تقدیرنامه معلم.zip
3.71M
✏️✏️✏️
📖مجموعه(۷)متن تقدیرنامه ازمعلمان گرانقدربه مناسبت گرامیداشت هفته معلم
مطالب مفید علمی و فرهنگی
پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی
@madrese_yar
#لبیک_یا_خامنه_ای #امام_زمان #معلم
روز معلم.rar
15.49M
💠 فایلهای با کیفیت مجموعه پوستری
«#روز_معلم»
مطالب مفید علمی و فرهنگی
پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی
@madrese_yar
#لبیک_یا_خامنه_ای #امام_زمان #معلم
9.12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❤️ کلیپ زیبای به مناسبت هفته گراميداشت مقام معلم
مطالب مفید علمی و فرهنگی
پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی
@madrese_yar
#لبیک_یا_خامنه_ای #امام_زمان #معلم
6 karkator loos bazi dar nayar (www.mplib.ir).zip
7.64M
🔹 6 پوستر کاریکاتوری با عنوان « لوس بازی در نیار »
🔸 منبع : بخش نو+جوان سایت مقام معظم رهبری
مطالب مفید علمی و فرهنگی
پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی
@madrese_yar
#لبیک_یا_خامنه_ای #امام_زمان #معلم
6.11M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 کلیپ روز معلم
🔻 موضوع : #کلیپ #روزمعلم
مطالب مفید علمی و فرهنگی
پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی
@madrese_yar
#لبیک_یا_خامنه_ای #امام_زمان #معلم
9.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 کلیپ روز معلم
🔹 تهیه کننده : خانم عزیزیان
🔻 موضوع : #کلیپ #روزمعلم
مطالب مفید علمی و فرهنگی
پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی
@madrese_yar
#لبیک_یا_خامنه_ای #امام_زمان #معلم
tazinat roze moalem p1 (www.mplib.ir).zip
20.63M
🌺 70 تصویر از تزیینات همکاران بمناسبت هفته معلم - بخش اول
مطالب مفید علمی و فرهنگی
پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی
@madrese_yar
#لبیک_یا_خامنه_ای #امام_زمان #معلم
tazinat roze moalem p2 (www.mplib.ir).zip
19.31M
🌺 60 تصویر از تزیینات همکاران بمناسبت هفته معلم - بخش دوم
مطالب مفید علمی و فرهنگی
پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی
@madrese_yar
#لبیک_یا_خامنه_ای #امام_زمان #معلم
هدایت شده از آشپزی با هم
کانال های 15 گانه مجموعه تدریس یار
👇👇👇👇👇👇
از ابتدایی تا متوسطه
کانالهایی برای بهتر دیده شدن و بهتر بزرگ شدن.
👌👌👌👌👌👌👌👌👌
جهت سفارش تبلیغ شبانه و یا روزانه
در ۱۵ کانال مجموعه تدریس یار با ما در ارتباط باشید
@teacherschool
✅✅✅✅✅✅✅
#لبیک_یا_خامنه_ای #امام_زمان #ایران
هدایت شده از آشپزی با هم
به بزرگترین مجموعه دانشآموزی در #ایتا بپیوندید.
🌺دریافت #نمونهسوال، #جزوه و کلی اطلاعات دیگر برای افزایش نمره شما ✈️ 👇
کلاس اولی ها 👇👇👇
@tadriis_yar1
کلاس دومی ها 👇👇👇
@tadriis_yar2
کلاس سومی ها 👇👇👇
@tadriis_yar3
کلاس چهارمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar4
کلاس پنجمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar5
کلاس ششمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar6
کلاس هفتمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar7
کلاس هشتمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar8
کلاس نهمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar9
کلاس دهمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar10
کلاس یازدهمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar11
کلاس دوازدهمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar12
کانال کلی برای معلمان
@tadriis_yar
کانال ضمن خدمت و اطلاع از مسابقات
@ltmsme
کانال ایده و نقاشی و کاردستی
@naghashi_ghese
کانال فیلم و قصه کودکانه
@ghesehayekoodakaneeh
کانالی حاوی مطالب مفید فرهنگی و پرورشی ویژه اولیا و معلمان
@madrese_yar
کانال ترفند و خلاقیت
@khalaghbashh
کانال آشپزی و نکات جالب
@ashpaziibaham
کانال خانواده سبز
@familygreen
هدایت شده از تدریس یار
#سین_جیم⁉️
💢News junkie
چرا بیشتر جذب اخبار منفی میشیم تا مثبت؟ یک دیدگاه تکاملی وجود داره.
از این نقطه نظر، خبر بد برای ما مناسبتر بوده تا خبر مثبت. برای هزاران سال، برای زنده موندن نیاز بوده که از خطر آگاه باشیم. به همین خاطر، ما انسانها دچار سوگیری منفی یا negativity bias هستیم.
به این معنی که خبر منفی تاثیرش بر ذهن ما دوبرابر بیشتر از خبر مثبته. مثلا اگه سهامتون ده درصد ریزش کنه، تاثیر منفیش دو برابر بیشتر از حالت خوشیه که برای ده درصد رشد ما در خودمون احساس میکنیم. این سوگیری منفی چیزیه که در تار و پود ما ریشه داره. رسانهها هم دقیقا از همین نقطه وارد میشن و خبرهاشون رو میفروشن. روزانه هزاران «خبر فوری» میبینیم در حالی که هیچکدوم اهمیتی ندارن. برای کلیک بیشتر، امپرشن بالاتر و فروش بیشتر، برای رسانهها همیشه خبرهای منفی اولویت داره بر خبرهای مثبت.
اینکه در فلان کشور بمب ترکید، یا فلانجا چهار نفر مسلح یک عدهای رو کشتن، یا فلان آتشفشان فعال شد و بهمان اتوبوس چپ کرد، چه دخلی به زندگی ما داره واقعا؟ این چیزا در طول تاریخ بوده همیشه و اتفاقا در دورهی ما این رخدادها خیلی کمتر شده. ولی نگاه کنید، صبح تا شب همه جا همین خبرهاست.
با شنیدن مداوم اخبار منفی، بدن ما مدام در معرض استرس قرار میگیره و مغز آدرنالین ترشح میکنه. این آدرنالین منجر به ترشح کورتیزول میشه و در خون ما جریان پیدا میکنه. این منجر به ضعف سیستم ایمنی بدن ما میشه و در دراز مدت، استرس و اضطراب ارگانهای بدن رو مختل میکنه.گوش دادن مداوم به اخبار منفی هم به مرور سیمکشی مغز رو عوض میکنه. شما به یک News junkie تبدیل میشید که مثل معتادا نیاز دارید خبر مصرف کنید. این استرس مدام خبرهای منفی هم ارادهی شما رو ضعیف میکنه. طوری که حتی نمیتونید یک ساعت گوشی رو کنار بگذارید و خبر جدید مصرف نکنید.و اینکه قرار گرفتن مداوم در معرض خبر بد باعث حس انفعال در ما میشه. میبینی اوضاع بده، کاری هم از دستت بر نمیاد، احساس بیچارگی و فلاکت میکنی و این حس هی عمیقتر و عمیقتر میشه. اضطراب و افسردگی هم پشتبندش میاد.از میان خبرهای فوری پنج سال گذشته کدام رو به یاد دارید؟ این همه خبر فوری هر روز تیتر میکنن، شاید دو سه مورد رو نهایتا یادمون باشه. پس بقیهش چی شد؟ خبرای مثبت چی، چند تا رو یادتونه؟ این همه خبر خوندیم، چه تاثیر مثبتی روی زندگی ما داشته؟
سعی کنید روزانه یک بار در حد چند تیتر خبری بخونید نه بیشتر. وقتی دلار گرون میشه، نیازی نیست از صد تا کانال خبری اون رو بشنوید. اینطوری هم بیرون رو از دست میدید هم درون خودتون رو. تمرکز کنید روی کارتون. هرچی که هست، راهحل پیدا کنید، توسعه بدید، تغییر بدید، هرکاری میکنید اخبار منفی
مطالب مفید علمی و فرهنگی
پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی
@madrese_yar
#لبیک_یا_خامنه_ای #امام_زمان #معلم
هدایت شده از تدریس یار پایه دوم
💢💢💢
اطلاعیه ی مهم وفوری
باسلام وآرزوی قبولی طاعات وعبادات
موضوع:
اهم فعالیت های واحد ابتدایی ازنیمه ی دوم فروردین تا پایان اردیبهشت ماه سال تحصیلی1402-1401
1- برگزاری جلسات توجیهی مدیران با کادر آموزشی درخصوص استفاده از زمان
باقی مانده به عنوان فرصت طلایی
2- تشکیل جلسات مدیران و آموزگاران با اولیاء دانش آموزان، با اولویت تشریح
نحوه ی ارزشیابی توصیفی (پیشرفت تحصیلی – تربیتی)
3- تشکیل شورای معلمان با موضوع ارزشیابی ( پیشرفت تحصیلی تربیتی) نوبت دوم و
برنامه ریزی جهت تشکیل کلاس های فوق برنامه برای دانش آموزان لازم التوجه
4- نظارت دقیق بر کلاس ها درجهت اتمام کتاب های درسی به ویژه نشانه های فارسی درپایه ی اول و سوادآموزی و مهارت آموزی درپایه های بالاتر
5- تاکید برتلاش و کوشش مستمر درجهت تقویت مهارت های زبانی و آداب و
مهارت های زندگی
6- نظارت بر روند مرور مجدد محتوای کتاب ها وتاکید برمفاهیم پایه، با هدف تسلط بر محتوای کتاب ها و آمادگی ورود به پایه ی بالاتر
7- نظارت مستمر بر روند برقرار بودن فرایند آموزش تا پایان اردیبهشت ماه 1402
8- تقدیر وتشکر از مدیران و همکاران تلاشگرجهت ایجاد انگیزه
9- نظارت بر تکمیل پوشه کار دانش آموزان
10-برای ثبت ارزشیابی درکارنامه به تمام ابزارهای ارزشیابی (مشاهده، انواع آزمون، پوشه کار، چک لیست، دفترشاخص ) و...توجه شود.
شیوه ی ارزشیابی:
براساس آیین نامه ی ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و تربیتی دوره ی ابتدایی مصوبه ی مجلس 20793/5/88
ماده 2: ارزشیابی پیشرفت تحصیلی تربیتی در دوره ی ابتدایی به صورت تکوینی در طول سال تحصیلی بر اساس اهداف برنامه ی درسی هرپایه انجام می پذیرد که دراین ارزشیابی، معلم ومربی با استفاده از ابزارهای مختلف ازجمله آزمون های عملکردی، کارپوشه ی مشاهدات، درس پژوهی و پروژه در زمینه ی فعالیت های داخل وخارج از کلاس و مدرسه و مراکز مکمل مدرسه از دانش آموزان اعم از فردی و گروهی، جمع آوری می کند تا بازخورد به موقع و مناسب به ایشان ارائه نماید.
درخصوص پایه ی ششم براساس مصوبه ی جلسه ی 859 شورای عالی آپ اجرای آزمون به صورت هماهنگ منطقه ای ( برای دو شیفت دو نمونه سوال )
درجایی که دو مقطع در یک مدرسه هستند، زمان برگزاری آزمون برای متوسطه 10 تا 8
و برای ابتدایی 12 تا 10 می باشد.
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar