eitaa logo
مدرسه مجازی مهدوی
147 دنبال‌کننده
384 عکس
283 ویدیو
164 فایل
ویژه معلمین و مربیان و....همه مادران و پدرانی که دوست دارند کودکانشان با معارف مهدویت اشنا شوند و مانوس با امام http://B2n.ir/j41335 🔹💢 بخش مهدویت کودکان سایت http://www.dordaneh12.ir/
مشاهده در ایتا
دانلود
🌸ام ابیها 🌸 دختر آل طاها ام ابیها هدیه و لطف خدا ام ابیها همسر و یار علی ام ابیها باغ و بهار علی ام ابیها کوثر قرآن تویی ام ابیها مادر پاکان تویی ام ابیها هستی پیغمبری ام ابیها از همگان برتری ام ابیها مهر تو مهر خدا ام ابیها لطف تو بی انتها ام ابیها راه تو راه دین است راه خدا همین است -------------💢------------ 📌 مربیان گرامی می توانند قسمت اول را خود بخوانند و قسمت دوم(ام ابیها) را بگویند مخاطبین تکرار کننند. 💠کانال تربیتی گنجینه @GANJINE313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
﷽ 🎥 #فیلم لحظه شهادت شهید مدافع حرم #مهدی_موحدنیا🌷 #رفیق_شهیدم❤ #رفیق_شهید_شهیدت_میکنه🌹🌹 #مدافعان_حرم🌷 #سوریه #مهدی_موحدنیا🌷 #سرداردلها🌹 #سردار_خوبی_ها #ابوعلی #سبزوار http://eitaa.com/joinchat/3813801986Cf0c205a46b
💠 #بیایید_مهدی_یاور_باشیم 🔷 بررسی شاخص‌‌های؛ 🔹 #خانواده_مهدوی ۰۴ 🔹 نقش #پدر_در_خانواده 🔶 در برنامه زنده؛ 🔸" #تا_جمعه_ظهور " 📆 جمعه ۹۷/۱۲/۲۴ ساعت 10:10 📻 رادیومعارف FM-96 ♦️ مهمان: حجت‌الاسلام #عبداللهی 💎 @tajomehzohoor 💎 @radiomaaref
استاد عبداللهي 01.mp3
1.19M
. 1⃣ حجت‌الاسلام عبداللهي: . #اميد و #پويايي در خانواده مهدوي . خانواده در #جامعه_منتظر و #زمينه_ساز . #احساس_مسئوليت در خانواده مهدوي 👆👆👆 ✒️...🎶...🖋 💎 @tajomehzohoor
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🥀🥀 این کلیپ را در تنهایی ....حتما ببینید....عالی ....ارزش دانلود و دیدن دارد.......😭😭😭 🔰 کانال تخصصی مهدویت 👇👇 @kanonemahdavi
4_5924964683990696245.mp3
2.88M
سرود « خاک قدس » باکلام 🎹 آلبوم سرودهای انقلابی ⭕️ منبع : نرم افزار نغمه های مدرسه 2 @surood
4_5924964683990696247.mp3
2.89M
سرود « خاک قدس » بی کلام 🎹 آلبوم سرودهای انقلابی ⭕️ منبع : نرم افزار نغمه های مدرسه 2 @surood
۶. عنوان سرود:خواهر خورشید موضوع: ولادت حضرت معصومه(س) بازخوانی سرود توسط گروه سرود و همخوانی نسیم بهشت از آثار تولیدی گروه سرود رهپویان ولایت قم @soruod
4_6030454698597679454.mp3
13.46M
خواهر خورشید باکلام @soruod
4_6019284914589926009.MP3
3.93M
پروردگار باکلام @soruod
4_5836818013612933719.mp3
7.82M
باغ قرآن باکلام @soruod
4_5836818013612933725.mp3
2.39M
کتاب رحمت باکلام @soruod
4_5771792118557180496.mp3
11.91M
ای شهیدان باکلام @soruod
4_226051748060465390.mp3
11.59M
مدافعان حرم و حجاب باکلام @soruod
tarbiyat-dini.zip
2.39M
دانلود فایل تربیت دینی؛چرا و چگونه؟ فایل شامل: تعلیم و تربیت از نگاه امام خمینی(ره) اصول تربیت از نگاه امام خامنه ای اهم اصول تربیتی ضروریت تربیت دینی مربےمحور،یک تجربه متفاوت @morabi_masjed
