eitaa logo
مدرسه من
2.6هزار دنبال‌کننده
5.3هزار عکس
3.9هزار ویدیو
3.4هزار فایل
مطالب مفید علمی و فرهنگی پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی
مشاهده در ایتا
دانلود
🔷دست ورزی جمع و تفریق اعداد اعشاری با واحد لیتر 🔷تهیه کننده:زهرا رییسی سرگروه پایه چهارم استان فارس # ریاضی چهارم 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
🔷دست ورزی جمع و تفریق اعداد اعشاری با واحد لیتر 🔷تهیه کننده:زهرا رییسی سرگروه پایه چهارم استان فارس # ریاضی چهارم 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
♨️🍂🍂قابل توجه مدیران محترم متوسطه دوره اول ♨️خلاصه موارد مهم محور برنامه نویسی جشنواره نوجوان خوارزمی👇 ۱_همه دانش آموزان، همه پایه ها می توانند در محور برنامه نویسی شرکت کنند و لازم نیست هم پایه و همکلاس باشند ۲- این محور شامل سه زیرمحور تولید بازیهای دیجیتال، تولید برنامه های کاربردی و تولید وب سایت است. همه زبانها و پلتفرمهای برنامه نویسی به جز محیطهای بلاکی (اسکرچ و اپ اینونتور) و محیطهای آماده ساخت اپ یا سایت (بدون برنامه نویسی) مجاز هستند. ۳_ گروه دانش آموزان شرکت کننده می تواند انفرادی یا دو نفره باشد و خود دانش آموزان گروه خود را انتخاب می کنند . 4- مراحل انجام پروژه: *دانش آموزان ابتدا ایده اولیه خود را یادداشت کرده، که مثلا در مورد ساخت یک وب سایت، یک اپلیکیشن یا بازی است * با دوست هم تیمی خود در خصوص آن مشورت کرده، *در مورد آن به سرچ با کلیدواژه های فارسی و انگلیسی می پردازند و نمونه های داخلی و خارجی ایده خود را بررسی می کنند. * سپس در مورد ایده با دبیرکاروفناوری یا هر دبیر علاقمند دیگر در مدرسه و دوستان خود در انجمن علمی برنامه نویسی مدرسه یا پژوهشسرا صحبت می کنند. * پس از نوشتن ایده کار، سناریوی بازی و طراحی اولیه بازی، اپ یا وب خود بر روی کاغذ، در مورد زبانهای برنامه نویسی مناسب برای آن سرچ می کنند. * پس از پیدا کردن زبان و IDE برنامه نویسی مناسب، نمونه کدهای آماده مرتبط با ایده خود را پیدا کرده و همزمان منابع رایگان آموزش آن زبان برنامه نویسی را پیدا کرده و با علاقه یادگیری را ادامه می دهند. * برای هر زبان برنامه نویسی، تعداد زیادی فیلم آموزشی، اپلیکیشن قابل نصب بر روی گوشی و جزوه و کتاب و تکه کد آماده وجود دارد که برنامه نویسی را به یکی از جذاب ترین و ساده ترین کارها تبدیل کرده و فقط کافی است که یک ایده خلاقانه و پشتکار داشته باشید. برای پیدا کردن ایده هم، برگ برنده شما دیدن نمونه کارهای مختلف موجود در نت است. ۵_مدرسه نباید بدون داوری آثار، تیمهای منتخب سه زیرمحور بازی، اپ و وب را در سامانه ثبت کنند. ۶_ برای طراحی و تولید محصولات نرم افزاری محور برنامه نویسی در مرحله مدرسه ای، 5 نمره از مستمر و تقدیرنامه مدرسه ای برای دانش آموزان ارائه دهنده و معلمان راهنما و ناظر مدرسه ای درنظر گرفته می شود. ۷_در هر