امام على عليه السلام:
جِماعُ الشَّرِّ في مُقارَنةِ قَرينِ السُّوءِ
همه بدی ها در مجالست با همنشينِ بد است
غررالحكم حدیث4774
🆔 @hadisgraph
#پایه_سوم
#گزارش_هفته_های_آخر_سال_تحصیلی
آزمون و مرور فشرده ریاضی که از هفته گذشته در حال پیگیری اون هستیم .🤓
البته این باعث نمیشه ، چشم هامون رو روی چیز های مهم تری مثل ؛کرامت ، آزادی ، انگیزه و احساس ببندیم .😎
پس با این نگاه شیوه ها و بستر هایی بوجود میاد تا بتونیم حداکثر استفاده رو از موقعیت ها ببریم .🤩
ابتدا گل دختر ها ، هر کدوم برگه های آزمون که به صورت تکه های جدا هست رو مرتب می کنند و بعد شروع به حل مسائل می کنند .
اهداف
💚 پیگردی دیداری
💚تقویت مهارت حل مسئله
💚تقویت ادراک فضایی
💚تقویت همدلی و همکاری (کمک به همدیگر برای چیدن صحیح پازل )
💚جلو گیری از استرس ، نگرانی و خمودی
💚تقویت هماهنگی چشم و دست ، مهارت های حرکتی ظریف
💚ایجاد نشاط و تقویت خود با کفایت من ، که پیش از آزمون به نحو مؤثری به بالا بردن نیرو و هیجانات مثبت کمک خواهد کرد
📝پیامبر مهربانی ها(ص):
📗تفریح و بازی کنید، دوست ندارم در دین شما خشونتی دیده شود.
┄═🌸🕊@salva_1_313🕊🌸═┄
سلام علیکم
انشاءالله جلسه چهاردهم تبیین مبانی فهم قرآن *روز جمعه ۱۸تیر ساعت ۱۱صبح*
با حضور استاد اخوت برگزار میگردد.
پیوند ورود به جلسه👇
*https://tadabbor.quranetratschool.net/ch/fahmeghoran*
صوت و فیلم جلسه از صفحه👈🏻 جلسات تبیین مبانی فهم قرآن در سایت فهم قرآن دبستان، قابل دسترس خواهد بود.
http://dabestan.fahmeghoran.ir/?page_id=18936
🌐dabestan.Fahmeghoran.ir
به امام صادق عليه السلام گفتند: كار خود را به چه اساسى استوار ساخته اى؟ فرمود: بر چهار بنيان: [اول] دانستم كه عمل مرا كسى ديگر انجام نمى دهد پس تلاش نمودم [دوم] دانستم كه خداى بر من آگاه است پس حيا كردم. [سوم] دانستم كه روزى مرا ديگرى نمى خورد پس آرام گرفتم [چهارم] دانستم كه پايان كار من مرگ است پس براى آن آماده شدم
قيلَ لِلصـادِقِ عليه السلام: عَلى ماذا بَنَيْتَ أَمْرَكَ؟ فَقالَ عليه السلام: عَلى أَرْبَعَةَ أَشْياءَ: عَلِمْتُ أَنَّ عَمَلى لايَعْـمَلُهُ غَيرى فَاجْتَهَدْتُ وَ عَلِمْتُ أَنَّ اللّه َ عَزَّوَجَلَّ مُطَّلِعٌ عَلىَّ فَاسْتَحْيَيْتُ وَ عَلِمْتُ أَنَّ رِزقى لايَاكُلُهُ غَيرى فَا طْمَانَنْتُ وَ عَلِمْتُ أَنَّ اخِرَ أَمْرى الْمَوتُ فَاسْتَعْدَدتُ
بحارالانوار جلد78 صفحه228
🆔 @hadisgraph
با سلام و احترام و تشکر از تلاش شما.
*تفکر* یعنی: *کشف* ، *روابط* ، *نامرئی* ، اما *منطقی* میان *معلومات* برای *کشف وظائف خود.*
شما از خطوط و رنگ و نوشته های *کناره های* هر قطعه از *پازل* (یا اسکناس پاره شده)(یا ظرف چینی شکسته شده) *رابطه* آن هر قطعه را با قطعات دیگر (برقرار نمی کنید بلکه) آن رابطه را *کشف* و *جانمائی* می کنید تا بفهمید که آن قطعه را کجا باید قرار دهید.
انسان با *تفکر* مجبور به *تعقل* می شود و *جایگاه* و *نقش* و *تکالیف* خود را *تشخیص می دهد.
مدارس رشدمدار 🌱حیات طیبه🌱
با سلام و احترام و تشکر از تلاش شما. *تفکر* یعنی: *کشف* ، *روابط* ، *نامرئی* ، اما *منطقی*
زمان طلایی کشف روابط و فهم تمایزات و تشابهات و جداسازی
که منجر به تفکر و بعد تعقل میشود
در ۷تا ۱۴ سالگی است .
در گفتمان تربیتی آموزشی رایج
به جای اینکه فعال کردن تفکر و تعقل مد کودک در ۷ تا ۱۴ سالگی مدنظر باشد؛و غایت این دوره
انباشته کردن اطلاعات در ذهن و فکر او مهم است .
❌نتیجه اش میشود آسیب های اجتماعی که فرزندان معصوم جامعه ما را گرفتار کرده است .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 وقتی علم میمیرد
🎙 #عین_صاد
📘 بخشی از کتاب خط انتقال معارف
#⃣ #استوری #وضعیت #علم #مرگ #عالم
📢 |اینستاگرام| |تلگرام| |کست باکس|
|آپارات| |بله|
🛒 برای سفارش کتاب #خط_انتقال_معارف کلیک کنید.
•══••@Einsad••══•
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#هر_روز_آموزش_یک_کلمه
#یاجوادالائمه_ادرکنی🖤
اسمی گره گشاتر از اسم جواد نیست...
جایی به باصفائی باب الجواد نیست...
آموزشگاه خوشنویسی با خودکار👇🏻
🆔 @honare_kimiya