها و تدابیر کلی جامعه، رسانه ها و مدیران ارشد داشته باشند به «پنجرۀ فرصت» معروف است.
این پنجره معمولا پس از شروع بحران باز شده و تا جلب توجه عمومی به موضوعات دیگر باز می ماند.
لذا باید بحرانهای اصلی از بحران های تحمیلی و کاذب را شناخت تا با شناخت بحران اصلی، باز و بسته کردن پنجره فرصت دست خودمان باشد وگرنه هر ماه و هر هفته و هر روز و بلکه با رشد فناوری های جدید هر ساعت یک بحران جدید را برایمان به وجود می آورند و تا شما مشغول مدیریت آن بحران و بهره گیری از پنجره فرصت آن بحران شوید و پنجره را ببندید، بحران دیگری را تحمیل و پنجره دیگری را می گشایند و افکار عمومی را به سمتی دیگر جهت می دهند.
اینجاست که رهبری عزیز روی بحران اصلی و اولویت مسائل اقتصادی و بهره گیری از پنجره فرصت و مدیریت افکار عمومی تاکید دارند.
اما چرا افکار عمومی امروزه اینقدر اهمیت پیدا کرده است؟
چون اعتماد عمومی به دولت ها که عاملی ضروری در حل بحران ها است رو به کاهش و آگاهی عمومی از محدودیت های دولتی به مدد فناوری ها رو به افزایش است. این موضوع اهمیت مشارکت مردمی در مدیریت بحران ها را بیش از گذشته نمایان می سازد.
لذا برای مدیریت بحران اقتصادی مخصوصا بحران افزایش تورم و کاهش تولید باید روی افکار عمومی و مردم حساب ویژه ای باز کرد و این افکار عمومی را باید به گونه ای مراقبت کرد که به مسائل حاشیه ای و تحمیلی نپردازند و روی مساله اصلی تمرکز کنند. تا تورم کاهش و تولید افزایش یابد.
مردم ما باید به این باور برسند نظامی که توانسته است امنیت جانی آنها را تثبیت کند و از پنجره فرصتِ بحران هایِ امنیتیِ گام اول انقلاب به خوبی بهره گیرد و آن پنجره را ببندد، در شرایط کنونی هم می تواند همانگونه عمل کند.
و آنوقت بعد از مدیریت این بحران و بستن پنجره توجه عمومی مردم را به مساله اولویت دار دیگری هدایت کنیم ان شاء الله
📚در ماهنامه مبلّغان، میهمان ما باشید!👇
🌐https://eitaa.com/m_moballeghan