مرحله، (مدرسه ای، منطقه ای و استانی)، از هر زیر محور، یک اثر به مرحله بعد راه پیدا می کند و داوری در مراحل منطقه ای و استانی شامل مرحله غیرحضوری ( بررسی مستندات اثر)، مرحله دفاع آنلاین و دفاع حضوری است. ۸_با توجه به تغییرات محور برنامه نوسی، دانش آموزانی که سال گذشته در خوارزمی شرکت کردند نیز می توانند در این محور شرکت کنند. 9_تمام مستندات اثر، شامل سناریو، اسناد طراحی بازی و سایر محصولات نرم افزاری، سورس کد و خروجی قابل اجرا و لینک های مربوطه همگی باید در کلیه مراحل مدرسه ای تا معرفی منتخبین استان، برای هر اثر در یک پوشه با نام دانش آموزان ذخیره شده، فشرده سازی شده و ارسال گردد. 10- همه مدیران و دست اندرکاران مدارس که آثار آنها در محور برنامه نویسی به مرحله استانی راه می یابند، تقدیرنامه شهرستانی، برگزیدگان مرحله دوم استانی، تقدیرنامه استانی و نمایندگان نهایی استان، تقدیرنامه کشوری دریافت خواهند کرد. 11- به کلیه اساتید راهنما و ناظران و دانش آموزانی که در زمینه آموزش پلت فرمها و زبانهای برنامه نویسی، طراحی الگوریتم، مدیریت پروژه های نرم افزاری، هوش مصنوعی، متاورس، بلاک چین و ...، هر نوع محتوا، اعم از فیلم، اسلاید، پادکست، اینفوگراف، نمونه کد، پوستر و ... طراحی کنند، پس از داوری و سطح بندی، گواهی اصالت محتوا، متناسب با کیفیت محتوا ارائه خواهد شد. 12- تمامی برگزیدگان مرحله دوم استانی از هر سه زیر محور بازی، اپ و وب، مورد حمایت برنامه های تجاری سازی در شبکه یادگیری قرار خواهند گرفت. ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
6.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دیروزت که گذشت فردات هم که نیومده غصه چیو میخوری ؟ ┄┅═✧❁❤️❁✧═┅┄ ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
💠 برنامه ها و فعالیت های پایگاه کشوری انتظار و مهدویت 🌼 نیمه شعبان ۱۴۴۴ 🌼 1️⃣ برگزاری ویژه برنامه شب احیاء نیمه شعبان 2️⃣ برگزاری ویژه برنامه جشن نیمه شعبان 3️⃣ برگزاری سومین جشنواره مشق انتظار 4️⃣ برگزاری اولین جشنواره کشوری آوای انتظار 5️⃣ برگزاری دومین جشنواره کشوری گوینده شو 6️⃣ برگزاری مسابقه جام کتابخوانی مهدویت و نماز 7️⃣ برپایی ایستگاه مهدوی در نیمه شعبان و انتخاب بهترین ایستگاه 8️⃣ پخش فیلم کوتاه، انیمیشن و مستند در مورد امام زمان و نیمه شعبان 9️⃣ برگزاری پنجمین پویش دعای عهد هر صبحگاه و دعای فرج هر شامگاه 🔟 برگزاری سومین پویش بیعت با امام زمان در فضای مجازی 1️⃣1️⃣ برگزاری پویش قنوت انتظار 2️⃣1️⃣ نواختن زنگ انتظار در مدارس 🎁 همراه با جوایز ارزنده 🎁 🌐 دبیرخانه کشوری پایگاه انتظار و مهدویت ⛅ اللّٰھـُم ؏جِّل لِوَلیڪَ الفَرَجْـ ⛅ ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
