eitaa logo
مدح و متن اهل بیت
11.3هزار دنبال‌کننده
18.3هزار عکس
19.2هزار ویدیو
1.4هزار فایل
@Yas4321 ارتباط با ادمین @Montazer98745 ارتباط با مدیر
مشاهده در ایتا
دانلود
در حرم زن آمده بود تا دعایی بکند غم داشت، کمی حس رهایی بکند "آزادیِ" "زندگیِ" "زن" را بردند کشتند، نشد خدا خدایی بکند
📷برای آرتین... برای نگاه معصومانه‌ اش... ▪️پدر و مادر و برادرش دیشب در حرم شاهچراغ شهید شدند
هر طرف که می نگری شهیدی را می بینی که با چشمان نافذ و عمیقش نگران توست که تو چه می کنی؟ سنگین است و طاقت فرسا زیر بار نگاهشان حس می کنی که در وجودت چیزی در هم می ریزد!
ردای سرخ شهادت بر قامت استوار زائران حرم شاهچراغ علیه السلام مبارک خون پاک این عزیزان، پرچم هدایت خواهد شد.»
ملت مومن و انقلابی: ما را چه شده که یک خیزش و توسل و دعای اساسی، همچون زمان جنگ ۳۳روزه ی لبنان نمی کنیم؟ آیا نگران اسلام و انقلاب و ناموس ها نیستید؟ آیا دندان های تیزِ گرگها را در اطراف مرزهای ایران نمی بینید؟ آیا نیازی نیست که همچون آن زمان، دعای و سوره ی حشر را به نیت برگشت شرّ دشمنان اسلام به خودشان و شکست آنها بصورت همگانی و وسیع بخوانیم؟!؟! بیدار شویم. سهم هر نفر، یک دعای جوشن صغیر و سوره ی حشر در روز جمعه، در سراسر ایران
جمعه‌های دلگیر را دریاب! از دل این جمعه‌ها بوی فراق می‌آید، و نمی‌شود بوی فراق را استشمام کرد و با همۀ وجود خوشحال بود. عاشقان تو از وقتی رفته‌ای، جمعه‌ها را روز تعطیلی خوشحالی نام گذاشته‌اند. جمعه‌ها اگر برای مردم روز استراحت است،‌ برای عاشقان تو روز استقامت است؛ استقامت در برابر بار فراقی که هر هفته سنگین‌تر از هفتۀ پیش می‌شود. تو باید مدد کنی تا سد این استقامت نشکند. چه روزی است جمعه‌ای که تو می‌آیی و فلسفۀ استقامت در برابر فراق تو از میان می‌رود.
🔺‏اگر کسی روزی پرسید به کدامین گناه این زن،آن کودک،آن مرد،آن جوان،آن پیرمرد را در حرم زدند؟چه چیزی زمینه ساز شد برای این جنایت؟ تو بگو برای بوسیدن در خیابان! برای رقصیدن جلوی دیگران! برای آغوش رایگان دادن به همه مردان! برای لخت شدن در خیابانهای تهران! برای سلف مختلط رفتن نخبگان!
📖 تقویم شیعه ☀️ امروز: شمسی: جمعه - ۰۶ آبان ۱۴۰۱ میلادی: Friday - 28 October 2022 قمری: الجمعة، 2 ربيع ثاني 1444 🌹 امروز متعلق است به: 🔸صاحب العصر و الزمان حضرت حجة بن الحسن العسكري عليهما السّلام ❇️ وقایع مهم شیعه: 🔹شهادت امام باقر علیه السلام (بنابرروایتی) 🔹قیام توابین، 65ه-ق 📆 روزشمار: ▪️3 روز تا ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام ▪️7 روز تا ولادت امام حسن عسکری علیه السلام ▪️9 روز تا وفات حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها ▪️33 روز تا ولادت حضرت زینب سلام الله علیها ▪️41 روز تا شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها (روایت 75روز)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سخنان پر شور خانم دکتر خدادادی فرزند شهید در اجتماع هنجار شکنانه پزشکان در آمفی تاتر نظام پزشکی مشهد پنجشنبه گذشته علاج کار ورود پر قدرت توده حزب الهی هاست ،اگر به امید مسولین و فلان خطیب و فلان مداح مشهور باشیم که جلوداری کنه،کلامون پس معرکه است.هر کسی در هر نقطه ای که هست با قدرت پرچم دفاع از جمهوری اسلامی رو بلند کنه ارزقنا منازل الشهداء گروه گفتمان انقلاب اسلامی رصد اخبار جهان اسلام و منطقه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حاج مهدی هم به صف معترضان پیوست اعتراض من به جا اعتراض تو به جا اعتراض حق ماست با مداحی: حاج مهدی رسولی
✴️جمعه 👈 6 آبان/ عقرب 1401 👈2 ربیع الثانی 1444👈28 اکتبر 2022 🏛مناسبت های دینی و اسلامی. 🎇 امور دینی و اسلامی. ❇️امروز: روز خوبی برای امور زیر است: ✅خواستگاری و عقد و ازدواج. ✅مسافرت. ✅جابجایی و نقل و انتقال. ✅آغاز بنایی و خشت بنا نهادن. ✅درختکاری. ✅امور زراعی و کشاورزی. ✅خرید و فروش. ✅و قرارداد نوشتن خوب است. 👶 زایمان مناسب و نوزاد شایسته تربیت باشد.ان شاءالله. 🚘مسافرت : مسافرت بعد از ظهر خوب است. 👩‍❤️‍👨مباشرت و انعقاد نطفه امروز: مباشرت پس از فضیلت نماز عصر مستحب و فرزند حاصل از آن دانشمندی با شهرت جهانی شود.ان شاالله. 👩‍❤️‍💋‍👨مباشرت و انعقاد نطفه: امشب (شب شنبه) :حکمی مبنی بر کراهت یا استحباب وارد نشده است. 🔭 احکام و اختیارات نجومی: 🌗 امروز قمر در برج قوس است و برای امور زیر  نیک است: ✳️خواستگاری عقد عروسی. ✳️شروع به کار. ✳️رفتن به خانه نو و شهر جدید. ✳️امور بازرگانی و تجاری. ✳️نقل و انتقال و جابجایی. ✳️شراکت و امور شراکتی. ✳️و انجام امور آموزشی نیک است. 💇💇‍♂ اصلاح سر و صورت. طبق روایات،(سر و صورت) ،باعث حاجت روایی می شود. 💉حجامت: خون دادن فصد و زالو انداختن یا ، زالو انداختن خوب نیست. ✂️ ناخن گرفتن. جمعه برای ، روز بسیار خوبیست و مستحب نیز هست. روزی را زیاد ، فقر را برطرف ، عمر را زیاد و سلامتی آورد. 👕👚  دوخت و دوز. جمعه برای بریدن و دوختن، روز بسیار مبارکیست و باعث برکت در زندگی و طول عمر میشود. ✴️️ وقت استخاره: در روز جمعه از اذان صبح تا طلوع آفتاب و بعد از زوال ظهر تا ساعت ۱۶ عصر خوب است. ❇️️ ذکر روز جمعه. اللّهم صلّ علی محمّد وآل محمّد وعجّل فرجهم ۱۰۰ مرتبه ✳️️ ذکر بعد از نماز صبح ۲۵۶ مرتبه موجب عزیز شدن در چشم خلایق میگردد . 💠 ️روز جمعه طبق روایات متعلق است به . سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به پیشگاه مقدس ایشان هدیه کنیم تا ثواب دوچندان نصیبمان گردد
جمعه است؛ با کدامین ندبه خواهی آمد؟
یک در مقابل بیست 🔹جنگ احزاب همین است؛ آمریکا، انگلیس، اسرائیل، فرانسه، آلمان، کانادا، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، آذربایجان، داعش، کومله، مجاهدین خلق، پژاک، دموکرات، جیش‌العدل، الاحوازیه، سلطنت‌طلبان و هم‌جنس‌بازان، همه ذیل یک پرچم علیه ایستاده‌اند. جبهه‌بندی واضح و روشن است. 🔸این تصویر تقابل پرچم‌ها کامل روشن و گویاست. آنها در نهایت هیچ غلطی نمی‌کنند.
