j-084 1403-01-00 tafsir ayatolcorsi molasadra.mp3
11.18M
💠 صوت درس #تفسیر
#شرح_تفسیر_القرآن_الکریم_صدر_المتألهین
#آیت_الکرسی
🔹 جلسه: 84
تاریخ تدریس: 1403/01/30
فهرست کانال تلگرام:
https://t.me/m_vaezjavadi/873
فهرست کانال ایتا:
https://eitaa.com/m_vaezjavadi/904
#استاد_مرتضی_جوادی_آملی
🆔 @m_vaezjavadi
j-085 1403-02-01 tafsir ayatolcorsi molasadra.mp3
11.97M
💠 صوت درس #تفسیر
#شرح_تفسیر_القرآن_الکریم_صدر_المتألهین
#آیت_الکرسی
🔹 جلسه: 85
تاریخ تدریس: 1403/02/01
فهرست کانال تلگرام:
https://t.me/m_vaezjavadi/873
فهرست کانال ایتا:
https://eitaa.com/m_vaezjavadi/904
#استاد_مرتضی_جوادی_آملی
🆔 @m_vaezjavadi
j-086 1403-02-02 tafsir ayatolcorsi molasadra.mp3
9.66M
💠 صوت درس #تفسیر
#شرح_تفسیر_القرآن_الکریم_صدر_المتألهین
#آیت_الکرسی
🔹 جلسه: 86
تاریخ تدریس: 1403/02/02
فهرست کانال تلگرام:
https://t.me/m_vaezjavadi/873
فهرست کانال ایتا:
https://eitaa.com/m_vaezjavadi/904
#استاد_مرتضی_جوادی_آملی
🆔 @m_vaezjavadi
j-325 1403-02-08 asfar.mp3
9.88M
💠 صوت درس #فلسفه
#الحکمة_المتعالیه_فی_الأسفار_العقلیة_الأربعة
#رحیق_مختوم
🔹 جلد : 1
🔹 جلسه: 325
#المنهج_الثانی
#فصل_نهم
فصل (16) في أن كل ممكن محفوف بالوجوبين و بالامتناعين
وهم و تنبيه... .
تاریخ تدریس: 1403/02/08
فهرست کانال تلگرام:
https://t.me/m_vaezjavadi/873
فهرست کانال ایتا:
https://eitaa.com/m_vaezjavadi/904
#استاد_مرتضی_جوادی_آملی
🌐https://mvaezjavadi.ir
🆔 @m_vaezjavadi
مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی در قم برگزار گردید
▫️ مراسم تشییع پیکر همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی امروز شنبه ساعت ۱۰ صبح از مسجد نو به سمت حرم مطهر برگزار گردید.
#استاد_مرتضی_جوادی_آملی
🌐https://mvaezjavadi.ir
🆔 @m_vaezjavadi
حضور حجت الاسلام و المسلمین مرتضی جوادی آملی در مراسم بزرگداشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
🔹 مراسم ختم همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه هشتم اردیبهشت 1403 بعد از نماز مغرب و عشا با حضور جمعی از علما، فضلا و روحانیون در حسینیه شهدا قم برگزار شد.
#گزارش_تصویری
#استاد_مرتضی_جوادی_آملی
🌐 https://mvaezjavadi.ir
🆔 @m_vaezjavadi
j-326 1403-02-09 asfar.mp3
11.28M
💠 صوت درس #فلسفه
#الحکمة_المتعالیه_فی_الأسفار_العقلیة_الأربعة
#رحیق_مختوم
🔹 جلد : 1
🔹 جلسه: 326
#المنهج_الثانی
#فصل_نهم
فصل (16) في أن كل ممكن محفوف بالوجوبين و بالامتناعين
قال في تأليف سماه تهافت الفلاسفة إن قياس الطرف الآخر إلى الممكن له اعتبارات... .
تاریخ تدریس: 1403/02/09
فهرست کانال تلگرام:
https://t.me/m_vaezjavadi/873
فهرست کانال ایتا:
https://eitaa.com/m_vaezjavadi/904
#استاد_مرتضی_جوادی_آملی
🌐https://mvaezjavadi.ir
🆔 @m_vaezjavadi
j-327 1403-02-10 asfar.mp3
11.75M
💠 صوت درس #فلسفه
#الحکمة_المتعالیه_فی_الأسفار_العقلیة_الأربعة
#رحیق_مختوم
🔹 جلد : 1
🔹 جلسه: 327
#المنهج_الثانی
#فصل_نهم
فصل (16) في أن كل ممكن محفوف بالوجوبين و بالامتناعين
تاریخ تدریس: 1403/02/10
فهرست کانال تلگرام:
https://t.me/m_vaezjavadi/873
فهرست کانال ایتا:
https://eitaa.com/m_vaezjavadi/904
#استاد_مرتضی_جوادی_آملی
🌐https://mvaezjavadi.ir
🆔 @m_vaezjavadi
j-328 1403-02-11 asfar.mp3
10.12M
💠 صوت درس #فلسفه
#الحکمة_المتعالیه_فی_الأسفار_العقلیة_الأربعة
#رحیق_مختوم
🔹 جلد : 1
🔹 جلسه: 328
#المنهج_الثانی
#فصل_نهم
فصل (16) في أن كل ممكن محفوف بالوجوبين و بالامتناعين
تاریخ تدریس: 1403/02/11
فهرست کانال تلگرام:
https://t.me/m_vaezjavadi/873
فهرست کانال ایتا:
https://eitaa.com/m_vaezjavadi/904
#استاد_مرتضی_جوادی_آملی
🌐https://mvaezjavadi.ir
🆔 @m_vaezjavadi
💢 شهید مطهری، در جهت تحصیل علم و فراگیری معرفت، به حق «قائم» بود
🔸 حضرت آیت الله مطهری انسان نمونه، شایسته و کاملی بود که در ابعاد مختلف از علم و فضل و کمال و اخلاق و تقوا و ادب سرآمد بود و برای همه ما و حوزه های علمیه و نهادهای علمی و دانشگاهی به عنوان یک #نمونه_برتر معرفی می شود... .
#استاد_مرتضی_جوادی_آملی
👇👇👇👇
🌐 https://mvaezjavadi.ir
🆔 @m_vaezjavadi
💢 شهید مطهری، در جهت تحصیل علم و فراگیری معرفت، به حق «قائم» بود
🔸 حضرت آیت الله مطهری انسان نمونه، شایسته و کاملی بود که در ابعاد مختلف از علم و فضل و کمال و اخلاق و تقوا و ادب سرآمد بود و برای همه ما و حوزه های علمیه و نهادهای علمی و دانشگاهی به عنوان یک #نمونه_برتر معرفی می شود.
🔸 شهید مطهری در جهت تحصیل علم و فراگیری معرفت و آنچه که در حوزه های علمیه به صورت یک نظام سنّتی بود، به حق قائم بود و با تمام تلاش و کوشش سعی بلیغی داشت که بتواند آنچه را که به عنوان دروس و مباحث علمی حوزوی هست به خوبی بیاید؛
لذا هم فهم خوب، استعداد خوب، حافظه خوب، عشق و علاقه وافر، اهتمام جدّی و انگیزه بسیار متعالی همه اینها دست به دست هم دادند تا اندوخته های علمی سرشاری را در ابعاد مختلف داشته باشند و این یک کار ارزشمندی بود.
🔸 اگر فرمودند که «إِنَّمَا الْعِلْمُ ثَلَاثَةٌ» که علم را بر سه بخش تقسیم کردند «آیةٌ مُحْكَمَةٌ أَوْ فَرِیضَةٌ عَادِلَةٌ أَوْ سُنَّةٌ قَائِمَة»، در این هر سه بخش مرحوم متفکر شهید آیت الله مطهری هم علم آموزی را در حد فریضه برای خود فرض و لازم دانست، هم در اینکه در چه قلمروی علم بیاموزد را در حقیقت برای خود کامل کرد.
↙️ مطالعه کامل:
https://mvaezjavadi.ir/fa/w/1758304
🔰 پیام روز معلم
چهارشنبه 1399/02/12
#استاد_مرتضی_جوادی_آملی
#سخنرانی
🌐https://mvaezjavadi.ir
🆔 @m_vaezjavadi