🌺 ابراهیم شهید شد .....🌺 🌷۴۰ سال از شهادت داداش ابراهیم گذشت 🌷 🔵 امروز جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۶۱ پنج روز است که در محاصره هستیم. آب و غذا و مهمات نداریم. شمار بچه های کانال کمیل بسیار کم است و بسیاری شهید و یا زخمی🥀 شدند. باقی هم از عطش فراوان توانی برایشان نمانده است. 🌻امیدواری دادن های ابراهیم بهترین رزق این چند روز برای بچه ها بود.. 🔸ابراهیم می گفت : اگر همگی هم 🌷شهید 🌷شویم تنها نیستیم، مطمئن باشید مادرمان حضرت زهرا سلام الله علیها می آید و به ما سر می زند. 🔸در همین حال رزمنده ای فریاد زد : مادر بخدا قسم اگر گردان کمیل در مدینه بود هرگز نمی گذاشتند به تو سیلی بزنند. نوای مادر مادر در کانال طنین انداز شده بود... 🔸کماندو های عراقی به کانال رسیدند و شروع کردند به قتل عام بچه های باقی مانده کمیل و حنظله🥀🥀 💠ابراهیم باقی رزمندگان را به عقب راند و خود در برابر کماندوها مقاومت می کرد که ناگهان نوایی بلند شد : 🌷 ابراهیم شهید شد...🌷 ─ ✾࿐༅🍃🌸🍃༅࿐✾ ╔═📚📒💡═════╗ ╚═════📖🔖🕯═╝ شادی روح شهدا صلوات ─ ✾࿐༅🍃🌸🍃༅࿐✾─ مطالب مفید علمی و فرهنگی پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی @madrese_yar
آیت ﺍﻟﻠﻪ (ره)🌸🍃 : 💠 ﺩﺭ ﺭﻭﺯ ﻗﻴﺎﻣﺖ ﻣﺎ ‌√ ﺳﻨﮓ ﻗﺒﺮ ﻧﺪﺍﺭﻳﻢ، √ ﺷﻨﺎﺳﻨﺎﻣﻪ ﻧﺪﺍﺭﻳﻢ، √ ﺍﺳﻢ ﻧﺪﺍﺭﻳﻢ. √ ﻋﻨﺎﻭﻳﻦ ﻣﺮﺩﻡ، √ ﭘﺴﺖ ﻭ ﻣﻘﺎﻡ ﻣﺮﺩﻡ √و ﺍﻳﻨﮑﻪ ﺁﻳﺖ‌ﺍﻟﻠﻪ ﺑﺎﺷﺪ ﻳﺎ ﻧﺒﺎﺷﺪ،💯 √ ﻭﺯﻳﺮ ﺑﺎﺷﺪ ﻳﺎ ﻧﺒﺎﺷﺪ،🙂 √ ﺛﺮﻭﺗﻤﻨﺪ ﺑﺎﺷﺪ ﻳﺎ ﻧﺒﺎﺷﺪ. ⇦ﺍﻳﻨﻬﺎ ﺍﺻﻼ ﻣﻼﮎ ﻧﻴﺴﺖ، 💠▫️ﺑﻠﮑﻪ ﻣﻮﺍﺭﺩ ﺯﻳﺮ ﺍﺳﺖ 👇: ①↫ﺍﻭﻝ ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﻣﻴﮕﻮﻳﻨﺪ ﺁﻧﻬﺎﻳﻲ ﮐﻪ ﭘﺪﺭ ﻭ ﻣﺎﺩﺭﺷﺎﻥ ﺍﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﺭﺍﺿﻲ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﺁﻧﻬﺎ ﺑﺮﻭﻧﺪ ﺑﻬﺸﺖ🌳🍃. ②↫دوم ﺁﻧﻬﺎﻳﻲ ﮐﻪ ﻣﺮﺩﻡ ﺍﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﺭﺍﺿﻲ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻭ ﺑﻪ ﻣﺮﺩﻡ ﻣﻨﻔﻌﺖ ﺭﺳﺎﻧﺪﻩ ﺍﻧﺪ ﺁﻧﻬﺎ ﻧﻴﺰ ﺑﺮﻭﻧﺪ ﺑﻬﺸﺖ. ③↫سوم ﺁﻧﻬﺎﻳﻲ ﻫﻢ ﮐﻪ ﺍﺷﮏ ﺑﺮﺍﻱ امام حسین و ﻓﺎﻃﻤﻪ ﺍﻟﺰﻫﺮﺍ ﺭﻳﺨﺘﻪ ﺍﻧﺪ و عمل‌صالح انجام دادند ﺁﻧﻬﺎ ﻫﻢ ﺑﺮﻭﻧﺪ ﺑﻬﺸﺖ🌳. 💠ﺳﭙﺲ ﻣﻼﺋﮑﻪ🧚🏻‍♂ ﻣﻴﮕﻮﻳﻨﺪ : ✨ﺍﻱ ﺧﺪﺍﻱ ﻣﻬﺮﺑﺎﻥ ﭘﺲ ﺷﻬﺪﺍ ﻭ ﺭﺯﻣﻨﺪﮔﺎﻥ وایثارگران ﭼﻪ؟ 💠ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻣﻴﻔﺮﻣﺎﻳﻨﺪ : ✨ ﻣﻘﺎﻡ ﻭ ﻣﻨﺰﻟﺖ ﺍﻳﻨﻬﺎ ﻗﺎﺑﻞ ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ ﻧﻴﺴﺖ.ﻣﺎ ﺑﺎ ﺍﻳﻨﻬﺎ ﺑﺎﻳﺴﺘﻲ ﻣﻌﺎﻣﻠﻪ ﮐﻨﻴﻢ،ﺑﺎ ﺍﻳﻨﻬﺎ ﺑﺎﻳﺴﺘﻲ ﺻﺤﺒﺖ ﮐﻨﻴﻢ ﻭ ﺑﺒﻴﻨﻴﻢ ﮐﺠﺎ ﺧﻮﺷﺸﺎﻥ ﻣﻲ ﺁﻳﺪ ﻭ ﮐﺠﺎﻱ ﺑﻬﺸﺖ🌳 ﻣﻴﺨﻮﺍﻫﻨﺪ ﺑﺮﻭﻧﺪ؟ﺑﺎﻳﺪ ﺑﺎ ﺍﻳﻨﻬﺎ ﻣﻌﺎﻣﻠﻪ ﮐﻨﻴﻢ ﻭ ﺭﺿﺎﻳﺘﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﺟﻠﺐ ﮐﻨﻴﻢ .😇 مطالب مفید علمی و فرهنگی پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی @madrese_yar
8.71M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ * | آشنایی با انواع اقدامات در برابر دادرس ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
