eitaa logo
مدرسه من
2.6هزار دنبال‌کننده
5.5هزار عکس
4هزار ویدیو
3.4هزار فایل
مطالب مفید علمی و فرهنگی پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی ⏰کانال پرورشی ایران حاوی مطالب آموزشی و فرهنگی 🧑‍💻 @Schoolteacher401 ↔️↔️↔️↔️↔️↔️↔️↔️ @madrese_yar
مشاهده در ایتا
دانلود
تقدیرنامه معلم.zip
3.71M
✏️✏️✏️ 📖مجموعه(۷)متن تقدیرنامه ازمعلمان گرانقدربه مناسبت گرامیداشت هفته معلم مطالب مفید علمی و فرهنگی پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی @madrese_yar
روز معلم.rar
15.49M
💠 فایل‌های با کیفیت مجموعه پوستری «» مطالب مفید علمی و فرهنگی پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی @madrese_yar
9.12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❤️ کلیپ زیبای به مناسبت هفته گراميداشت مقام معلم مطالب مفید علمی و فرهنگی پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی @madrese_yar
6 karkator loos bazi dar nayar (www.mplib.ir).zip
7.64M
🔹 6 پوستر کاریکاتوری با عنوان « لوس بازی در نیار » 🔸 منبع : بخش نو+جوان سایت مقام معظم رهبری مطالب مفید علمی و فرهنگی پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی @madrese_yar
6.11M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 کلیپ روز معلم 🔻 موضوع : مطالب مفید علمی و فرهنگی پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی @madrese_yar
9.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 کلیپ روز معلم 🔹 تهیه کننده : خانم عزیزیان 🔻 موضوع : مطالب مفید علمی و فرهنگی پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی @madrese_yar
tazinat roze moalem p1 (www.mplib.ir).zip
20.63M
🌺 70 تصویر از تزیینات همکاران بمناسبت هفته معلم - بخش اول مطالب مفید علمی و فرهنگی پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی @madrese_yar
tazinat roze moalem p2 (www.mplib.ir).zip
19.31M
🌺 60 تصویر از تزیینات همکاران بمناسبت هفته معلم - بخش دوم مطالب مفید علمی و فرهنگی پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی @madrese_yar
هدایت شده از آشپزی با هم
کانال های 15 گانه مجموعه تدریس یار 👇👇👇👇👇👇 از ابتدایی تا متوسطه کانالهایی برای بهتر دیده شدن و بهتر بزرگ شدن. 👌👌👌👌👌👌👌👌👌 جهت سفارش تبلیغ شبانه و یا روزانه در ۱۵ کانال مجموعه تدریس یار با ما در ارتباط باشید @teacherschool ✅✅✅✅✅✅✅
هدایت شده از آشپزی با هم
به بزرگترین مجموعه دانش‌آموزی در بپیوندید. 🌺دریافت ، و کلی اطلاعات دیگر برای افزایش نمره شما ✈️ 👇 کلاس اولی ها 👇👇👇 @tadriis_yar1 کلاس دومی ها 👇👇👇 @tadriis_yar2 کلاس سومی ها 👇👇👇 @tadriis_yar3 کلاس چهارمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar4 کلاس پنجمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar5 کلاس ششمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar6 کلاس هفتمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar7 کلاس هشتمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar8 کلاس نهمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar9 کلاس دهمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar10 کلاس یازدهمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar11 کلاس دوازدهمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar12 کانال کلی برای معلمان @tadriis_yar کانال ضمن خدمت و اطلاع از مسابقات @ltmsme کانال ایده و نقاشی و کاردستی @naghashi_ghese کانال فیلم و قصه کودکانه @ghesehayekoodakaneeh کانالی حاوی مطالب مفید فرهنگی و پرورشی ویژه اولیا و معلمان @madrese_yar کانال ترفند و خلاقیت @khalaghbashh کانال آشپزی و نکات جالب @ashpaziibaham کانال خانواده سبز @familygreen
هدایت شده از تدریس یار
⁉️ 💢News junkie ⁣چرا بیشتر جذب اخبار منفی می‌شیم تا مثبت؟ یک دیدگاه تکاملی وجود داره. از این نقطه نظر، خبر بد برای ما مناسب‌تر بوده تا خبر مثبت. برای هزاران سال، برای زنده موندن نیاز بوده که از خطر آگاه باشیم. به همین خاطر، ما انسانها دچار سوگیری منفی یا negativity bias هستیم. به این معنی که خبر منفی تاثیرش بر ذهن ما دوبرابر بیشتر از خبر مثبته. مثلا اگه سهامتون ده درصد ریزش کنه، تاثیر منفی‌ش دو برابر بیشتر از حالت خوشیه که برای ده درصد رشد ما در خودمون احساس می‌کنیم. این سوگیری منفی چیزیه که در تار و پود ما ریشه داره. رسانه‌ها هم دقیقا از همین نقطه وارد می‌شن و خبرهاشون رو میفروشن. روزانه هزاران «خبر فوری» می‌بینیم در حالی که هیچکدوم اهمیتی ندارن. برای کلیک بیشتر، امپرشن بالاتر و فروش بیشتر، برای رسانه‌ها همیشه خبرهای منفی اولویت داره بر خبرهای مثبت. اینکه در فلان کشور بمب ترکید، یا فلان‌جا چهار نفر مسلح یک عده‌ای رو کشتن، یا فلان آتشفشان فعال شد و بهمان اتوبوس چپ کرد، چه دخلی به زندگی ما داره واقعا؟ این چیزا در طول تاریخ بوده همیشه و اتفاقا در دوره‌ی ما این رخدادها خیلی کمتر شده. ولی نگاه کنید، صبح تا شب همه جا همین خبرهاست. با شنیدن مداوم اخبار منفی، بدن ما مدام در معرض استرس قرار میگیره و مغز آدرنالین ترشح می‌کنه. این آدرنالین منجر به ترشح کورتیزول می‌شه و در خون ما جریان پیدا می‌کنه. این منجر به ضعف سیستم ایمنی بدن ما میشه و در دراز مدت، استرس و اضطراب ارگانهای بدن رو مختل می‌کنه.گوش دادن مداوم به اخبار منفی هم به مرور سیم‌کشی مغز رو عوض می‌کنه. شما به یک News junkie تبدیل می‌شید که مثل معتادا نیاز دارید خبر مصرف کنید. این استرس مدام خبرهای منفی هم اراده‌ی شما رو ضعیف می‌کنه. طوری که حتی نمی‌تونید یک ساعت گوشی رو کنار بگذارید و خبر جدید مصرف نکنید.⁣و اینکه قرار گرفتن مداوم در معرض خبر بد باعث حس انفعال در ما میشه. می‌بینی اوضاع بده، کاری هم از دستت بر نمیاد، احساس بیچارگی و فلاکت می‌کنی و این حس هی عمیق‌تر و عمیق‌تر میشه. اضطراب و افسردگی هم پشت‌بندش میاد.از میان خبرهای فوری پنج سال گذشته کدام رو به یاد دارید؟ این همه خبر فوری هر روز تیتر می‌کنن، شاید دو سه مورد رو نهایتا یادمون باشه. پس بقیه‌ش چی شد؟ خبرای مثبت چی، چند تا رو یادتونه؟ این همه خبر خوندیم، چه تاثیر مثبتی روی زندگی ما داشته؟ سعی کنید روزانه یک بار در حد چند تیتر خبری بخونید نه بیشتر. وقتی دلار گرون میشه، نیازی نیست از صد تا کانال خبری اون رو بشنوید. اینطوری هم بیرون رو از دست می‌دید هم درون خودتون رو. تمرکز کنید روی کارتون. هرچی که هست، راه‌حل پیدا کنید، توسعه بدید، تغییر بدید، هرکاری می‌کنید اخبار منفی مطالب مفید علمی و فرهنگی پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی @madrese_yar
هدایت شده از تدریس یار پایه دوم
💢💢💢 اطلاعیه ی مهم وفوری باسلام وآرزوی قبولی طاعات وعبادات موضوع: اهم فعالیت های واحد ابتدایی ازنیمه ی دوم فروردین تا پایان اردیبهشت ماه سال تحصیلی1402-1401 1- برگزاری جلسات توجیهی مدیران با کادر آموزشی درخصوص استفاده از زمان باقی مانده به عنوان فرصت طلایی 2- تشکیل جلسات مدیران و آموزگاران با اولیاء دانش آموزان، با اولویت تشریح نحوه ی ارزشیابی توصیفی (پیشرفت تحصیلی – تربیتی) 3- تشکیل شورای معلمان با موضوع ارزشیابی ( پیشرفت تحصیلی تربیتی) نوبت دوم و برنامه ریزی جهت تشکیل کلاس های فوق برنامه برای دانش آموزان لازم التوجه 4- نظارت دقیق بر کلاس ها درجهت اتمام کتاب های درسی به ویژه نشانه های فارسی درپایه ی اول و سوادآموزی و مهارت آموزی درپایه های بالاتر 5- تاکید برتلاش و کوشش مستمر درجهت تقویت مهارت های زبانی و آداب و مهارت های زندگی 6- نظارت بر روند مرور مجدد محتوای کتاب ها وتاکید برمفاهیم پایه، با هدف تسلط بر محتوای کتاب ها و آمادگی ورود به پایه ی بالاتر 7- نظارت مستمر بر روند برقرار بودن فرایند آموزش تا پایان اردیبهشت ماه 1402 8- تقدیر وتشکر از مدیران و همکاران تلاشگرجهت ایجاد انگیزه 9- نظارت بر تکمیل پوشه کار دانش آموزان 10-برای ثبت ارزشیابی درکارنامه به تمام ابزارهای ارزشیابی (مشاهده، انواع آزمون، پوشه کار، چک لیست، دفترشاخص ) و...توجه شود. شیوه ی ارزشیابی: براساس آیین نامه ی ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و تربیتی دوره ی ابتدایی مصوبه ی مجلس 20793/5/88 ماده 2: ارزشیابی پیشرفت تحصیلی تربیتی در دوره ی ابتدایی به صورت تکوینی در طول سال تحصیلی بر اساس اهداف برنامه ی درسی هرپایه انجام می پذیرد که دراین ارزشیابی، معلم ومربی با استفاده از ابزارهای مختلف ازجمله آزمون های عملکردی، کارپوشه ی مشاهدات، درس پژوهی و پروژه در زمینه ی فعالیت های داخل وخارج از کلاس و مدرسه و مراکز مکمل مدرسه از دانش آموزان اعم از فردی و گروهی، جمع آوری می کند تا بازخورد به موقع و مناسب به ایشان ارائه نماید. درخصوص پایه ی ششم براساس مصوبه ی جلسه ی 859 شورای عالی آپ اجرای آزمون به صورت هماهنگ منطقه ای ( برای دو شیفت دو نمونه سوال ) درجایی که دو مقطع در یک مدرسه هستند، زمان برگزاری آزمون برای متوسطه 10 تا 8 و برای ابتدایی 12 تا 10 می باشد. ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar