eitaa logo
مباحث
1.7هزار دنبال‌کننده
38.2هزار عکس
34.3هزار ویدیو
1.7هزار فایل
﷽ 🗒 عناوین مباحِث ◈ قرار روزانه ❒ قرآن کریم ؛ دو صفحه (کانال تلاوت) ❒ نهج البلاغه ؛ حکمت ها(نامه ها، جمعه) ❒ صحیفه سجادیه ؛ (پنجشنبه ها) ⇦ مطالب متفرقه ⚠️ برای تقویت کانال، مطالب را با آدرس منتشر کنید. 📨 دریافت نظرات: 📩 @ali_Shamabadi
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
* 💠 آثار جدایی از غدیر و تغییر سبک زندگی 🔻 يکي از علل قيام آقا سيدالشهداء اين بود: از وقتي مدار خلافت از غدير جدا شد مردم ديگر اموی زندگي کردند و لايه به لايه آمد به عاشورا رسید. 🔸 گروهي متولد شدند که غير از اين نوع زندگی و روش، اصلا روشي ديگر نمي شناختند و اگر اين ها در قيامت مي گفتند: ما اصلا روشی دیگر نشنيديم حجتی بر آن ها نبود. 🔹 تا این که آقا سيدالشهداء علیه السلام يک دفعه تاريخ را نگه داشتند و اعلام کرد که روش دیگری نیز بوده است... و الا اگر اين روال پيش مي رفت ديگر چيزي دست کسي را نمي گرفت [و علی الاسلام والسلام]. 💠 مسائل معنوي هم گاهي به اين سمت مي رود. در فضاهاي اخلاقي معنوی عده ای با ادعا وارد شده اند که گاهی در فضای مجازی اخيرا به جان همديگر هم افتادند. یکی مي گويد: من شاگرد فلاني هستم که فلاني شاگرد فلاني بوده است... او هم مي گويد: من هم... اين ها دارند با کل مسائل عرفان و معرفت و اين قضايا بازي مي کنند، چون افرادي وارد اين فضا شده اند که هيچ مايه ای ندارند، بعد گروهي به آن ها گرويدند و شروع کردند گروه ديگري را مثلا راهنمایی کردن... 🔹 لذا خوف این است که فصلی پیش آید که روش وسیره معنوی اصلی را کسی ندیده و فکر می کنند همین بوده که هست. ‌ ‌ ┄┅═✧❁ااا❁✧═┅┄ @nasery_ir