eitaa logo
استاد مرتضی جوادی آملی
560 دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
287 ویدیو
45 فایل
استاد حوزه و دانشگاه فهرست: https://eitaa.com/m_vaezjavadi/904 لینک اولین مطلب کانال: https://eitaa.com/m_vaezjavadi/3
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
j-057 1403-11-02 tafsir vaqiaa molasadra.mp3
10.08M
💠 صوت درس ﴿ثُلَّةٌ مِّنَ الْأَوَّلِينَ ٭ وَثُلَّةٌ مِّنَ الْآخِرِينَ﴾ 🔹جلسه: 57 تاریخ تدریس: 1403/11/02 فهرست کانال تلگرام: https://t.me/m_vaezjavadi/873 فهرست کانال ایتا: https://eitaa.com/m_vaezjavadi/904 🌐https://mvaezjavadi.ir 🆔 @m_vaezjavadi
11.07M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رسیدن به اوج انسانیت با تفسیر قرآن کریم 💢 حجت‌الاسلام مرتضی جوادی آملی/ ۳ 🔹 حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی واعظ جوادی، فرزند آیت‌الله جوادی آملی و رئیس بنیاد بین‌المللی اسراء در گفت‌وگو با ایکنا درباره تفسیر می‌ گوید: 👈 خداوند وقتی می‌ خواهد در سخن بگوید، می‌ فرماید: ﴿شَهِدَ ٱللَّهُ أَنَّهُۥ لَآ إِلَٰهَ إِلَّا هُوَ وَٱلمَلَـٰٓئِكَةُ وَأُوْلُواْ ٱلعلم﴾؛ یعنی انسان‌ ها را در صف فرشته‌ ها و ملائکه قرار می ‌دهد. بنابراین ما نیازمند به نوعی از تفسیر هستیم که این تفسیر بتواند هم و هم ما را از مرحله انسانی به یک مرحله ملکی و الهی ببرد و این نیازمند به تفسیر دیگری است که تلاش سالیان آیت‌الله جوادی آملی در به طرح این مسائل را مربوط می ‌شود. ↙️ لینک مصاحبه: https://mvaezjavadi.ir/fa/w/5343483 📩 🌐 https://esra.ir 🆔 @a_javadiamoli_esra
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
j-403 1403-11-03 asfar.mp3
9.41M
💠 صوت درس 🔹 جلد : 1 🔹 جلسه: 403 👈 فصل (2) في تقرير الحجج في إثباته و هي من طرق‌ تاریخ تدریس: 1403/11/03 فهرست کانال تلگرام: https://t.me/m_vaezjavadi/873 فهرست کانال ایتا: https://eitaa.com/m_vaezjavadi/904 🌐https://mvaezjavadi.ir 🆔 @m_vaezjavadi
💢 دروس استاد مرتضی جوادی آملی 🔹 لینک پخش زنده درس استاد: شنبه تا چهار شنبه ـ ساعت 10:15 تا 11 صبح https://el.esra.ir/ch/falsafe-asfar-jelde9 🔹لینک پخش زنده درس : یکشنبه تا سه شنبه ـ ساعت 11:15 صبح تا 12 ظهر https://el.esra.ir/ch/ostad-morthza-javadi-tafsir-alquran 🔹 لینک پخش زنده درس : سه شنبه ها ساعت 16 الی 18 درس https://el.esra.ir/ch/falsafe-shavahedalrobobiyh 🔹 لینک پخش زنده قوت و غنای حکمت متعالیه: دوشنبه ها ساعت 18:30 https://el.esra.ir/ch/mbahs-falsafi ◀️مکان: خیابان صفائیه، کوچه ۱۹، دفتر حضرت آیت الله جوادی آملی حفظه الله 🌐 https://mvaezjavadi.ir 🆔 @m_vaezjavadi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
j-01 1403-11-02 tohid dar hekmate motalliyeh.mp3
25.3M
💠 صوت درس 🔹 جلسه : 1 تاریخ تدریس: 1403/11/02 فهرست کانال تلگرام: https://t.me/m_vaezjavadi/873 فهرست کانال ایتا: https://eitaa.com/m_vaezjavadi/904 🌐https://mvaezjavadi.ir 🆔 @m_vaezjavadi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
404- 06-10-1403-.mp3
11.26M
💠 صوت درس 🔹 جلد : 1 🔹 جلسه: 404 👈 فصل (2) في تقرير الحجج في إثباته و هي من طرق‌ و مما ينبهك على ما نحن بصدده كون الأشياء الوهمية الغير الواقعة في الأعيان... تاریخ تدریس: 1403/11/06 فهرست کانال تلگرام: https://t.me/m_vaezjavadi/873 فهرست کانال ایتا: https://eitaa.com/m_vaezjavadi/904 🌐https://mvaezjavadi.ir 🆔 @m_vaezjavadi
💢
عقلانیت زاهدانه

▫️ و جهالت به‌عنوان دو شجره، نتایج و پیامدهای متفاوتی دارند. 👈 عقلانیت شجره ‌ای طیب است که زیبایی‌ های حیات و را به همراه دارد، در حالی که جهالت شجره‌ای خبیث است که به طمع ‌ورزی و زیان منجر می ‌شود. ▫️ به هشام می ‌فرماید: «خردمندان زهد در دنیا و رغبت به آخرت دارند»، که نشان می‌ دهد نماد عقلانیت و به دنیا نماد جهالت است. اگر انسان رغبت خود را به آخرت معطوف کند، این میل و شوق به کمال و سعادت می ‌انجامد، اما اگر به دنیا محدود شود، زیان و شقاوت در پی دارد. 📚 سخنرانی مناسبتی تاریخ: 1397/02/12 🌐https://mvaezjavadi.ir 🆔 @m_vaezjavadi
استاد مرتضی جوادی آملی
◾️ سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی - دفتر قم همزمان با ایام شهادت هفتمین اختر تابناک امامت و ولا
j-1268 1403-11-07 Neshaste Takhassosiye Tafaghoh dar Din.mp3
12.58M
سیره امام کاظم علیه السلام؛ مقاومت و استکبار ستیزی ◾️ همایش سیره امام کاظم (علیه السلام) به همت سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی دفتر قم، همزمان با ایام شهادت هفتمین اختر تابناک امامت و ولایت برگزار گردید. 👈 سخنرانی حجت الاسلام دکترمرتضی جوادی آملی در همایش سیره امام کاظم (علیه السلام) 🔹 تفقه در دین و آثار آن از منظر امام کاظم علیه السلام 🌐https://mvaezjavadi.ir 🆔 @m_vaezjavadi