eitaa logo
آموزش مداحی معنا 🎤
38.2هزار دنبال‌کننده
3.6هزار عکس
1.4هزار ویدیو
54 فایل
💠موسسه آموزش مداحی معنا 👇با مدرک رسمی از سازمان تبلیغات قم 🎙️ صداسازی 🤲 دعاخوانی 🎤 نوحه‌خوانی 🥺 روضه خوانی 🎶 ردیف‌های آوازی 📋 فیش‌نویسی 🔖به جمع ۶٠٠٠هزار نفره‌ی هنرآموزان ما بپیوندید 👤 ادمین ثبت نام 👇 @admin_maana تماس با ما 025 9101 1357
مشاهده در ایتا
دانلود
  🔰اصول ادعیه‌خوانی🔰 💠مطالبی را طی هفته‌های گذشته برای اجرای بهتر دعا و مناجات خدمت عزیزان ارئه دادیم و اکنون ادامه بحث که بسیار حائز اهمیت است. 🔸روضه و مرثیه سرایی اهل بیت علیهم السلام🔸 💠اگر چه در وسط و (یا) انتهای دعا روضه خوانده می‌شود، لکن اشاره کوتاه به مرثیه در ابتدای دعا لازم است. 👈توجه به متن دعا و اعراب الفاظ آن بسیار مهم است👉 🔹بطوری که در برخی موارد بی‌دقتی‌ها سبب عوض شدن معانی دعا می شود.  مثلا در زیارت عاشورا می خوانیم: ❇️اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ❇️ «بفنائک» حتما بایستی با کسره خوانده شود و به معنای آستان و حریم است. لکن اگر با فتحه خوانده شود معنا کامل عوض می‌شود. و یا در دعای کمیل می خوانیم : 💠 یَا کَرِیمُ یَا رَبِ وَ أَنْتَ تَعْلَمُ ضَعْفِی عَنْ قَلِیلٍ مِنْ بَلاَءِ الدُّنْیَا وَ عُقُوبَاتِهَا . . . 💠 بسیاری از مادحین «یَا کَرِیمُ یَا رَبِ» را با هم و پشت سر هم می‌خوانند و حال اینکه «یَا رَبِ» متعلق به فراز بعدی دعاست نه ادامه «یَا کَرِیمُ یَا رَبِ». از آنجا که مستمعین عادت به  با هم خواندن این دو ذکر دارند بهتر آن است که مداحان پس از زمزمه کردن مستمعین مجدد از فراز «یَا رَبِ وَ أَنْتَ تَعْلَمُ ضَعْفِی» شروع نمایند. ❇️با نکته فوق در می‌یابیم که توجه به قواعد وقف و ابتدا در ادعیه‌خوانی بسیار مهم است.❇️ ادامه دارد... ─┅═𑁍᪥🏳᪥𑁍═┅─ •---✾آموزش جامع مداحی ایتا👇 @maana72_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
10.63M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❇️آموزش درآمد ماهور و فضاسازی آن فقط در یک دقیقه❇️ 🔰لطفا هر هفته پنجشنبه برای فراگیری با ما همراه باشید🔰 به کلام: استاد حاج اسماعیلی «مدیرگروه ردیف‌آوازی معنا» ─┅═𑁍᪥🏳᪥𑁍═┅─ •---✾آموزش جامع مداحی ایتا👇 @maana72_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
16.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❇️نون امام حسین(علیه‌السلام) نه آجر میشه نه خشک میشه❇️ 💠سخنان فوق‌العاده زیبا و قابل تأمل خطاب به همه مداحان 🔰حتما ببینید و بشنوید🔰 🎤به کلام: حجت‌الاسلام والمسلمین استاد میرزامحمدی ─┅═𑁍᪥🏳᪥𑁍═┅─ •---✾آموزش جامع مداحی ایتا👇 @maana72_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
پیج «آموزش مداحی معنا» را در اینستاگرام دنبال کنید. 👇👇👇👇👇 https://www.instagram.com/maana72_ir/ 👆👆👆👆👆 ❇️بیاد داشته باشید ان‌شاءالله بعد از به حد نصاب رسیدن مخاطبین پیج، برنامه‌ها و مسابقات ویژه‌ای خواهیم داشت که فقط در این پیج اجرا خواهند شد❇️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔘قرار بود به بيان و معرفى فنونی از مداحی كه حاصل تجربه و زحمت اساتيد بزرگوار در مجالس اهل بيت(عليهم السّلام) است بپردازیم. که در هفته گذشته مطالبی پیرامون «شناختن صدای خود» ارائه کردیم و حال مبحث دیگر: 🔰۲. مستمع شناسى 🔰 💠لازم است كه مداح قبل از ورود به مجلس، اجمالاً مستمع خود را بشناسد و بداند كه از چه قشرى است و در چه سطح معنوى قرار دارد تا راحت تر بتواند با او رابطه برقرار كند نه اينكه از يك در بيايد و از در ديگر بيرون رود. 🔸شناخت مستمع از لوازم مهم كار مداحی است . بهتر است قبل از ورود به مجلس اطلاعاتى در اين زمينه و همچنين در زمينه وضعيت جلسه كه: 🔘كسى خوانده يا نه؟ 🔘موضوع سخنرانى چه بوده؟ 🔘اگر مداحی قبل از ما خوانده، بيشتر به روضه پرداخته و يا بيشتر شعر خوانده؟ و اين گونه مسائل كه برای اجرایی بهتر داشتن باید از آنها اطلاع يابد. ادامه دارد... 🔹مباحث قبلی را می‌توانید با هشتک ( ) دنبال کنید🔹 ─┅═𑁍᪥🏳᪥𑁍═┅─ •---✾آموزش جامع مداحی ایتا👇 @maana72_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۰۴ ترنم؛ تفاوت نظم و شعر۱.mp3
13.78M
🎵 (تفاوت نظم و شعر) ❇️کسانی که مایلند نگاه جدیدی به بحث شعر داشته باشند و شعر مناسب اجرا در هیات رو بشناسند حتما این صوت ها رو دنبال کنند❇️ دسترسی به قسمت‌های قبل با هشتک: 👈 (مقدمه) 👉 👈 (هدف) 👉 👈 (کلیات) 👉 🎤با اجرای: استاد سید محمد جواد شرافت و 🎤افاضه: استاد سید مهدی حسینی ─┅═𑁍᪥🏳᪥𑁍═┅─ •---✾آموزش جامع مداحی ایتا👇 @maana72_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا