eitaa logo
مباحث
1.6هزار دنبال‌کننده
34.6هزار عکس
30.3هزار ویدیو
1.6هزار فایل
﷽ 🗒 عناوین مباحِث ◈ قرار روزانه ❒ قرآن کریم ؛ دو صفحه (کانال تلاوت) ❒ نهج البلاغه ؛ حکمت ها(نامه ها، جمعه) ❒ صحیفه سجادیه ؛ (پنجشنبه ها) ⇦ مطالب متفرقه ⚠️ برای تقویت کانال، مطالب را با آدرس منتشر کنید. 📨 دریافت نظرات: 📩 @ali_Shamabadi
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ببینید | آموزش و پرورش عملی نشده است/ برای اجرای سند باید «شاخص کمی» مشخص کنید 🔻 رهبر انقلاب، صبح امروز در : مسئله‌ی سند تحوّل مسئله‌ی دلشادکننده‌‌ای واقعاً نیست؛ بیش از ده سال پیش این سند تنظیم شده، وزرای محترمی هم که آمدند ــ که حالا ظاهراً شش وزیر، با تعدادی سرپرست در این ده سال در آموزش و پرورش حضور پیدا کرده‌اند که این تبدّل مدیریّتها هم خودش یک مسئله‌ای و یک آفتی است ــ هر کدام یک کارهایی کرده‌اند،‌ گزارشهایی هم داده‌اند، به ما هم معمولاً گزارش داده‌اند که ما این کارها را انجام داده‌ایم لکن آنچه واقعیّت دارد این است که به این سند تحوّل عمل نشده؛ حالا ممکن است یک بخشی از گوشه‌ای از آن به یک شکلی تحقّق پیدا کرده باشد امّا این سند یک کل است، یک مجموعه است. 🔹 اگر چنانچه مسئولان و مدیران آموزش و پرورش معتقدند که ایرادی در این سند هست، خیلی خب، به روز کنند آن را؛ سند را به روز کنند، کامل کنند، مشکلش را برطرف کنند؛ همّت بگمارند برای اینکه این کار انجام بگیرد و سند تحوّل دیده بشود. برای سنجش پیشرفت هم باید شاخص معیّن بشود؛ اینکه بگویند این قدر درصد از این سند عمل شد و مانند اینها، این نمیشود؛ شاخص کمّی به وجود بیاید، مشخّص بشود که چقدر پیشرفت شده در این سند. 💻 @Khamenei_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ببینید | رهبر انقلاب، امروز: در مدارس نظرخواهی کنید ببینید چند درصد کاظمی آشتیانی را با آن همه خدمات می‌شناسند؟ و رونالدو را چند درصد؟ گاهی اوقات بچه‌های کوچک خانواده‌ی ما اسمهایی را می‌آورند که من نمیتوانم یاد بگیرم حتی آن اسمها را... ما چرا افتخارات ملی خودمان را نمی‌شناسیم؟ 🔍 متن کامل را بخوانید👇 https://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=50226
💠 شرائط به نتیجه رسیدن توسلات 🔻 برای رفع همّ و غم‌ها و رسیدن به حوائج، هیچ راهی نزدیکتر از توسل به اهل بیت(علیهم السلام) نیست؛ اما ما گاهی مشکلمان دو تا است؛ یعنی می‌دانیم که توسل موثر است؛ اما نمی‌دانیم چقدر و چگونه باید متوسل باشیم تا نتیجه بگیریم؟ 🔸 مثل اینکه قرآن راجع به عسل فرمود «فِيهِ شِفَاءٌ للناس» (نحل، ۶۹). عسل شفا است. قرآن معنای شفا را می‌داند اما نحوه و میزان استفاده از آن برای نتیجه گرفتن به حسب افراد و مشکلاتشان و شرائط مختلف است. 🔹 توسل هم همینجور است، شفا است. توسل مساوی با حل قضایا و مشکلات است؛ اما بالاخره هر مشکلی وزنی دارد و به کیفیتی وارد زندگی افراد شده است. ورودش دلیلی داشته و رفعش هم حجمی دارد. 🔸 همۀ مشکلات مثل هم نیستند. حجم‌ها و سنگینی‌هایشان بر دوش انسان مساوی نیستند. لذا طبعاً باید توسلات برای درمان هم متفاوت باشد. پس کانال رسیدن به این نوع توسلی که درمان این کار باشد هم مهم است. 🔻 در اصل اینکه گفته شود توسل مرده را زنده می‌کند تردیدی نیست اما راه ورود و کیفیت و میزان توسل مهم است. گاهی یک شرایطی مراعات نمی‌شود لذا نتیجه نمی‌دهد. 🔸 بعضی‌ها می‌گویند من زیر قُبه امام حسین علیه‌السلام که وعده دادند دعا در آنجا مستجاب است رفتم و دعا کردم اما مشکلم حل نشد و لذا احساس یأس به او دست می‌دهد؛ در حالیکه طبیعتاً وزن و علت مشکلات با هم متفاوت است. 🔹 برخی از مشکلات طول می‌کشد تا توسل آن‌ها را حل کند. روایات این باب باید دیده شود. 🔸 گاهی علت مشکلات مسائل حق و حقوقی است که از دیگران ضایع شده است این‌ها باید حل شود؛ یعنی حق و حقوقی که بر عهده مانده باید ادا شود. 🔹 گاهی قبل توسل استغفار می‌خواهد. دعا و توسل شرائط مختلفی دارد و چقدر زیاد اهل بیت علیهم‌السلام این مسائل را بیان کرده اند. (رک: وسائل الشيعة ج‏۷ ؛ ص۷۹) 🔸 گاهی یک تهیّأ و آمادگی‌هایی می‌خواهد تا آن توسل کارگر شود که اگر رعایت شد شخص متوسل برده و رفته است؛ اما اگر آن‌ها رعایت نشد گاهی یک عمر انسان سر یک مشکل می‌ماند.‌ ‌ ┄┅═✧❁ااا❁✧═┅┄
| ۵۳ 🏷️ سخاوت واقعى ┄┅═✧ا﷽ا✧═┅┄ ❁• وَ قَالَ عليه‌السلام اَلسَّخَاءُ مَا كَانَ اِبْتِدَاءً فَأَمَّا مَا كَانَ عَنْ مَسْأَلَةٍ فَحَيَاءٌ وَ تَذَمُّمٌ ┅───────────────┅ ☜ و درود خدا بر او، فرمود: سخاوت آن است كه تو آغاز كنى، زيرا آنچه با درخواست داده مى‌شود يا از روى شرم و يا از بيم شنيدن سخن، ناپسند است. ─┅•═༅𖣔✾✾𖣔༅═•┅─ ♻️ ترجمه فیض‌الاسلام: امام عليه السّلام (در معنى جود) فرموده است: جود و بخشش (همراهى كردن به آن كه سزاوار است) آنست كه بى درخواست باشد و امّا آنچه از روى درخواستست شرمندگى و رميدن از سرزنش است (از خواهنده يا از مردم). 🇯‌ 🇴‌ 🇮‌ 🇳
📿 صلوات الله علیه ─┅•═༅ بند هفتم ༅═•┅─ 🤲 اللَّهُمَّ وَ أَسْتَغْفِرُکَ لِکُلِّ ذَنْبٍ رَصَدَنِی فِیهِ أَعْدَائِی لِهَتْکِی فَصَرَفْتَ کَیْدَهُمْ عَنِّی وَ لَمْ تُعِنْهُمْ عَلَی فَضِیحَتِی کَأَنِّی لَکَ وَلِیٌّ فَنَصَرْتَنِی وَ إِلَی مَتَی یَا رَبِّ أَعْصِی فَتُمْهِلَنِی وَ طَالَ مَا عَصَیْتُکَ فَلَمْ تُؤَاخِذْنِی وَ سَأَلْتُکَ عَلَی سُوءِ فِعْلِی فَأَعْطَیْتَنِی فَأَیُّ شُکْرٍ یَقُومُ عِنْدَکَ بِنِعْمَةٍ مِنْ نِعَمِکَ عَلَیَّ فَصَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ اغْفِرْهُ لِی یَا خَیْرَ الْغَافِرِینَ ┅───────────────┅ «بار خدایا از تو آمرزش می‌طلبم از هر گناهی که دشمنانم با آن در پی آبروریزی من بودند و تو نقشه آنها را از من برگرداندی و کمکشان نکردی که مرا رسوا کنند، گویا من دوست توام که مرا یاری کردی. پروردگارا تا کی تو را کنم و تو مهلتم دهی، چقدر معصیت کردنم طولانی شده، تو هم مؤاخذه نکردی؛ و از تو با وجود بدی کردارم درخواست کردم و تو عطا نمودی، پس کدام شکر است که بتواند در برابر حتی یکی از هایت قرار گیرد؟ پس درود فرست بر محمد و آل محمد و آن را بر من بیامرز، ای بهترین آمرزندگان» @ostadelahi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شهادت شیرین جوخه‌های ترور ارتش رژیم صهیونیستی، ، خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره قطر را که با جلیقه خبرنگاری در حال تهیه گزارش از یورش نظامیان این رژیم به منازل مردم در شهر جِنین بود، از ناحیه سر هدف گلوله قرار داده و به شهادت رساندند. ابوعاقله که متولد بیت‌المقدس بود، از برجسته‌ترین خبرنگاران زن در جهان به شمار می‌رفت و فعالان رسانه‌ای بین‌المللی، احترام فراوانی برای شخصیت، متانت و فعالیت حرفه‌ای او قائل بودند. این جنایت، بمب خبری مهمی است که منفجر شده: اما ارتعاش امواج این انفجار و تخریب وجهه رژیم اشغالگر قدس، بر عهده من و شماست. 📝 حامد شیخ پور
🔶 دعای حضرت زهرا سلام الله علیها در روز پنجشنبه👇 «اَللّهُمَّ إِنّی أَسْئَلُکَ الْهُدَی وَالتُّقی وَالْعفافَ وَالْغِنَی، وَالْعَمَلَ بِما تُحِبُّ وَ تَرْضی اَللّهُمَّ إِنّی أَسْئَلُکَ مِنْ قُوَّتِکَ لِضَعْفِنا، وَمِنْ غِناکَ لِفَقْرِنا وَ فَاقَتِنا، وَ مِنْ حِلْمِکَ وَ عِلْمِکَ لِجَهْلِنا اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ، وَ أعِنّا عَلی شُکْرِکَ وَ ذِکْرِکَ، وَ طاعَتِکَ وَ عِبادَتِکَ، بِرَحْمَتِکَ یا أَرْحَمَ الّراحِمینَ» پروردگارا از تو خواستارم که مرا به صراط مستقیم رهنمون سازی و پرهیزکاری و پاکدامنی و روزی حلال را به من عنایت فرمایی و مرا در عمل به آنچه دوست داری و می پسندی، موفق گردانی، خداوندا از تو درخواست می کنم که ناتوانی ما را به توانایی، و تنگدستی و بینوایی ما را به بی نیازی، و جهالت ما را به بصیرت و بینش صحیح، مبدل گردان. پروردگارا بر محمد و خاندان او درود فرست، و ما را بر سپاسگزاری از خود و ذکر نام خویش و اطاعت از فرامین خود و پرستش ذات احدیتت، یاری بفرما 📚 بحارالانوار ج۸۷ ص۳۳۸ @ostadelahi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 اجرای جالب سرود "سلام فرمانده" به زبان عربی توسط نوجوانان آفریقایی در کشور نیجریه
هدایت شده از فقه و احکام
AUD-20220118-WA0106.mp3
12.1M
| ۰۵ 📖 شرح کتاب آن سوی مرک 🦋 سحر روی تخت افتاده بود. دکترها به طور کلی از او قطع امید کرده بودند. نگاه سحر به در آی‌سی‌یو افتاد. نوری عظیم و آرام‌بخش از در شیشه‌ای آی‌سی‌یو وارد شد و با مهربانی گفت: سحرجان هنوز زمان مرگ تو نرسیده، خدا می‌خواهد سالهای بیشتری در دنیا بمانی. او به طور معجزه‌آسا شفا یافت... @shahidane_14 https://eitaa.com/joinchat/2307129358C448afc1e38
هو العالم🌹 مدرسه تعالی برگزار می کند🌱 💠 دومین جلسه آنلاین پاسخ به سوالات دوره «برزخ در المیزان» 👤 با حضور حجت الاسلام امینی خواه ⌛️زمان: پنج شنبه، ۲۲ اردیبهشت ماه 🕗 ساعت: ۱۱ الی ۱۲:۳۰ 🌹 هم اکنون می‌توانید سوالات خود را که مرتبط با این دوره هستند به آی دی زیر ارسال بفرمایید: @ravabet_omumi_taalei ⚜️برای حضور انلاین در این رویداد از طریق لینک زیر در سایت یا اپلکیشن مدرسه تعالی اقدام نمایید.👇 🌐 https://taalei-edu.ir/event/84@Taalei_edu
🔺 دکتر سعید کاظمی آشتیانی یکی از نوابغ و چهره های درخشان علمی کشور به شمار می آید. وی بنیان‌گذاری پژوهشکده‌ رویان بود و توسعه دانش سلول‌های بنیادی مدیون تلاشهای مجاهدانه وی در سپهر علم و فناوری کشور است 🔹 پژوهشکده رویان جهاددانشگاهی خرداد ماه ۱۳۷۰ با مدیریت دکتر کاظمی رسما فعالیت خود را آغاز کرد و تاکنون هزاران زوج نابارور با بهره مندی از خدمات این مرکز پیشرفته درمان ناباروری صاحب فرزند شده اند 🔹تولد اولین نوزاد حاصل از IVF در ایران تولد دومین کودک حاصل از ICSI در ایران تولد اولین نوزاد حاصل از میکرواینجکشن اسپرماتوزوآی منجمد شده تولید نخستین رده سلول های بنیادی جنینی در ایران بخشی از فعالیت های علمی وی به شمار می آیند. 🔹 کاظمی در اعتلای نام ایران در عرصه‌های بین المللی نیز با ثبت این پیشرفت ها، حضور در کنگره‌های متعدد بین المللی و ابتکار برگزاری جشنواره بین المللی رویان سهمی از یاد نرفتنی دارد. 🔹 غروب چهاردهم دی ماه ۱۳۸۴ قلب این انسان والا از تپیدن ایستاد و علاوه بر خانواده و دوستانش، جامعه علمی کشور را نیز در سوگ و ماتم فقدانش نشاند. @FANUSESHAB
👤 دکتر که بود که کمتر از رونالدو شناخته شده است؟ 🔻رهبر انقلاب در دیدار با معلمان از اینکه نام کاظمی آشتیانی برای نوجوانان و دانش آموزان این مرزوبوم کمتر از کریستین رونالدو شناخته شده است اظهار ناراحتی کردند؛ اما براستی کاظمی آشتیانی که بود و چه کرد؟ 🔹 بیش از 16 سال پیش، غروب چهاردهم دی‌ماه خبری منتشر شد مبنی بر اینکه یکی از دانشمندان ایران به نام سعید بر اثر دار فانی را وداع گفته است. نام این دانشمند، چندان برای مردم آشنا نبود. همانطور که نام بسیاری از دانشمندان، تازه بعد از مرگشان بر سر زبان‌ها می‌افتد یا شاید حتی بعد از مرگشان هم هیچوقت شناخته نشوند. 🔸 تا زمان درگذشت کاظمی آشتیانی، جز جامعه پزشکی و علمی ایران، واقعا افراد زیادی او را نمی‌شناختند؛ اما پیام رهبر انقلاب در ۱۵ دی، اهمیت این چهره علمی را برجسته کرد و نام او بر سر زبان‌ها افتاد. 🔹حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای مدّظله العالی در پیام خود، ضمن ابراز «تأسف، تلخکامی و افسوس»، سعید کاظمی آشتیانی را «دانشمند مؤمن و جهادگر»، «شخصیت ارزشمند»، «کانون امید و ابتکار و نوآوری»، «یکی از فرزندان صالح انقلاب» و «از رویش‌های مبارکی که آینده‌ی درخشان علمی در کشور را نوید می‌دهند»، توصیف کردند و «فقدان این عنصر خدوم و باارزش» را «ضایعه‌ای دردناک» خواندند. 🔻اما کاظمی آشتیانی چرا دانشمند مهمی به شمار می‌آمد؟ 🔍 اگر نام «پژوهشکده رویان»، «سلول‌های بنیادین»، «درمان »، «بانک بند ناف» و اینجور چیز‌ها را جست‌وجو کنید، در نتایجی که به دست می‌آید، قطعا جایی نام سعید کاظمی آشتیانی را خواهید دید. 🔹 وی از سال ۶۱ با همکاری دو نفر از همکارانش، جهاد گروه پزشکی را در دانشگاه علوم پزشکی ایران تأسیس کرد. این گروه، هسته اولیه جهاد دانشگاهی علوم پزشکی ایران بود که ۴ سال بعد شکل و سامان گرفت و سعید کاظمی تا سال ۷۰ مسئول بخش طرح‌ها و تحقیقات آن بود. 🔸 از سال ۷۱ با تغییرات ساختار مدیریتی جهاد دانشگاهی، رئیس جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی ایران شد و تا آخر عمرش، در این مسئولیت باقی بود. او در همه این سال‌ها مراکز درمانی متعددی تأسیس و گروه‌های مختلف پژوهشی را راه‌اندازی کرد؛ اما مهم‌ترین جایی که راه انداخت، «پژوهشکده رویان جهاد دانشگاهی» در خرداد سال ۷۰ بود؛ جایی که در طول حدود ۳۰ سال گذشته، هزاران زوج نابارور را خوشحال و صاحب کرده است. 🔹او تا ۱۴ دی سال ۸۴ که در سن ۴۴ سالگی قلب و نفسش از حرکت ایستاد، در دو حوزه مدیریتی توانست گام‌های اساسی و مهمی در گسترش روش‌های پیشرفته درمان ناباروری، تولید و تکثیر و انجماد سلول‌های بنیادی جنینی و همانندسازی (کلونینیگ) حیوانات رقم بزند. همه اینها، منهای تدریس در دانشگاه، برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی، کار‌های تئوریک، مقاله‌نویسی و ... است. 🔸پس از درگذشت او، هر از گاهی مقام معظم رهبری در نشست‌های مختلف از او یاد می‌کردند. مثلا ۲۵ تیر سال ۸۶ در بازدید از پژوهشکده‌ی رویان از علت علاقه خود به او گفتند: «علت اینکه من به مرحوم سعید کاظمی اینقدر علاقه داشتم و الان هم در دلم و در ذهنم برای آن جوان عزیز، ارزش و جایگاه قائلم، حرکت او، نحوه‌ی کار او، او و پیگیری اوست که یک مجموعه‌ی کاملی بود از آن چیزی که آدم دوست می‌دارد و آرزو دارد.» 🔹یا مثلا ۱۳ مهر ۸۵ در دیدار اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها، خود را مقیّد به نام‌آوردن از او دانستند و گفتند: «ما شخصیت‌هایی داریم از قبیل مرحوم دکتر کاظمی آشتیانی که حالا من مقیدم از این جوان پاکباخته‌ی مؤمنِ فاضلِ کارآمد و مدیر حقیقتاً و مؤمن اسم بیاورم.». 🔸 اما برخی رسانه‌ها به نقل از بعضی منابع اعلام کردند که در سال ۸۳ یعنی یک سال قبل از درگذشت سعید کاظمی، نام او به عنوان یکی از تاثیرگذارترین دانشمندان غرب آسیا که با توسعه دانش سلول‌های بنیادی دست برتر علمی را برای ایران ایجاد کرده بود، در فهرست موساد قرار گرفته است. 🔹 این گمانه‌زنی، فرضیه‌ها درباره این دانشمند را تقویت کرد و چنین تصوری باز هم رو به فراموشی بود تا اینکه حضرت مدّظله العالی در سخنرانی نوروزی خود در فروردین سال ۹۵ و در جمع زائران و مجاوران حرم رضوی، برای سعید کاظمی از لفظ «شهید» استفاده کردند و با آوردن نام او در کنار نام دانشمندانی مانند گفتند: «کاری که شهدای هسته‌ای ما در زمینه‌های هسته‌ای که بسیار هم حسّاس است پیشاهنگش بودند، کاری که شهید طهرانی‌مقدّم پیشاهنگش بود، کاری که در زمینه‌ی سلّول‌های بنیادی پیشاهنگش بود، کار‌های بسیار بزرگی است.» ✍ منبع: ایسنا
🔰 | مروری بر بیانات رهبر انقلاب در | ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ 💠توصیه به وزیر آموزش و پرورش: 📜ما از لحاظ تصمیم و قانون و سند خوب هیچ کمبودی نداریم. مهم این است که به این تصمیم‌ها عمل بشود. ⭕️بروید دنبال عمل جدّی و مجاهدانه 💠ارزش معلّم: کلمه‌ی معلّم دو کاربرد دارد: 1️⃣ معلّم به معنای آموزنده 2️⃣ معلّمِ آموزش و پرورش 🔺بار ارزشی کاربرد دوّم، دو برابرِ بار ارزشی کاربرد اوّل است؛ برای خاطر مخاطب این تعلیم. 🔹مخاطبین شما در بهترین سنّ تأثیرپذیری و تربیت‌پذیری هستند. 🔹زیرساخت اصلی هر تمدّنی، منابع انسانی است. این نسل را شما میخواهید امروز بسازید. ♦️خصوصیات این نسل: 🔸خودساخته 🔸دارای هویت 🔸بدون دلباختگی به تمدن منسوخ شرق و غرب 🔸دانا و دانشمند 🔸کارآمد و ماهر 🔸آشنا با سبک زندگی اسلامی و سنتهای ایرانی 💠نکات و توصیه‌هایی خطاب به آموزش و پرورش و معلمین: 📌مشکلاتی وجود دارد در آموزش و پرورش. برطرف کردن اینها، احتیاج دارد به تدبیر، مجاهدت و حوصله ورزیدن. 📍ما به ابزارهایی احتیاج داریم: 🔍توجه به اهمیّت متن آموزشی 🔍توجه به کمّیّت و کیفیّت معلّمان 🏷مسائل مربوط به کلّیّت آموزش و پرورش: 💎ما بایستی کاری کنیم که دانش‌آموز ما دارای هویّت ملّی بشود. 📍مهم‌تر از علم‌آموزی یا لااقل در حدّ علم‌آموزی این است: ↙️ پیدا کردن هویت ملی و اعتماد به نفس ملی ↙️ آشنایی با افتخارات کشور ❓شما بین بچّه‌های مدارستان نظرخواهی کنید ببینید چند درصد کاظمی‌آشتیانی را با آن همه خدمات، می‌شناسند و مثلاً رونالدو را چند درصد می‌شناسند! ❓قضایای انقلاب را چه تعدادی از این بچّه‌های امروز، نسل سوّم و چهارم، درست میدانند؟ از امام بزرگوار، چقدر اطّلاع دارند؟ 🛡باید یک ملّت بتواند در مقابل زورگویی‌ها مقاومت بکند؛ این را باید از بچّگی یاد بگیریم. ❎یک نکته‌ی دیگر تفکیک بین علم نافع و علم لاینفع است. 🔍الان در دبیرستان‌ها و شاید در دبستانهای ما دانشهایی تدریس میشود که هیچ فایده‌ای به حال امروز و آینده‌ی این دانش‌آموز ندارد. 📍یک بخش از وقت به آموزش و مهارتها صرف بشود: 👈 سبک زندگی اسلامی؛ 👈‌ تعاون، همکاری اجتماعی؛ 👈 نظم و قانون‌گرایی؛ 👈 روح مطالعه و احساس تحقیق؛ 👈 فعّالیّتهای جهادی؛ 👈 مبارزه با آسیب‌های اجتماعی؛ ↙️نکته‌ی بعد مربوط به سند تحوّل است ❌آنچه واقعیّت دارد این است که به این سند تحوّل عمل نشده. 📥اگر معتقدند که ایرادی در این سند هست، خیلی خب، به روز کنند آن را. 📊برای سنجش پیشرفت هم باید شاخص معیّن بشود. 🏷مسائل مربوط به خصوصِ معلّمین: 📌در درجه‌ی اوّل خود معلّمین باید نقش خودشان را احساس کنند و بدانند چه کار بزرگی بر عهده‌ی آنها است؛ خسته شدن، کار را کوچک انگاشتن به خاطر برخی از مشکلات خطا است. ❇️معلّم احساس کند امانت‌دار است؛ آن امانتی هم که به او سپرده شده که باید از زیر دست او سالم و با ارزش افزوده خارج بشود، عزیزترین امانتها است. ✅یک نکته‌ی دیگر مسئله‌ی دانشگاه فرهنگیان است و دانشگاه شهید رجائی و همه‌ی مراکز تربیت معلّم... واقعاً تشکیل این دانشگاه‌ها کار لازمی بود و اهتمام به آنها هم خیلی مهم است. ⭕️رشته‌ی تحصیلی بسیاری از معلّمها با درسی که میدهند منطبق نیست... البتّه میدانم ناشی از کمبود معلّم است... امّا به هر حال باید فکر کرد روی این مسئله. 🌷در دوران کرونا معلّمین واقعاً زحمت کشیدند، ما صمیمانه از معلّمین در این زمینه تشکّر میکنیم. 📍سفارش من در مورد مسائل معیشت، همان سفارش همیشگی است. 👈مسئله‌ی بیمه، بازنشستگی،‌ هزینه‌های درمان، اینها مسائل مهمّی است، به اینها بایستی حتماً توجّه کرد. 🌟ما توقّعات زیادی را متوجّه آموزش و پرورش میکنیم، شما معلّمین منتظر نمانید، با ابتکارات شخصی خودتان خیلی کارها میتوانید انجام بدهید. 💻 @Khamenei_ir
🔰 | نسلِ تمدن‌ساز 👈🏻 ۱۰ خصوصیتِ نسلی که می‌خواهیم تربیت کنیم‌. 🔺 رهبرانقلاب اسلامی در دیدار جمعی از معلمان (۱۴۰۱/۲/۲۱)، زیرساخت هر تمدنی را «نیروی انسانی» آن دانستند و برخی خصوصیات نسلی که می‌تواند تمدن نوین اسلامی را بسازد برشمردند که در این اطلاع‌نگاشت مرور شده است. 💻 @Khamenei_ir
🔰 | زنگِ مهارت‌آموزی 🔍 مروری بر نکات رهبرانقلاب درباره‌ی آموزش مهارت‌ها به دانش‌آموزان 🔻 رهبر انقلاب اسلامی در ، به مسئله‌ی و مفید برای دانش‌آموزان اشاره کردند و تأکید کردند: «یک بخش از وقت به آموزش و مهارتها صرف بشود.» ☝️ ایشان خطاب به مسئولان آموزش و پرورش چند مورد از مهارتهای مورد نیاز دانش‌آموزان را بیان کردند که در این اطلاع‌نگاشت مرور می‌شود. 💻 @Khamenei_ir
🔰 🌷 لوح | رویش جهادی 🔺️ رهبر انقلاب: سعید کاظمی آشتیانی شخصیت ارزشمند کانون امید و ابتکار و نوآوری بود. افسوس خوردم. وی یکی از فرزندان صالح انقلاب و از رویش‌های مبارکی بود که آینده‌ی درخشان علمی در کشور را نوید می‌دهند.. ۱۳۸۴/۱۰/۱۵
🔰 دیدارنگار ۹۸ | مجموعه آگاه، بابصیرت و متعهّد 📝 ویژه بیانات رهبر انقلاب در دیدار کارگران ۱۴۰۱/۰۲/۱۹ 🔺️ «سرخط»، «مطالبه رهبری»، «بحث روز»، «کلیدواژه‌های مهم»، «جملات طلایی»، «یادآوری»، «برشمردنی‌ها»، «نظام فکری»، «روایت تاریخی»، «آیات و روایات» و «دعا» از جمله بخش‌های «دیدارنگار» است. ⏪ در «یادداشت بیاناتی» این شماره با عنوان «مجموعه آگاه، بابصیرت و متعهّد» مشکلات و اعتراضات جامعه کارگری و مرزبندی آنان با دشمن مورد بررسی قرار گرفته است. 📥 نسخه PDF👇
