eitaa logo
مباحث
1.7هزار دنبال‌کننده
37.7هزار عکس
33.7هزار ویدیو
1.7هزار فایل
﷽ 🗒 عناوین مباحِث ◈ قرار روزانه ❒ قرآن کریم ؛ دو صفحه (کانال تلاوت) ❒ نهج البلاغه ؛ حکمت ها(نامه ها، جمعه) ❒ صحیفه سجادیه ؛ (پنجشنبه ها) ⇦ مطالب متفرقه ⚠️ برای تقویت کانال، مطالب را با آدرس منتشر کنید. 📨 دریافت نظرات: 📩 @ali_Shamabadi
مشاهده در ایتا
دانلود
مباحث
⛔️ از قتل #میترا_استاد تا مهسا_امینی 💬 توئیت قابل تأمل #پورآقایی در مورد پرونده مهسا امینی و حواشی
🌄 آقای رئیسی! گفتگوی شما با خانواده مرحومه امینی و دیالوگِ "همه دختران ایران را همچون فرزندان خود میدانم، دختر شما همچون دختر خود من است و احساسم این است که این حادثه برای یکی از عزیزان خودم پیش آمده" چقدر خوب بود.... کاش این میزان توجه و ابراز محبت را هم به خانواده دختران و زنان مظلومه انقلابی و متدیّن و محجبه این مملکت که در همین ماه های اخیر بخاطر حفظ و حیای زنانه مورد تعرض اشرار و دشمنان و قرار گرفته اند، مبذول میداشتید.... 👌 نکته برای مخاطبین: این عکس نوشت توسط ایرنا خبرگزاری رسمی دولت طراحی و منتشر شده است❗
🔴 چرا مخالف ورود مسئولان ارشد نظام به ماجرای مشکوک مهسا امینی بودیم؟ نکته مهم ماجرای مشکوک مهسا امینی جنگ رسانه ای دشمن است که سعی دارند را به خود جلب و علیه نظام ساماندهی کنند. رسانه های ضدانقلاب و دشمنان همیشه موضوعات و سوژه هایی شبیه ماجرای مهسا_امینی برای جنجال سازی رسانه ای دارند؛ اما کمتر مورد توجه عموم مردم قرار می‌گیرند. در مسئله مهسا امینی ورود غلط و عجولانه مسئولان ارشد کشور به این موضوع باعث رسمیت دادن به ماجرا و توجه جدی افکار عمومی جامعه به آن شد. عطش برخی مسئولان برای دیده شدن در رسانه های به اصطلاح خاکستری و جلب توجه در میان اقشار غیر مذهبی یا کسب محبوبیت با پرداختن به این گونه مسائل باعث فراگیر شدن ماجرای مهسا امینی در میان همه آحاد جامعه شد. از آنجایی که در جنگ روایت ها پیروز میدان کسی است که روایت اول را می‌سازد در قضیه مهسا امینی هم چون روایت اول توسط معاندین و اصلاحطلبان و ضدانقلاب ساخته و پرداخته شد، ورود و پیگیری مسئولان ارشد کشور تنها رسمیت دادن به روایت سازی جبهه معاند را بدنبال داشت. البته نباید از نقش عنصر در کنار برخی مسئولان غافل شد که با ارائه مشاوره ها و آدرس غلط باعث ایجاد محاسبات غلط در مسئولان می‌شوند و آنها را ناخواسته وارد سناریوهای دشمنان میکنند . دشمن در ماجرای مهسا امینی هم توانست به چهره نظام چنگ بکشد و هم انقلاب بزرگ اربعینی را تحت الشعاع قرار بدهد. ✍ قلم شکسته
مباحث
#کلیپ | صحبت های یک تجربه گر نزدیک به #مرگ (شنود ) درباره مشاهده عواقب سنگین بدحجابی در #برزخ .. 🔥🔥
