eitaa logo
مشتاقان حضور
256 دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
1.2هزار ویدیو
67 فایل
سلام به اطلاع میرساند این کانال جهت رشد علمی و معنوی تشکیل شده است . امیدوار هستم که مورد استفاده عزیزان قرار بگیرد .. نام کانال مشتاقان حضور نهادیم .به این دلیل بفرموده علامه ذوالفنون حسن زاده آملی رحمت آله علیه ظهور اتفاق افتاده باید حضور پیدا کرد
مشاهده در ایتا
دانلود
نقشۀ_راه_کارگاه_تفکر،_جلسۀ_پنجاه_و_پنجم.pdf
651.5K
⤴️ نقشه راه پادکست پنجاه و پنجم از مجموعه ●➼‌┅═❧═┅┅───┄
15.57M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌ 😇 دوست داری؟ ❤️ تا سال آینده همین موقع☝️🏼 خودِ خودِ خدا ازت محافظ کنه؟ 🌙 پس شب اول ماه رمضان این کارو فراموش نکن ❌ ↖️ برای عزیزانتون بفرستید✔️ علی‌‌حسنی |
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
6.05M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥ما را به مهمانی خدا می‌برند، ما به اراده خودمان به مهمانی خدا نمی‌رویم ....!!! مرحوم حضرت آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌸 دعای روز یکشنبه حضرت زهرا سلام الله 🌸 چقدر غافلیم از این دعا 🌸در طول عمرمان فقط این دعا مستجاب گردد بس است. # دعا
مداحی_آنلاین_گِله_از_نیامدن_امام_زمان_استاد_هاشمی_نژاد.mp3
2.17M
گِله از نیامدن امام زمان(عج) حجت الاسلام👇 🎙 🔊 ●➼‌┅═❧═┅┅───┄
پنجاه و ششم پیامهای آیه فوق ⇧⇩: 1- تاريخ بشر، داراى ضابطه، قانون و برپايه سنّت‌هاى الهى است. 2- از بيان مثال‌هاى قرآنى در مورد تاريخ واقوام گذشته، عبرت بگيريم. 3- امنيّت و آرامش در رأس نعمت‌ها و زمينه‌ى توسعه در رزق و اقتصاد جامعه مى‌باشد. 4- لازم نيست يك منطقه همه نيازش را خودش تأمين كند، بلكه مى‌تواند واردات داشته باشد. 5- عذاب‌هاى دنيوى نسبت به عذاب‌هاى اخروى، نوعى چشيدن است نه نوشيدن. 6- كفران نعمت در همين دنيا، عقاب دارد. 7- كفران نعمت باعث زوال آن است. 8- فقر اقتصادى و ناامنى اجتماعى، از نشانه‌هاى بى‌اعتنايى جامعه به اصول دينى است. 9- كفران نعمت هم عذاب جسمى دارد. (فقر و گرسنگى)، هم عذاب روحى و روانى (ترس و نا امنى) ●➼‌┅═❧═┅┅───┄
🕌🦋🕯🕌🦋🕯🕌🦋🕯🕌🦋🕯 بسم الله الرحمن الرحیم 💚اسم اعظم الهی💚 عارف واصل حاج عبدالرسول قزوینی ره فرمودند کلمه لا اله الا هو اشارتست به وحدت حقیقی و اسم اعظم ذاتی است و هر اسم که به عدد او باشد اسم اعظم است مثل علی که کمالات جمالیه و جلالیه در او متجلی است و هر چیزی که  به عدد وی باشد اسم اعظم فعلی است. خواه بی واسطه مثل نمک که صورت هیچ یک از ممکنات بی وجود او مطبوع نیست و ماده اکسیر اعظم و حجر مکرم است از روی حساب چون نمک نام علیست زان  روی  قسم  خورند مردم به نمک و خواه به واسطه چنانچه نمک ملح است و ملح به عدد حکیم است انه فی ام الکتاب لدینا لعلی حکیم پس در علی اسم اعظم ذاتی و صفتی و فعلی هر سه جمع است الهی به اسم اعظمت وبه حقیقت حضرت ابوتراب مولا علی علیه السلام باقیمانده غیبت امام عصر عج رابرما ببخش وتوفیق عبادت خالصانه درماه رمضان را نصیبمان بفرما سلام وادب حلول ماه مبارک رمضان را به محضر مقدس امام عصر عج وشما خوبان تبریک وتهنیت وشادباش عرض می‌کنم 🕌🦋🕯🕌🦋🕯🦋🦋🕯🕌🦋🕯