مصطفی تاجزاده» فعال سیاسی و از محکومین فتنه ۸۸ در یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشت: «جناب آقای رییسی؛ رییس محترم قوه قضاییه؛ با سلام؛ اعلان جزییات پرونده برادران افکاری از سوی وکلا و خانواده متهمان پرسشها و ابهامات زیادی را برانگیخته است. از آنجا که افکار عمومی در گذشته شاهد بروز برخی خطاهای فاحش در مراحل تحقیقات، بازجویی و صدور احکام بوده است، انتظار میرفت پس از هشدار دلسوزان، قوه قضاییه هیات حقوقی بیطرفی را برای تحقیق و بررسی پیرامون فرآیند بازجویی و بازپرسی تعیین کند و نتیجه آن را به اطلاع افکار عمومی برساند و تا قبل از پایان تحقیقات مذکور هیچگونه اقدامی صورت نگیرد».
و این در حالی است که هم زمان «مریم رجوی» و «ترامپ» و «پمپئو» و شبکه های متعلق به «وهابیت» و «حامیان داعش» به اعدام یک قاتل اعتراض کرده است.
نوید افکاری، پدر یک خانواده را به عمد با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده، وی اذعان کرده که دوستانش به او گفته اند که آنقدر ضربه چاقو به مقتول زدی که وی سلاخی شده است.
نوید افکاری با این اقدام جنایتکارانه، سه بچه را یتیم کرده و خانواده ای را عزادار و داغدار.
ترامپ در اظهارنظری مداخله جویانه مدعی شده است که نباید نوید افکاری اعدام می شد. این در حالی است که وی همین چند روز پیش تاکید کرد که اگر معترضان به نژادپرستی به سوی پلیس تیراندازی کنند، قطعا باید اعدام شوند. ترامپ در هفته های گذشته، چندین بار معترضان به نژادپرستی را تروریست های داخلی در آمریکا نامید.
قوه قضاییه در چند سال اخیر پرونده های مهمی را به سرانجام رسانده است. از حسین فریدون و شبنم نعمت زاده تا مشایی و بقایی و مهدی جهانگیری و محمدرضا خاتمی و داماد وزیر و اکبر طبری. دشمن از این مسئله عصبانی است.
نوید افکاری بهانه است؛ دشمن در پی آن است تا قوه قضاییه را در نزد افکارعمومی تخریب کند. به نظر شما مریم رجوی با آن حجم جنایت، دلواپس مردم ایران شده است!؟ آیا پمپئو که داروی کودکان ایرانی مبتلا به بیماری «ای بی» را تحریم کرده، دلواپس و نگران مردم ایران شده است!؟
آیا. باید تاجزاده در نقش سربازان ترامپ و نتانیاهو در میدان حاضر شود؟ و پازل ضدایرانی وی را تکمیل می کنند. برای همین است که سران رژیم صهیونیستی در سال ۸۸ با ذوق زدگی آنها را به عنوان «سرمایه های رژیم اسرائیل در ایران» نام بردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حرف های نادر استاد اخلاق، مرتضی آقا تهرانی که انعکاس زیادی در رسانه ها داشت.
👌👌این عذاب در امت تو نیز جریان دارد
آیه آخر علت داستان عذاب كردن طاغيان و فساد انگيزان امت هاى گذشته را مى فهماند كه اگر آنان را عذاب كرد به خاطر اين است كه او رب است، و سنت او بر همين معنا جارى است، و كلمه (رب ) را به كاف خطاب اضافه نموده فرمود: (پروردگار تو ايشان را عذاب كرد) پس عذابش منحصر در امت هاى گذشته نيست، بلكه در امت تو نيز جريان دارد.
❌🔴🔴همه در قبضه قدرت او هستند
"همانا پروردگارت در کمین است" كنايه از احاطه قـدرت پـروردگـار بـه هـمـه جباران و طغيانگران و مجرمان است ، به همین دلیل در حديثى حضرت على (عـليـه السـلام ) می فرماید : ان ربـك قـادر عـلى ان يـجـزى اهـل المـعـاصـى جـزائهـم : (پـروردگـارت تـوانايى دارد كه كيفر گنهكاران را به آنها بدهد).
در حـديـثـى از امـام صـادق (عـليـه السـلام ) مـى خـوانـيم :
مرصاد پلى است بر راهی كه از روى جهنم مى گذرد كسى كه حق مظلومى بر گردن او باشد از آنجا نخواهد گذشت .
و ايـن در حـقيقت از قبيل بيان يك مصداق روشن است چرا كه كمينگاه الهى منحصر به قيامت و پـل مـعـروف صـراط نـيـسـت ، خداوند در همين دنيا نيز در كمين ظالم است ، و عذاب اقوام سه گانه که قبلا توضیح داده شد، مصداق های آشکار آن است .
📣📣بنده را بر هفت جای صراط نگه دارند:
از ابن عباس معنى اين آيه را سؤال كردند، گفت بنده را بر هفت جاى صراط كه بر جهنّم است بدارند و بپرسند از او:
1- از شهادت لا اله الا اللّه، اگر از عهده بيرون آيد به موضع
2- او را از نماز سؤال كنند.
3- از زكوة پرسند.
4- از روزه.
5- از حج.
6- از عمره.
7- از مظالم.
و در هر موضع كه اجابت نتواند نمود، او را به جهنّم اندازند.
و در موضع هفتم اگر مرتكب مظالم شده باشد، و طاعات مستحبه به جا آورده، آن را به خصمان او دهند و او را به بهشت برند، و الّا به جهنم افتد و به قدر آن معذّب شود.
مرحوم طبرسی تفسیر مجمع البیان
7.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آیا خدا در كمین همه است؟لبالمرصاد بودن خداوند یعنی چه؟
پروردگارا به فضل و کرمت ما را از همه توقفگاههای قيامت به سلامت عبور ده و به سرعت به بهشت خودت وارد نما🙏🙏🙏
السلام علی الحسین و علی اولاد الحسین
دوم صفر، ورود اسرای کربلا به مجلس یزید در شام
سلام بر شما
ادامه تفسیر سوره فجر سوره الحسین
🌺🌺بسم الله الرحمن الرحیم 🌺🌺
فَأَمَّا الْإِنْسانُ إِذا مَا ابْتَلاهُ رَبُّهُ فَأَکْرَمَهُ وَ نَعَّمَهُ فَیَقُولُ رَبِّی أَکْرَمَنِ«15» وَ أَمّا إِذا مَا ابْتَلاهُ فَقَدَرَ عَلَیْهِ رِزْقَهُ فَیَقُولُ رَبِّی أَهانَنِ«16»
🌺🌺🌺🌼🌸🌼
(15)امّا انسان، هرگاه پروردگارش او را بیازماید و گرامیش داشته و نعمتش دهد،می گوید:پروردگارم مرا گرامی داشته است.(16)ولی هرگاه او را بیازماید و روزی او را تنگ سازد،می گوید:پروردگارم مرا خوار کرده است.(17)این چنین نیست؛