🌺✨هرروز با یک حدیث زیبا در سبد احادیث✨🌺
🅾 در حال مرگ یا انزوا؟!!! ⭕️ حوزه اگر اینگونه پیش برود، ده سال دیگر اگر نمیرد منزوی خواهد شد. دیدار حوزویان ۸۹ 🔶اکنون برای مردم و طلاب انقلابی سوال اساسی این است که حوزه در وضعیت فعلی، در حال انزوا است یا دچار مرگ شده است؟!!! 🔷وقتی کسی که لیدر اغتشاشات بوده، هتاک به ارزش‌ها و انقلاب است، دست‌بوس و مرید لندنی‌هاست، مروج مداحی لس‌آنجلسی است و البته اتهامات دیگری نیز دارد، در کنار حوزه علمیه به راحتی و با تبلیغات ویژه بعنوان مداح مکرراً به حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها دعوت می‌شود، بایست به حیات مسئولان حوزه علمیه شک و شاید به عدم آن یقین داشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥دانشگاه سبزوار ▪️پسرها با زور میخواستن وارد سلف دخترها بشن که دخترهای چادری و محجبه اجازه ندادن ▪️دخترها شعار دادن : زن آزاده منم ، هیز تویی ، هرزه تویی . . .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥دریدگی بعضی دانشجوهای شریف برای ما تازگی ندارد، این ها همان هایی هستند که گفتند دانشگاه که مسجد نیست، شهید گمنام دفن کنیم. تحصن کردند، تابوت شهید رو زمین زدند و اسم آن را غیرت گذاشتند. ✍مهدی اردستانی
✅یک مرور به حوادث اخیر داشته باشیم ✍از منظر امنیتی در مرحله استمرار اجباری آشوب هستیم. طرف طراح، در حال سوزاندن دسترسی ها و سرمایه های بیست و گاهی ۳۰ ساله خود است، فقط برای اینکه بتواند آشوب را ولو یک روز بیشتر کش بدهد. در شریف یک شبکه حداقل دو سه ساله خرج شد. در اوین شبکه بیش از ده ساله خود را سوزاندند. عبدالحمید در بلوچستان سرمایه ۳۰ ساله است. شبکه نفوذی در صدا وسیما خیلی قدیمی بود. ولی برایشان مهم نیست. دسترسی ها را می سوزانند و شبکه ها را قربانی می کنند چون کابوسی بدتر از خاموش شدن شعله آشوب برایشان قابل تصور نیست. موساد در هفته های اول موقعیت جامعه ایران را انقلابی ارزیابی کرده بود. اکنون کمی ارزیابی را تصحیح کرده. می گویند ایران در 'آغاز' شکل گیری وضعیت انقلابی است. طراحی این است که مستقل از هزینه، خیابان فعال بماند. تنها راه تحقق این هدف برای طرف طراح، وارد کردن نظام به 'چرخه خشونت افزایشی' است.این بازی را جمهوری اسلامی از همان ساعت نخست خوانده بود. تا امروز جمهوری اسلامی در مقابل سنگین ترین فشارها برای برخورد شدیدتر مقاومت کرده است. فقط در همین دو روز ۷ نیروی نظامی و امنیتی به شهادت رسیده اند. استفاده از ظرفیت انتظامی در خیابان، صرفا در حد پراکندن تجمعات برای جلوگیری از رخ دادن فجایع امنیتی است. استعداد امنیتی اصلی کلافه است که تا کی باید صبر کند. از حیث تکنیکی و تاکتیکی شاید نقدهای جدی به مهارت های ضد اغتشاش وارد باشد اما از جهت راهبردی نظام عمدا به سمت سرکوب حرکت نکرده و نخواهد کرد. تصمیم گیران می دانند که باید شهید بدهند اما کسی نباید کشته شود. برای مردانی که کالجبل الراسخ چهل سال جنگیده اند خیلی سخت است. ولی خب این جنگ را هم باید بجنگند و این یکی قانون خودش را دارد. در این روزها ذهن سیستم بیش از آنکه درگیر سرکوب باشد، درگیر اصلاحاتی است که باید بکند. بحث های بسیار پر حرارتی در جریان است که بخشی از جامعه دیده نشده و باید بشود. بدون یک برنامه اجتماعی، تدبیر امنیتی عقیم می ماند. از حیث شناختی هم در واقع با یک فیلم کارگردانی شده مواجهیم. در واقع خبری نیست. آشوب درست و درمانی هم نیست چه رسد به انقلاب‌. صحنه هایی خلق می شود فقط برای اینکه ویدئوهایی از آن وایرال شود. طرف طراح امیدوار است نهایتا مردم تصمیم بگیرند بازیگر این تئاتر بشوند. منتها مردم فقط موبایل که نمی بینند. خیابان هم می روند و مشاهده شکاف عمیق میان نهاده شناختی و داده فیزیکی به آنها می گوید یک جای این کار می لنگد. حتی بسیار معترضان کمتر آشوب می کنند. شیوه فعلی طرف طراح را ناگزیر به سمت خشونت بیشتر خواهد بود. چاره ای ندارد. انقلاب که نشده، ولی زخم باید زده شود. ضمن اینکه ویدئو لازم دارند و ماشین تحریک مردم بیکار بماند، می میرد. همچنان امیدوارند سیستم یک جا کنترلش را از دست بدهد و احساساتی شود. اما نخواهد شد. پیام رهبر انقلاب برای شهدای شاه چراغ یا تصمیم شورای تامین سیستان درباره فرماندهی انتظامی زاهدان را ببینید. دل، گرم ولی ذهن سرد است. نهایتا طرف طراح می داند ایران ایستادن و تماشا کردن یا خوردن و پاسخ ندادن بلد نیست. یک جایی معادله منطقه ای و بلکه جهانی خواهد شد. در نقطه ای از مسیر قرار نداریم که بتوان به عقب برگشت.
در حرم تا قلب زائر را تب ِ میخانه ای برداشت رزق شهادت آمد و پیمانه ای برداشت حال و هوای پر کشیدن داشت در سجده از مُهرِ تربت بوسهٔ جانانه ای برداشت زائر زمین خورد و سلامی داد بر ارباب فرش حرم را خونِ مظلومانه ای برداشت شیراز شد لبریز از عطر گل لاله لبخند را اشک از گلِ ریحانه ای برداشت رفت و پدر بعدِ نمازش تیرباران شد داغی سرآسیه ستون از خانه ای برداشت یک مادر و فرزند عاشقانه جان دادند پیمانهٔ آماده را دردانه ای برداشت دست قضا محض تبرک خواستن آمد از چادری غرقِ به خون پروانه ای برداشت بر شانه اش دست خدا حس میکند امروز با هر زبان هر که غمی از شانه ای برداشت لعنت به هر که بر حماقت ها فراخوان داد لعنت بر آنکه بیرقِ بیگانه ای برداشت!
خو‌کردگان به خونیِ پررنگ لاک‌شان خوکانه کرده‌اند خیانت به خاک‌شان این بی‌حیا بزک‌شدگان وطن‌فروش سستی مرام‌شان شد و پستی ملاک‌شان نفرین به فکر روشن ظلمت‌فزای‌شان لعنت به قوم کوردل سینه‌چاک‌شان آیین‌شان دروغ و نفاق و سبکسری‌ست با ما که نیست بر سر دین اشتراک‌شان آلوده‌اند دامن خود را به خون عشق از هتک حرمت شهدا نیست باک‌شان گفتم شهید، آه... شهیدان غربت‌اند مانده‌ست روی آینه‌ها خون پاک‌شان ای قوم خوش‌خیال! شهیدان نمرده‌اند بر سینه‌های ماست کماکان پلاک‌شان
در حرم وضو گرفت و گذشت ، عازم زیارت شد خبر رسید حرم خانه ی شهادت شد حرم که شاهد پرواز لشکر روح است همان ضریح ترک خورده ای که مجروح است قنوت آخرشان شوق ربّنا را داشت نماز مغربشان عطر کربلا را داشت چه صحنه ای که غم روضه را تداعی کرد برای عاشق خسته چه ها تداعی کرد به یادم آورَد این داغ ، ماتم او را امام زخمی گودال و عصر عاشورا نماز سرخ شهادت نصیب یاران شد به وقت شرعی سجّاده تیرباران شد کبوتران حرم در کنار شاهچراغ شدند چشم و چراغ دیار شاهچراغ حضور خنجر تکفیر ، دست پُر باقی ست لجن پراکنی فتنه ی ترور باقی ست کسی که امنیت خانه را هدف دارد در این زمانه ی فتنه مگر شرف دارد ؟! کسی که دشمن خود را به خانه دعوت کرد به اهل خانه و ناموس خود خیانت کرد چه کرده با شب آرام اهل آبادی شعار باطل " زن ، زندگی و آزادی " به چشم تجربه دیده کسی که آگاه است میان کشور ما عمر فتنه کوتاه است به هوش باش که این مملکت خدا دارد به شانه اش علَم حضرت رضا (ع) دارد به گوش می رسد از خاک بیشه ی شیران پیام روشنی از حاج قاسم ایران بداند آنکه به سر نیّت حرم دارد هماره کشور ما حُرمت حرم دارد دفاع ِ از حرم ِ عاشقی هویّت ماست جهاد حیدری ما گواه عزّت ماست حماسه دیدم و گفتم زمان پرواز است شکوه شعر شهادت خروش شیراز است به هوش باش که جنگ رسانه پابرجاست به هوش باش که هر روز ، روز عاشوراست همان قبیله که هم مَسلَک یزید شدند میان واقعه شرمنده ی شهید شدند همیشه از شهدا این پیام می آید صبور باش دم انتقام می آید همان که می گذرد از میان این آتش جهان نشسته به دیدار یا لثاراتش بیا که آمدنت التماس یاران است بیا که آخر مجلس شهید باران است سرود روشن نسلی که باز جامانده ست سلام حضرت مهدی (عج) سلام فرمانده ست
در حرم با همان‌شوقی که از آغاز روشن مانده است در دل ما حسرت پرواز روشن مانده است گوش‌ها را نغمه‌ی الله اکبر می‌برد تا قیامت شور این آواز روشن مانده است بیت رعیت را گریزی از چراغ شاه نیست عشق سلطان در دل ایّاز روشن مانده است نا امید از جا گرفتن در دل او نیستیم کورسوی کوچک ابراز روشن مانده است فاصله بسیار نزدیک است در دل‌ها به هم این معانی نزد اهل راز روشن مانده است کارهای غیر ممکن نیز ممکن می‌شوند پس در اینجا معنی اعجاز روشن مانده است پرچم نور است در هر گوشه‌ی ایران بلند نوری از این خانه در روشن مانده است بازهم امشب شب این شهر بی‌خورشید نیست چل‌چراغ گنبد او باز روشن مانده است