پاسخ به یک سوال مهم چرا باید کار فرهنگی کنیم؟ (قسمت اول) اگر در میانه راه هستید و گاهی برای ادامه مسیر دچار تردید می شوید و اگر دوست دارید این جبهه را تقویت کنید و دوستانتان را برای انجام کار فرهنگی "مربی محور و مسجد مدار" ترغیب نمایید ، پاسخ به این سوال مهم و اساسی را حتما به خاطر بسپارید و بارها در ذهنتان مرور کنید. 1⃣اول: برخلاف بسیاری از درد های بشر "درد دین" داشتن از معدود درد هاییست که به انسان آرامش روانی و لذت معنوی می بخشد. درد دین داشتن از جمله دردهای مسری و واگیر دار است پس اگر طبق روال و در مسیر درست دنبال شود اول از همه ، اعضای خانواده را گرفتار می کند. وقتی کسی کار فرهنگی کند ، فضای خانه و خانواده او از معنویت آن نور می گیرد، هدف ها متعالی می شود ، همسر همسنگر می شود و فرزند رزمنده جبهه فرهنگی و ادامه دهنده راه پدر و مادر. هر کس بیشتر در این جبهه ثابت قدم بماند در تربیت فرزندان صالح موفق تر خواهد بود و چه بسیارند کسانی که از کم کاری در این عرصه خسارت های جبران ناپذیری دیده اند. 2⃣دوم: یک بار امام راحل رحمت الله علیه در دیدار با دبیران پرورشی توصیه ای بدین مضمون فرمودند که فکر نکنید این دانش آموز ده ، یازده ساله پسر فلان کشاورز یا مغازه دار و آسیابان روستاست بلکه تصور کنید این نوجوان وکیل آینده ، وزیر آینده و یا فلان مسئول خواهد بود. حالا ما از وزیر و وکیل شدن افراد هم که بگذریم و در سطوح پایین تر به موضوع نگاه کنیم کمک به تربیت دینی جوان و نوجوانان این مرز و بوم ، کمک به تربیت شهروندان آینده جامعه و همسایگان دیوار به دیوار خود ماست. آیا تا بحال از صدای بلند نوار ترانه خانه همسایه و یا فساد و بی بند و باری اطرافتان ناراحت نشده اید؟ یادتان باشد که ناراحتی در این باره به تنهایی مشکلی را حل نخواهد کرد بلکه باید تصمیم بگیرید از همین امروز برای فردای خود و فرزندانتان هماسایگان خوبی تربیت کنید. 3⃣سوم: حتما شنیده اید خیلی از بزرگترها که امروز از نمازگزاران جدی و پروپا قرص مساجد هستند ، مسجدی شدن خود را مدیون پدربزرگ یا مادربزرگ پیرشان می دانند که در کودکی دست آنها را می گرفت و با خود به نماز جماعت می برد. کار فرهنگی یعنی همین ؛ به همین سادگی فراموش نکنید تربیت دینی در فضای غیر رسمی مفید تر و اثر گذارتر است پس تا فرصت هست درست مثل مادربزرگ ها و پدر بزرگ ها به تجارت پر سودی دست بزنید که تا قیام قیامت خوشه چین ثمرات بی مثالش باشید. 4⃣چهارم: در آموزه های دینی خطاب به ائمه اطهار علیهم السلام می گوییم: "اشهدانک جاهدت فی الله حق جهاده" آیا تا به حال فکر کرده اید معنای این جمله چیست؟ یعنی :شهادت می دهم به درستیکه شما حق جهاد در راه خدا را به جا آورده اید. و حتما یادتان هست که بارها در زیارت نامه ها ، به امامان معصوم علیهم السلام خطاب کرده اید که ای بزرگواران: "داعی الی الله" ، "داعی الی سبیلک" و "داعی الی دینک" هستند، یعنی آنها دعوت کننده به خدا، راه خدا و دین خدا هستند. دوستی می گفت: گسترده شدن سفره روزی بی کران هدایت عاشورا و بساط کربلا که کار امام حسینعلیه السلام و یارانش بوده، ما برای کمک به این جبهه چه کار کرده ایم؟ اصولا قرار نیست داعی الی الله بودن امامان معصوم علیهم السلام را آن دنیا پای ما بنویسند بلکه ما نیز موظفیم کاری کنیم که نکند در حق "جهاد در راه خدا" کوتاهی کرده باشیم. 5⃣پنجم: قبل از انقلاب برای تربیت دینی فرزندان به حاکمیت و دستگاه های آموزشی و حتی مدارس امیدی نبود و هر کس دلش می سوخت خودش کاری می کرد. مسجد،هیات و تکیه محل ; کانون اصلی تربیت جوانان و نوجوانان محسوب می شدند و نتیجه آن شد که نسل انقلاب و دفاع مقدس رشد کردند و تربیت شدند. اما کم کم دچار روزمرگی و تکرار شدیم ، از عمق به سطح آمدیم و رسالت های تربیت دینی فرزندانمان را به عهده مسولان دستگاه ها و ارگان های حاکمیتی گذاشتیم و از قضا کمی دچار خسران شدیم. به تدریج فرهنگسراها رقیب مساجد شدند و معلم و عموها و خاله های تلویزیون و کاپیتان تیم ورزشی جای مربی را گرفت . کار فرهنگی یعنی تربیت نسلی مشابه نسل اول انقلاب و رزمندگان دوران دفاع مقدس.
(قسمت دوم) 6⃣ششم: اگر شما طلبه هستید و امام جماعت هیچ مسجد و مدرسه و اداره ای هم نیستید و اگر تنها سالی یک بار آن هم در محرم برای تبلیغ به یک روستا می روید قطعا به مرور زمان و در دراز مدت کمی نگران خواهید شد که نقش بایسته و شایسته ای در محیط اطرافتان ندارید و وظیفه ای که برای آن لباس روحانیت بر تن کرده اید را به درستی انجام نداده اید.کسی که دین خدا را تبلیغ می کند گاهی باید دیده شود در هیاهوی تبلیغات ضد فرهنگی موجود و تغییر غلط ذائقه آدم ها ، چه بسا این روزها خیلی دیده نمیشوند و گاه حتی به حاشیه رانده می شوند. پس چاره چیست؟ شاید شما هم شنیده باشید که یکبار از کسی که ادعای پیامبری کرد معجز ه خواستند و او از درخت خواست جلو بیاید! وقتی درخت جلو نیامد گفت: من پیامبر متواضعی هستم اگر درخت جلو نمی آید خودم به سراغ او خواهم رفت. کار فرهنگی یعنی همین:پیامبر متواضع شدن 7⃣هفتم: کار فرهنگی برای افراد پایگاه اجتماعی و منزلت فرهنگی خاصی به همراه دارد که همگی در این راه و برای نصرت و یاری دین خدا به شدت به آن نیازمندیم. 8⃣هشتم: این وعده اللهی است که فرمود:"ولینصرون الله من ینصره" یعنی هر کس خدا را یاری کند خدا هم او را یاری خواهد کرد. فکر می کنید این که از صبح تا شب دنبال زندگی می دویم و خلاصه شده ایم در دو دو تا چهارتای عقل معاش و روزگار حساب و کتاب و سود و زیان ، کدام بخش از اوقات روز یا عمرمان را می توانیم مخلصانه و بدون چشم داشت در شمار کار برای خدا تلقی کنیم تا خدا نیز در عوض یاریمان کند. 9⃣نهم: در برخی روایات آمده وقتی عابد به عرصه محشر می آید و قرار است راهی بهشت شود ندا می آید: "انطلق الی الجنه" ینعی :به سوی بهشت برو! پس او به ازای عبادتش به بهشت وارد می شود بدون هیچ تشریفاتی. اما در مقابل وقتی قرار است یک مربی تربیتی وارد بهشت شود ندا می آید:"قف،تشفع للناس بحسن تادیبک لهم" یعنی بایست؛ بدون تشریفات و مراسن خاص حیف است تو وارد بهشت شوی، اول کسانی را که تربیت کرده ای بفرست داخل بهشت ، یعنی اول بچه های مسجدا را شفاعت کن بعد از آن نوبت خودت می شود که با شکوه وارد شوی. 