eitaa logo
مطالعات روزانه ما
51 دنبال‌کننده
276 عکس
279 ویدیو
7 فایل
✅برای دریافت اخبار و تحلیلهای خبری برگزیده روز ما را در پیام رسان ایرانی ایتا دنبال کنید به نشانی : @ma_Rozane https://eitaa.com/joinchat/1528299526C1aa0b5ec32
مشاهده در ایتا
دانلود
این جمله از وصیت شاید تکرار باشد ، ولی تکرار عاقلانه هرگز از شیرینی آن کم نمی کند : پشتیبان باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.
هدایت شده از نورخبر اقبالیه
7.12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥اولین دیدار خانواده شهید مدافع حرم ذکریا شیری در معراج شهدا ┄┄┅┅✿🍃❀✳️💠✳️❀🍃✿┅┅┄ اخبار اختصاصی - قزوین را در پیام رسان ایرانی ایتا به نشانی کانال @noorkhabar و گروه https://eitaa.com/joinchat/795344944C9a27ec95a7 دنبال کنید.
هدایت شده از نورخبر اقبالیه
🔻اعتراض نسبت به کم کاری مسولان شهر در ارتباط با آماده کردن شهر برای ورود شهید والا مقام مدافع حرم ┄┄┅┅✿🍃❀✳️💠✳️❀🍃✿┅┅┄ اخبار اختصاصی - قزوین را در پیام رسان ایرانی ایتا به نشانی کانال @noorkhabar و گروه https://eitaa.com/joinchat/795344944C9a27ec95a7 دنبال کنید.
هدایت شده از نورخبر اقبالیه
کم کاری و سهل انگاری اگر در هر حوزه ای قابل اغماض و چشم پوشی باشد یقینا" در حرمت داری خون شهید ، گناهی بزرگ است و عظیم . کم رمقی و مسولان شهری و استانی نسبت به بزرگداشت بازگشت ، این ، فعالان فرهنگی و رسانه ای شهر را به واکنش و شکوه و ریشه یابی واداشته که نوشته بالا نمونه ای از اینهاست . ┄┄┅┅✿🍃❀✳️💠✳️❀🍃✿┅┅┄ اخبار اختصاصی - قزوین را در پیام رسان ایرانی ایتا به نشانی کانال @noorkhabar و گروه https://eitaa.com/joinchat/795344944C9a27ec95a7 دنبال کنید.
🟩 برساخت «ربّنا» در حیرت ابتهاج برخی در تحلیل جایگاه نوای زیبای ربّنای شجریان در کلیت نگاه دینی و سیاسی و سبک زندگی او ابهاماتی دارند و تعارضات موجود را نمی‌توانند حل کنند که مگر این نیست که هنر دینی و متعالی از هنرمند متدین و نورانی صادر می‌شود؟ شجریانی که متدین و متشرع نبود، چگونه در تیر ماه ۱۳۵۸ آن ربّنای مناجات‌گونه از او صادر شد؟ ✳️ هوشنگ ابتهاج درباره ربنای مرحوم شجریان نظری خاص داشته که به نظرم بسیار مهم هست: «ﻫﯿﭻ‌ﮐﺲ ﻧﻤﯽ‌ﺗﻮﻧﻪ ﺍﯾﻦ‌ﻃﻮﺭ ﺑﺨﻮﻧﻪ، ﻫﯿﭻ‌ﮐﺲ. حتی ﺧﻮﺩ ﺷﺠﺮﯾﺎﻥ!» یعنی چی؟! یعنی اتفاقی بوده؟ شاید این جور برداشت بشه. اما من نگاه دیگری دارم. b2n.ir/957287 ❇️ ابتهاج ادامه داده: «ﺧﯿﻠﯽ ﮐﺎﺭ ﻋﺠﯿﺒﯿﻪ... ﺭﻓﺘﻪ ﺍﺳﺘﻮﺩﯾﻮ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺑﭽﻪ‌ﻫﺎ ﺑﮕﻪ ﺍﯾﻦ‌ﻃﻮﺭﯼ ﺑﺨﻮﻧﯿﻦ، ﺿﺒﻂ ﮐﺮﺩﻥ ﻭ ﺷﺪﻩ ﺍﯾﻦ «ﺭﺑّﻨﺎ». ﺷﺠﺮﯾﺎﻥ ﻧﻮﺍﺭ اصلی اﯾﻦ ﺭﺑّﻨﺎ ﺭﻭ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺩﺍﺩ ﮐﻪ ﺍﻻﻥ ﻧﺪﺍﺭﻣﺶ. ﻣﻦ ﺍﻭﻝ ﻧﻤﯽ‌ﺩﻭﻧﺴﺘﻢ ﭼﯿﻪ، ﻭﻗﺘﯽ ﺷﻨﯿﺪﻡ ﺣﯿﺮﺕ ﮐﺮﺩﻡ. ﻫﯿﭻ‌ﮐﺲ ﻧﻤﯽ‌ﺗﻮﻧﻪ ﺍﯾﻨﻮ ﺑﺨﻮﻧﻪ، ﭼﻪ ﺻﺪﺍﯼ ﺣﯿﺮﺕ‌ﺁﻭﺭﯼ ﺩﺍﺭﻩ! اصلا ﯾﻪ ﺻﺪﺍﯼ ﺯﻣﯿﻨﯽ ﻧﯿﺴﺖ! (ﺳﺮﺵﺭﺍ ﺗﮑﺎﻥ ﻣﯽ‌ﺩﻫﺪ) ﺷﺎﻫﮑﺎﺭﻩ، ﭼﻪ ﺣﺎﻟﺖ ﻭ ﺍﻟﺘﻤﺎﺳﯽ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ «ربّنا» ﻫﺴﺖ (ﺑﻪ ﮔﺮﯾﻪ ﻣﯽ‌ﺍﻓﺘﺪ) ﻓﻘﻂ ﺻﺪﺍ ﻧﯿﺴﺖ، ﯾﮏ ﻧﻮﺍﺯﺷﯽ ﺗﻮﺵ ﻫﺴﺖ. ﺍﻧﮕﺎﺭ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﺎ ﺧﺪﺍ ﻣﻌﺎﺷﻘﻪ ﻣﯽ‌ﮐﻨﻪ، ﻫﻤﻪ‌ﯼ ﻧﯿﺎﺯﻫﺎﯼ ﺑﺸﺮﯼ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﺻﺪﺍ ﻫﺴﺖ! ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺘﻢ ﺁﻗﺎﯼ ﺷﺠﺮﯾﺎﻥ ﺍﯾﻨﻮ ﺗﻮ ﭼﻪ ﻣﺎﯾﻪ‌ﺍﯼ ﺧﻮﻧﺪﯼ؟ ﻧﮕﺎﻫﻢ ﮐﺮﺩ… واقعا نمی‌شه ﮔﻔﺖ ﺗﻮ ﺷﻮﺭﻩ، ﺍﻓﺸﺎﺭﯾﻪ، چیه!» ✅ به نظر من آن ربنا، ربنای شجریان نبوده، بلکه ربنای ملت مؤمن ایران بوده است؛ حاصل ‹ایمان جمعی› ملتی بوده که حدود چهار ماه از انقلاب نورانی آنها گذشته بود. به قول امام که فرموده بود: «می‌بینم ملت الهی شده‌اند» بخشی از این ملت، مرحوم شجریان بوده است که در این فضای الهی نفس می‌کشیده و قطعا متاثر از آن بوده است. این اثر ‹برساختی› از آن اتمسفر نورانی بوده است. مجال توضیح تفصیلی در مورد مفهوم برساخت نیست، بماند برای اهل فن... البته بحث من فراتر از اثرپذیرفتن شجریان از جوّ آن موقع است، منظور دقیقترم این است که گاهی ممکن است خدا به انسان نعمتی دهد که علت آن خود او نبوده، بلکه تنها وسیله‌ای برای دریافت فیض الهی به واسطه‌ی نورانیت جمعی بوده که خدا خواسته به آن جمع تفضّل و مرحمت کند و او توفیق یافته که مجرای آن فیض الهی شود. او تا آخر عمر اگر شکر آن لحظه ویژه را به جا آورد، کم است. شجریان با آن ربّنا در هویت جمعی ملت مؤمن ایران شریک شد. شکر آن نعمت می‌توانست نعمتش افزون کند. خدا چه داند، کاش قدر آن نعمت انحصاری و خاص را بیشتر می‌دانست. اما قطعا درسی هست برای همه ما که بسیاری از نعمت‌هایی که دریافت می‌کنیم ماحصل توفیقی بوده که از ناحیه نورانیت جمعی به دست آورده‌ایم. در همین فضا، مثلا تطور حامد زمانی هم مورد مطالعاتی مهمی است و البته فرصت برای او باقی است. هر کدام از ما چه؟ چه نعمت‌هایی به دست آورده‌ایم که ماحصل توفیقی بوده که از ناحیه نورانیت جمعی به دست آورده‌ایم؟ حکمت شرکت در جمع‌های عزاداری و مناجات همین است که اگر عنایتی به جمع می‌شود ما هم از آن بهره‌مند شویم. در تولید اثر هنری، تولید علم و هر خلاقیت دیگری هم همین قاعده وجود دارد؛ معمولا تولید فکر یا خیال، این قدر شخصی نیست که منحصر در نهاد هنرمند باشد، بلکه منبعث از نهاد جمعی (فطرت جمعی) هست که منشأ آن بوده و اگر این قاعده را نشناسیم از بسیاری نعمت‌های الهی محروم خواهیم شد که منشأ آنها است. عصر انقلاب اسلامی، عصر تزاید این گونه نعمت‌هاست. یکی از دلایلی که جمهوری اسلامی ایران را دوست دارم و به آن افتخار می‌کنم همین است. 🔘 پی‌نوشت: - منبع صحبت‌های ابتهاج در کتاب «پیر پرنیان‌اندیش» است. - این یادداشت موجز، بن‌مایه‌ی نظریه‌ای است در باب «علوم اجتماعی اسلامی» که تفصیل جوانب آن به وقت و در جایش. 🖋✍مشق استراتژی | حسام الدین حائری زاده @h_haerizadeh ✅برای دریافت اخبار و تحلیلهای خبری برگزیده روز ما را در پیام رسان ایرانی ایتا دنبال کنید به نشانی : @ma_Rozane https://eitaa.com/joinchat/1528299526C1aa0b5ec32
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 رهبر انقلاب: ترسوها حق ندارند اسم عقلانیت را بیاوردند 🔹فرمانده کل قوا: بعضی‌ها اسم عقلانیت و عقل را می‌آورند اما منظورشان ترس، انفعال و فرار از مقابل دشمن است در حالی‌که فرار کردن و ترسیدن، عقلانیت نیست. ترسوها حق ندارند اسم عقلانیت را بیاورند زیرا عقلانیت به معنای محاسبه درست است. البته دشمن تلاش دارد تا معنای غلط عقلانیت را تلقین کند و برخی هم نادانسته، در داخل همان حرف دشمن را تکرار می‌کنند. ۹۹/۰۷/۲۱ 🌐 اخبار استراتژیک 📡 @StrategicNews_ir ✅برای دریافت اخبار و تحلیلهای خبری برگزیده روز ما را در پیام رسان ایرانی ایتا دنبال کنید به نشانی : @ma_Rozane https://eitaa.com/joinchat/1528299526C1aa0b5ec32
📚کاتولیک تر از پاپ ! .............................................. ✅برای دریافت اخبار و تحلیلهای خبری برگزیده روز ما را در پیام رسان ایرانی ایتا دنبال کنید به نشانی : @ma_Rozane https://eitaa.com/joinchat/1528299526C1aa0b5ec32
🔻امام صادقی باشیم، یعنی چی؟ 🔹در حالی‌که زمینۀ قیام برای امام صادق(ع) بسیار مهیا بود و اگر ایشان قیام می‌کرد موفق می‌شد، کمااینکه بنی‌العباس با نام اهل‌بیت(ع) قیام کردند و به قدرت رسیدند، اما چرا امام صادق(ع) قیام نکرد؟ 🔹امام صادق(ع) به دنبال یک موفقیت پایدار بود نه موفقیتِ ناپایدار. حکومت ناپایدار، خوب‌ها را سیبل دشمن می‌کند به ویژه اینکه بعد از یک حکومت دینی، دشمنی‌ها با دین و خوب‌ها، صد برابر می‌شود. 🔹برخی اطرافیان امام صادق(ع) آدم‌های خوبی بودند، ولی در حدّ توقع امام(ع) برای عرصۀ سیاست نبودند و اگر حضرت با آنها حکومت تشکیل می‌داد، حکومتشان پایدار نبود. 🔹 «امام صادقی باشیم» یعنی انتظارمان از سیاسیون خیلی بالا باشد؛ فاجعۀ زمانِ امام صادق(ع) این بود که خوب‌ها سطح عالی نداشتند. ضعف مهم ما هم اینست که اساساً مردم از مسئولین سیاسی زیاد انتظار تقوا ندارند 🔹انتظار بالای امام صادق(ع) از یارانش، برای عرصۀ سیاست بود نه عبادت!/ تعجب ندارد اگر اکثر سیاسیون بلغزند، سیاست «مردان خیلی بزرگ» می‌خواهد! 🔻علیرضا پناهیان - ۹۳.۰۵.۳۰ 👈صوت و متن کامل Panahian.ir/post/2433 @Panahian_ir
🌀هیچ‌وقت در دین، مقلّدپروری به‌معنای «کنارگذاشتنِ فهم و فکر» نداریم! 🌀راهنمایی امام، جلوی عقل ما را نمی‌گیرد بلکه آن‌را فعال کرده و تفکر ما را جهت می‌دهد 💠 بی‌تو به‌سر نمی‌شود(۱۰) 🔹 در جلسات قبل، برخی از نیازهای ما به امام، بیان شد. یکی دیگر از نیازهای ما این است که ما به یک هدایت‌کننده، معلم و راه‌بلد نیاز داریم. لذا یکی از کارهای مهم امام و ولیّ خدا هدایت‌کردن و راهنمایی‌کردن ما است. 🔹 وقتی از «نیاز انسان به راهنمایی و علم پیامبر و امام» بحث می‌شود، خیلی‌ها می‌گویند که «انسان با عقل خودش می‌تواند همه‌چیز را بفهمد» اولیاء خدا هم این را انکار نمی‌کنند و اتفاقاً عقل انسان را وادار به فعالیت می‌کنند. 