eitaa logo
مدح و متن اهل بیت
11.3هزار دنبال‌کننده
18.3هزار عکس
19.2هزار ویدیو
1.4هزار فایل
@Yas4321 ارتباط با ادمین @Montazer98745 ارتباط با مدیر
مشاهده در ایتا
دانلود
﴿سوره اسراء﴾ معتزآقايي.mp3
2.43M
سوره مبارکه اسراء 🎙 اسناد: معتزآقايي
quran-asra-17.pdf
917K
PDF پی دی اف سوره مبارکه اسراء
HEZB 102.mp3
5.51M
سوره محمد (ص) آیات 10 الی 38 سوره فتح آیات 1 الی 17 🌸 صفحه 507 الی 513 ❁ᘝ❁ᘝ❁ᘝ❁ᘝ❁ᘝ❁ᘝ❁ᘝ❁
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این صوت زیبا و دلنواز تقدیم به شهدای عزیز اموات و آسمانی هااز صدر اسلام الی یوم القیامه 🌷🌷🌷 باگوش جان بشنوید همراهی کنید ولذت ببرید
تا کی؟... تا کی به چاه سر بگذاریم و بگذریم؟ دندان سر جگر بگذاریم و بگذریم تا کی میان معرکه شیران شرزه را بی‌تیغ و بی‌سپر بگذاریم و بگذریم؟ یا دست روی دست بمانیم بی‌خیال یا دست بر کمر بگذاریم و بگذریم باید بت بزرگ هم این بار بشکند هیهات اگر تبر بگذاریم و بگذریم تردید و ناامیدی و تسلیم و ترس را وقت است پشت سر بگذاریم و بگذریم ای کودکان غزّه! نشستن حراممان تنهایتان اگر بگذاریم و بگذریم
کوفیان عصر جدید ما بر تو ای حسین دمادم گریستیم اما چه سود چون به شما ننگریستیم ما کوفیان عصر جدیدیم در نفاق گفتیم یا حسین و یزیدانه زیستیم ما تیغ را به خصم نه، بر خویش می‌زنیم خصمیم یا که دوست؟ ندانیم کیستیم! پاسخ نمی‌دهیم به هل من معین تو تنهایی‌ات مدام، که ما یار نیستیم ما خو گرفته‌ایم به بیداد هر زمان کو پای عزم، تا به عدالت بایستیم..
شرح آیات ابتدای سوره بقره 1.mp3
34.64M
🎙 جلسه 1 ✅شنیدن صوتها برای آقایان بلامانع می باشد.
فلسفه عاشورا برای کودکان ۱.mp3
25.33M
🎙 جلسه 1 ✅شنیدن صوتها برای آقایان بلامانع می باشد.
برای ظهور چه کردیم؟ 2.mp3
30.5M
🎙 ؟ جلسه دوم ✅شنیدن صوتها برای آقایان بلامانع می باشد.
شهیدی که هیچ‌کس بر مزارش گریه نکرد! 🔹شهید کاظم استیری در جریان راهپیمایی‌ها و قبل از انقلاب، در عین حال که سن کمی داشت، فعالانه شرکت می‌کرد. با شروع جنگ تحمیلی تلاش فراوانی را برای حضور در جبهه‌های نبرد آغاز کرد که سرانجام توانست بارها به جبهه اعزام شود. 🔹کاظم مدتی به عنوان محافظ نماینده ولی فقیه در سبزوار انجام وظیفه کرد. وی با وجود اینکه هنوز شش ماه بیشتر از ازدواجش نمی‌گذشت همراه دو برادرش در عملیات والفجر8 شرکت کرد؛ او و برادرش حسین در یک روز به فیض رفیع شهادت دست یافتند. 🔹مادر شهید کاظم استیری قبل از رسیدن خبر شهادت، در خوابی می‌بیند که کاروانی از کربلا می‌آید و دو پرچم به او می‌دهد، و او متوجه شهادت دو تن از فرزندانش می‌شود. 🔹بنا به وصیت شهید استیری، خانواده بر جنازه‌اش گریه نکردند و او را به همراه دوستان کفن کرده و به خاک سپردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
(ویژه محرم) 🖤 تو محیط های معنوی، اگر با گناه آشـــکار مواجــــه شـــــدیم، باید چیکـــــار کنــــــــیم ؟ با چــه شــــــیوه ای؟ با چـــه جمـــــــــله ای؟ اگر تذکــــــر ندیــم چه اتفاقــــــــــی میفته؟
نقش ولایت در عالم خلقت (( دوره جدید )) 9.mp3
29M
🎙 (( دوره جدید )) جلسه 9 ✅شنیدن صوتها برای آقایان بلامانع می باشد.
برای ظهور چه کردیم؟ 3.mp3
34.29M
🎙 ؟ جلسه سوم ✅شنیدن صوتها برای آقایان بلامانع می باشد.
آیا ملائک اختیار دارند؟.mp3
3.78M
🎙 و پاسخ آیا ملائک اختیار دارند؟ ✅شنیدن صوتها برای آقایان بلامانع می باشد.
شهید امینی، اسوه جهاد و شهادت 🔹شهید سید هاشم امینی طلبه ممتاز مدرسه موسوی‌نژاد مشهد بود که برای ادای تکلیف خود در دفاع مقدس حضور داشت؛ آیت الله موسوی‌نژاد از اساتید برجسته حوزه علمیه خراسان که محمد هاشم شاگرد او بود، خطاب به او می‌گفت در جبین تو مرجعیت می‌بینم. 🔹سید محمد هاشم امینی در دوران دفاع مقدس در واحد تخریب تیپ ۲۱ محمد رسول الله بود که آن زمان سردار قاآنی فرماندهی لشکر را بر عهده داشت؛ نقل می‌کنند سردار قاآنی هرجا بود، حتی با وجود مسافت‌های طولانی تلاش می‌کرد برای نماز خواندن پشت سر سید هاشم امینی خود را به واحد تخریب برساند. 🔹در قسمتی از وصیت نامه شهید سید هاشم امینی آمده است: " تو ای شهادت ! مدرک قبولی! مدال افتخار! لباس دامادی! لباس سربازی و جانبازی و سرفرازی و بهترین هدیه خداوند به بندگان خالص و مخلص و پاک. ای شهادت چقدر مشتاق تو هستم، چون که تو گذرنامه لقاءالله هستی، تو برگه عبور و رد شدن از دنیا و تعلقات آن."
نقش ولایت در عالم خلقت (( دوره جدید )) 10.mp3
36.69M
🎙 (( دوره جدید )) جلسه 10 ✅شنیدن صوتها برای آقایان بلامانع می باشد.
برای ظهور چه کردیم؟ 4.mp3
35.71M
🎙 ؟ جلسه چهارم ✅شنیدن صوتها برای آقایان بلامانع می باشد.
نقش ولایت در عالم خلقت (( دوره جدید )) 11.mp3
32.39M
🎙 (( دوره جدید )) جلسه 11 ✅شنیدن صوتها برای آقایان بلامانع می باشد.
نقش ولایت در عالم خلقت (( دوره جدید )) 8.mp3
33.24M
🎙 (( دوره جدید )) جلسه 8 ✅شنیدن صوتها برای آقایان بلامانع می باشد.
نقش ولایت در عالم خلقت (( دوره جدید )) 8.mp3
33.24M
🎙 (( دوره جدید )) جلسه 8 ✅شنیدن صوتها برای آقایان بلامانع می باشد.
هلا باربعينه.mp3
10.11M
هلا باربعينه هلا باليچينه..
آموزش مرحله به مرحله ثبت نام در سامانه سماح 🔷زائرینی که در ایام اربعین قصد عزیمت به کربلا را دارند، لازم است در سامانه سماح ثبت نام کنند. 🔹برای ورود به سامانه سماح، مراحل زیر را دنبال کنید : ۱- به وب‌سایت رسمی سماح به نشانی samah.haj.ir مراجعه کنید‌. ۲- اگر برای اولین بار است که از سامانه سماح استفاده می‌کنید، بر روی گزینه «ثبت‌نام» کلیک نمایید و در غیر این صورت با نام کاربری و رمز عبور خود وارد شوید. ۳-فرم ثبت‌نام را با دقت تکمیل نمایید. اطلاعاتی همچون مشخصات فردی، شماره تماس، اطلاعات گذرنامه و غیره را وارد کنید. ۴-نوع اعزام (کاروان یا شخصی) را انتخاب نمایید. ۵-مبدأ و مقصد سفر (مرز خروجی و ورودی) را تعیین نمایید. ۶-پس از تکمیل فرم ثبت‌نام، نسبت به پرداخت هزینه‌های مربوطه اقدام نمایید. ۷-پس از پرداخت، کد رهگیری دریافت خواهید کرد. این کد را برای پیگیری مراحل بعدی ثبت‌نام خود نزد خود نگه دارید. 📌 برای اینکه زائران بیشتری از آموزش ها بهره‌مند شوند، لطفاً در بازنشر آن کوشا باشید و بدین ترتیب خادم رسانه ای أباعبداللّه شوید.