🎦 #دوره_آموزش بازی های کودکانه
استاد : دکتر مبین صالحی
کودکان نقاط قوت و ضعف خود از جمله تمایل به فرمان دادن یا فرمان بردن، تهاجم یا تسلیم، اجتماعی بودن یا منزوی بودن و همچنین احساسات دوستانه یا خصمانه، افسردگی یا شادی، امیال و آرزوهای خود را از طریق بازی نشان میدهند. بازی، رشد عاطفی، اجتماعی ، جسمانی و ذهنی کودک را به همراه دارد و موجب ارتباط کودک با محیط بیرون، شکوفایی استعدادهای نهفته و بروز خلاقیت، همکاری، همیاری و مشارکت کودک میگردد. همچنین بازی موجب همانندسازی با بزرگترها شده و کمک میکند که کودک شکست را بطور واقعی تجربه کند.
🌐https://madresefeiz.com/?p=7714
..............
🔴کانال مدرسه تربیتی فیض:
🆔 @madresefeiz
🎦 #دوره_آموزش سبک مدیریت شبکه ای در تشکیلات
استاد : دکتر حسین عرب اسدی
امروزه فعالترین و اثرگذارترین جریانات فرهنگی در جهان را مجموعههایی ایجاد میکنند که موفق به ایجاد شبکههایی کیفی و کارآمد از نخبگان و فعالان فرهنگی شدهاند . همچنین از علل موفقيت كشورهاي توسعه يافته همواره اقدامات شبكه اي بوده است كه این الگو در پيروزي انقلاب اسلامي و در دفاع مقدس با تشکیل شبكه مردمي نقش بسزا و بی بدیلی داشته است . در این دوره میخواهیم با مفهوم ،ارکان و کارکرد های شبکه سازی آشنا شویم.
🌐https://madresefeiz.com/?p=7749
..............
🔴کانال مدرسه تربیتی فیض:
🆔 @madresefeiz
🎦 #دوره_آموزش رویکردهای استراتژی برای کودکان(8)-قدرت مدار
استاد : دکتر حسن عباسی
شکلگیری پایههای قدرت و اراده در انسان از کودکی آغاز میشود. کودک، سراسر نیاز است. تلاش او برای ارضای این نیازها، وی را مقهور ارادهی دیگران میکند. کودک در فرایند رشد خود، و استقلالیابی از دیگران، تلاش برای تحمیل ارادهی خود بر دیگران و افزایش قدرت خویش دارد. یک استراتژیست، توانایی تنظیم مناسبات قدرت بین خویش و دیگران را دارد. رویکرد قدرتمدار در استراتژی برای کودکان در صدد تبیین این مسائل است.
https://madresefeiz.com/?p=7772
..................
🔴کانال مدرسه تربیتی فیض:
🆔 @madresefeiz
🎦 #دوره_ آموزش تربیت نامرئی
استاد : دکتر محمد نیرو
"تربيت نامرئي" بازنمايي بحث جديدي در زمينة معرفي روشهاي تربيتي در قلمرو كاربست روش های آموزشی پنهان است كه با نظريههاي متعارف و معمول تربيتي متفاوت است. چرا كه، محور عمدة اين رويكرد بهرهگيري از روشهاي ديداري و نشانهشناسي در فرايند ارتباط تصويري است. در مجاور اين بحث، به ديگر ابزارهاي ارتباط غير كلامي نيز پرداخته ميشود
https://madresefeiz.com/?p=7873
............................
🔴کانال مدرسه تربیتی فیض:
🆔 @madresefeiz
مدرسه بین المللی منجی با همکاری #مدرسه_تربیت_اسلامی_فیض آزمون های علمی سال ۲۰۱۹-۲۰۲۰ را برگزار می کند.
✅ ble.im/madresefeiz
✅ eita.com/madresefeiz
✅ t.me/madresefeiz
✅sapp.ir/madresefeiz
✅madresefeiz.com
🎦 #دوره_ خودسازی و دگر سازی در اسلام ناب
استاد : دکتر وحید جلیلی
معمولا در تربیت دو پارادایم مشاهده می شود یک پارادایم، تربیت درون گراست که توجه و ارتباطی با اجتماع ندارد و به خودسازی شخصی و عرفانی می پردازد ، و رشد شخصی را دنبال میکند.
اما در فضای دیگر وقتی به مکتب حضرت امام و مقام معظم رهبری می نگریم ، از همان ابتدا خودسازی با دگرسازی گره خورده است .
به همین جهت ، بطور تفصیلی میخواهیم بدانیم:
1.بین خودسازی و دگرسازی در مکتب امامین انقلاب با سایر مکاتب چه تفاوتی وجود د ارد؟
2.آیا در مکتب امام،تربیت اجتماعی پس از خودسازی است یا مومن همواره تکلیف تربیت غیر دارد؟
3.پیامدهای عدم پرداختن به موضوع دگرسازی در تربیت ؟
https://madresefeiz.com/?p=7934
............................
🔴کانال مدرسه تربیتی فیض:
🆔 @madresefeiz
11.24M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎦 با مدرسه تربیت اسلامی فیض آشنا شوید...
https://madresefeiz.com
............................