هجمه به حجاب! یکم: مدتهاست که بر همه خردمندان این کشورِ امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف و علیه السلام) روشن شده که مقابله با حجاب از حالت فردی و شخصی درآمده و به صورت یک پیچیده و چندوجهی دنبال می‌شود. حجاب البته خود نخستین سنگر است؛ جنبش‌های اجتماعی و سیاسی و نهایتاً انقلاب‌زنانه طراحی پسینی دشمن است. این امر را از سال‌ها قبل بارها گفته و نوشته‌اند. مثلا در همین کتاب خانم نیکی آر کدی که بیش از یک دهه است ترجمه شده و در دانشگاه‌های ما منبع درسی است! دشمن با چه زبانی باید بگوید که دوستان ظاهربین به فکر درآیند؟! دوم: مقابله با ‌بی‌حجابی نه فقط بعنوان یکی از مظاهر بی‌دینی که به عنوان یک پروژه ضدامنیتی باید در دستور کار قرار گیرد. صدالبته که همیشه بازیگران پروژه‌های ضدامنیتی، عامدانه و عالمانه مشغول تکمیل پازل دشمن نیستند؛ اما همیشه حساب سرحلقه‌ها را باید جدا کرد. سوم: هیچ قوم و طایفه و دولت و کارگزار خردمندی یک مسئله به این مهمی را تا این پایه ساده نمی‌گیرد که در برخی مسئولان میانی ایرانی می‌بینیم! مسئله حجاب امروز هزار بار از خطر بمباران هسته‌ای ایران حساس‌تر است! انگار برخی عزيزان از هر طرف خط سیاسی که باشند، ماجرا را شوخی گرفته‌اند! این یک بازی کودکانه سیاسی نیست! ماجرا جدی است آقایان! چهارم: راهبرد اصلی نظام اسلامی را و الهی مان باید تعیین کنند و در این امر نیز تکلیف مشخص است‌. قرار نیست در امر حجاب کسی از منظر دین یا قانون یا هر چه، عقب‌نشینی را به نظام و جامعه تحمیل کند؛ آخوند باشد یا سیاستمدار یا ژورنالیست یا هرچه! پنجم: هم‌آوایی های‌ حوزوی (که خون و گوشت و پوست شان با وجوهات‌ شرعی رشد کرده) با روشنفکران غرب‌اندیش عرفی (که تا بن دندان تحت ولایت طاغوت‌اند؛ برخی اجیر و مزدورند و برخی بی‌مزد در خدمت دشمنان تشیّع) هم در امر حجاب‌زدایی بسیار قابل تأمّل است! این سطح از هماهنگی مواضع و مشارکت در عملیات‌روانی علیه حجاب و مشارکت فعال در پروژه ضدامنیتی و البته ضددینی ، نوبر است! ششم: پلیس تابع قانون و مجری قانون است! گیرم از فردا حکم کردند پلیس هم قانون را اجرا نکند، خب بعدش که چه؟! این حضرات بلندآوازه و میان تهی جز تخریب و تهاجم چیزی در چنته دارند؟ کدام طرح نو روی میز قرار دارد؟ کدام راهبرد و راهکار جایگزین وجود دارد؟! هفتم: دولت‌ها اسیر رأی هستند! منطق رأی‌آوری، انفعال و سکوت را در چالش‌های‌فرهنگی به سیاستمداران دیکته می‌کند. عقب‌نشینی و عجز و انفعال ناشی از این امر است! و البته اگر در دوران کنونی نیز چنین انگاره‌ای در اذهان مجریان باشد، باید پناه ببرند به خداوند که او نسبت به احکام و حدود خویش غيور است و سنت‌های الهی ثابت است و تجربه تاریخی شاهد صدق آن! هشتم: حالا که نهاد دین و مشخصا حوزه و مرجعیت، موضع فعال و عملکرد روشن و قابل دفاعی در امر حجاب ندارد، نهادهای ناظر آخرین سنگربان هستند؛ آنان نباید از شارلاتانیسم‌رسانه‌ای دشمن که گاه با همراهی دوستان ظاهربین هم ترکیب می‌شود، بهراسند، که البته انشاالله نمی‌هراسند. @rozaneebefarda
مباحث
🔴 مدیران مدیریت شده❗️ 🔹 واقعاً چه زمانی تصمیم گیران و مدیران درک می‌کنند که مسئله اصلی کشور، ولنگار
🔍 پیدا کنید پرتقال فروش را 🔸 خبری در اینستاگرام منتشر می شود.. 🔸 بلد می شود... 🔸 ترند می شود... 🔸 در اینستاگرام با تایید وتاکید دشمنان ضد نظام تقویت می شود... 🔸 در جامعه تشنج ایجاد می کند... 🔸 برای نظام هزینه ایجاد می کند... 🔸 اما اینستاگرام با هزینه دولت ایران به کارش ادامه می دهد... 🔸 همه از خبر می‌گویند نه بنگاه خبر ساز ❗پیدا کنید پرتقال فروش را...
تاریخ به ما می گوید : ...
mahsaamini.mp3
15.1M
📢 بشنوید پیشنهاد ویژه❗️ تحلیل‌ها و توضیحات بسیار دقیق، به هنگام و استاد در مورد ماجرای مهسا_امینی و حواشی آن: 1⃣ اصول دشمن‌شناسی 2⃣ علائم حمله‌ی تمام عیار دشمن 3⃣ هنگام حمله‌ی رسانه‌ای و شناختی دشمن چه کنیم؟ 4⃣ چرا ایران محور حملات دشمن است؟ 5⃣ ایران چگونه نظم جهان را به‌هم زده و نسخه‌ی مقاومت را ارائه کرده؟ 6⃣ در ماجرای أخیر، ما باید چه کنیم؟ 🔴 در گروه‌ها و کانال‌ها و سایر پیام‌رسان‌‌ها منتشر کنید. ✍️ مهندس شکوهیان‌راد @SHRChannel
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
| ۱۸۴ 🏷️ ويژگى هاى اعتقادى آقا عليه السلام ┄┅═✧ا﷽ا✧═┅┄ ❁• وَ قَالَ عليه‌السلام مَا شَكَكْتُ فِي اَلْحَقِّ مُذْ أُرِيتُهُ ┅───────────────┅ ☜ و درود خدا بر او، فرمود: از روزى كه حق براى من نمايان شد، هرگز دچار ترديد نشدم. ─┅•═༅𖣔✾✾𖣔༅═•┅─ ♻️ ترجمه فیض‌الاسلام: امام عليه السّلام (دربارۀ ايستادگى خود در راه حقّ‌) فرموده است: شكّ‌ و دو دلى در حقّ‌ (اصول و فروع دين مقدّس ) ننمودم از آن هنگام كه بآن نموده شدم (آنرا دانستم). 🇯‌ 🇴‌ 🇮‌ 🇳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📖 امام عليه السلام در اين گفتار نورانى خود به حقيقت مهمى اشاره مى‌كند و مى‌فرمايد: «از آن زمان كه حق به من نشان داده شده هرگز در آن شك و ترديد نكردم»؛ (مَا شَكَكْتُ‌ فِي الْحَقِّ‌ مُذْ أُرِيتُهُ‌) آگاهى بر چيزى درجات دارد كه وابسته به طرق دريافت آن است؛ ۱ | گاه انسان چيزى را با ادلۀ نظرى درك مى‌كند و گاه با مقدمات ضرورى، زمانى با حس و تجربه و هنگامى با شهود باطنى. يا ادلۀ بسيار محكمى همچون شهود است، شهودى كه از همۀ اينها برتر است يا و اطلاعى كه از ادلۀ نظرى حاصل مى‌گردد. - گاه نيز ممكن است در ادامۀ راه بر اثر دليلِ معارضى با شك مواجه شود. ۲ | از اين گذشته افرادى كه چيزى را درك مى‌كنند با هم متفاوتند؛ گاه افراد ضعيفى هستند كه با كم‌ترين شبهه‌اى متزلزل مى‌شوند و گاه افراد قوى و نيرومندى كه هيچ شبهه‌اى آنها را تكان نمى‌دهد. ۳ | از سوى سوم معلمانى كه چيزى به انسان مى‌آموزند نيز مختلف‌اند؛ گاه معلّم فرد عادى است و گاه امام معصوم يا پيغمبر خدا؛ در آموخته‌هايى از فردى عادى ممكن است شك و ترديد نفوذ كند؛ ولى آنچه را انسان از استاد معصومى آموخته از شك و ترديد مصون خواهد بود. 👈 تمام اين جهات در حد اعلا در روح و جان على عليه السلام وجود داشت؛ هم مشاهدۀ او نسبت به حق از طريق شهود بود و هم قدرت روح او اجازۀ شك و شبهه به وى نمى‌داد و هم استاد و معلم او شخصى همچون پيامبر اسلام بود كه مستقيما مطالب را از منبع وحى دريافت مى‌كرد. به همين دليل امام عليه السلام مى‌گويد: از آن روزى كه حق به من نشان داده شد هرگز در آن ترديد نكردم. افزون بر اينها بسيار مى‌شود كه تزلزل ايمان انسان از هواپرستى نشأت مى‌گيرد؛ مثلاً در معروف «عمر بن سعد» آمده است كه وقتى در برابر شهيد كردن سالار شهيدان، علیه السلام وعدۀ فرماندارى رى به او داده شده به قدرى براى او جالب بود كه حتى در معاد شك كرد و گفت: مى‌گويند خداوند بهشت و دوزخى آفريده اگر راست گفته باشند اين عمل را انجام مى‌دهم و مى‌كنم و اگر گفته باشند به مقام بلندى در دنيا مى‌رسم و از آنجا كه امام عليه السلام از اين امور پاك و منزه بود هرگز شبهه‌اى در وجود مباركش راه نيافت و چه بسيار افرادى در صدر اسلام و بعد از رحلت پيامبر اكرم صلى الله عليه و آله براى جاذبه‌هاى مال و ثروت و مقام، خود را از دست دادند و گرفتار شُبَهات شدند.