🔹 معلمی و راهنما بودنِ امام به‌گونه‌ای است که جلوی عقل ما را نمی‌گیرد بلکه عقل ما را فعال می‌کند و تفکر ما را جهت می‌دهد. این‌طور نیست که همه‌چیز را حاضر و آماده به‌دست ما بدهد، بلکه راهنمایی او به‌گونه‌ای است که ما را به تفکر وادار می‌کند. ببینید در قرآن چقدر بر تفکر، تدبر و تفقّه (فهم عمیق) تأکید شده است! 🔹 امام مثل استاد راهنما، نقش ایفا می‌کند. نقش استاد راهنما در دانشگاه این است که دانشجو را به دانشمند تبدیل کند، نه اینکه جلوی دانش و تفکر دانشجو را بگیرد. آگاهی‌هایی که اولیاء خدا به ما می‌دهند، در واقع برای اندیشه و عقل ما نقش فعال‌کننده را دارند. برای اینکه فکر ما را به کار بیندازد و ما شروع می‌کنیم به اینکه با تفکر خودمان، پیش برویم. 🔹 ما هیچ‌وقت در دین‌مان مقلدپروری به این معنا نداریم که «شما خودتان هیچ چیزی نفهمید بلکه یک کسی به‌جای شما همه‌چیز را می‌فهمد و به شما می‌گوید و شما باید اجرا کنید!» اصلاً در دین چنین چیزی نیست! 🔹 نیاز ما به راهنما، اصلاً معنایش این نیست که «یک‌کسی بداند و ما ندانیم و ما طبق دانایی‌های او رفتار کنیم و دیگر تفکر هم لازم نباشد!» این تهمت رذیلانه‌ای است که بعضی‌ها به دین و علوم دینی می‌زنند و گاهی هم این اتهام‌ در جامعه جا افتاده است، به همین دلیل در برخی از مجامع علمی، دین‌گریزی و فرار از کلام وحی و سخن پیامبر(ص) و اولیاء خدا وجود دارد. 👤علیرضا پناهیان 🚩حرم امام رضا - ۹۹.۰۲.۱۶ 👈🏻 صوت و متن کامل: 📎 Panahian.ir/post/6330 @Panahian_ir
🔴🆕در سایه غفلت مدیران آموزش و پرورش؛ *به نام «شاد» به کام «واتس‌اپ» و «تلگرام»/ مگر قرار نبود دانش آموزان فقط از مجرای رسمی آموزش ببینند؟/ کمک به آموزش مجازی یا پلی برای اجرای سند ۲۰۳۰؟!* اپلیکیشن «شاد»، فی نفسه و در ظاهر، اقدام خوبی به نظر می رسد اما اگر عمیق تر نگاه کنیم، آموزش و پرورش به بچه ها فقط «شاد» نداده است، بلکه «شاد» به همراه گوشی هوشمند، زیرساخت غیراستاندارد، اینترنت ناپاک، شبکه های اجتماعی مخرب و هزاران محتوای فاسد و همراه با آسیب های فرهنگی، اجتماعی و اخلاقی داده و دانش آموزان را در این فضا رها کرده است! در واقع آموزش و پرورش قصد داشته که یک مشکل را برطرف کند اما هزار مشکل و تهدید دیگر ایجاد کرده است!   امروز بعد از گذشت چند ماه از آموزش مجازی دانش آموزان، به رغم هشدارهایی که از قبل داده شد، همانگونه که پیش بینی می شد، عوارض اقدامات دولت یک بار دیگر در حال نمایان شدن است. متأسفانه برخی از  مدارس در سایه ضعف نظارت مسئولین آموزش و پرورش، دانش آموزان  را مجبور کرده اند که از طریق نرم افزارهایی نظیر واتس اپ با آنها ارتباط برقرار کنند و اساساً بعضی از فعالیت های آموزشی دانش آموزان، به طور رسمی در بستر این نرم افزار آمریکایی – صهیونیستی صورت می گیرد. طبق برخی از گزارش های رسیده https://chat.whatsapp.com/FygDMY8kWSeEEHAbh0ldVq بعضی از مدارس هم برای آموزش و هم برای اطلاع رسانی هنوز از تلگرام فیلتر شده استفاده می کنند! اما اولاً توجیه ورود دانش آموزان به فضای مجازی با مطرح شدن «شاد» که فضایی مخصوص دانش آموزان دارد، صورت گرفت؛ یعنی دو راه بیشتر متصور نبود؛ دانش آموز یا باید در مدرسه  حضور می داشت و یا در اپلیکیشن و فضای آموزشی مورد تأیید وزارت آموزش و پرورش.  ثانیاً اگر امروز دانش آموز وارد واتس اپ، تلگرام و کانال ها و گروه های موجود - که فضای غیر دانش آموزی و بعضاً خانوادگی و خصوصی دارد و اصلاً برای سن آنها مناسب نیست - شود، چه تضمینی وجود دارد که فردا سرگرم هزاران فعالیت مخرب دیگر نشود؟ واقعیت این است که با ادامه این روند، مطمئناً بسیاری از دانش آموزان به واتس اپ و تلگرام هم راضی نخواهند شد. البته از همان ابتدا پرواضح بود که فعالیت اپلیکیشن «شاد» در بستر مخرب فعلی نتیجه ای نخواهد داشت. به عبارتی، توصیه به حضور دانش آموزان در اپلیکیشن «شاد» قبل از مهیا کردن بستر آموزش مجازی کودکان و نوجوانان، در واقع پاک کردن صورت مسأله و فریب خوردن است. در حقیقت امروز «شاد» تبدیل به اسم رمزی شد برای موجه نشان دادن ورود میلیون ها دانش آموز به دنیای بی ضابطه و ولنگار مجازی کشور و در عمل نیز -خواسته یا ناخواسته – امروز به نوعی سند 2030 به صورت خیلی رسمی و شیک اما به صورت چراغ خاموش در حال اجرا شدن است! اما یک سؤال اینجا باقی می ماند که وقتی آموزش و پرورش به هر دلیلی بعد از چندین ماه هنوز نتوانسته است که زیر مجموعه خود را  نسبت به استفاده از اپلیکیشن «شاد» حتی برای امور آموزشی ملزم کند، با این حال چگونه انتظار دارد که مثلاً دانش آموز ابتدایی که هنوز از الفبای فضای مجازی اطلاعی ندارد و تازه با این فضای بی نهایت و دل فریب آشنا شده است، به شاد اکتفا کند و از آسیب ها و مخاطرات فضای مجازی کنونی در امان بماند؟ چگونه می توان یک کودک و نوجوان را به دنیایی از مفاسد و آسیب های اجتماعی، روانی و اخلاقی و مغایر با امور تربیتی و آموزشی روانه کرد و بعد انتظار داشت که شق القمر کند و خود را نجات دهد؟ در همین فضای حقیقی وقتی پدر و مادرها متوجه می شوند که در مدسه فرزندشان چند نفر از دانش آموزان لاابالی حضور دارند و به امور آموزشی و تربیتی فرزندشان آسیب وارد می شود، سعی می کنند که فرزند خودرا در مدرسه ای بهتر ثبت نام کنند، چگونه در فضای مجازی که میلیون ها برابر خطر آن بیشتر است تا این اندازه اهمیت نمی دهیم؟!    مسئولان آموزش و پرورش کشور چه بخواهند و چه نخواهند، حضور دانش آموزان در فضای مجازی فعلی کشور که محل تاخت و تاز افسران و پیاده نظام های مجازی دشمن است، در واقع تربیت شدن سرباز برای غربی هاست. نکته پایانی اینکه آموزش مجازی دانش آموزان یکی از پروژه های مهمی است که می تواند تحول آموزشی نیز به دنبال داشته باشد. اما ورود سراسیمه و بدون مهیا شدن مقدمات آن، خود نقض غرض است و قطعاً کفه آسیب های آن به مراتب نسبت به منافع آن سنگینی خواهد کرد. یکی از راهکارهای اساسی برای روشمند و هدفمند شدن آموزش مجازی دانش آموزان، ارائه اینترنت مخصوص کودکان و نوجوانان توسط اپراتورهای موبایل و سرویس های ارائه دهنده اینترنت خانگی است که توضیح و تبیین آن، فرصت جداگانه ای می طلبد.
💠 بعضی از اهل معرفت و اهل سلوک معنوی معتقدند که ماه ربیع‌الاول، به معنای حقیقی کلمه، ربیع حیات است، ربیع زندگی است؛ زیرا در این ماه، وجود مقدس پیامبر گرامی و همچنین فرزند بزرگوارش حضرت ابی‌عبداللّه جعفربن‌محمدالصّادق ولادت یافته‌اند و ولادت پیغمبر سرآغاز همه‌ی برکاتی است که خدای متعال برای بشریت مقدر فرموده است. 💠 ما که اسلام را وسیله‌ی سعادت بشر و راه نجات انسان میدانیم، این موهبت الهی مترتب بر وجود مبارک پیغمبر است که در این ماه اتفاق افتاد. حقیقتاً باید این میلاد عظیم را مبدأ همه‌ی برکاتی دانست که خدای متعال جامعه‌ی بشری را، امت اسلامی را، پیروان حقیقت را به آن سرافراز کرده است. ⚜️بیانات در دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی ۱۳۹۱/۱۱/۱۰ 🌻فرا رسیدن ماه شریف و پرخیر و برکت ربیع الاول را به امام زمان(عج) و شما همراهان گرامی تبریک عرض می نمائیم. 🆔 https://sapp.ir/meyar.pb 🆔 eitaa.com/meyarpb 🆔https://rubika.ir/meyar_pb @tablue
♻️ تناقض دو تیتر در اعتماد 🔰 حمید رسایی: این دو تیتر متناقض به فاصله حدود بیست روز در روزنامه اعتماد (روزنامه حامی دولت) منتشر شده است. در یک روز با رویکرد مثبت، موضوع کناره‌گیری روحانی و استعفا را مطرح کرده است. همین روزنامه یک روز پس از همایش استعفای روحانی در قم، با رویکرد منفی، موضوع استیضاح روحانی را مطرح کرده است! سئوال! با اینکه نتیجه هر دو اقدام (استعفا یا استیضاح) حذف روحانی از جایگاه ریاست جمهوری است، چرا دو رویکرد انتخاب شده است؟! پاسخ روشن است. استعفا به نفع روحانی، موجب مظلوم نمایی او و فرار از پاسخگویی‌اش خواهد شد اما استیضاح نه تنها به نفع روحانی نیست که سبب آگاهی مردم خواهد بود. استیضاح در حقیقت سیلی مردم از کانال مجلس به صورت این جریان است. استیضاح کمر جریان غربزده و لیبرال را تا سال‌های زیادی خواهد شکست و سر جریان نفوذ را قطع خواهد کرد. مطالبه استعفا خط جریان لیبرال و اصلاح‌طلبان تجدیدنظرطلب است و استیضاح مُرّ قانون و سبب امید مردم و کقویت نظام خواهد شد. 🔺 حمید رسایی🔻 ✅برای دریافت اخبار و تحلیلهای خبری برگزیده روز ما را در پیام رسان ایرانی ایتا دنبال کنید به نشانی : @ma_Rozane https://eitaa.com/joinchat/1528299526C1aa0b5ec32