🔴کانال مدرسه تربیتی فیض:
🆔 @madresefeiz
🎦 #دوره_ جریان شناسی
استاد : دکتر صداقت زاده
فعالیتهای تربیتی، از جمله فعالیتهای اساسی است که در حیات فردی و جمعی انسان، تأثیری انکارناپذیر دارد. این فعالیتها برای تحقق اهداف مورد نظر، تابع اصل یا اصولی هستند. مشخص کردن اصول تربیت در هر حیطه (دینی، اجتماعی، اخلاقی، عقلانی و غیره) که باشد، از جمله اقدامات اساسی است که باید قبل از هر فعالیت تربیتی انجام پذیرد. برای فهم این مسئله بررسی سیر آراء و افکار پیشگامان و صاحب نظران تعلیم تربیت گامی ارزنده در جهت شناخت بهتر و عمیق تر به زوایای پنهان آن خواهد بود. چرا که با این گونه نگاهها ما توانایی آن را خواهیم داشت تا به عنوان آموزش دهندگان یا به عنوان تربیت کنندگان نسل فردا جایگاه و خاستگاه آراء وافکار را بهتر شناخته و مسیر تربیت را به درستی طی نمائیم.
در این درس میخواهیم با اندیشه تربیتی بعضی از صاحب نظران بارز این حوزه آشنا شویم.
https://madresefeiz.com/?p=8262
............................
🔴کانال مدرسه تربیتی فیض:
🆔 @madresefeiz
آمده ایم تا پرورش فقط یک پسوند نباشد.
__
بیش از ۱۰۰ دوره آموزشی برای محموعه های فرهنگی تربیتی سطح کشور
بیش از ۳۰۰ ساعت آموزش توسط اساتید و صاحب نظران مطرح عرصه فرهنگی تربیتی سطح کشور
بالای ۳۰۰۰ نفر تربیت جو تا هم اکنون
بازدید روزانه ۱۵۰۰ نفر از سایت
__
مدرسه تربیت اسلامی فیض
__
اولین پلتفرم جامع تربیت اسلامی
__
www.madresefeiz.com
__
.
#آموزش #یادگیری #مربی #آموزگار
#مجازی
#مدرسه #فیض
#تربیت_اسلامی
#تربیت_مجازی
#اسلامی #مدرسه_فیض
.
https://www.instagram.com/p/CAzabetg29C/?igshid=bktmssv8fk7c
🎦 #دوره_آموزش رویکردهای استراتژی برای کودکان(9)-اجتماع مدار
استاد : دکتر حسن عباسی
هر انسانی که به دنیا میآید به طور معمول بهرهای از سلامتی دارد؛ چشمانش سالم است، قلبش منظم کار میکند، به سادگی غذایی را که میخورد هضم و جذب میکند، مفصلهایش خوب کار میکنند. اما اصولاً انسان قدر نعمت سلامتی را نمیداند و زمانی که یکی از این بخشها با نقصان مواجه شود او متوجه اهمیت آن میگردد. در مورد جامعه هم به همین صورت است. امروز افراد از بدو تولد در کانون خانواده قرار دارند و زمانی هم که وارد اجتماع میشوند همواره ساختارهایی وجود دارد تا نیازهای آنها را پاسخ دهد؛ مغازهای وجود دارد تا کالای مورد نیاز خود را تهیه کنند، یا خودروهایی که آنها را به مقصد برسانند. در این حالت است که نیاز انسان به بودن در اجتماع برجسته میگردد. اما انسان درست مشابه نعمت سلامتی اهمیت آن را درک نمیکند تا زمانی که آن را از دست دهد.
سنگ بنای اولیهی جامعهسازی و اجتماعی بودن، درک ضرورت اجتماع است.
لینک ورود به سایت و ثبت نام
..................
🔴کانال مدرسه تربیتی فیض:
🆔 @madresefeiz
🎦 #دوره_آموزش مخاطب شناسی و ارتباط موثر با جوان
استاد : دکتر عبدالعظیم کریمی
انسان موجودی اجتماعی است که نمیتواند بدون ایجاد ارتباط با محیط اطراف خود زندگی کند.
بررسی ارتباط موثر با جوان ، بحث بسیار چالش خیزی است ؛ چراکه جوان موقعیت سنی ، عاطفی، روانی و اجتماعی خاصی دارد که مانند
ماهی لغزنده است و برقراری ارتباط مانا و پایدار با او دشور است .
لذا باید توجه داشت که تحولات بسیار عاطفی، روانی، سنی، اجتماعی و سیاسی جوانان، تنوع ارتباطی را طلب می کند و بر خلاف افرادسالخورده، میانسال و حتی کودکان، فهم خواست ها و برقراری ارتباط با جوانان به مراتب سخت تر است.
البته ارتباط با جوانان هم دشوار است و هم آسان؛ دشوار از این جهت که فهم زبان و خواست های او پیچیده است. آسان هم از این جهت که بیشترین خواهش تحول و پیشرفت در دوره جوانی است و از قضاء خواهان فرد و منبعی است تا او را راهنمایی کند و امیال او را برآورده سازد .
لینک ورود به سایت و ثبت نام
..................
🔴کانال مدرسه تربیتی فیض:
🆔 @madresefeiz
🎦 #دوره_آموزش تربیت و رشد اسلامی
استاد : دکتر محمد صالح هاشمی گلپایگانی
از دیدگاه استاد تربیت به تعبیری هدف خلقت برای زندگی انسان است. در این اندیشه جایگاه تربیت همانا آماده کردن افراد جهت پیمودن راه برای رسیدن به هدف خلقت است.زمانی جایگاه تربیت مشخص می شود که انسان بداند که همه انبیا آمدند که انسان را تربیت کنند. از این روست که علمای تربیت آن را به شکوفا رساندن استعدادهای درونی انسان متعادلاً و متوازناً تعبیر نموده و اصل تربیت را شکوفایی قلمداد می کنند. در این دوره آموزشی ضمن بررسی چیستی تربیت به بررسی دیدگاه های گوناگون در خصوص چگونگی آن نیز پرداخته می شود.
لینک ورود به سایت و ثبت نام
..................
🔴کانال مدرسه تربیتی فیض:
🆔 @madresefeiz