🔟دهم: حتما شما هم شنیده اید که می گویند امام زمان(عج) غریب است و غریب یعنی امام قدر نشناخته؛ از یاد رفته ، فرو نهاده شده ، دور از دیار و سرزمین خویش و از همه مهم تر امام بدون اعوان و انصار. به هر حال چنین به نظر می رسد که ما بیشتر کار فرهنگی می کنیم برای یارگیری و یاوری آن حضرت(عج)و برای آن که زمینه ظهور را فراهم کنیم ، یک نخود در این آش بیاندازیم و یا حداقل یک سنگ ریزه از مقابل پای مبارک آن حضرت(عج) برداریم. گفتی به غمم بنشین یا از سر جان برخیز فـــرمان بـرمت جانا بنشینم و بـــــــــرخیزم مربی محور،یک تجربه متفاوت فرهنگی @morabi_masjed
‌معرفی کتاب: «الفبای کار فرهنگی» نویسنده: حجت الاسلام محمدمهدی نجاتی ناشر: کتابدار توس در پیشگفتار این کتاب می خوانیم: دانش کار فرهنگی را نمی‌‌توان از متون بیگانه به شکل ترجمه، اقتباس و تقلید بیرون کشید. تفاوت معنادار نگاه شیعه به مقوله تربیت و به خصوص تربیت انسان کامل و شاخصه‌های اصلی انسان مؤمن مجاهد فعال در این مکتب ایجاب می‌کند که برای این کارمدل و الگوی مناسبی تدوین و طراحی گردد، مدلی که به عنوان یک محصول فرهنگی ناب شیعی، قابلیت ارایه و صدور به سایر بلاد اسلامی را داشته باشد و علاوه بر آن تشکّل‌های موجود در کشور را نیز در زمینه شناخت مفاهیم، راهکارها و موانع اساسی انجام کار فرهنگی بی‌نیاز گرداند. مربی محور،یک تجربه متفاوت فرهنگی @morabi_masjed
m: ‌مبانی تشکیلات کار یعنی چه؟ چطور کار تشکیلاتی کنیم؟ قبل از شروع بحث باید مقدمه ای ذکر کنیم؛ و آن اینکه سعی کنید در فعالیت های فرهنگی به بازی با اصطلاحات روی نیاورید؛ کار فرهنگی یک کار است و هرچه به ادبیات مردم نزدیک تر باشد و سادگی داشته باشد رشد و خاصیت کار شما بیشتر می شود... اما کار تشکیلاتی یعنی: پیروی از یک نظام و روش خاص که بر اساس آن عده ای از افراد ـ هم عقیده ـ به منظور رسیدن به یک سلسله هدفهای نسبتاً مشخص با یکدیگر همکاری می کنند، بدین نحو که تحت مدیریت یک فرد و با مشورت و تحقیق تصمیماتی را اتخاذ می نمایند و به مرحله اجرا و عمل در می آورند... بعبارتی یک کار گروهی منسجم و حرکت روی برنامه طبق وظایف تقسیم شده... برای کار تشکیلاتی در عرصه ی فرهنگی نیاز به طراحیهای خاص و پیچیده نداریم کار تشکیلاتی نزد ما یعنی کار بسیجی وار ، یعنی کاری مطابق با فرهنگ بسیجی، فرهنگ پیشی گرفتن عمل بر سخن، جلسه، هم اندیشی و... تفاوت کارهای تشکیلاتی و سازمانی مصطلح این است که هم تحت فرمان است، هم نظم دارد، هم کار جمعی است، هم تقسیم وظایف شده و هم مطابق با تعالیم دینی و الهی است... تجربه سالهای اخیر ما نشان می دهد که اگر بخواهیم موفق باشیم به جای ماندن در چارت تشکیلاتی و سازمانی، طراحی فرم ها و سربرگ ها و تعریف جایگاه و درجه و... باید از این شکل های ظاهری عبور کرده و به فرهنگ بسیجی برسیم، فرهنگی که سال های پس از جنگ تحمیلی جای خود را به تعریفات و بازی های تشکیلاتی داد؛ کمترین آفت کار تشکیلاتی متداول، معطل شدن در ساخت اشکال ظاهری برای زیبا کردن و به خیالی منظم کردن است... در صورتی که ما باید از پل یا قایق یا جاده برای عبور و رسیدن به هدف استفاده کنیم نه اینکه مشغول