💬 یکی در جواب توئیت ایلان ماسک نوشته: «همه روزی خواهند مرد. اما تو که نابغه هستی باید این را درک کرده باشی که امور جهان به دست خالق یکتایی است؛ پس قبل مرگت به آن اعتراف کن و از گناهان خود توبه». 🔥 او هم در جواب نوشته: «از دعای خیرت متشکرم؛ اما با رفتن مشکلی ندارم. چون بخش عمده آدمها آنجا میروند (و آنجا تنها نخواهم بود)». 😈 کسی که از جهنم رفتن ابا ندارد، را نمیتوان آدم خوب دانست. چون هیچ چیز مانع او در انجام کار شر نیست. @FANUSESHAB
🛑 تا سال 2030 برنامه أیادی این است که اگر از ها، بیماری های واگیردار، وحشت‌افکنی رسانه ها، واکسنهای پر از سموم و و شدید آنها، ، طب شیمیایی، جنگ، قحطی، شورشها و های برنامه‌ریزی شده زنده بمانی به شکل بالا👆 برده نظم نوین_شیطانی_جهانی در یک حکومت جهانی خواهید شد: ۱_ واکسن‌های بی پایان ۲_ کد QR روی دست ۳_ روی انگشتان دست ۴_ شده و بی هویت جنسیتی ۵_ لباس پلاستیکی کنترل کننده ۶_ پوزه‌بند بردگی ۷_ ردیابی و هدایت ماهواره ای ۸_ بلاک کننده ها و میکروچیپ های مغزی ۹_ کنترل و ردیابی با گوشی های هوشمند ۱۰_ سیستم اعتبار اجتماعی دیجیتالی جهانی ۱۱_ پول دیجیتالی قابل کنترل و هک ۱۲_ سنسور هشدار فاصله فیزیکی اجتماعی ۱۳_ عدم حق سفر ۱۴_ کار اجباری ۱۵_ بدون حق مالکیت ۱۶_ بدون ۱۷_ بدون ملیت ۱۸_ غذاهای مصنوعی و حشرات ۱۹_ خانه های سلولی ۲۰_ بدون دین ۲۱_ بدون و و و ۲۲_ آموزش اجباری فقط در حد نیاز اربابان جهانی ۲۳_ اتصال قطعات به بدن(ترنس‌هومانیسم و سایبورگ) ۲۴_ زندگی در کنار اربابان جن با نام آدم فضایی و ... این رشته سر دراز دارد؟! ✡️ مزدوران صهیونیست حق ندارند سویه جدیدی اعلام کنند و همه چیز حتی نان و مواد غذائی را مشروط به کنند‼️ @FANUSESHAB
‏مدت‌هاست دوستان ما در ‎ با عضویت قریب به ۱۰۰۰ خانوار در سراسرکشور آتش‌به‌اختیار متون درسی و نحوه آموزش را تغییر و دانش‌های بی‌فایده را حذف کرده‌اند... همان دوستانی که متأسفانه متهم می‌شدند به تحجر...
‏اشاره امام به خطر "لیبرال‌ها" در ماجرای عزل : از آنجا که روشن شده که شما این کشور و انقلاب اسلامی عزیز مردم مسلمان ایران را پس از من به دست لیبرالها و از کانال آنها به منافقین می‌سپارید، صلاحیت و مشروعیت رهبری آینده را از دست داده‌اید...
‏هاشمی با این شعار دولت تشکیل داد؛ اما لیبرال‌ها کاری کردند که با جمله "در فرایند تعدیل اقتصادی حتی اگر عده‌ای زیر چرخ‌دنده‌های توسعه له شوند اشکالی ندارد" دولت‌داری کرد...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ آقای ! در سیاست های اقتصادی جا پای نگذارید!! 🎥ببینید| حجت الاسلام دکتر معصوم‌نیا، مدیر گروه اقتصاد دانشگاه خوارزمی: 🔺 تورم ۵٠ درصدی در دولت هاشمی، نتیجه سیاست آزادسازی نرخ ارز ! @FANUSESHAB