eitaa logo
مدرس مُبَلّغین
2.4هزار دنبال‌کننده
888 عکس
653 ویدیو
456 فایل
محتواهای تبلیغی: ◀️منبربلند ◀️منبر کوتاه ◀️ درسنامه ◀️آموزش کلاسداری ◀️صوت ها و فیلم های سخنرانی بزرگان ◀️روضه ◀️سیره علما ◀️اخبار مبلغین و تمامی موضوعات مورد نیاز مبلغین در این کانال بارگزاری خواهد شد. ادمین: @gholame_ali @ahmadnejad48
مشاهده در ایتا
دانلود
🔷️فراخوان طرح امام محله جذب امام جماعت مستقر در شهرستان های کل کشور مجموعه تبلیغی تمدنی ولایت و امامت از بین طلاب جهادی انقلابی جهت امامت محله در شهرستاتهای کل کشور دعوت به عمل می آورد. 🔷️شرایط 1- روحیه جهادی 2- آشنا با مسایل اقتصادی 3- آشنا با مسائل تربیتی 4- همراهی و تعهد ۵ ساله 5- متعهد به اهداف و اجرای برنامه های مجموعه 6- آشنا به خطابه 7- آشنائی با منظومه فکری امامین انقلاب 8- تلبس 9- اتمام پایه ۶یا فارغ التحصیل سفیران هدایت 🔷️مزایا 1- پشتیبانی علمی ( دروس حوزوی، دوره های تخصصی، دوره های محتوایی و مطالعاتی) 2- پشتیبانی معیشتی و کمک هزینه 3- پشتیبانی اعزام به مناطق داخل و خارج از کشور 4- حکم تبلیغی و ثبت سوابق 🔷️مراحل پذیرش 1- ثبت نام به صورت مجازی 2- مصاحبه 🔷️راه های ارتباطی 1.شماره تماس 📲09937132543 2.فضای مجازی(ایتا) 🆔️@emamemahalleh 🚪آدرس قم.خیابان صفائیه.کوچه 21 پلاک 10 〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️ با مَدرس مبلغین دست پر باش👇 🛄 @madrasemobaleqin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 چاووشی خوانی استاد برای ورود به ماه 〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️ با مَدرس مبلغین دست پر باش👇 🛄 @madrasemobaleqin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 زیبای بیا برگردیم 👤 ▪️روزشمار 📌 〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️ با مَدرس مبلغین دست پر باش👇 🛄 @madrasemobaleqin
با پایان کار کاروان وزرشی ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی از مدال‌آوران کشورمان تشکر کردند. متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است: بسمه تعالی از مدال‌آوران المپیک که با تلاش خود ملت ایران را خوشحال کردند، تشکر میکنم. سیّدعلی خامنه‌ای ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو موفق به کسب هفت مدال (۳ طلا، ۲ نقره، ۲ برنز) در رشته‌های تیراندازی، کشتی آزاد و فرنگی، وزنه برداری و کاراته شد. 〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️ با مَدرس مبلغین دست پر باش👇 🛄 @madrasemobaleqin
| ❇️ طلاب محترم سطوح عالی حوزه علمیه قم درصورت دارا بودن شرایط ذيل می‌توانند در طرح ارتقایی شهریورماه ۱۴۰۰ حداکثر تا ۶۴۰ ساعت درس را انتخاب و در امتحانات شرکت نمایند. ۱. فعال بودن پرونده آموزشی ۲. داشتن حداقل ۶۲۰ ساعت انتخاب درس در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ ۳. قبولی در امتحانات تمامی دروس انتخابی تا پایان تیرماه ۱۴۰۰ و کسب معدل کل حداقل ۱۶ 🔴 تذکرات مهم: 1️⃣ طلاب مشغول در مراکز فقهی برای شرکت در امتحانات ارتقايی باید با موافقت مدرسه خود اقدام نمایند. 2️⃣ امتحان ارتقایی دروس فقه، اصول و فلسفه به صورت دو نیمسالی و سایر دروس به صورت سالی واحدی از کل محدوده می باشد. 3️⃣ نمره قبولی امتحانات ارتقایی در همه دروس ۱۶ می باشد. 4️⃣ طلابی که مشمول طرح قدیم می‌باشند امتحان ارتقایی آنان از طرح قدیم و افرادی که طرح جدید می باشند امتحان ارتقایی آنان از طرح جدید خواهد بود. @sotohaali 〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️ با مَدرس مبلغین دست پر باش👇 🛄 @madrasemobaleqin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۞ تخفیف ویژه محرم ۞ برای کتاب‌های: 📓 وارثان عاشورا 📕 عاشورا 📗 چهل حدیث از امام حسین 🗓 ویژه ایام 🏴 سفارش از طریق سایت انتشارات 🌙لیلة‌القدر 🌐 www.einsad.ir •═══••@Einsad•‌•═══•‌‍‌‌
♦️کانال نشرآثار وبیانات 《دکتر حمید رضا ترابی》 ♦️موسس ومدیر آکادمی اسلام شناسی اروپا (AIT) موسس مدرسه علمیه آیت الله بهجت قم موسس بنیاد فرهنگی یاران سبز موعود عج 🔶اینستاگرام instagram.com/hrtorabi_com1 🔸سایت http://hrtorabi.com 🔶ایتا @hrtorabi_com 〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️ با مَدرس مبلغین دست پر باش👇 🛄 @madrasemobaleqin
✅ فرآیند ثبت نام و ورود به دوره طرح ولایت مجازی 🆔 @hamzevasl
﷽ 💠 بزرگ‌ترین مسئولیت (قسمت اول) 🔹 مسأله‏‌ى تربيت و سازندگى بزرگ‏ترين مسئوليت ما در اين قرن وحشى است. اين اولين مسأله است، زيرا هر بقالى، بنايى، نجارى، طبيبى و مهندسى، بايد قبلا تربيت شود و نه تنها تربيت، كه ديگران هم باشد. 🔹اين سازندگى اولين و بزرگ‏ترين وظيفه است و با ساير مشاغل و برنامه‏‌ها منافات ندارد. عطار هنگامى كه دارد چاى را در پاكت مى‏‌ريزد مى‏‌تواند شناختى در مغز و عشقى در دل و وسعتى در روحِ طرف(خریدار) بگذارد و چاى كشيدنش به او درس‏‌هايى بدهد. 🔹هر كس در هر كجا مى‏تواند مربى و سازنده باشد. چراغ روشن در هر كجا كه هست مى‏‌تواند بپاشد و راه‏‌ها را روشن كند. هر كس افراد تحت اختيارش را براى محيطى كه در نظر دارد، مى‏‌كند. من فرزندم را براى خانه‏‌ام، استاد شاگردش را براى جامعه‏‌ى محدودش و يك دانشمند، انسان را حداكثر براى اين زمين و براى هفتاد سال زندگى، تربيت مى‏‌كند و بر طبق شرايط موجود، بارور و شكوفايش مى‏‌سازد. 🔹 ولی انسان فرزند خانه و جامعه و حتی دنیای محدود و سرزمین خاکی نیست... 📚 مسئولیت و سازندگی | ص ۴۴ 📝 استاد علی صفایی حائری #⃣ ‌ •═══••@Einsad•‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌•═‌‌‌‌‌‌══•‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️ با مَدرس مبلغین دست پر باش👇 🛄 @madrasemobaleqin
💠 انسان بزرگ‌تر از دنیا (قسمت دوم) 🔹 وقتى كه انسان محدود به هفتاد هشتاد سال شد، ناچار جورى مى‏‌شود كه استعداد و سرمايه‏‌هايش در همين هفتاد سال كارگشا باشند. 🔹 اما در آن‏جا كه ما هستى را با وسعتى شناختيم كه‌تا بى‏‌نهايت راه دارد و انسان‌را به‌عظمتى شناختيم كه اين هستى را زير پا دارد، ناچار انسان به گونه‏‌اى تربيت مى‏‌شود كه با قانون‏‌هاى حاكم بر اين عوالم درگير نشود و به گونه‏‌اى تربيت مى‏‌شود كه استعداد و سرمايه‏‌هايش در تمام اين عوالم كارگشا باشند 🔹 و با قانون‏‌هايى دمخور مى‏‌شود كه در تمام اين عوالم تجربه‏ شده‏‌اند و شناخته شده‏‌اند و وضع شده‏‌اند و براى مسائلى مى‏‌كوشد كه در اين بى‏‌نهايت فرصت، آمد و شد دارند. 🔹 و ناچار اين انسان عظيم، در اين پهناى هستى و اين وسعت گسترده، وجودى مى‏‌تواند باشد عظيم‏تر و وسيع‏تر. وجودى محيط و آگاه و در عين حال مهربان و دلسوز. 📚 مسئولیت و سازندگی | ص ۵۰ 📝 استاد علی صفایی حائری #⃣ ‌ •═══••@Einsad•‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌•═‌‌‌‌‌‌══•‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️ با مَدرس مبلغین دست پر باش👇 🛄 @madrasemobaleqin
💠 مربی کیست؟ (قسمت سوم) 🔹 مربى اين انسان عظيم، در اين پهناى هستى و اين وسعت گسترده، وجودى مى‏‌تواند باشد عظيم‏‌تر و وسيع‏‌تر. وجودى محيط و آگاه و در عين حال مهربان و دلسوز. وجودى آگاه از ما و استعدادهاى بى‏‌نهايت ما و آگاه از هستى و قانون‏‌هاى بى‏‌شمارِ آن. وجودى مهربان و دلسوز براى رشد ما و كمال ما و سعادت و بهزيستى ما. 🔹 و چه وجودى آگاه‏‌تر از خداوندِ هستى و انسان، كه انسان را آفريد و هستى را براى انسان آفريد. و چه وجودى مهربان‏‌تر از او كه مهربانى‏‌ها را پديد آورد و محبت‏‌ها را در دل‏‌ها ريخت و غريزه‏‌ى حبّ بقا و حب نفس را در درون ما گذاشت و ما را با خود مهربان كرد. 🔹 راستى كه او از من به من نزديك‏تر است... پس بايد بگوييم انسانِ خانه را پدر مى‏‌تواند تربيت كند و انسانِ را استاد و انسانِ زمين را و اين دنيا را دانشمند. اما انسانِ تمام هستى و انسانِ رهرو تا آن سوى عوالم را چه كسى جز آفريدگار هستى و انسان؟ 📚 مسئولیت و سازندگی | ص ۵۱ 📝 استاد علی صفایی حائری #⃣ ‌ •═══••@Einsad•‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌•═‌‌‌‌‌‌══•‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️ با مَدرس مبلغین دست پر باش👇 🛄 @madrasemobaleqin