زیبا کردن جاده مان یا پل یا قایقمان شویم و از طی مسیر باز بمانیم... زیرساخت کار تشکیلاتی فرهنگی تقوای الهی و ادب در برابر پروردگار، داشتن حس مسئولیت و نظم دینی است؛ یکی از زیر ساختهای کار تشکیلاتی تقوا و نظم است... امیرالمؤمنین(علیه السلام) به فرزندش امام حسن(علیه السلام) میفرمایند: اوصیکم بتقوی الله و نظم امرکم... تقوای الهی یعنی بندگی کردن و دوری از منیّت و غرور و خود رأیی؛ اما نظم چه معنایی دارد؟ نظم در کار تشکیلاتی به چه چیز تعلق می گیرد و چگونه در کار تشکیلاتی باید نظم داشت؟؟؟ ادامه دارد... مربی محور؛یک تجربه متفاوت فرهنگی @morabi_masjed
‌اخلاق تشڪیلاتے قسمت اول(از ۱۴) 🔷انگیزه قوی و صبر فراوان: انگیزه قوی باعث تداوم کار، و جلوگیری از کسالت می شود. در روایت هم آمده است: هیچ جسمی به کاری که انگیزه اش قوی است، ضعف نشان نمی دهد. فرهنگ، امری دیرپاست که تغییر آن زمان می خواهد و کسانی در این راه توفیق پیدا میکنند که حوصله زیاد داشته باشند. کسی که می خواهد کار فرهنگی انجام دهد باید به کارش اعتقاد و انگیزه قوی داشته باشد، علاوه براین، باید ضرورت این کار و جایگاه کار فرهنگی و تشکیلات را به درستی شناخته باشد. ادامه دارد... مربےمحور؛یک تجربه متفاوت فرهنگی @morabi_masjed
هدایت شده از M ᴀɴsᴀʀɪ
mosabeghe.pps
594.9K
یک پاورپوینت اشکبار کار از جنس ایرانی!! دانلود کنید، ببینید و نتیجه بگیرید! مربی محور،یک تجربه متفاوت فرهنگی @morabi_masjed
رسیدن به مقام یا رسیدن به هدف در یک تشکُّل ، عامل انسانی بایستی ذهنیتش معطوف به هدف باشد لیکن ساختار تشکیلات ، مقام ها و برچسب ها که همگی نوعی ابزار محسوب می شوند نبایستی او را از هدف دور نماید . اینکه در جمعی تمام افراد به فکر سرشاخه بودن ان تشکیلات باشند این نشان میدهد که این افراد هنوز نتوانسته اند پس زمینه ها و مراتب نخست یک کار تشکیلاتی را در خود و مجموعه پی ریزی کنند لیکن قطعا در رسیدن به هدف باز خواهند ماند . حال چه بسیار مجموعه هایی که عامل انسانی بخاطر حب به مقام ، به هدف مجموعه خیانت و راه نفسانی را در پیش گرفته و راه آن مجموعه و تشکیلات را به سمت هدفی باطل سوق داده است . برای درک این مطلب خاطره زیر از مقام معظم رهبری مناسب ترین مثال است: قبل از ورود امام با دوستان روحانی جلسه‌ای تشکیل دادیم و گفتیم: خب فردا امام وارد تهران می‌شود؛... باید از حالا آماده باشیم و تشکیلات بیت امام را منظم کنیم. هرکس مسئولیتی به عهده بگیرد. همه قبول کردند که بیاییم درباره این قضیه فکر کنیم. ☕️ جلسه گذاشتیم. بنده گفتم: من می‌شوم قهوه‌چی... رفقا خندیدند و گفتند: شوخی می‌کنی؟ گفتم: نه، شوخی نمی‌کنم. اتفاقا چون اهل چایی هستم، خوب چایی درست می‌کنم؛ بالاخره منزل امام، یک چایی ریز می‌خواهد. آن چایی‌ریز من باشم. 🔹اين حرف موجب شد كه جلسه‌ی ما به يک سمت خوب رفت. فرق است بين اينكه هركس بنشيند جايی و هدف بگيرند كه رئيس اين تشكيلات چه كسی باشد؟ من در دلم بگويم بالاخره من مناسب‌ترم. شما بگوييد من مناسب‌ترم. اينجا يک معارضه و دعوا می‌شود. 🔺ما در اين دعوا، به قول زورخانه‌چی‌ها لنگ انداختيم. گفتيم ما نيستيم؛ شغل ما قهوه‌چی‌گری. همه لنگ انداختند و . (مقام معظم رهبری _ ۷۲/۵/۷) مربی محور،یک تجربه متفاوت فرهنگی @morabi_masjed
هدایت شده از نونگاهی اصیل به فرهنگ و تربیت دینی
✅مربی و تربیت چطور می شود برای همه مربی بود و همه اوقات را به تربیت گذراند در حالی که یک مربی نیز زندگی شخصی خود و گرفتاری های روزمره خویش را داراست!؟ ""پاسخ این سوال بسیار راحت است؛ فقط کمی درد دین داشتن و عشق به تعلیم و هدایت را نیاز دارد."" یقینا کسی توقع ندارد یک مربی، با افراد خانواده، دوستان قدیمی، کسبه محل و یا راننده تاکسی و اتوبوس همان برخوردی را داشته باشد که با افراد گروه و متربیان دارد. در مرحله اول، باید نیازها و ظرفیت های افراد را تشخصی داد و بعد با توجه به ظرفیت خود، از بیت آنها اولویت بندی نمود و نوع برخورد و شیوه تربیتی را مشخص کرد. به عنوان مثال، مربی هرگز نمی تواند مقدار زمانی که برای تربیت یک دانش آموز یا نوجوان عضو گروهش صرف می کند را برای مغازه دار نزدیک محل زندگیش نیز صرف کند و اصلا نیاز  این مغازه دار هم به اندازه نیاز آن نوجوان نخواهد بود. مثلا نمی شود برا ی مغازه دار هم اردویی برگزار کرد یا او را مجبور به شرکت در کلاس خاصی نمود یا یک سلسله مباحث را برای او مطرح کرد. بلکه مربی می تواند با شناخت ظرفیت و نیاز افراد پیرامون خویش، تشخیص دهد که برای مغازه دار سر کوچه نیز از نگاه تربیتی کافی است که هنگام خرید یا عبور از مغازه او با لحنی صمیمی سلام کرده و سری تکان دهد. همین کار کوچک، بی هزینه و به ظاهر بی اهمیت می تواند پیام های تربیتی مناسبی را در بر داشته باشد. در بررسی سیره تبلیغی نبی مکرم اسلام(ص) دیده می شود که ایشان از هر بهانه و فرصت برای هدایت، روشنگری و تبلیغ استفاده کرده و  شیوه های متعدد تبلیغی را با توجه به فهم، گروه سنی، میزان استعداد، موقعیت اجتماعی و موقعیت زمانی و مکانی به کار می بستند. گاهی با صبر، گاهی با تندی، گاهی در قالب یک مثل و حکایت، برخی موارد با اشک و گریه، با خنده و شوخی، با توبیخ و تنبیه، با مناظرات علمی و صحبت های منطقی، با سفره انداختن و میهمان کردن افراد و حتی با نمایش های عملی و… یک مربی موفق کسی است که از هر فرصتی برای پیام دادن به شیوه های گوناگون استفاده می کند، شیوه ها و موقعیت هایی مانند: «کلاس های علمی، همایش ها، نمایش فیلم، سخنرانی در ضمن روشه و توسل، هنگام ابراز محبت های خصوصی، تک جمله های بی ربط در لحظات سکوت، در حین برنامه های ورزشی، در غالب مشاوره راجع مشکلات، جلسات پرسش و پاسخ، در ابتدای دیدار، هنگام خداحافظی، نمایش تئاتر، اردوها، برنامه های زیارتی، گپ های دوستانه و دسته جمعی، معرفی کتاب، معرفی سایت، هدیه دادن نرم افزار ها ویا سی دی های مناسب، تذکر های جدی و توبیخی، روزنامه دیواری، نشریه، مقاله، جشن ها و اعیاد، خوب عمل کردن و تقید خود به ارزش ها و…» هر کسی قصد تربیت داشته باشد چه مربی باشد، چه مدیر و یا حتی پدر و مادر، ناگزیر است از استفاده هوشمندانه فرصت ها و به کارگیری ابراز مختلف تربیتی… مربےمحور،یک تجربه متفاوت فرهنگی @morabi_masjed