🔷️فراخوان طرح امام محله
جذب امام جماعت مستقر در شهرستان های کل کشور
مجموعه تبلیغی تمدنی ولایت و امامت از بین طلاب جهادی انقلابی جهت امامت محله در شهرستاتهای کل کشور دعوت به عمل می آورد.
🔷️شرایط
1- روحیه جهادی
2- آشنا با مسایل اقتصادی
3- آشنا با مسائل تربیتی
4- همراهی و تعهد ۵ ساله
5- متعهد به اهداف و اجرای برنامه های مجموعه
6- آشنا به خطابه
7- آشنائی با منظومه فکری امامین انقلاب
8- تلبس
9- اتمام پایه ۶یا فارغ التحصیل سفیران هدایت
🔷️مزایا
1- پشتیبانی علمی ( دروس حوزوی، دوره های تخصصی، دوره های محتوایی و مطالعاتی)
2- پشتیبانی معیشتی و کمک هزینه
3- پشتیبانی اعزام به مناطق داخل و خارج از کشور
4- حکم تبلیغی و ثبت سوابق
🔷️مراحل پذیرش
1- ثبت نام به صورت مجازی
2- مصاحبه
🔷️راه های ارتباطی
1.شماره تماس
📲09937132543
2.فضای مجازی(ایتا)
🆔️@emamemahalleh
🚪آدرس
قم.خیابان صفائیه.کوچه 21 پلاک 10
#فراخوان_طرح_امام_محله
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
با مَدرس مبلغین دست پر باش👇
🛄 @madrasemobaleqin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 چاووشی خوانی استاد #مومنی برای ورود به ماه #محرم
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
با مَدرس مبلغین دست پر باش👇
🛄 @madrasemobaleqin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 #کلیپ زیبای بیا برگردیم
👤 #صابرخراسانی
▪️روزشمار #محرم
📌 #پیشنهاد_دانلود
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
با مَدرس مبلغین دست پر باش👇
🛄 @madrasemobaleqin
با پایان کار کاروان وزرشی ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو، حضرت آیتالله خامنهای در پیامی از مدالآوران کشورمان تشکر کردند.
متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسمه تعالی
از مدالآوران المپیک که با تلاش خود ملت ایران را خوشحال کردند، تشکر میکنم.
سیّدعلی خامنهای
۱۶ مرداد ۱۴۰۰
کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو موفق به کسب هفت مدال (۳ طلا، ۲ نقره، ۲ برنز) در رشتههای تیراندازی، کشتی آزاد و فرنگی، وزنه برداری و کاراته شد.
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
با مَدرس مبلغین دست پر باش👇
🛄 @madrasemobaleqin
#حوزه_علمیه_قم | #امتحانات_ارتقایی
❇️ طلاب محترم سطوح عالی حوزه علمیه قم درصورت دارا بودن شرایط ذيل میتوانند در طرح ارتقایی شهریورماه ۱۴۰۰ حداکثر تا ۶۴۰ ساعت درس را انتخاب و در امتحانات شرکت نمایند.
۱. فعال بودن پرونده آموزشی
۲. داشتن حداقل ۶۲۰ ساعت انتخاب درس در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹
۳. قبولی در امتحانات تمامی دروس انتخابی تا پایان تیرماه ۱۴۰۰ و کسب معدل کل حداقل ۱۶
🔴 تذکرات مهم:
1️⃣ طلاب مشغول در مراکز فقهی برای شرکت در امتحانات ارتقايی باید با موافقت مدرسه خود اقدام نمایند.
2️⃣ امتحان ارتقایی دروس فقه، اصول و فلسفه به صورت دو نیمسالی و سایر دروس به صورت سالی واحدی از کل محدوده می باشد.
3️⃣ نمره قبولی امتحانات ارتقایی در همه دروس ۱۶ می باشد.
4️⃣ طلابی که مشمول طرح قدیم میباشند امتحان ارتقایی آنان از طرح قدیم و افرادی که طرح جدید می باشند امتحان ارتقایی آنان از طرح جدید خواهد بود.
@sotohaali
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
با مَدرس مبلغین دست پر باش👇
🛄 @madrasemobaleqin
۞ تخفیف ویژه محرم ۞
برای کتابهای:
📓 وارثان عاشورا
📕 عاشورا
📗 چهل حدیث از امام حسین
🗓 ویژه ایام #محرم🏴
سفارش از طریق سایت انتشارات 🌙لیلةالقدر
🌐 www.einsad.ir
•═══••@Einsad••═══•
♦️کانال نشرآثار وبیانات
《دکتر حمید رضا ترابی》
♦️موسس ومدیر آکادمی اسلام شناسی اروپا (AIT)
موسس مدرسه علمیه آیت الله بهجت قم
موسس بنیاد فرهنگی یاران سبز موعود عج
🔶اینستاگرام
instagram.com/hrtorabi_com1
🔸سایت
http://hrtorabi.com
🔶ایتا
@hrtorabi_com
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
با مَدرس مبلغین دست پر باش👇
🛄 @madrasemobaleqin
﷽
💠 بزرگترین مسئولیت
#ایستگاه_مربی_ها (قسمت اول)
🔹 مسألهى تربيت و سازندگى بزرگترين
مسئوليت ما در اين قرن وحشى است.
اين اولين مسأله است، زيرا هر بقالى،
بنايى، نجارى، طبيبى و مهندسى، بايد
قبلا تربيت شود و نه تنها تربيت، كه
#مربى ديگران هم باشد.
🔹اين سازندگى اولين و بزرگترين وظيفه
است و با ساير مشاغل و برنامهها منافات ندارد.
عطار هنگامى كه دارد چاى را در پاكت
مىريزد مىتواند شناختى در مغز و
عشقى در دل و وسعتى در روحِ
طرف(خریدار) بگذارد و چاى كشيدنش
به او درسهايى بدهد.
🔹هر كس در هر كجا مىتواند مربى
و سازنده باشد. چراغ روشن در هر كجا
كه هست مىتواند #نور بپاشد و راهها را
روشن كند.
هر كس افراد تحت اختيارش را براى
محيطى كه در نظر دارد، #تربيت مىكند.
من فرزندم را براى خانهام، استاد
شاگردش را براى جامعهى محدودش
و يك دانشمند، انسان را حداكثر براى
اين زمين و براى هفتاد سال زندگى،
تربيت مىكند و بر طبق شرايط موجود،
بارور و شكوفايش مىسازد.
🔹 ولی انسان فرزند خانه و جامعه و
حتی دنیای محدود و سرزمین خاکی نیست...
📚 مسئولیت و سازندگی | ص ۴۴
📝 استاد علی صفایی حائری
#⃣ #متن
•═══••@Einsad••═══•
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
با مَدرس مبلغین دست پر باش👇
🛄 @madrasemobaleqin
💠 انسان بزرگتر از دنیا
#ایستگاه_مربی_ها (قسمت دوم)
🔹 وقتى كه انسان محدود به هفتاد هشتاد سال
شد، ناچار جورى #تربيت مىشود كه استعداد و
سرمايههايش در همين هفتاد سال كارگشا باشند.
🔹 اما در آنجا كه ما هستى را با وسعتى شناختيم
كهتا بىنهايت راه دارد و انسانرا بهعظمتى شناختيم
كه اين هستى را زير پا دارد، ناچار انسان به گونهاى
تربيت مىشود كه با قانونهاى حاكم بر اين عوالم
درگير نشود و به گونهاى تربيت مىشود كه استعداد
و سرمايههايش در تمام اين عوالم كارگشا باشند
🔹 و با قانونهايى دمخور مىشود كه در تمام
اين عوالم تجربه شدهاند و شناخته شدهاند
و وضع شدهاند و براى مسائلى مىكوشد كه
در اين بىنهايت فرصت، آمد و شد دارند.
🔹 و ناچار #مربى اين انسان عظيم، در اين
پهناى هستى و اين وسعت گسترده، وجودى
مىتواند باشد عظيمتر و وسيعتر.
وجودى محيط و آگاه و در عين حال مهربان و دلسوز.
📚 مسئولیت و سازندگی | ص ۵۰
📝 استاد علی صفایی حائری
#⃣ #متن
•═══••@Einsad••═══•
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
با مَدرس مبلغین دست پر باش👇
🛄 @madrasemobaleqin
💠 مربی کیست؟
#ایستگاه_مربی_ها (قسمت سوم)
🔹 مربى اين انسان عظيم، در اين پهناى هستى و
اين وسعت گسترده، وجودى مىتواند باشد عظيمتر
و وسيعتر. وجودى محيط و آگاه و در عين حال
مهربان و دلسوز. وجودى آگاه از ما و استعدادهاى
بىنهايت ما و آگاه از هستى و قانونهاى بىشمارِ
آن. وجودى مهربان و دلسوز براى رشد ما و كمال ما
و سعادت و بهزيستى ما.
🔹 و چه وجودى آگاهتر از خداوندِ هستى و انسان،
كه انسان را آفريد و هستى را براى انسان آفريد.
و چه وجودى مهربانتر از او كه مهربانىها را پديد
آورد و محبتها را در دلها ريخت و غريزهى حبّ بقا
و حب نفس را در درون ما گذاشت و ما را با خود
مهربان كرد.
🔹 راستى كه او از من به من نزديكتر است...
پس بايد بگوييم انسانِ خانه را پدر مىتواند تربيت
كند و انسانِ #جامعه را استاد و انسانِ زمين را و اين
دنيا را دانشمند.
اما انسانِ تمام هستى و انسانِ رهرو تا آن سوى
عوالم را چه كسى جز آفريدگار هستى و انسان؟
📚 مسئولیت و سازندگی | ص ۵۱
📝 استاد علی صفایی حائری
#⃣ #متن #امام_زمان
•═══••@Einsad••═══•
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
با مَدرس مبلغین دست پر باش👇
🛄 @madrasemobaleqin