هدایت شده از شکوفه گیلاس
به شکوفه های گیلاس نگاه کن!
چوباند؛اما درفصل بهار از دل آنهاشکوفههای زیبابیرون میزند....
آدمی وقتی اینهارا میبیند یک دنیاامید میشود
خدایی که میتوانداز دل اینهمه چوب خشک،این شکوفههای
زیبارابیرون بکشد،پس ازوجود ماهم میتواندگلهای زیبای اخلاق بیرون بکشد....
🌸کانال تمثیلات شکوفه های گیلاس🌸
http://eitaa.com/joinchat/300089377Cc0aeb26037
🌸ما را به دوستان خود معرفی کنید🌸
هدایت شده از ابزارهای مادر زیرک
F2
#کتاب مهدی باوری در کودکان
کتاب کاربردی در زمینه تقویت فرهنگ مهدویت بین کودکان
کتاب مهدی باوری در کودکان از جمله کتابهای کاربردی در زمینه تقویت فرهنگ مهدویت بین کودکان بوده که ویژه مربیان و خانوادهها تألیف شده است.
چگونگی نهادینه کردن اعتقاد به مهدویت در کودکان از جمله اهداف این کتاب است والدین، نهادهای تربیتی مرتبط با کودکان و کسانی که علاقهمند هستند این فرهنگ را بین فرزندان خود به ودیعه بگذارند میتوانند از این کتاب استفاده کنند.
ویژگیها و راهکارهای تربیتی، شخصیت کودک و روش تلقین از جمله مباحث این کتاب است. روش الگونمایی از دیگر فصول این اثر است که مشتمل بر چندین گفتار، نقد و تحلیل است.
#مربیان
قیمت :14000 ت
سفارش کتاب؛
@ketab7375
#کتاب
@madarezirak
@abzarmadarezirak
هدایت شده از ابزارهای مادر زیرک
F2
آموزش اخلاق، رفتار اجتماعی و قانون پذیری به کودکان
قیمت ؛ 30000 تومان
سفارش کتاب
@ketab7375
#کتاب
@madarezirak
@abzarmadarezirak
هدایت شده از ابزارهای مادر زیرک
خانواده نخستین مرجعی است که شخصیت فرد در آن شکل میگیرد و با نفوذترین مرجع رسمی و اجتماعی برای تربیت است. خانوادهها با راهبردهای متعدد (از فشار جسمانی گرفته تا تحریم عاطفی و چانه زنی و قیاس) تلاش میکنند مفاهیم اجتماعی و اخلاقی را در کودکان درونی کنند. تحقیقات متعدد نشان میدهند که نوع مداخله والدین میتواند به تمرد یا اطاعت کوکان منجر شود. بنابراین امید اصلی برای توفیق در درونیسازی تربیت یک شهروند موفق، بیش از هر مرجعی به خانواده معطوف است. این کتاب تلاش کرده است به شیوهای دست یابد تا بتوان از طریق آن شرایط یک تربیت موفق را فراهم کرد. بر اساس مدل ارائه شده در این کتاب که بخشی از چارچوبهای عملی هم در آن لحاظ شده است، درونی شدن احترام به قانون و یا مفاهیم اخلاقی مستلزم آموزش و آمادگی روانی کودکان است. آنها باید قبل از آموزش دیدن در زمینۀ قواعد اخلاقی و قوانین، در زمینۀ برخی مهارتهای پایه به توانایی خاصی دست یافته باشند.
نویسنده کتاب آموزش اخلاق، رفتار اجتماعی و قانون پذیری به کودکان (راهنمای عملی) مسعود جان بزرگی و دیگران است. در این کتاب آمده است: «آموزش اخلاق، رفتار اجتماعی و قانون پذیری به کودکان» عنوان کتابی است که دکتر مسعود جان بزرگی، ناهید نوری و مژگان آگاه هریس آن را در ۲۹۱ صفحه نوشته اند. کتاب بر آنست تا مخاطب را به روشی آگاه سازد تا به وسیله آن زمینه تربیت موفق فراهم شود. آنچه کتاب ارائه می کند، که بخشی از چارچوب های عملی نیز در آن لحاظ شده، اگر بخواهیم احترام به قانون و یا مفاهیم اخلاقی در کودکان مان درونی شود، باید مهارت لازم را به آن ها آموزش دهیم و آمادگی روانی را در آن ها ایجاد کرد.
در اثر حاضر، نگارنده ها ابتدا مخاطب را با مدل تربیتی اخلاقی کودکان که زمینه را برای درونی سازی مفاهیم اجتماعی و اخلاقی فراهم می کند آماده می کند، آشنا می سازند و پس از آن چند مجموعه آموزشی شامل یک مدل بازی درمانی، آموزش قانون به کودکان، آموزش شیوه های همدلی و آموزش خود مهارگری به مخاطبان ارائه می شود.
مطالب کتاب در سه بخش اصلی و ضمائم ارائه می شود. بخش اول کتاب به تبیین اصول نظری می پردازد که شامل دو بحث می شود و هر موضوع در فصلی جداگانه مورد بررسی قرار می گیرد. آموزش اخلاق به کودکان و فرزند پروری دو موضوعی است که در بخش اول کتاب به آن پرداخته می شود. انواع فرزند پروری از مباحث مهمی است که در فصل فرزند پروری مطرح می شود و چهار نوع فرزند پروری (سخت گیرانه، مقتدرانه، اغماض گرانه و سهل گیرانه) به مخاطب معرفی می شود که شیوه مقتدرانه مورد پسند است و مهارت هایی برای این منظور به والدین آموزش داده می شود.
در بخش بعدی کتاب به روش های عملی خود مهارگری، همدلی، قانون، صلح و اعتماد به نفس به کودکان آموزش داده شود و در ادامه مسأله بازی درمانی گروهی برای تقویت رفتار اجتماعی کودکان مورد بررسی قرار می گیرد. در این بخش اصول نظری بازی درمانی گروهی مطرح می شود و سپس برنامه تقویت مهارت های اجتماعی به صورت کاملا کاربردی معرفی می شود. پس از مباحث کتاب، ضمیمه هایی به مطالب کتاب اضافه می شود که بیشتر به کارهای میدانی می پردازد و پرسش نامه هایی را رائه می کند.