✔️کارگاه بررسی کتب درسی پایه اول و پاسخ به سوالات پرتکرار در فضای اسکای روم 🔰ارائه این جلسه توسط سرکارخانم آسیه ضیانژاد ، سرگروه پایه اول 🔸معاونت آموزش ابتدایی استان فارس ↩️اداره تکنولوژی، گروه های آموزشی و بررسی محتوا 📌لینک ورود به اسکای روم: http://skyroom.online/ch/admin_14011/emt1 ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
📋 تکالیف ترمیمی، اصلاحی طراحی تکلیف ترمیمی و اصلاحی، طراحی فرصت یادگیری جدید برای دانش آموزانی است که نیاز ویژه آموزشی دارند و این نیاز ویژه با مطالعه عملکرد دانش آموز و تحلیل و تفسیر خطاها و موفقیت‌هایش شناخته می‌شود. تکلیف اصلاح یا ترمیمی بعد از انجام انواع آزمون و تکالیف جهت رفع اشکال و با توجه به تفاوت های فردی ارائه می شوند. ✅ مراحل طراحی تکالیف ترمیمی: ۱_ هدف مشخص شود: این هدف باید با تحلیل و تفسیر اطلاعات به دست آمده از عملکرد دانش آموز یا گروهی از دانش آموزان تعریف شود یعنی باید در راستای اصلاح ضعف یا بهبود و ارتقای توانایی خاصی باشد. ۲_ دو فعالیت مناسبی برای دانش آموز تعریف شود؛ این فعالیت باید با هدف ضعف و توانایی دانش آموز یا گروهی از دانش آموزان متناسب باشد. ۳_ دانش آموزان و افراد ذینفع، همکار و اولیا توجیه شوند. ۴_ روند اصلاح و بهبود عملکرد دانش آموز بررسی شود. ⁉️ سوال: آیا تکالیف ترمیمی باید به برگه ی آزمون الصاق شود؟ این کار الزامی نیست چون ممکن است تکالیف ترمیمی به صورت شفاهی باشد اما در صورتی که به یادگیری کمک کند می تواند به برگه الصاق شود. 📚منبع: کتاب ارزشیابی کیفی توصیفی(گامی در راستای عدالت آموزشی) _ صفحه ۴۷ مطالب مفید علمی و فرهنگی پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی @madrese_yar
⁉️ تکالیف امتدادی یا بسطی چیست؟ ✅ گاهی لازم است دانش‌آموزان در امتداد موضوعی که یاد گرفتند تجاربی اضافه کسب کنند و دانش فهم و مهارت خود را توسعه دهند یا لازم است دانش خود را در موقعیت های غیر کلاسی و جدید به کار گیرند. فعالیت هایی که با این منظور طراحی می شوند به بسط و توسعه تجارب دانش آموزان منجر می‌شوند و به لحاظ تربیتی ارزش فراوانی دارند زیرا هدف اساسی تربیت بر این بست و استعلای تجارب استوار است؛ یعنی دانش آموزان باید بتوانند فهم و دانش و توانمندی های خود را توسعه دهند. تکالیف بسطی امتدادی زمانی ارائه می‌شوند که دانش آموزان به اهداف یادگیری رسیده اند و شما قصد دارید و یادگیری آن ها را عمق ببخشید. این تکالیف جهت توسعه دانش و ماندگاری یادگیری و آمادگی لازم برای آزمون های عملکردی استفاده می شود. 🔶 مثال ۱: فرزندم وقتی به خانه رفتی با استفاده از ساعت و به کمک مادرت زمان انجام این کارها را مشخص کن و آنها را بنویس. نوشتن اعداد یک تا بیست مسواک زدن ذوب شدن یک قطعه یخ در لیوان 🔷 مثال ۲: خفاش و جغد را از این نظر ها مقایسه کن: نوع رشد کردن/ شکل دهان 📚منبع: کتاب ارزشیابی کیفی توصیفی(گامی در راستای عدالت آموزشی) _ صفحه ۴۶ مطالب مفید علمی و فرهنگی پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی @madrese_yar