134.3K
💠نشست سیاسی (صدا )
🕹مسائل اقتصادی کشور
⁉️پرسش و پاسخ8⃣
سوال: طرح های مجلس تا چه چه اندازه می تواند مشکلات را حل کند؟
🎙سخنران :دکترساسان شاه ویسی
http://eitaa.com/maersad
220.4K
💠نشست سیاسی (صدا )
🕹مسائل اقتصادی کشور
⁉️پرسش و پاسخ9⃣
سوال: ایا نیروهای انقلابی نباید برای حل مشکلات وارد شوند؟
🎙سخنران :دکترساسان شاه ویسی
http://eitaa.com/maersad
✅ یادداشت/
🌀موضوع: تلاش جریان تبشیری برای دامن زدن به آتش جنگ منطقهای
🔻برخی کارشناسان معتقدند جریان مسیحیتصهیونیستی هم با شعلهور شدن آتش جنگ میان ارمنستان و جمهوریآذربایجان بر سر مناقشه قدیمی منطقه قرهباغ - مطابق با منش همیشگیاش - فرصت را غنیمت شمرده و میکوشد با پروپاگاندای رسانهای، بر آتش این جنگ بدمد و آن را به کشورهای همسایه، بهویژه جمهوریاسلامی ایران توسعه دهد.
🔸تریبون رسانهِای جریان مزبور با انتشار گزارشها و تحلیلهایی هدفمند، جهتدار و گاهی دروغبنیان از مواضع جمهوریاسلامی ایران در قبال این درگیری، میکوشد بر روابط ایران با کشورهای همسایه خود، بهخصوص ارمنستان، آذربایجان و ترکیه، اثر گذاشته، بهاصطلاح موجبات دوبههمزنی و از همگسیختگی تعاملات پایدار و باسابقه ایران و کشورهای مزبور را فراهم آورد.
🔹یکی از بازرترین کارشکنیهای جریان مسیحیتصهیونیستی، اتهام واهی مواضع «دوگانه ایران» (فرصتگرایانه) و «ارسال مهمات و ادوات جنگی به ارمنستان از خاک ایران» است که مورد دوم با صراحت از سوی مسئولان کشور، رد شد؛ ضمن آنکه مواضع و اقدامات جمهوریاسلامی در مسیر میانجیگری و آتشبس میان دو دولت متخاصم -طی روزهای اخیر- کاملاً محرز میباشد.
🔺با تمام این اوصاف، جریان مسیحیتصهیونیستی با وقوف بر اهمیت استحکام روابط پایدار و دوستانه میان کشور ایران و سایر کشورهای منطقه، مترصد کم ترین فرصتها برای سوءاستفاده و کارشکنی در جهت تحقق مهمترین هدف صهیونیسممسیحی، یعنی شکستن اتحاد جهان اسلام و نفوذ خزنده در دل جوامع اسلامی، بهویژه منطقه استراتژیک «غرب آسیا» است و اکنون، مناقشه قرهباغ (با یک سمت مسیحی و یک سمت مسلمان)، مناسبترین فرصت برای آغاز توطئههای تبشیریهاست. تبلیغات رسانهای، در کنار طرحهای عملیاتی خزنده، جزء جداییناپذیر پروتکلهای مسیحیتصیهونیستی در مسیر پیشبرد طرح جهانی خود برای نابودی اسلام و تسلط مسیحیتاوانجیلکی بر جهان است که از رهگذر نفوذ در حوزههای سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و اعتقادی، سعی در تحقق آن دارد.
#نشستهای_بصیرتی
#ثامن
#روشنگری
http://eitaa.com/maersad
با سلام و خدا قوت و عذرخواهی شرمنده بنده ساعات اولیه صبح را توفیق خدمتگذاری نداشتم
امیدوارم از پرسش وپاسخ که سوالات بسیاری از شماست استفاده کنید و بنا برصلاح دید خود در کانالها و گروههای خصوصی وعمومی قرار بدهید وقت استجابت دعاست
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم اشف کل مریض
التماس دعا
http://eitaa.com/maersad
9.83M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥کلیپ:
دلبری با #حجاب⁉️⁉️
⚠️معضل نوجوانان و جوانان امروز...
http://eitaa.com/maersad
💠 آیا وجود مقدس پیامبر اکرم
(صلی الله علیه و آله) در اثر مسمومیت به شهادت رسیدند؟
📑اقوال علمای بزرگ در باره مسمومیت و شهادت پیامبر اعظم
(صلی الله و علیه و آله)
📖 علاوه بر روایت محدث بزرگوار جناب عیاشی سمرقندی در تفسیر آیه( آل عمران، ۱۴۴) از امام صادق علیه السلام مبنی بر مسمومیت رسول خدا صلی الله علیه وآله، اقوال علمای طراز اول را مرور می کنیم:
👈۱- شيخ مفيد رضوان الله علیه:
رسول خدا صلی الله علیه و آله در روز دوشنبه بیست و هشت صفر در مدينه در حالى كه مسموم شده بود، از دنيا رفت.[۱]
👈۲- شيخ طوسى رضوان الله علیه:
محمد بن عبد الله (صلى الله عليه وآله)... در روز دوشنبه بیست و هشت صفر سال یازدهم هجرى در حالى از دنيا رفت كه مسموم شده بود.[۲]
👈۳- شیخ طبرسی رضوان الله علیه:
به همین دلیل است که مسلمانان اعتقاد دارند، علاوه بر فضیلت نبوت که به پیامبر (صلی الله علیه و آله) هدیه شده، ایشان به فوز شهادت نیز نائل آمده اند.[۳]
👈۴- ابن فتال نیشابوری رضوان الله علیه:
بدان که رسول الله صلی الله علیه و آله روز بیست و هشت صفر سال یازده هجری در سن شصت و سه سالگی در حالی که مسموم بود در مدینه، از دنیا رفت. گفته می شود که وفات آن حضرت در ماه ربیع الاول بوده، در حالی که قول اول معتمد است.[۴]
👈۵- علامه حلى رضوان الله علیه:.
محمد بن عبد الله (صلى الله عليه وآله)... در روز دوشنبه بیست و هشت صفر سال یازدهم هجرى در حالى از دنيا رفت كه مسموم شده بود.[۵]
👈۶- محمد بن علی اردبیلی رضوان الله علیه:
روز دوشنبه، بیست و هشت صفر سال یازدهم هجرى در حالى از دنيا رفت كه مسموم شده بود. در حالی که شصت و سه سال داشت.[۶]
👈۷- علامه مجلسی رضوان الله علیه:
روز دوشنبه، بیست و هشت صفر سال یازدهم هجرى در حالى از دنيا رفت كه مسموم شده بود.[۷]
📚 منابع:
[۱] المقنعة، ص ۴۵۶.
[۲] تهذيب الأحكام في شرح المقنعة، ج۶، ص۳.
[۳]مجمع البيان في تفسير القرآن، ج۹، ص۱۵۶.
[۴]روضة الواعظين و بصيرة المتعظين، ج ۱، ص ۷۱.
[۵] تحرير الأحكام الشرعية على مذهب الإمامية، ج ۲، ص ۱۱۸.
[۶]جامع الرواة و إزاحة الاشتباهات عن الطرق والاسناد، ج ۲، ص ۴۶۳.
[۷] ملاذ الأخيار في فهم تهذيب الاخبار، ج۹،ص۸.
💐 مطلب ارسالی از طرف آیت الله حیدری فر (حفظه الله) از علما و مدرسین محترم حوزه علمیه قم.
http://eitaa.com/maersad