eitaa logo
مدرسه من
2.6هزار دنبال‌کننده
5.3هزار عکس
3.9هزار ویدیو
3.4هزار فایل
مطالب مفید علمی و فرهنگی پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی
مشاهده در ایتا
دانلود
11.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👱‍♂️ شما آقای جبار باغچه‌بان رو می‌شناسید؟ 🐟 زندگی دوباره ماهی کوچولو نتیجه تلاش و استمرار آقای باغچه‌بان است. ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar5
37M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🧲 نیرو وارد کردن دو جسم باردار بدون تماس ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar9
5.47M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هواداری ایران را با لهجه‌ها و گویش‌ قومیت‌های مختلف می‌شنویم. ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar5
44552571316240.pdf
634.7K
کتبی ✅- اول ✅ دهم طراح دبیران ناحیه ۲ ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar10
44581598572782.mp3
1.45M
✅ # آزمون شنیداری ✅ # نوبت - اول ✅ # پایه دهم 🔹 # فایل صوتی شماره ۱ طراح خانم لیلا میر ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar10
44581590789158.mp3
463.1K
✅ # آزمون - شنیداری ✅ # نوبت - اول ✅ # پایه - دهم 🔹 # فایل صوتی شماره ۲ ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar10
44581605896730.mp3
427K
✅ # آزمون -شنیداری ✅ # نوبت- اول ✅ # پایه - دهم 🔹 # فایل صوتی شماره ۳ طراح خانم لیلا میر ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar10
44323339627702.pdf
2.52M
لغات و اصطلاحات جدید درس ۳ The value of knowledge پایه دهم ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar10
44323338558824.pdf
710.7K
جزوه صفات برتر و برترین Comparative & superlative adjectives درس ۲ پایه دهم ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar10
✅️روش های کمک به کودک دیر آموز : 💠انگیزه دادن : وقتی تکنیک یا آموزشی را فرامیگیرند حتی اگر کوچک باشد ، تشویق شوند. 💠پاداش دادن : بعد از به اتمام رساندن کارها برای این کودکان پاداش در نظر گرفته شود حتی دست زدن 💠اهداف کوچکی که توانایی انجامش را دارد برای او تعیین کنیم. 💠یاد بدهیم شکست همیشه بد نیست و او را سرزنش نکنیم و بخواهیم که دوباره سعی اش را بکند. 💠مراحل یادگیری را برای او به مراحل خرد و کوچک تقسیم کنیم . 💠بازی های فکری : تهیه لیست هایی از غذا، بازی، وسایل یا بازی اسم و فامیل و بازی های تقویت حافظه که شامل تکرار کلمه و تکرار اعداد و تشخیص جابه جایی وسایل باشد. 💠تقویت مهارت های دیداری از طریق گذاشتن ۴ تصویر و گفتن نام انها به ترتیب گذاشتن و بعد از یادگیری به تعداد تصاویر بیفزاییم . 💠شناخت جهت ها، مثلا اینکه سوال کنیم سمت چپ تو چه کسی نشسته یا دو نیمکت قبل از تو ردیف سوم چه کسی است ؟ 💠ردیابی :درچند ردیف منظم تعدادی کلمه و عدد روی تابلو بنویسیم واز کودک بخواهیم چهارمین کلمه یا عدد در ردیف دوم را بگوید.یا سومین عدددر ردیف آخر چه عددی است؟ مطالب مفید علمی و فرهنگی پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی @madrese_yar
💥تکالیف خلاق و مشترک برای تمامی‌درسهای فارسی ▫️كلمات بی نقطه و یک نقطه و ... را از درس پیدا کن و بنویس ▫️کلمات سه حرفی ، چهار حرفی و... را از درس پیدا کن و بنویس ▫️جملات پرسشی درس را بنویس ▫️جملات نقل قول درس را بنویس ▫️کلماتی که حروف (ص ث ط ت و...) دارند را از درس پیدا کن و بنویس ▪️کلمات تشدید دار درس را پیدا کن و بنویس ( قبل از دادن تمامی این تکالیف " حتما خودتون چک کنید که کلمات زیاد و خسته کننده نباشه و همیشگی هم نباشد چون باعث زدگی و خستگی بچه ها از انجام تکالیف می شود ) ▪️۳ کلمه بنویس که تمام نقطه های آن بالا باشد ▪️۳ کلمه بنویس‌که تمام نقطه های آن پایین باشد ▪️۳ کلمه بنویس که هم نقطه در بالا داشته باشد و هم در پایین . ▪️۵ کلمه بنویس که حروف آن ها به هم چسبیده باشد و با آن ها جمله بساز (مسجد) ▪️۵کلمه بنویس که حروف آن ها جدا باشد(درس) 🔸ده کلمه از درس را بصورت دومینو بنویس (حرف آخر کلمه اول، حرف اول کلمه ی بعدی ...)مثل تشکر رایانه و... | 🔸با حروف اسم خود، کلماتی را در درس پیدا کن و بنویس مثال احمد:انجام_حوض_مسجد_دقت 🔸و یا کلماتی از درس پیدا کن و بنویس که حرف اولشان، مشابه حرف اول اسم خودشان است ) 🔹روخوانی درس از آخر به اول مثال اما محله ی مسجد.. 🔹قسمتی از درس را بصورت کچل بنویسند(بی نقطه و سرکش) و فردا همان قسمت را با مداد قرمز نقطه گذاری کنند و سرکش بگذارند 🔹مشق رنگی بنویسند(قسمتی از درس را رونویسی کنند به این صورت که هر کلمه را با یک رنگ بنویسند) 🔹سه جمله از درس را بصورت نامرتب بنویس این تمرین برای انجام تمرین مرتب کن، که اکثر بچه ها مشکل دارند، عالیست و حتما توصیه می شود) 🔹اسامی که در درس آمده است را به ترتیب حروف الفبا بنویس 🔹هم معنی یا مخالف کلمات زیر را از حکایت یا درس پیدا کن و با آن ها جمله بساز 🔹املا از والدین و تصحیح توسط بچه‌ها 🔹داستان درس را برای پدر و مادرت تعریف کن 🍁با چند کلمه جدید درس، یک داستان کوتاه بنویس 🍁با توجه به متن درس، داستان نیمه تمام داده و بچه ها آن را به دلخواه ادامه بدهند(حتی تخیلی) 🍁كل درس را روخوانی کنند و آنچه از درس در ذهنشان مانده رابنویسند. ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar1
📚چطور تشخیص بدهیم کدام دانش آموز اختلال خواندن دارد؟ ✅پاسخ: دانش آموزان مبتلا به اختلال خواندن یا خوانش پریشی برخی از این ویژگی ها را دارند:🍃 🍃-در کلاس درس غالبا مشکلات رفتاری دارند 🍃-تمایلی به خواندن ندارند 🍃-در خواندن شفاهی و کلامی تردید می کنند و گاهی دچار لکنت می شوند 🍃-به جای اینکه چشم هایشان را هنگام خواندن حرکت دهند، سرشان را تکان می دهند 🍃-کلمه به کلمه می خوانند 🍃-به زحمت و تقلا و با صدای کشیده و لحن یکنواخت می خوانند 🍃-به علائم نگارشی توجه ندارند و از توجه به معنی واژه ها غافلند 🍃-واژه ها را غیر مرتبط با محتوا و غیر مرتبط با عناصر آوایی حدس می زنند 🍃- افعال را به میل خودشان تغییر می دهند. مطالب مفید علمی و فرهنگی پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی @madrese_yar